R4DIKL Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Salut. Deschid acest topic in speranta ca ma puteti sfatui in privinta unui ghidon pentru Yamaha Tricker. Pana de curand am avut un Hornet din 2000 si ma puteam strecura pe culoarul dintre masini fara probleme. Dupa ce am luat Trickerul am constatat ca nu mai pot face asta decat prin numeroase eschive, ceea ce ma incurca destul de mult. In acest moment am montat un ghidon cu urmatoarele specificatii: Lungime totala - 750 mm Lungime segment central - 180 mm Lungime segment manete - 230 mm As vrea un ghidon care sa nu depaseasca lungimea totala a unui ghidon de Hornet. Problema este ca nu am luat niciodata aceasta dimensiune de pe fosta mobra, pt ca nu m-a interesat, iar acum nu am termen de comparatie. La o prima estimare cred ca s-ar potrivi pe Tricker un ghidon maxim de 670-680mm lungime totala, numai ca toate cu aceasta lungime au segmentul de manete sub 200 mm si nu-mi incap toate cele pe ghidon: maneta gaz, frana, prindere oglinda... Daca m-as apuca sa tai din ghidon as castiga vreo 50 mm, ceea ce ar reduce lungimea totala la 700 mm, insuficient pentru a ma putea strecura lejer. Atasez si cateva poze cu mobra ca sa va faceti o idee. Aveti vreo idee? Multumesc anticipat. P.S. As aprecia f mult daca cei care au intentia sa spuna "de ce ti-ai luat Tricker daca o folosesti in oras" sau "asta este tipul moto, la ce te asteptai" sa incerce sa se concentreze doar pe subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Pana îți răspunde cineva cu hornet http://www.redracingparts.com/english/motorbikesmotorcycles/partsandaccessories/handlebars/honda/Hornet600SABS1998.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Aprilie 1, 2015 Autor Share Postat Aprilie 1, 2015 Problema mea este ca nu stiu daca ghidonul de Hornet era sau nu original, pentru ca si la Hornet sunt mai multe lungimi disponibile. Oricum, este un indiciu de la care pot porni. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Pune o poză cu ghidonul de la Hornet-ul tău, sigur se găsește cineva care să se priceapă dacă era original sau nu. Ai putea și suna noul proprietar sa îl măsoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Aprilie 1, 2015 Autor Share Postat Aprilie 1, 2015 Imi este oarecum sa pun o fata sa masoare cu ruleta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 (editat) Imi este oarecum sa pun o fata sa masoare cu ruleta ... ca după aceea începe să aibă sistem de referință? În ultima instanță nu o să ai încotro Editat Aprilie 1, 2015 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Aprilie 1, 2015 Autor Share Postat Aprilie 1, 2015 Daca ajung la inghesuiala o s-o sun si o s-o rog sa masoare... ghidonul Cat priveste sistemul de referinta, asta e. Sunt lucruri din stock care nu pot fi inlocuite cu aftermarket Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 S-a inventat bomfaierul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Aprilie 2, 2015 Autor Share Postat Aprilie 2, 2015 Vis-a-vis de ideea ta pot sa-ti spun ca s-a inventat si flexul. Asta nu inseamna ca reprezinta o solutie. Daca citeai atent ai fi depistat ca eu insumi am inaintat o astfel de posibilitate pe care am anihilat-o prin argumente. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Treaba stă în felul următor... La mobreta asta nu lățimea ghidonului este problema ci înălțimea la care ajunge el. Cu nakedul treceai pe sub oglinzi, d-aia părea că te strecori printre mașini. La un enduro mai înalt și înălțătoare de ghidon, treci cu manetele peste majoritatea oglinzilor, excepție la dube și SUVuri. Tu trebuie să înalți ghidonul sau să înveți să fentezi oglinzile Dacă iei unul scurt vei avea mari probleme de manevrabilitate. Dacă vrei într-adevăr unul îngust, ia unul drept (flat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Senor R4DIKL, uite ce tocmai a scris vis-a-vis ce vroiam eu sa te intreb. Ce inseamna la tine ca te strecori mai greu printre masini, ca nu mai incapi printre ele la propriu sau ca oglinzile reprezinta o problema de cand mergi cu Tricker`ul? Rezolvarea problemei tine de aspectul de mai devreme. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.