Sari la conținut

de ce moare motorul la frana de motor?


lessy
 Share

Postări Recomandate

salutari la toata lumea!!! am ajuns sa deschid un topic din nou cu o problema intalnita de care inca nu am gasit remediul....

deci incep problema...

moto: honda cbr 929 (injectie)

toate bune si frumoase,functiona bine toamna.iarna tinuta in casa baterie pe el si pornita saptamanal.buuun.amu in primavara am schimbat consumabilele. cand am schimbat simeringurile la furca am demontat tot din partea din fata,inclusiv desfacut mufele si dupa aia la montaj inapoi am folosit spray de contacte.ok. zilele astea scot afara la drum (luat inapoi permis+facut ITP+asigurare) si am observat ca pe drum face figuri. si anume:

 

la accelerare e ok. la mers constat, daca nu bruschez sau nu las in frana de motor ,pentru o secunda se opreste motorul si cum trag gazul revine. daca accelerez in vit 2 sa zicem si accelerez pana la 10000 de ture sa spun,las gazul,frana de motor,rateu nu mai da,se aprinde fi in bord,si a si murit motorul.cand trag de vreo 3-4-5ori gazul revine si merge fara probleme.daca nu trag de gaz atuncia nu revine foarte greu. deci la frana de motor parca ori scanteia dispare la toate 4 buji ori ceva la alimentare se intampla.

...amu sa vad cine ce zice :D


» Post actualizat in 18 Apr 2015 21:32

si da,de fiecare data mai nou in frana de motor face asta ca moare un pic si revine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok,sa vad cine ce mai zice,si iau la rand si le verific


» Post actualizat in 18 Apr 2015 21:44

opa,stai amu,supapa de relantiu...am confundat cu regulatorul de presiune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit-o si eu azi de mai multe ori si dupa mai multe ore de ploaie, dar nu numai in frana de motor . Am inlocui bujia, persista. Bateria fiind veche am crezut ca este vinovata, dar cand am masurat cu motorul oprit 12,78V. Voi curata senzorul de cric si mufa de la releu. Mentionez ca dupa spalatorie pornea la prima fara nici cea mai mica problema. plm?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apa,ploaie nu a vazut.senzorul de cric e curat.doar in frana de motor face figuri.da figuri serioase.ceva mufe daca nu ar face contact , ma gandesc ca nu ar face contact si la accelelari,dar nu! bujile toate 4 sa se duca la frana de motor?nu cred. ori pompa de benzina sau ce mai are in rezervor,ori regulatorul de presiune,ori ceva furtune de vacum sarite de pe loc.... dar mai astept sa vad cine ce spune.oricum duminica un surub nu desfac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se aprinde Fi si sta aprins fara sa palpaie,este posibil sa fie din mufa mare care intra in CDI..eu la 929 pateam la fel si a fost de acolo..am curatat contactele si nu a mai facut,dar la mine nu facea numai pe decelerari,si daca mergeam pe un drum denivelat cu gropi multe,de la zdruncinaturi se aprindea Fi intermitent,si cand deceleram se aprindea definitiv si se oprea motorul.

 

Si la XX am avut o problema similara,cand il urcam pe o roata sau franam violent se oprea si a fost de la senzorul de inclinatie..dar la XX senzorul ala este primitiv,nu stiu cum este la 929.

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia pune-i niste benzina de 98 , ieri pentru prima data mi-a facut mobra figuri de la benzina veche, cum am alimentat si-a revenit la normal

 

oricum verifica si ce furtune de vacum ai pe acolo, in special ala catre regulatorul de presiune benzina.

 

fi poate ti se aprinde pt ca se opreste motorul cu contactul pus, iti da si cod?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se aprinde FI ai o problema pe sistemul de injectie,senzori injectoare etc

Cand este aprins FI pune un strap in mufa de diagnoza si vezi ce cod ai. Detaliile legat de diagnoza le gasesti in manualul de service

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fi poate ti se aprinde pt ca se opreste motorul cu contactul pus,

da,exact, se aprinde pt ca se opreste motorul in mers

» Post actualizat in 19 Apr 2015 11:11

Daca se aprinde FI ai o problema pe sistemul de injectie,senzori injectoare etc

Cand este aprins FI pune un strap in mufa de diagnoza si vezi ce cod ai. Detaliile legat de diagnoza le gasesti in manualul de service

cu motorul functionand nu apare nimic pe bord,doar la frana de motor moare motorul. se aprinde fi in bord si daca trag ambreajul se aprinde si beculetul rosu si ce mai are pe acolo.ramane cotactul pus dar motorul moare,asta e problema

» Post actualizat in 19 Apr 2015 11:12

@superbec benzina buna am in el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind motor pe injectie, verifica si Idle Air Control Valve. Este un fel de by-pass pt aer la clapeta de acceleratie cand aceasta este inchisa.

Eu am avut aceleasi probleme cu opritul la relanti.

Am curatat valva asta si s-a rezolvat.

Bafta

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat ceva ture mai inainte,incet o ia razna cu totului si motorul si eu.mentionez ca inca nu am verificat nimic.maine

este cand la frana de motor nu se opreste,este cand la accelerare deja opreste motorul. m-am oprit langa drum si incerc sa pornesc motorul dar nimic.pun contact,bordul functioneaza dar pompa de benzina nu se aude si nici beculetul verde nu se aprinde (langa beculetul galben de benzina).de fiecare data cand puneam contactul se aprindea cand citea cipul din cheie sau cum sa spun.... amu nimic,nici pompa de benzina.am tot miscat de cabluri buton rosu on-off si nimic.dupa o pauza de cigara a revenit. am pornit iara totul ok apoi iara s-a oprit dupa vreo 10 minute de mers.iara am oprit langa drum,iara aceasi simptome dar imediat a revenit

Editat de lessy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind motor pe injectie, verifica si Idle Air Control Valve. Este un fel de by-pass pt aer la clapeta de acceleratie cand aceasta este inchisa.

Eu am avut aceleasi probleme cu opritul la relanti.

Am curatat valva asta si s-a rezolvat.

Bafta

Cand o avea 929 aceasta valva poate o sa reuseasca sa o curete.

» Post actualizat in 19 Apr 2015 14:13

am dat ceva ture mai inainte,incet o ia razna cu totului si motorul si eu.mentionez ca inca nu am verificat nimic.maine

este cand la frana de motor nu se opreste,este cand la accelerare deja opreste motorul. m-am oprit langa drum si incerc sa pornesc motorul dar nimic.pun contact,bordul functioneaza dar pompa de benzina nu se aude si nici beculetul verde nu se aprinde (langa beculetul galben de benzina).de fiecare data cand puneam contactul se aprindea cand citea cipul din cheie sau cum sa spun.... amu nimic,nici pompa de benzina.am tot miscat de cabluri buton rosu on-off si nimic.dupa o pauza de cigara a revenit. am pornit iara totul ok apoi iara s-a oprit dupa vreo 10 minute de mers.iara am oprit langa drum,iara aceasi simptome dar imediat a revenit

Verifica toate mufele si contactele electrice.Dar mai ales TOS senzor.Mufa lui si incearca si anularea lui pentru o proba.

» Post actualizat in 19 Apr 2015 15:02

Pentru anulare asta este metoda,incerci un test sa vezi daca de aici este problema.

post-15340-0-84452400-1429455735_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok,deci fac legatura/unesc cablul rosu cu verde.dar las montat senzorul acela?sa las conectat?sau nu mai e nevoie daca unesc cele doua fire? multumesc de ajutor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca le unesti in mufa din partea instalatiei,nu mai este nevoie de senzor.

Daca faci unirea dupa mufa trebuie sa-l lasi..evident.

Ideea este de anulare...deci acel senzor nu mai functioneaza.

Bafta si ne auzim.

Apropo vezi ca este in bord acel senzor.

» Post actualizat in 19 Apr 2015 18:18

O data te te apuci de teste pune si un strap in mufa de diagnoza..daca vei avea probleme si se aprinde FI atunci o sa ai si un cod de eroare prin aprinderea becului rosu intr-o anumita ordine si secventa.Citeste manualul sa poti indentifica codul.

Ca regula generala..zecimalele sunt exprimate prin aprinderea beculului in secvente de 2 secunde..si numarul in secventa de 1secunda.

Deci un cod eroare ..de ex 24

O sa fie 2 secvente luminoase lungi de 2 sec si 4 de o secunda.

Toate codurile din istoric vor fi afisate in ordine crescatoare si se vor repeta dupa ce sunt afisate toate.

Asa ca ia-ti o hartie si noteaza..ele se repeta pana vei inchide contactul..daca nu-ti iese din prima..lasa-le sa se repete si poate "prinzi" pe toate.

Sper ca ai inteles..mai mult de atat nu stiu sa explic.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca le unesti in mufa din partea instalatiei,nu mai este nevoie de senzor.

Daca faci unirea dupa mufa trebuie sa-l lasi..evident.

Ideea este de anulare...deci acel senzor nu mai functioneaza.

Bafta si ne auzim.

Apropo vezi ca este in bord acel senzor.

» Post actualizat in 19 Apr 2015 18:18

 

acel senzor nu sub sa este?sau pe acolo in prejma.senzorul de inclinare,nu?care opreste motorul la o anumita inclinatie in caz de rasturnare/alunecare/accident

» Post actualizat in 19 Apr 2015 18:38

 

O data te te apuci de teste pune si un strap in mufa de diagnoza..daca vei avea probleme si se aprinde FI atunci o sa ai si un cod de eroare prin aprinderea becului rosu intr-o anumita ordine si secventa.Citeste manualul sa poti indentifica codul.

Ca regula generala..zecimalele sunt exprimate prin aprinderea beculului in secvente de 2 secunde..si numarul in secventa de 1secunda.

Deci un cod eroare ..de ex 24

O sa fie 2 secvente luminoase lungi de 2 sec si 4 de o secunda.

Toate codurile din istoric vor fi afisate in ordine crescatoare si se vor repeta dupa ce sunt afisate toate.

Asa ca ia-ti o hartie si noteaza..ele se repeta pana vei inchide contactul..daca nu-ti iese din prima..lasa-le sa se repete si poate "prinzi" pe toate.

Sper ca ai inteles..mai mult de atat nu stiu sa explic.

acum am intelest treba cu codurile.le voi verifica multumesc frumos :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

La 929 e sub sa pilot/rezervor. F4i parca are acolo in fata, printre faruri..cel putin asa imi aduc eu aminte.

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Se mai incurca omul, n ai cum sa tii minte fiecare mobra, fiecaare chichiţă, unde e, ce e .. ;)

da intreadevar pe poza pus de TNG apare in spatele bordului,dar la 929 e sub sa 100 % ca am vazut live :)

deci cutiuta ar fi de vina?! verific maine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nui bai,dam noi de problema asta si o rezolvam caci multi suntem pe forum,si postezi sa mai stie si ceilalti daca o patesc sa stie se si cum.

multumesc TNG de pont ;)

anul trecut am fost la mare cu curv@ si chiar in ciolpani am dormit o noapte in cort.dar am stiut ca stai in bucuresti.pacat :( ,caci o strangere de mana si schimbat cateva vorbe erau bine :)

poate anul aceasta daca voi avea drum pe acolo,fac o oprire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da corect..este sub sa la 929...si la 954 F4i 600RR si 1000 RR.este in fata.

Postez de pe mobil si din memorie...de la o varsta mai da si rateuri hardul😃

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mult TAM TAM pt ce??? un amarat de siguranta care se misca alandala!!! shit...

@TNG legat de codul de erori: 19 se aprinde o data lung becul rosu si dupa aia de 9 ori scurt. se tot repeta. poate conteaza:valva exup nu am pe motor,motorasul servo o am si e conectat.doar ca nu are pe el cablurile ce duc la valva.


» Post actualizat in 20 Apr 2015 17:57

prima data am unit firele de la senzorul de inclinare , cel rosu cu verde, inainte s pornesc am intrat in dealer mode (sau cum se spune) si ma aparut codul 19, dupa aia am iesit si am pornit. pornea si s-a oprit dintr-o data,am tot miscat de sigurante si hop revenea,daca doar atingeam doar un pic de o anumita siguranta se oprea motorul.

amu senzorul de inclinare o pun cum a fost fara firele intre ele si ma uit iara la cod :) !

multumesc pt ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...