Ecobescu Bogdan Posted April 3, 2015 Share Posted April 3, 2015 Am si eu o yamaha wr 450 din 2010 si imi cam fierbe apa la el si pe timp rece am ieșit si antigelul nu lam diluat foarte tare da tot fierbe ce ar putea sa aibă ? Si ar mai fi ceva an schimbat bateria la el si cu motorul încălzit sau rece oricum ar fi dau la buton la automat de m-a plictisesc pana pornește dacă pote cineva sa m-a ajute cu niște sfaturi as fi foarte recunoscător va mulțumesc !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest darcocbr Posted April 3, 2015 Share Posted April 3, 2015 (edited) In instalatia de racire se pune 50% antigel si 50% apa distilata.. Referitor la pornire, nu e de la baterie, ca prim pas incearca o bujie noua .. Edited April 3, 2015 by darcocbr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ecobescu Bogdan Posted April 4, 2015 Author Share Posted April 4, 2015 Am pus 60 antigel si 40 apa ca sa fie cât mai concentrat dar si așa fierbe .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grip Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 Verifica sa nu fie blocat termostatul pe inchis. Poate e intepenit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ecobescu Bogdan Posted April 4, 2015 Author Share Posted April 4, 2015 Nu cred ca se răcește doar ca nu mai fierbe așa repede si dacă e sa mai fiarbă o sa bag si antigel nediluat .... Sa văd dacă tot așa fierbe atunci nu știu de la ce ar putea fi ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ecobescu Bogdan Posted April 4, 2015 Author Share Posted April 4, 2015 Poi si cum i-l deblochez sincer nici nu știu unde e ăla ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doru1900 Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 dar de un mecanic a-ti auzit? cum se verifica un termostat? si daca termostatul e bun ce inseamna asta? de o carte tehnica pt service ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grip Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 Daca te uiti in cartea tehnica (care se gaseste destul de usor pe net), vezi unde e termostatul, il demontezi (nu e cine stie ce operatiune) si il pui la fiert. La 90 de grade trebuie sa deschida circuitul. Daca nu esti sigur pe ceea ce faci sau preferi sa o faca altcineva, atunci da, un mecanic e cea mai buna optiune. Daca totusi te hotarasti sa il verifici singur si termostatul deschide circuitul cum trebuie, cel mai probabil ai circuitul de racire infundat pe undeva sau (cred) o problema cu pompa de apa. Asta e ce as face eu. Pana la urma, fiecare face cum crede, insa daca omul a intrebat aici ma gandesc ca a vrut sa afle niste opinii inainte sa mearga la un mecanic (care e optiunea default cand stii ca nu ai cunostintele necesare). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XCATale Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 Verifica sa nu fie blocat termostatul pe inchis. Poate e intepenit... Sigur e termostatul,eu am patit chestia asta invers si adica cand statea pe loc mi se ridica temperatura la normal cand mergeam scadea considerabil,cand am schimbat termostatul supapa era blocata pe deschis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Penetru Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 Verifică bujia, dacă are apă pe ea ai şi explicaţia pentru pornirea greoaie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 (edited) si daca termostatul e bun ce inseamna asta? amestec sarac ? daca si porneste greu PS- scoate bujia, fa-i o poza! sa o vedem si noi. Daca nu vrei sa schimbi termostatul, trebuie sa ai un termometru ca sa vezi unde deschide » Post actualizat in 05 Apr 2015 17:47 Am pus 60 antigel si 40 apa ca sa fie cât mai concentrat dar si așa fierbe .... apa chioara raceste mai bine decat antigelul , fara suparare! du-te la mecanic! Edited April 5, 2015 by yuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mircea.cazachevici Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Eu vreau cat mai multe topicuri din astea, sa se cheme "sal", sau "hello", sau "ce mai face bajetii", ca sa avem o surpriza cand le citim, sa nu stim dinainte despre ce sunt. Si sa fie aruncate fix prin subforumuri unde nu ar avea ce cauta, va rog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doru1900 Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 daca termostatul e bun si deschide la capacitatea lui maxima pentru a asigura transferul de lichid,pompa nu mai are debit sau radiator infundat.in rare cazuri la moto arde garnitura de chiulasa si intra apa in ulei sau in chiulasa in zona de compresie se mai poate detalia pe aceasta tema dar atat deocamdata! am uitat radiatorul are electro ventilator? daca da alte probleme , am intalnit electro ventilatoare defecte sau termocuple defecte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyk Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 (edited) Eu vreau cat mai multe topicuri din astea, sa se cheme "sal", sau "hello", sau "ce mai face bajetii", ca sa avem o surpriza cand le citim, sa nu stim dinainte despre ce sunt. Si sa fie aruncate fix prin subforumuri unde nu ar avea ce cauta, va rog.Da !!! La mai multe :-) Las Fierbinti ! Edited April 8, 2015 by kyk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.