Sari la conținut

Hypercharger Kit


araya
 Share

Postări Recomandate

geo, baga niste muraturi in matale (preventiv si niste telina :) ), ma iei pe coda vulcanului tau si tusti in curte la lup sa-l intrebam de oaie.. pardon heypar (a dreacu bere :lol: )

 

Ho ma, nu mai tipa asa, ca inca ma clatin de la beutura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 134
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Auzi mah, daca te ia pe coada, eu nu l-as sfatuii sa bage in el telina.

 

--- Mesaj completat în 13 Aug 2007 15:29 -------------
So, setul de kit contine:

- carcasa plus filtrul de aer K&N

-4 jigloare, diferite marimi, in funcite de esapament (stock, baffled, muffled, si drag//desi producatorul nu recomanda deloc drag pipes).

-niste chestii cu care sa dai gauri prin carbelitor

niste chestii metalice cu care sa prinzi hzperul de carbelitor, furtune si furtunase, coliere, suruburi si surubele...pana mea, e COMPLET.

 

 

--- Mesaj completat în 13 Aug 2007 15:30 -------------
So, setul de kit contine:

- carcasa plus filtrul de aer K&N

-4 jigloare, diferite marimi, in funcite de esapament (stock, baffled, muffled, si drag//desi producatorul nu recomanda deloc drag pipes).

-niste chestii cu care sa dai gauri prin carbelitor

niste chestii metalice cu care sa prinzi hzperul de carbelitor, furtune si furtunase, coliere, suruburi si surubele...pana mea, e COMPLET.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

 

adeca heyper-ul nu se pupa deloc du dragpipes? :moto: nu explica nenea productor de ce oare?

si io ce ma fac ?

diiiiing. nea lupule ce tobe ziceai ca ti-ai luat? :moto:

 

P.S. telina face minuni contra mahmurelii, fap dovedit stiintific. ce uameni d-le! :)

 

 

Auzi mah, daca te ia pe coada, eu nu l-as sfatuii sa bage in el telina.

 

<small>--- Mesaj completat în 13 Aug 2007 15:29 -------------</small><br/>So, setul de kit contine:

- carcasa plus filtrul de aer K&N

-4 jigloare, diferite marimi, in funcite de esapament (stock, baffled, muffled, si drag//desi producatorul nu recomanda deloc drag pipes).

-niste chestii cu care sa dai gauri prin carbelitor

niste chestii metalice cu care sa prinzi hzperul de carbelitor, furtune si furtunase, coliere, suruburi si surubele...pana mea, e COMPLET.

<small>--- Mesaj completat în 13 Aug 2007 15:30 -------------</small><br/>So, setul de kit contine:

- carcasa plus filtrul de aer K&N

-4 jigloare, diferite marimi, in funcite de esapament (stock, baffled, muffled, si drag//desi producatorul nu recomanda deloc drag pipes).

-niste chestii cu care sa dai gauri prin carbelitor

niste chestii metalice cu care sa prinzi hzperul de carbelitor, furtune si furtunase, coliere, suruburi si surubele...pana mea, e COMPLET.

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zuper!!!!!!!!

No....astept repede-repede pareri.Musai ca ma bag si eu la unul :lol:

 

Cumpara de la www.cruisercustomizng.com.

Iti scrisesem mai multe, dar e de belea site-ul cand nu are chef, nu merge.

Daca vrei ceva detalii, suna-ma maine pe la pranz la 0723565973 (sunt pe abonament, nu incarci vreo cartela :) ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara de la www.cruisercustomizng.com.

Iti scrisesem mai multe, dar e de belea site-ul cand nu are chef, nu merge.

Daca vrei ceva detalii, suna-ma maine pe la pranz la 0723565973 (sunt pe abonament, nu incarci vreo cartela :lol: ).

 

cat a costat (cu tot cu transport, taxe daca au fost etc ..) si de unde l-ai luat pana la urma, de aici din Europa (zica morfeus de ceva Polonia parca) sau din state

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Costul lui in State a fost de aprox 250 de dolari, firma l-a trimis gratis la un prieten care mi l-a trimis in tara, trasnp undeva la 50 de dolari.

La Vama au fost ok si nu m-au taxat, dar mi-au spus sa trec valoare sub 45 de dolari, ca altfel ma taxeaza cu 23% din valoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super nene!

Sunt tare curios cum se va comporta vulcanul dupa ce-l montezi. Sa ne zici si noua :lol:

Acuma cum a ramas, il montezi singurel sau dai o fuga la service?

Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu unul parca nu m-as baga sa-l montez singur. Sau da?

 

Pai acuma conteaza cat te pricepi la mecanica...

Si ai nevoie si de scule, cine stie ce poate aparea daca n-ai mai montat.

Poate n-ar strica un sfat de la cineva care a mai montat.

Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact ce vreti voi sa faceti vreau si eu dar la un savage asa ca si altii urmaresc cu atentie acest topic...eu cel putin.bafta si sa auzim de bine.

 

apropo, prin acest tip de modificare, cel puitin la savage se obtine putere mai mare in turatii joase, raspuns mai rapid, dar destul de putin pe partea de acceleratie blana...asa zic ei....eu reproduc fidel ce am citit pe suzukisavage.com si care tot ei zic ca ar fi valabil la toate motoarele.

 

Tot pe acolo am citit ceva ce mi se pare normal...sa incepi sa umbli cu un ulei mai bun, sa ai grija de motor... sa ai grija la piese...la uzuri care apar mai repede...tratamente la piston ci cilindru...impachetari de esapamente... sau acoperiri ceramice...sunt multe

 

 

 

Inca un sfat... FA MODIFICARI UNA CATE UNA PAS CU PAS ASTFEL INCAT DC MERE CEVA PROST SA TE INTORCI RAPID LA SETAREA INITIALA SI SA INCERCI ALTCEVA!!!!!!!!!!!!! TINE CONT DE ASTA CHIAR DC UMBLA UN MECANIC LA EA, NU-L LASA SA FAC DECAT CATE O MODIFIARE DUPA CARE MERGI UN PIC CU MOTORU....VEZI CE SI CUM SI TOT ASA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact ce vreti voi sa faceti vreau si eu dar la un savage asa ca si altii urmaresc cu atentie acest topic...eu cel putin.bafta si sa auzim de bine.

 

apropo, prin acest tip de modificare, cel puitin la savage se obtine putere mai mare in turatii joase, raspuns mai rapid, dar destul de putin pe partea de acceleratie blana...asa zic ei....eu reproduc fidel ce am citit pe suzukisavage.com si care tot ei zic ca ar fi valabil la toate motoarele.

 

Tot pe acolo am citit ceva ce mi se pare normal...sa incepi sa umbli cu un ulei mai bun, sa ai grija de motor... sa ai grija la piese...la uzuri care apar mai repede...tratamente la piston ci cilindru...impachetari de esapamente... sau acoperiri ceramice...sunt multe

Inca un sfat... FA MODIFICARI UNA CATE UNA PAS CU PAS ASTFEL INCAT DC MERE CEVA PROST SA TE INTORCI RAPID LA SETAREA INITIALA SI SA INCERCI ALTCEVA!!!!!!!!!!!!! TINE CONT DE ASTA CHIAR DC UMBLA UN MECANIC LA EA, NU-L LASA SA FAC DECAT CATE O MODIFIARE DUPA CARE MERGI UN PIC CU MOTORU....VEZI CE SI CUM SI TOT ASA.

 

 

salut,bine ai venit.

scrie omu-le normal,nu in limbaj de mirc(apropos "daca" sa scrie dk )si pune si tu semne de punctuatie, ca sa inteleaga omul ce vrei sa zici.....

ps:completeaza-ti locatia in profil.

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SCRIU REPEDE ASA SUNT EU MA GRABESC LA TOATE....n-am scris la mirc ever....sunt generatia care a scapat de acea boala...dupa mine au vanit cei cu mircu...da de grabit ma grabesc.

Mersi de urare, am completat.

Mai am un topic....Blackrider, l-ai ster sau mutat? e cu ceea ce vreau sa fac la un savage....si urma sa mai scriu la el...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SCRIU REPEDE ASA SUNT EU MA GRABESC LA TOATE....n-am scris la mirc ever....sunt generatia care a scapat de acea boala...dupa mine au vanit cei cu mircu...da de grabit ma grabesc.

Mersi de urare, am completat.

Mai am un topic....Blackrider, l-ai ster sau mutat? e cu ceea ce vreau sa fac la un savage....si urma sa mai scriu la el...?

 

 

sal,

pai ai postat de 2 ori ....am lasat unul la topicul despre Suzuki Savage....acolo se scrie despre savage.

se incarca forumul degeaba cu topicuri pe aceasi tema...si e mai greu de gasit informatia dupaia.

cand iti iei motorul,poti sa faci topic nou despre el, daca-l modifici.

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul parca nu m-as baga sa-l montez singur. Sau da?

 

 

Pai acuma conteaza cat te pricepi la mecanica...

Si ai nevoie si de scule, cine stie ce poate aparea daca n-ai mai montat.

Poate n-ar strica un sfat de la cineva care a mai montat.

Asfalt Uscat!

 

Nee, nu cred ca-l montez singur--nu e asa simplu ca la tobe, tre sa rejetez carbelitorul si mi-e sa nu fac vreo tampenie. O sa merg la Aleho, meseriasul in HD din Bucuresti--Âşi probabil din tara.

 

În alta ordine de idei, mai urlu o data: "Esteee....". Mi-au venit tobele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
Toti amicii mei ce si-au luat, au cumparat din State (eu personal de pe ebay); in Europa costa mai mult decat din America cu tot cu transport !!!

Atentie, nu poti vorbi de hypercharger in sine ca iind unctional sau nu, este doar un filtru de aer mai permisiv: intra mai mult aer DACA ESTE NEVOIE. Iar nevoia i-o dau jiglere marite + tobe aftermarket. Da, iti poti pune doar pt estetica, dar face mult mai mult daca este completat de cele de mai sus.

 

Succes.

 

PS: In iconita aia cu ingerul care nu poate zbura mai tare decat motoreta ta, inlocuieste "Then" cu "Than".

 Merci AWD... asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Vand Kuryakyn Pro-Series Hypercharger, de pe Yamaha Road Star XV1600A, cumparat de la cruisercustomizing.com si folosit vara trecuta, mai putin de 500 km. Contine set complet de jeturi, filtru original K&N, diverse alte accesorii. Cred ca se potriveste fara probleme cam la orice cruiser metric mare, in jur de 1.500-1.700 cmc.

 

Pretz: 800 ron discutabil.

 

Pretzul kit-ului nou este in jur de 300 USD + transport.

 

Nu are absolut nimic defect, este practic ca si nou (scuzati praful prezent in poze).

 

Orice intrebari la 0726.560.908 – Daniel.

 

The Pro Series Hypercharger was designed for massive air-hungry V-Twin mills that like lots of RPMs. If your motor needs air, here's the place to start. The inlet is cavernous. The filter area has been increased by a full 50%. Internal shapes have been tweaked to allow increased flow and velocity. The "Pro" has a look all its own. All edges are radiused for a more streamlined appearance, and a completely new cover with speed lines completes this picture of performance.

The Pro Series Hyper will work on smaller stock engines also, but will perform about the same as the standard Hypercharger.

These kits contain an all chrome Hypercharger, mounting kit, and carburetor jetting necessary for a complete, sanitary installation.

(www.cruisercustomizing.com)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salut , am si eu o intrebare in legatura cu hyperchargerul daca nu deranjez. Vreau sa-mi pun pe mobra mea (shadow 600cmc) si vroiam sa vb cu cineva care are ... Spune-mi si mie cand ai timp, daca se poate ,de unde l-ai cumparat/comandat , daca exista si de shadow de 600 , daca se merita sa-mi pun pe o cilindree relativ mica, cum se comporta mobra cu acest filtru nou, sunt schimbari majore ...etc . Multzam anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am si eu o intrebare in legatura cu hyperchargerul daca nu deranjez. Vreau sa-mi pun pe mobra mea (shadow 600cmc) si vroiam sa vb cu cineva care are ... Spune-mi si mie cand ai timp, daca se poate ,de unde l-ai cumparat/comandat , daca exista si de shadow de 600 , daca se merita sa-mi pun pe o cilindree relativ mica, cum se comporta mobra cu acest filtru nou, sunt schimbari majore ...etc . Multzam anticipat!

 

Salutare,

am cumparat hyperchargerul de la cruisercustomizing.com, in urma cu vreo doi ani, a durat insa ceva pana l-am montat cum trebuie, cu jeturile potrivite, reglat, etc.

Din cate am vazut pe site la Kuryakyn.com, firma care a conceput si construit hyperchargerul, nu l-am vazut si pentru Shadow 600, arunca o privire acolo cand ai timp, pe sectiunea motoare metrice.

Nu pot sa ma pronunt daca merita sau nu de montat asa ceva si pe v-twin de 600cmc, ca nu sunt inginer, adica nu pot sa-mi dau seama de randament, volum de aer necesar, etc.

La mine se comporta interesant, nu te gandi insa la schimbari majore, adica l-ai montat pe ala si ai obtinut brusc vreo 20 de cai in plus. No way! Pot insa sa zic ca in regim mediu si jos trage mai bine, consumul s-a mai miscsorat atat in oras cat si in afara, dar sa nu trec de 120-130 km/h. Atunci incepe sa traga si mai frumos, dar si consumul de benzina creste considerabil. Ideea celor care l-au facut, a fost sa ofere un filtru de aer cu un debit suficient pentru cilindree mari la turatii mari. Inainte de asta, din cate am vazut, unii faceau in carcasa filtrului de aer gauri suplimentare pentru marirea debitului de aer, dar fara sa inlocuiasca filtrul cu unul cu debit marit, gen K&N, Pipercross, etc. Cred ca cel mai bun randament il ofera daca se schimba si evacuarea cu una free flood. Ceea ce am facut si eu pana la urma.

Concluzia finala, as indrazni sa zic, este ca da, merita, dar mai ales pentru motoare mari, unde se schimba simtitor regimul in turatii, dar si sunetul motorului. Pentru v-twinul de 600 cred insa ca ar fi suficient un filtru K&N care sa-l inlocuiasca pe cel stock. Costa mai mult, dar compenseaza prin volumul de aer mai mare, si prin faptul ca trebuie doar curatat din cand in cand (cu un kit de curatare), deci nu mai trebuie aruncat/schimbat. Asadar, economie la consumabile :-)

Editat de dooku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am si eu o intrebare in legatura cu hyperchargerul daca nu deranjez. Vreau sa-mi pun pe mobra mea (shadow 600cmc) si vroiam sa vb cu cineva care are ... Spune-mi si mie cand ai timp, daca se poate ,de unde l-ai cumparat/comandat , daca exista si de shadow de 600 , daca se merita sa-mi pun pe o cilindree relativ mica, cum se comporta mobra cu acest filtru nou, sunt schimbari majore ...etc . Multzam anticipat!

 

Salut!

Ca dealer al celor de la Kuryakyn, din pacate trebuie sa-ti spun ca ei nu fabrica Hypercharger pentru modelul tau de motocicleta. Singurul model de Shadow pentru care au acest kit este cel de 1100cc. M-am uitat si in oferta celor de la COBRA, BARON, S&S si LA CHOPPERS, ale caror kituri de asemenea ti le-as putea aduce, si acestia, la randul lor, neoferind kit pentru Shadow de 600. Daca doresti o "customizare" ce priveste perfomantele motoretei tale, iti recomand acelasi lucru ca si @dooku - schimbarea filtrului de aer cu unul mai "permisiv" dar as mai avea si niste completari.

Inlocuirea doar a filtrului de aer, iti va da un mic "boost" (pana in 4-5 CP) si este OK. Consumul va creste si el... simtitor as spune eu (20-30%). Pentru a obtine maximum de performanta in situatia ta, sunt recomandate si re-jetarea carburatorului (schimbarea jicloarelor OEM) si, nu obligatoriu, schimbarea evacuarilor - fie cu un sistem complet sau doar finalele.

Solutia completa cam asta ar fi: filtru aer + rejetare + evacuare. Poti alege sa faci doar una, doua sau pe toate trei. Chiar si in aceasta situatie, nu te astepta la miracole: plusul de putere de care vei beneficia nu va depasi 10-15CP. Pentru o motocicleta de 40CP e un plus de aproape 25-30%. Motoreta va raspunde mai OK la acceleratii, numarul de "rateuri" va scadea considerabil si , per ansamblu, va parea mai "viguroasa". Consumul va creste oricum, indiferent de solutia aleasa.

Daca doresti sa te ajut cu o oferta de pret privind toate aceste aspecte, nu ezita sa-mi lasi un mesaj aici sau pe PM. Macar sa ai un termen de comparatie cu ce gasesti "in afara".

 

Bye.

 

razvan@metricmotion.ro

Editat de metricmotion
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@metricmotion ma cucereste ceea ce tu mi-ai propus

dar bugetul asta ne limiteaza dorintele!

 

Apropo @dooku zicea ca ar trebui sa scada consumul, iar tu @metricmotion zici ca creste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...