Sari la conținut

600 vs 1000


damager
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Ma tot bate un gand de o vreme sa imi iau un SS care sa-l fac de track si mai merg din cand in cand pe la Adancata.

 

Merg de vreo 10 ani pe motor, am avut un CBR, mi-am luat un Adventure si vreo 3 de enduro, nu am mers niciodata pe vre-un circuit si nici nu stiu exact la ce sa ma astept.

 

Ce nu ma hotarasc este daca sa imi iau un 600 sau 1000?

Ma puteti ajuta cu niste pareri, cam ce motor m-ar ajuta cel mai mult ca si incepator pe circuit?

 

Sincer, dupa ce am citit zeci de topicuri de pe aici, la 600 m-ar tenta un CBR 600 RR, la 1000 m-ar tenta S1000RR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gixxer de 750 nu are ABS din cate stiu eu.


motocicleta o sa o iau noua cel mai probabil sau nu mai veche de 2012.

Am invatat mai demult ca, cu cat e mai noua motocicleta cu atat mai mult te ajuta sa inveti mai usor :)


Pana acuma am gandit asa:

Vreau o motocicleta care sa aibe ABS, TRC, si sisteme electronice care sa ma ajute :)


Nu vreau sa fac performata la varsta mea:), de aceea am scos din calcul ZX-6R care din ce am inteles este foarte nervoasa.

CBR-ul din ce am tot citit parea cea mai asezata, chiar daca nu are performantele unui R6 sau ZX-6R sau chiar GSXR 600.


Deocamdata nu ma gandesc la buget, vreau sa fac alegerea corecta din punct de vedere al mobrei.

Oricum am vazut ca intre 10000 si 15000 EURO ma incadrez ca si buget.


Ma tenteaza f tare S1000RR, dar ma gandesc ca nu stiu daca o sa pot sa-l stapanesc, si daca o sa ma ajute sa invat mai usor decat pe un 600.


cmd, cum il achizitionez te contactez pt carene :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mare placere te astept.Pentru curse abs`ul se scoate/demonteaza,deci uita de ABS.Vezi ca si kawa de 600 modelul nou vine cu tc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS nu se foloseste niciodata la curse, nu ca nu ar fi voie, pur si simplu la circuit asfaltul e curat, foarte aderent, se presupune ca folosesti niste gume dedicate, adica foarte aderente, de aici rezulta ca roata fata nu va derapa vreodata ca sa ai nevoie de ABS. Mentinerea activa a ABS-ului nu face altceva decit sa lungeasca perioada de frinare, mai ales in momentul in care incepi sa apleci motocicleta si sa frinezi in acelasi timp , se produc mici derapaje, tu nu le sesizezi dar ABS-ul le miroase, si taie putin din frina, rezulta tendinta sa iesi de pe trasa in exterior, spre decor.

TC da, insa ia in considerare ca exista TC aftermarket, 400-800euro, merge cu senzori de viteza montati pe rotile fata-spate. S1000RR nu-ti recomand decit daca esti bogat si ai posibilitatea sa-l repari, la circuit se mai fac si accidente, daunele-s mult mai scumpe la BMW decit la GSXR (cea mai ieftina de intretinut dpdv al pieselor second).


» Post actualizat in 06 May 2015 08:51

Nu ne-ai spus ce inaltime, kg ai. E destul de important si aspectul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg de vreo 10 ani pe motor, am avut un CBR, mi-am luat un Adventure si vreo 3 de enduro, nu am mers niciodata pe vre-un circuit si nici nu stiu exact la ce sa ma astept.

 

De unde stii ca o sa-ti placa pe circuit? Daca cauti adrenalina mai bine iei una de circuit mai ieftina (mai ales ca sunt sanse destul de mari sa alunece de cateva ori pe asfalt la inceput) si vezi daca iti place. Daca nu testeaza si diversele forme de enduro, ai senzatii tari si acolo, poate iti place aia.

 

Mi se pare aiurea sa bagi 10000 de euro intr-un motor, inca 1-2 sa-l pregatesti de circuit cu de toate, inca vreo 2-3 in echipament decent si dupa aia sa-ti dai seama ca de fapt nu prea e ceea ce cauti.

 

Dar daca ai castigat la loto baga mare.

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1.70 si 75 kg. Lucrand in IT nu sunt intr-o conditie fizica de invidiat, dar lucrez la asta:).

 

E bine ca am scos treaba cu ABS-ul din calcul, eram pe o pista gresita:)

 

Pe circuit cred in proportie de 70-80% ca o sa imi placa.

 

Nu sunt hotarat dc sa fie 600, 750, sau 1000.

Intrebarea e, care m-ar ajuta mai mult la inceput, 600 sau 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce e mai bun pt inceput un 600 decit 1000: 600 neavind putere, vei fi "silit" sa intri si sa iesi din ce in ce mai tare in si din curbe, adica inveti corect. Multi incepatori cu miare puternice au stagnat pe curbe deoarece s-au bazat instinctiv cu acceleratiile mari pe liniile drepte. Am vazut destui in aceasta postura. Dupa 2-3 ani de 600, saltul la 1000 e absolut natural, singura mica problema doar in prima zi pe 1000 , va fi faptul ca frinarea la capatul liniilor drepte va fi mult mai puternica, viteza fiind mai mare. Deci, R6, care are superciclistica, e cea mai buna moto de 600 de circuit . Binenteles, revizia la cuzineti la 20 000km in regim de strada si 5000 in regim de mers tare pe circuit(nu e cazul in primul an). Daca ai bani, ia un R6 , model cit mai nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Jagi.

Chiar ma gandeam si la yamaha, dar din pacate nu am gasit suficiente informatii despre ea pe net.

 

Am fost azi si m-am urcat pe un gsxr 750 si un cbr 600 rr.

Ambele misto, dar parca pe cbr e pozitia mai buna pentru mine.

O sa ma duc maine sa vad si un R6 si daca imi place( ceea ce e f posibil pt ca R6 arata intr-un mare fel) o sa aleg intre Cbr si R6.

Din ce am mai discutat Cbr-ul nu e asa violenta ca si R6, mai domoala, mai lineara in acceleratie.

Aveti idee diferenta de ciclistica intre cbr si r6?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciclistica lui R6 e superioara, in ceea ce priveste liniaritatea motorului ai dreptate, CBR e mai liniara, dar asta SI din cauza ca nu are putere, e cam cea mai slaba la numarul de cai la roata. R6 se resofteaza calculatorul pt maxim 150euro, motorul trage mult mai liniar,are functie de quick shifter integrata, nu mai are explozia de putere de la 8000ture, adica are putere incepind cu 4000ture si poti deschide gazul blana fara a sta cu frica ca faci high-side. Nu e suficient sa stai pe motor, trebuie sa mergi pe ea, sa mergi destul de tare ca sa vezi diferenta. R6 are slippery clutch - e cel mai important parametru la o moto de pista- din fabrica, CBR nu are. R6 are frina Brembo, CBR nu. R6 are suspensie fatza Kayaba care merge cu ulei de 2.5, CBR vrea 10, adica e suspensie de strada.


» Post actualizat in 06 May 2015 18:47

Daca vrei un sfat pertinent, uita de 750. Ori 600 ori 1000. 750 e deja destul de puternica si nu poti deschide gazul fara sa ai un nod in git.


» Post actualizat in 06 May 2015 18:52

Am avut sansa , in 2009, sa merg pe CBR600RR 2007 2 zile si dupaia sa ma urc in aceeasi zi citeva ture pe un R6 2007. Dupa 2 zile pe Hungaro , cu 600RR abia scoteam 2.14, cu R6 am scos doar in 5 ture 2.10. M-0am urcat din nou pe 600rr sperind ca am prins spilul, dar eroare, tot 2.14 am scos.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 06 May 2015 18:47

 

Daca vrei un sfat pertinent, uita de 750. Ori 600 ori 1000. 750 e deja destul de puternica si nu poti deschide gazul fara sa ai un nod in git.

chiar de aia ca e o-leaca :) mai puternica, m-am gandit ca o fi mai buna, ca nu se plafoneaza colegul dupa doua sezoane....

 

cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca la un moment dat va dori sa isi verifice aptitudinile in curse, la ce clasa se va da cu 750? un motiv suficient, sa iti dai seama ca e aberanta varianta asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred sa se pune acum problema la el de performanta :) ,cel mai important este sa se distreze ,cu 600 daca ai super talent mai poti concura si la supersport unde dupa parerea mea este ceva magic,am un respect deosebit pt aceasta clasa,ma fascineaza cum cei de la supersport scot un timp cu 1,2,3 sec mai slab decat cei de la superbike.Cu un 600 totul este mai fun,cu un r6`600 up de 06 deja esti cu zambetul pe buze tot timpul ,daca motocicleta este in mintile ei de la primul contact o sa mergi foarte bine daca ai putin talent.Nu sunt atat de priceput ca sa spun in cuvinte ce are r6`le asta si ce o face atat de manevrabila si de intuitiva (sasiul,rake&trailul,bascula?),trebuie sa mergi pe ea ca sa simti asta,pacat de problemele de la motor ale cuzinetilor.

Iti dau un sfat,uita de 1000cmc si alege pt inceput un 600,o sa te distrezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ales la statura si kg tale nu merita 1000 pentru inceput. Plus ca am constatat ca toti cei care au luat-o progresiv si au trecut prin clasa 600 merg mai bine si cand trec la miar. Va fi si mai ieftina distractia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca la un moment dat va dori sa isi verifice aptitudinile in curse, la ce clasa se va da cu 750? un motiv suficient, sa iti dai seama ca e aberanta varianta asta

deocamdata la clasa Fun e fara limita de cmc :) , colegul nostru deocamdata aici se incadreaza

 

tara libera...., fiecare face cum doreste.....

eu doar mi-am spus parerea

no offence

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deocamdata la clasa Fun e fara limita de cmc :) , colegul nostru deocamdata aici se incadreaza

 

tara libera...., fiecare face cum doreste.....

eu doar mi-am spus parerea

no offence

numai bine!

 

merci apriliacluj..

 

Sincer, eu apreciez toate sfaturile care le-am primit aici si care m-au facut pana la urma sa imi schimb parerea si sa ma opresc la un R6.

Motocicleta care initial o exclusem de pe lista mea.

 

Am fost, am vazut-o, m-am urcat pe ea...si e misto. Si arata intr-un mare fel.

tau chiar f bine pe ea, cu putine modificari la scarite cred ca perfecta pentru mine.

 

Am apreciat toate parerile de aici, si fiecare are dreptul la parerea lui pentru ca fiecare gandeste in contextul pe care-l cunoaste cel mai bine, dar in final decizia e a mea.

Acuma sunt destul de confident ca decizia de a merge pe R6 este cea corecta.

 

Exact cum zicea cmd, nu vreau performanta..e un hobby si o nevoie de adrenalina care tre sa o potolesc din cand in cand :).

 

Poate sa imi spuna cineva daca e vreo diferenta notabila intre R6 2014 si R6 2015 sa vad daca merita sa astept dupa un 2015?

2014 vine mai repede decat 2015 si la pret e un pic mai jos.

» Post actualizat in 07 May 2015 07:39

Poti inchiria o batrana gsx-r (batrana in sensul ca are ceva ani si ca este de 1000) de la Taifun Racing Team sa vezi una-alta.

 

https://www.facebook.com/taifunracing/photos/pb.188271271218256.-2207520000.1430982973./959335794111796/?type=3&theater

Merci de info theos_

 

Nu prea sunt la nivelul de a testa 1000 si sa imi dau seama de diferente. sunt la nivelul de incepator pe pista si vreau sa invat.

Si vreau sa invat pe un motor al meu care sa nu il schimb dupa fiecare iesire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi pe mana unui r6 chiar si 2014 ,nu cred ca o sa ai probleme din cauza cuzinetilor la acest model .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1000 cmc, frana de motor care ajuta, putere, gasesti mai usor treapta potrivita ;)

pt circuit frana de motor este egala cu 0 , este primul lucru care se scoate din soft pt a nu pierde secunde bune :) ,saru`mana!

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...