Dragon Warrior Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 Sper ca nu a mai fost. Am dat un search inainte si nu am gasit nimic. Ce ziceti despre acest "head to head"? HXQTzxepYjg Porsche are avantajul clar de a face sliding in curbe. Na, 4 roti sunt 4 roti. Dar si 3,2 secunde pana la 62mph sunt 3,2 secunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 Myeah, right...oare cand se vor opri prostiile astea? Masina > Motor pe curbe, Motor > Masina in linie dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto90 Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 Myeah, right...oare cand se vor opri prostiile astea? Masina > Motor pe curbe, Motor > Masina in linie dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 Da, acest test a aparut si in ultimul numar al revistei TOP GEAR (editia romanesca). Parerea mea, nu ai ce sa compari, testul nu este corect pana la urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dexter Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 corect nu ai ce sa compari, dar daca era sa castige R1 acum jubilam toti si ziceam ca e normal nu?)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragon Warrior Postat Decembrie 13, 2006 Autor Share Postat Decembrie 13, 2006 (editat) "So the bikers [....] may shut the fuck up" Iar la faza cu "I am not going to ride the bike becouse I am heterosexual.." - m-am tavalit pe jos de ras : Faptul ca Jeremy Clarkson e un tip cu simtul umorului i-a ridicat ratingul in halul asta. Editat Decembrie 13, 2006 de Dragon Warrior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 o fi avand umor dar pe mine nu ma impresioneaza ca el merge in fund pe strada si apasa 3 pedale ... and he's not riding the bike because he has no cohones Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 klakson asta are el un dinte impotriva motociclistilor nu stiu exact de ce (o fi o trauma din copilarie, o fi din cauza ca l-o fi tradat vreo iubita/sotie cu un motociclist nu stiu) dar cert e ca nu este obiectiv niciodata vis-a-vis de motociclete/motociclisti. faza e ca pe fifth gear am vazut un alt comparativ intre Lamborghini (Galardo sau Murcielago, oricum nu conteaza ca ambele sunt mai puternice decat orice porske 911 non turbo) si un Ducati 999 (care nu este cu foarte mult peste R1 2001, daca este). in ciuda diferentei mari dintre Porsche si Lambo 999 a fost cu o unghie mai rapid. si daca ma uit atent la filmul lui Clarkson ... nu prea mi se pare ca pilotul motocicletei a tras foarte tare (la un viraj a franat in doua etape) iaca si linku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 A mai fost un reportaj cu un gsxr1000 K5 vs o ciudatenie de masina ,nu mai stiu exact ce era.Daca aveti acel link v-as fi recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 Nu ,nu ...il stiu pe acela. L-am vazut acum o saptamana reportajul. Era gsxr1000 k5 vs o ciudatenie...ma rog atomul ala e foarte ciudat ,era tot o ciudatenie ,dar mai pamanteana.Stie careva ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 MdyGUt1PpgA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dexter Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 misto si gsxr, masina aia in schimb arata ca o lada pe roti,daca cu motoru nu iti e rusine cu chifteaua aia sigur mi-ar fi, in plus mai costa si de 4 ori cat motoreta, nici nu stiu cate si-or alege masina si cati motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 aici Da ,exact!!!....ala este. Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uchigheri Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 Testu nu mi se pare chiar relevant...insa cu putina atentie si pricepere se poate vedea ca pe ultimele viraje motociclistul nu are chiar niste trase prea bune si se apleaca chiar pe jumatate fata de virajele precedente! Avand in vedere diferentza infima de la sfarsit ma gandesc ca era loc de mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 Testu nu mi se pare chiar relevant...insa cu putina atentie si pricepere se poate vedea ca pe ultimele viraje motociclistul nu are chiar niste trase prea bune si se apleaca chiar pe jumatate fata de virajele precedente! Avand in vedere diferentza infima de la sfarsit ma gandesc ca era loc de mai bine... exact... io zic ca era loc de mult mai bine... se vede foarte bine cat de devreme franeaza si cat de putin accelereaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragon Warrior Postat Decembrie 14, 2006 Autor Share Postat Decembrie 14, 2006 Omul este suficient de experimentat sa traga la maxim de R1. Faptul ca nu a tras de gaz cum vroiati voi se datoreaza probabil gradului de inclinare la iesirea din curba, distanta pana la urmatoarea curba, etc. Spre deosebire de Ducatti care a ridicat roata din fata de m-am plictisit, R1 a stat pe doua roti tot timpul. Asta denota ca omul ala a tras de gaz fix cat a fost nevoie. De pe margine se vede intotdeauna altfel. Eu cred ca un fost campion al Marii Britanii chiar stie sa se aplece in curbe si sa traga de gaz. Si inca ceva, in testul cu R1 vs Porche ambele vehicule au fost simultan pe pista. Eu zic ca motociclistul s-a temut sa nu ajunga sub rotile masinii, d-aia nu s-a luptat pe viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Decembrie 14, 2006 Admin Share Postat Decembrie 14, 2006 Niall McKenzie e editor pt. revista TWO - Two Wheels Only si colaboreaza si cu alte reviste de gen. Deci e tot un ziarist pana la urma ... si nu stim ce interese-colaborari sunt in spatele reportajului. Indiferent de rezultatul "cursei", cu ce ne ajuta ea? Stim ca, daca vreodata vom fi campioni SBK si ne vom intrece cu un alt campion la nu's ce raliu pe circuitul de la Hampshire ... avem sanse sa pierdem. Dar noi nu prea suntem campioni la SBK, ne dam cu motorul pe sosea, nu prea stim sa controlam un R1 cum trebuie, pe sosea mai e un camion, mai o dam de-o coloana la semafor si nici n-avem sanse sa dam de Titi Aur intr-un 911 dispus la o cursa pe Cheia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 Motorul este "facut " numai pe portiunile de pista unde exista curbe.E clar ca din cauza stabilitatii motociclistul trebuie sa decelereze mai mult.La naiba ,nu poti sa compari stabilitatea pe doua roti cu cea pe patru.De acord cu survolaj. Parerea mea este ca motociclistul a mers pe "no risk". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat Decembrie 15, 2006 Share Postat Decembrie 15, 2006 Uite si Y2k Vs Avion http://www.metacafe.com/watch/339554/y2k/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Decembrie 15, 2006 Share Postat Decembrie 15, 2006 mei filmele sunt clare............ 4 roti nu au aderenta ca2. ce imi place mie la nebunie startu la r1 il lasa in praf ))))))) iar gixxeru e fenomen , opera de arta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duke nunkem Postat Decembrie 15, 2006 Share Postat Decembrie 15, 2006 Teoretic la CP/KG nu aveau cum sa castige conservele care au fost avantajate de numarul mare de curbe cu raza mica - facatura. In real life (prin oras sau afara) poate sa fi fost si Sumacher cu conservele alea dopate ca tot isi lua fum in nas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragon Warrior Postat Decembrie 16, 2006 Autor Share Postat Decembrie 16, 2006 (editat) In real life si in RO exista curbe foarte multe pe drumurile patriei. Nu suntem in Canada sa mergi mii de kilometri drept. Pe DN1 nu stai in fata unei masini mai scumpa de 40k de euro (controlul tractiunii+quattro and shit). Editat Decembrie 16, 2006 de Dragon Warrior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Decembrie 16, 2006 Share Postat Decembrie 16, 2006 toata lumea stie ca motoarele is mai rapide...mult mai rapide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragon Warrior Postat Decembrie 18, 2006 Autor Share Postat Decembrie 18, 2006 Y2K e mai rapid. Muuult mai rapid. Si cum bine zicea cineva, este doar o masturbare a tehnologiei. Fara utilitate practica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.