DanC Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Cumpara de la www.cruisercustomizng.com. Iti scrisesem mai multe, dar e de belea site-ul cand nu are chef, nu merge. Daca vrei ceva detalii, suna-ma maine pe la pranz la 0723565973 (sunt pe abonament, nu incarci vreo cartela ). cat a costat (cu tot cu transport, taxe daca au fost etc ..) si de unde l-ai luat pana la urma, de aici din Europa (zica morfeus de ceva Polonia parca) sau din state Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Costul lui in State a fost de aprox 250 de dolari, firma l-a trimis gratis la un prieten care mi l-a trimis in tara, trasnp undeva la 50 de dolari. La Vama au fost ok si nu m-au taxat, dar mi-au spus sa trec valoare sub 45 de dolari, ca altfel ma taxeaza cu 23% din valoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Super nene! Sunt tare curios cum se va comporta vulcanul dupa ce-l montezi. Sa ne zici si noua Acuma cum a ramas, il montezi singurel sau dai o fuga la service? Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Eu unul parca nu m-as baga sa-l montez singur. Sau da? Pai acuma conteaza cat te pricepi la mecanica... Si ai nevoie si de scule, cine stie ce poate aparea daca n-ai mai montat. Poate n-ar strica un sfat de la cineva care a mai montat. Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SAVAGE_GUY Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 exact ce vreti voi sa faceti vreau si eu dar la un savage asa ca si altii urmaresc cu atentie acest topic...eu cel putin.bafta si sa auzim de bine. apropo, prin acest tip de modificare, cel puitin la savage se obtine putere mai mare in turatii joase, raspuns mai rapid, dar destul de putin pe partea de acceleratie blana...asa zic ei....eu reproduc fidel ce am citit pe suzukisavage.com si care tot ei zic ca ar fi valabil la toate motoarele. Tot pe acolo am citit ceva ce mi se pare normal...sa incepi sa umbli cu un ulei mai bun, sa ai grija de motor... sa ai grija la piese...la uzuri care apar mai repede...tratamente la piston ci cilindru...impachetari de esapamente... sau acoperiri ceramice...sunt multe Inca un sfat... FA MODIFICARI UNA CATE UNA PAS CU PAS ASTFEL INCAT DC MERE CEVA PROST SA TE INTORCI RAPID LA SETAREA INITIALA SI SA INCERCI ALTCEVA!!!!!!!!!!!!! TINE CONT DE ASTA CHIAR DC UMBLA UN MECANIC LA EA, NU-L LASA SA FAC DECAT CATE O MODIFIARE DUPA CARE MERGI UN PIC CU MOTORU....VEZI CE SI CUM SI TOT ASA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 exact ce vreti voi sa faceti vreau si eu dar la un savage asa ca si altii urmaresc cu atentie acest topic...eu cel putin.bafta si sa auzim de bine. apropo, prin acest tip de modificare, cel puitin la savage se obtine putere mai mare in turatii joase, raspuns mai rapid, dar destul de putin pe partea de acceleratie blana...asa zic ei....eu reproduc fidel ce am citit pe suzukisavage.com si care tot ei zic ca ar fi valabil la toate motoarele. Tot pe acolo am citit ceva ce mi se pare normal...sa incepi sa umbli cu un ulei mai bun, sa ai grija de motor... sa ai grija la piese...la uzuri care apar mai repede...tratamente la piston ci cilindru...impachetari de esapamente... sau acoperiri ceramice...sunt multe Inca un sfat... FA MODIFICARI UNA CATE UNA PAS CU PAS ASTFEL INCAT DC MERE CEVA PROST SA TE INTORCI RAPID LA SETAREA INITIALA SI SA INCERCI ALTCEVA!!!!!!!!!!!!! TINE CONT DE ASTA CHIAR DC UMBLA UN MECANIC LA EA, NU-L LASA SA FAC DECAT CATE O MODIFIARE DUPA CARE MERGI UN PIC CU MOTORU....VEZI CE SI CUM SI TOT ASA. salut,bine ai venit. scrie omu-le normal,nu in limbaj de mirc(apropos "daca" sa scrie dk )si pune si tu semne de punctuatie, ca sa inteleaga omul ce vrei sa zici..... ps:completeaza-ti locatia in profil. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SAVAGE_GUY Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 SCRIU REPEDE ASA SUNT EU MA GRABESC LA TOATE....n-am scris la mirc ever....sunt generatia care a scapat de acea boala...dupa mine au vanit cei cu mircu...da de grabit ma grabesc. Mersi de urare, am completat. Mai am un topic....Blackrider, l-ai ster sau mutat? e cu ceea ce vreau sa fac la un savage....si urma sa mai scriu la el...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 SCRIU REPEDE ASA SUNT EU MA GRABESC LA TOATE....n-am scris la mirc ever....sunt generatia care a scapat de acea boala...dupa mine au vanit cei cu mircu...da de grabit ma grabesc. Mersi de urare, am completat. Mai am un topic....Blackrider, l-ai ster sau mutat? e cu ceea ce vreau sa fac la un savage....si urma sa mai scriu la el...? sal, pai ai postat de 2 ori ....am lasat unul la topicul despre Suzuki Savage....acolo se scrie despre savage. se incarca forumul degeaba cu topicuri pe aceasi tema...si e mai greu de gasit informatia dupaia. cand iti iei motorul,poti sa faci topic nou despre el, daca-l modifici. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Eu unul parca nu m-as baga sa-l montez singur. Sau da? Pai acuma conteaza cat te pricepi la mecanica... Si ai nevoie si de scule, cine stie ce poate aparea daca n-ai mai montat. Poate n-ar strica un sfat de la cineva care a mai montat. Asfalt Uscat! Nee, nu cred ca-l montez singur--nu e asa simplu ca la tobe, tre sa rejetez carbelitorul si mi-e sa nu fac vreo tampenie. O sa merg la Aleho, meseriasul in HD din Bucuresti--Âşi probabil din tara. În alta ordine de idei, mai urlu o data: "Esteee....". Mi-au venit tobele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SAVAGE_GUY Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 salut lupalb. setul care l-ai comandat este oare ceva echivalent cu acest set http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...371808&rd=1 >?????adica pe scurt face cam acelasi lucru corect? sa porti sanatos tobitele, vreo 1.000.000 de km asa de proba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristineo Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Fratilor unde gasesc si eu un hipercharger pt. Shadow VT600C.Macar unu` pt. estetica daca nu unul functional.Daca aveti informatii PM. Multumesc anticipat si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristineo Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Toti amicii mei ce si-au luat, au cumparat din State (eu personal de pe ebay); in Europa costa mai mult decat din America cu tot cu transport !!!Atentie, nu poti vorbi de hypercharger in sine ca iind unctional sau nu, este doar un filtru de aer mai permisiv: intra mai mult aer DACA ESTE NEVOIE. Iar nevoia i-o dau jiglere marite + tobe aftermarket. Da, iti poti pune doar pt estetica, dar face mult mai mult daca este completat de cele de mai sus. Succes. PS: In iconita aia cu ingerul care nu poate zbura mai tare decat motoreta ta, inlocuieste "Then" cu "Than". Â Merci AWD... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 FOR WHOM MAY CONCERN... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dooku Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Vand Kuryakyn Pro-Series Hypercharger, de pe Yamaha Road Star XV1600A, cumparat de la cruisercustomizing.com si folosit vara trecuta, mai putin de 500 km. Contine set complet de jeturi, filtru original K&N, diverse alte accesorii. Cred ca se potriveste fara probleme cam la orice cruiser metric mare, in jur de 1.500-1.700 cmc. Pretz: 800 ron discutabil. Pretzul kit-ului nou este in jur de 300 USD + transport. Nu are absolut nimic defect, este practic ca si nou (scuzati praful prezent in poze). Orice intrebari la 0726.560.908 – Daniel. The Pro Series Hypercharger was designed for massive air-hungry V-Twin mills that like lots of RPMs. If your motor needs air, here's the place to start. The inlet is cavernous. The filter area has been increased by a full 50%. Internal shapes have been tweaked to allow increased flow and velocity. The "Pro" has a look all its own. All edges are radiused for a more streamlined appearance, and a completely new cover with speed lines completes this picture of performance. The Pro Series Hyper will work on smaller stock engines also, but will perform about the same as the standard Hypercharger. These kits contain an all chrome Hypercharger, mounting kit, and carburetor jetting necessary for a complete, sanitary installation. (www.cruisercustomizing.com) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateimihaialex Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 Salut , am si eu o intrebare in legatura cu hyperchargerul daca nu deranjez. Vreau sa-mi pun pe mobra mea (shadow 600cmc) si vroiam sa vb cu cineva care are ... Spune-mi si mie cand ai timp, daca se poate ,de unde l-ai cumparat/comandat , daca exista si de shadow de 600 , daca se merita sa-mi pun pe o cilindree relativ mica, cum se comporta mobra cu acest filtru nou, sunt schimbari majore ...etc . Multzam anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dooku Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) Salut , am si eu o intrebare in legatura cu hyperchargerul daca nu deranjez. Vreau sa-mi pun pe mobra mea (shadow 600cmc) si vroiam sa vb cu cineva care are ... Spune-mi si mie cand ai timp, daca se poate ,de unde l-ai cumparat/comandat , daca exista si de shadow de 600 , daca se merita sa-mi pun pe o cilindree relativ mica, cum se comporta mobra cu acest filtru nou, sunt schimbari majore ...etc . Multzam anticipat! Salutare, am cumparat hyperchargerul de la cruisercustomizing.com, in urma cu vreo doi ani, a durat insa ceva pana l-am montat cum trebuie, cu jeturile potrivite, reglat, etc. Din cate am vazut pe site la Kuryakyn.com, firma care a conceput si construit hyperchargerul, nu l-am vazut si pentru Shadow 600, arunca o privire acolo cand ai timp, pe sectiunea motoare metrice. Nu pot sa ma pronunt daca merita sau nu de montat asa ceva si pe v-twin de 600cmc, ca nu sunt inginer, adica nu pot sa-mi dau seama de randament, volum de aer necesar, etc. La mine se comporta interesant, nu te gandi insa la schimbari majore, adica l-ai montat pe ala si ai obtinut brusc vreo 20 de cai in plus. No way! Pot insa sa zic ca in regim mediu si jos trage mai bine, consumul s-a mai miscsorat atat in oras cat si in afara, dar sa nu trec de 120-130 km/h. Atunci incepe sa traga si mai frumos, dar si consumul de benzina creste considerabil. Ideea celor care l-au facut, a fost sa ofere un filtru de aer cu un debit suficient pentru cilindree mari la turatii mari. Inainte de asta, din cate am vazut, unii faceau in carcasa filtrului de aer gauri suplimentare pentru marirea debitului de aer, dar fara sa inlocuiasca filtrul cu unul cu debit marit, gen K&N, Pipercross, etc. Cred ca cel mai bun randament il ofera daca se schimba si evacuarea cu una free flood. Ceea ce am facut si eu pana la urma. Concluzia finala, as indrazni sa zic, este ca da, merita, dar mai ales pentru motoare mari, unde se schimba simtitor regimul in turatii, dar si sunetul motorului. Pentru v-twinul de 600 cred insa ca ar fi suficient un filtru K&N care sa-l inlocuiasca pe cel stock. Costa mai mult, dar compenseaza prin volumul de aer mai mare, si prin faptul ca trebuie doar curatat din cand in cand (cu un kit de curatare), deci nu mai trebuie aruncat/schimbat. Asadar, economie la consumabile :-) Editat Decembrie 16, 2011 de dooku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) Salut , am si eu o intrebare in legatura cu hyperchargerul daca nu deranjez. Vreau sa-mi pun pe mobra mea (shadow 600cmc) si vroiam sa vb cu cineva care are ... Spune-mi si mie cand ai timp, daca se poate ,de unde l-ai cumparat/comandat , daca exista si de shadow de 600 , daca se merita sa-mi pun pe o cilindree relativ mica, cum se comporta mobra cu acest filtru nou, sunt schimbari majore ...etc . Multzam anticipat! Salut! Ca dealer al celor de la Kuryakyn, din pacate trebuie sa-ti spun ca ei nu fabrica Hypercharger pentru modelul tau de motocicleta. Singurul model de Shadow pentru care au acest kit este cel de 1100cc. M-am uitat si in oferta celor de la COBRA, BARON, S&S si LA CHOPPERS, ale caror kituri de asemenea ti le-as putea aduce, si acestia, la randul lor, neoferind kit pentru Shadow de 600. Daca doresti o "customizare" ce priveste perfomantele motoretei tale, iti recomand acelasi lucru ca si @dooku - schimbarea filtrului de aer cu unul mai "permisiv" dar as mai avea si niste completari. Inlocuirea doar a filtrului de aer, iti va da un mic "boost" (pana in 4-5 CP) si este OK. Consumul va creste si el... simtitor as spune eu (20-30%). Pentru a obtine maximum de performanta in situatia ta, sunt recomandate si re-jetarea carburatorului (schimbarea jicloarelor OEM) si, nu obligatoriu, schimbarea evacuarilor - fie cu un sistem complet sau doar finalele. Solutia completa cam asta ar fi: filtru aer + rejetare + evacuare. Poti alege sa faci doar una, doua sau pe toate trei. Chiar si in aceasta situatie, nu te astepta la miracole: plusul de putere de care vei beneficia nu va depasi 10-15CP. Pentru o motocicleta de 40CP e un plus de aproape 25-30%. Motoreta va raspunde mai OK la acceleratii, numarul de "rateuri" va scadea considerabil si , per ansamblu, va parea mai "viguroasa". Consumul va creste oricum, indiferent de solutia aleasa. Daca doresti sa te ajut cu o oferta de pret privind toate aceste aspecte, nu ezita sa-mi lasi un mesaj aici sau pe PM. Macar sa ai un termen de comparatie cu ce gasesti "in afara". Bye. razvan@metricmotion.ro Editat Decembrie 16, 2011 de metricmotion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateimihaialex Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 neata, ce sa zic raman dator pentru sfaturi . Fa-mi si o oferta asa in mare de pret cu tot ce inseamna filtru aer, rejetare, iar la evacuare nu stiu nu ma pricep ce trebuie sa le fac , stiu doar ca tevile vor fi goale ... vreau s-o transform in bobber. multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) zi-mi exact modelul si anul de fabricatie ma intereseaza, deoarece difera kiturile de rejetare si filtrul de aer pentru diversi ani de fabricatie. Editat Decembrie 16, 2011 de metricmotion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 @metricmotion ma cucereste ceea ce tu mi-ai propus dar bugetul asta ne limiteaza dorintele! Apropo @dooku zicea ca ar trebui sa scada consumul, iar tu @metricmotion zici ca creste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crowcreek Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Salutare. Pare interesant sistemul. Pentru Yamaha Dragstar 650 (XVS650)- anul 2007, poti sa-mi faci si mie o oferta de pret cu tot sistemul si ce implica asta? Cam cate iepe mai adaug daca schimb filtru de aer cu un sistem hypercharger? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Salut! Momentan am plecat putin din fata calculatorului si postez de pe telefon, dar imediat ce ma intorc va raspund la toti. Cu stima, Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 si eu cred ca in conditii normale de exploatare, un motor cu admisie/evacuare si jetare corespunzatoare ar trebui sa aiba consumul mai mic. la masini asa se intampla, pentru ca arderea e mai eficienta pare ciudat, mai multi cai si consum mai mic, dar fizica si practica o cam demonstreaza ramane sa vedem fiecare din experianta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dooku Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) Apropo @dooku zicea ca ar trebui sa scada consumul, iar tu @metricmotion zici ca creste! Scuze de interventie, dar trebuie sa lamuresc ceva: cand am afirmat ca regimul de lucru s-a schimbat si am inregistrat o scadere de consum, este adevarat, si reprezinta ceea ce mi s-a intamplat mie, in urma modificarilor aduse carburatorului - adica alte jeturi, fitrul, etc. Din ce am citit pe - destule - forumuri dedicate Star-ului, cei care au facut aceleasi modoficari au inregistrat aceleasi efecte, schimbarea regimului de lucru al motorului, scaderea consumului etc. As putea fi de acord cu ideea de crestere a consumului doar daca re-jetarea se face prost (cel mai des intalnit motiv), cu valorile indicate de Kuryakyn in chiar instructiunile de montaj ale hyperchargerului. De ex. la mine recomandau main jet-ul de 205, cand cel optim era de 170, ceea ce se traducea printr-un debit prea mare de benzina, fara rost. Am folosit initial si varianta schimbarii doar a filtrului de aer stock cu unul K&N. Si a fost ok si asa, nu a crescut consumul, iar schimbarea in turatii joase a fost destul de evidenta, practic motorul respira mai bine. Ca sa folosim o comparatie, imaginati-va cum respira un om cu o raceala oarecare, cu nasul semi-infundat. Si de asemenea cum e sa respiri "full" cand esti sanatos. Cam asta ar fi diferenta de schimbare a filtrului de aer cu unul "free flow". Insa de aici, si pana la a creste cu 15 - 25 de cai puterea motorului, e cale lunga si foarte costisitoare. O crestere de 10-15% a performantelor motorului sunt posibile prin adaugarea de hypercharger, evacuare free, jeturi, plus reglaje extrem de fine pe dyno. Sa nu uitam ca v-twin-urile nostre nu au fost facute pentru performanta si viteza. Performanta e reprezentata de R1, Ninja, Gixxer, etc. Am vazut Star-uri cu compressor, cu NOS sau alte dracii asemanatoare. Dar erau modificate masiv, alte chiulase, alte supape, pistoane marite si forjate, alte carburatoare... alte frane, alte roti cu alte anvelope... nu prea mai aveau nici o legatura cu motorul stock, iar astfel de modificari pot costa zeci de mii de USD! Puterea finala era de peste 150 de cai, poate peste 200... Noi incercam doar sa ne facem motoarele sa functioneze cat mai apropiat de OPTIM. Cam asta e tot ce putem face cu bugetele noastre "normale", in coltul nostru de lume. N-are rost sa mai spun ca am cautat un dyno o gramada de vreme pentru "tweaking" ca la carte. Evident ca nu am gasit, iar acum e deja prea tarziu pentru asta, ca si bugetul s-a subtiat considerabil, deh, ca de criza. Concluzia mea este: daca vrei doar sa mearga motorul mai "smooth", mergi pe un filtru free flow, cauta un set de jeturi optimizat pentru modelul tau de motor si atat. Cheltuiala nu va fi mare, si se va amortiza in faptul ca nu mai trebuie sa schimbi de fiecare data filtrul de aer. Consumul va fi ceva mai bun, mai ales in oras, si la regimuri medii in afara, adica undeva pana pe la 110-120 km/h. Daca vrei insa mai multa putere si cuplu, atunci iti trebuie un motor mai mare: 1100-1300 cmc, sau peste. Totusi, o crestere de consum cu 20-30% e SF curat! Parerea mea. Uite un exemplu de kit de jeturi: http://www.meancycle...ikeModelID=5488 Hyper: http://www.meancycle...m?partID=196689 Filtru de aer K&N: http://www.knfilters...px?Prod=HA-6088 Editat Decembrie 16, 2011 de dooku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) Salut din nou. Referitor la partea cu consumul: la motocicletele pe injectie, odata cu adaugarea unui filtru de aer aftermarket consumul creste automat pentru a compensa surplusul de aer. Chestia asta e reglata de CDI-ul motoretei. De aceea, la acest tip de motociclete, este recomandata ca, odata cu achizitia unui filtru de aer mai performant si/sau a unei evacuari aftermarket, sa se achizitioneze si un FMS (fuel management system) de genul : Power Commander de la Dynojet, Fi2000 de la COBRA, FuelPak de la V&H, Big SHot de la Arlen Ness sau Pro Tune de la Jardine. Toate ajustarile in furnizarea de carburant, in urma setarii corecte a FMS-ului, vor fi facute de acesta. In anumite situatii va crea un amestec mai sarac, in altele mai bogat, totul in functie de necesitatile motocicletei la un moment dat. Per ansamblu, consumul general scade. La motocicletele carburate (da, stiu! si cele pe injectie au carburatoare, dar de dragul discutiei, ma voi referi la cele fara injectie ca fiind "carburate"), singurul control pe care il avem este prin modificari la nivelul carburatorului, in special la nivelul jicloarelor, asa numita re-jetare de care aminteam mai sus. "I stand corrected" fata de ce am spus in primul post. O rejetare corecta va duce, intr-adevar la o scadere a consumului. Orice modificare asupra intregului sistem: admisie aer, furnizare carburant, evacuare, care nu comporta cu ea si modificari la nivelul jicloarelor va duce, invariabil la o crestere a consumului, fie ca este prin amestec bogat, caz in care ramane benzina nearsa, fie prin amestec sarac in urma caruia motocicleta incepe sa aiba pierderi de putere, sa dea rateuri etc. Pareri asupra consumului unei motociclete modificate in acest fel veti auzi si pro si contra. Ceea ce am spus eu mai sus, este doar ceea ce ar trebui sa se intample in teorie. Motocicletele difera de la una la alta, la fel si stilul de mers al celui din spatele ghidonului. @crowcreek - revin in cateva minute pe PM cu oferta cu stima, razvan@metricmotion.ro P.S. Toate kiturile Hypercharger vin cu jicloarele ce necesita a fi schimbate, achizitionarea suplimentara a acestora devenind futila. In cazul celorlalte motociclete (cum este si Shadow-ul lui @mateimihaialex) pentru care Hypercharger nu este disponibil, se achizitioneaza filtru de aer + kit jicloare (stage 1, 3 etc) +/- evacuare. P.S. 2 Se pare ca am postat in acelasi timp cu @dooku. E foarte OK ce a spus el in postul sau. "words to live by" cum s-ar spune. Cu exceptia adaptorului de la Thunder MFG. pe care nu il am in oferta (dar se poate rezolva si cu asta) restul componentelor ce apar in linkurile date de el. le pot aduce si eu. HA-6088 este pentru modelele din 88-98. Daca are model mai nou, este alt filtru: HA-6199. La fel si cu kiturile DynoJet de jicloare. Asta este motivul pentru care il intrebasem anul fabricatiei motocicletei. Editat Decembrie 16, 2011 de metricmotion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.