Sari la conținut

Motor V2 refacut complet -suna ca un monocilindru.


Postări Recomandate

Merge, numai ca atunci cand accelerezi se simte o lipsa de putere! ;)

» Post actualizat in 14 May 2015 05:01

In mod normal dupa reparatie se pune prima data cilindrul din fata la punct apoi invartit x grade si pus si cilindrul din spate! La fel de bine se poate pune si X grade+360 grade! Motorul va functiona dar nu la fel de bine!

 

Ma indoiesc ca daca decalezi cu aproape o treime din cursa ambele supape de evacuare motorul va mai merge.

 

Da-mi o explicatie logica de ce nu ar merge la fel de bine, e tot un drac din punct de vedere mecanic cu ce cilindru incepi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai un pic, daca prin " e tot un drac din punct de vedere mecanic cu ce cilindru incepi " te referi la distributie ... nu stiu daca e asa. Eu din ce-am citit, distributia o incepi cu pistonul 1. ori in cazul de fata 1 e cindrul aflat in fata.

In rest sunt de-acord cu tine .. eu nu cred ca o modificare din distributie poate aduce DOAR o modificare de sunet fara o modificare a performantelor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai un pic, daca prin " e tot un drac din punct de vedere mecanic cu ce cilindru incepi " te referi la distributie ... nu stiu daca e asa. Eu din ce-am citit, distributia o incepi cu pistonul 1. ori in cazul de fata 1 e cindrul aflat in fata.

In rest sunt de-acord cu tine .. eu nu cred ca o modificare din distributie poate aduce DOAR o modificare de sunet fara o modificare a performantelor!

Nu stiu cum e la VN la mine cilindrul 1 e in spate, distributiile la a mea sunt complet separate nu au nimic in comun (banuiesc ca VN-ul e la fel) pe volanta ai cate un reper pentru fiecare PMS, deci care ar fi buba daca in loc de 1-2 reglez 2-1 indiferent ce manopera fac acolo ca-i schimb sau intind lantul, reglaj joc supape?

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc ca daca decalezi cu aproape o treime din cursa ambele supape de evacuare motorul va mai merge.

 

Da-mi o explicatie logica de ce nu ar merge la fel de bine, e tot un drac din punct de vedere mecanic cu ce cilindru incepi.

Va merge motorul, a patit-o chiar si un user de aici de pe motociclism cu transalp-ul lui! Bielele la motoarele japoneze in V nu sunt pe acelasi bolt ci sunt decalate, iar diferenta la aprindere intre cilindri este de 272 de grade la transalp ca exemplu!

» Post actualizat in 14 May 2015 10:35

De ce crezi tu ca nu ar functiona motorul cu distributia decalata? DIstributia este separata pe fiecare cilindru si dintr-o eroare poate fi montata gresit!

» Post actualizat in 14 May 2015 10:43

Acesta ar fi un motor de transalp 650, nu este foarte diferit de cel de vulcan!

post-46044-0-94502400-1431600019_thumb.jpg

post-46044-0-17291200-1431600026_thumb.jpg

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va merge motorul, a patit-o chiar si un user de aici de pe motociclism cu transalp-ul lui! Bielele la motoarele japoneze in V nu sunt pe acelasi bolt ci sunt decalate, iar diferenta la aprindere intre cilindri este de 272 de grade la transalp ca exemplu!

» Post actualizat in 14 May 2015 10:35

De ce crezi tu ca nu ar functiona motorul cu distributia decalata? DIstributia este separata pe fiecare cilindru si dintr-o eroare poate fi montata gresit!

» Post actualizat in 14 May 2015 10:43

Acesta ar fi un motor de transalp 650, nu este foarte diferit de cel de vulcan!

Adica VN 800 si Virago 535 (bine toate seriile cu V2) ca exemplu nu sunt japoneze? Nu am studiat motorul de transalp si nu ma pot pronunta dar siu ca Harley 883-1200 V-ul e la 45, VN-ul la 55 si Virago 70 grade, toate cu bielele pe acelasi bolt.

» Post actualizat in 14 May 2015 11:19

Daca e asa, atunci sorry, greseala mea!

Nu neaparat sa te fii inselat,mai ales ca motoarele noastre nu se invart la fel tu ai lant eu am cardan, e o conventie.

» Post actualizat in 14 May 2015 11:40

Ps Intre timp de curiozitate m-am uitat si la transalp

post-81635-0-11712200-1431603350_thumb.gif

Esti sigur ca ai 272 intre scantei? 360-76-52=232

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza cate distributii sunt? Tot un arbore cotit ramane si, daca sunt mai multe distributii, se regleaza fiecare in parte in functie de pozitia arborelui, pentru ca arborele iti zice ce face pistonul in fiecre cilindru. Distributia urmareste ca sa le spuna si supapelor ce sa faca in functie de pozitia pistonului si de timp. Altfel nu functioneaza sau functioneaza defectuos (si nu ma refer la succesiunea tam-tam-urilor). Daca vrei sa schimbi succesiunea exploziilor in motor, trebuie sa schimbi axele cu came si sa modifici aprinderea si sistemul de alimentare (daca vorbim de injectie). Ceea ce nu cred ca s-a intamplat cu motocicleta omului, deci sunetul s-ar putea sa fie cel normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) Trebuia sa fie un topic light de discutie

 

Sincer eu cred ca are de-a face cu noii segmenti si cu compresia mai mare.Imi aduc aminte ca anul trecut inainte sa -l repar dar inca functiona binisor,am trecut la ulei de la 10w40 la 15w50.Si atunci am constatat o "ingrosare" a sunetului ,nu la fel de accentuata ca acum,dar remarcabila.

 

Acum sunetul la fel,s-a "ingrosat" dar nu intr-un mod placut,se aude ca un DR650 :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) Trebuia sa fie un topic light de discutie

 

Sincer eu cred ca are de-a face cu noii segmenti si cu compresia mai mare.Imi aduc aminte ca anul trecut inainte sa -l repar dar inca functiona binisor,am trecut la ulei de la 10w40 la 15w50.Si atunci am constatat o "ingrosare" a sunetului ,nu la fel de accentuata ca acum,dar remarcabila.

 

Acum sunetul la fel,s-a "ingrosat" dar nu intr-un mod placut,se aude ca un DR650 :))

Tu esti super sigur ca ambii cilindri merg cum trebuie?

Scoate fisele pe rand de la un cilindru si de la celalant, ar trebui sa auzi clar mersul motorului si daca totul e reglat cum trebuie motorul o sa mearga intr-un singur cilindru fara sa se opreasca, la relanti, pe loc ma refer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) Trebuia sa fie un topic light de discutie

Pai si nu e asa? Pune audio si ne lamurim. Sunet diferit la toba ai si de la carburatie un amestec sarac e mai "plesnit" un amestec mai bogat da ton mai gros.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...