Sari la conținut

Sacele, jud. Brasov, 25.05.2015, accident mortal


xsebi
 Share

Postări Recomandate

Indiferent ce ar fi fost...25 de ani.... of. Dumnezeu sa-l odihneasca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 122
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pffff....pe un drum in mijlocul campului .... daca nici acolo nu vezi motociclistul ... :-L

 

 

RIP colegului :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi caracterul preventiv cu atat trebuie sa fie mai mare la un motociclist. acolo drumul este bun, cu vizibilitate foarte buna

rip :rose: triste stiri

Din ce vedem era cel putin amurg daca nu seara deja...deci vizibilitate limitata.

 

RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau să îmi cer scuze dacă cineva se simte jignit de faptul că mi-am dat cu părerea. Credeam că e o țară liberă măcar din punctul de vedere a liberei exprimări. Atitudinea pe care o demonstrează colegii mei de trafic referitor la conducătorii de ”cotetz” cu motorizare pentru bebeluși e mai jignitoare decât faptul că s-au luat de viața mea. Nu sunt complexat deoarece aș vrea să am curajul acelor băieți care pot și știu să meargă tare, dar eu când am trecut de 130kmh pe 2 roți mai aveam un pic și mă scăpam pe mine. Viteza pe 2 roți nu e pentru mine și nu mi-e rușine să recunosc. Acesta e unul din motivele pentru care merg cu cotetzul meu de scuter care prinde maxim 110km/h în zilele bune.

Încă o dată, scuze tuturor MOTOTCICLIȘTILOR că un idiot cu scuterul a avut curajul să-și exprime părerea pe un forum de bărbați adevărați cu motoare adevărate.

Mă întorc între ”bicicliștii” mei.

Baftă și asfalt uscat.

 

PS: Să vă dea Dumnezeu zile ca să nu trebuiască să scriem și pentru alți motocicliști RIP...

"Fiind un drum probabil nu prea circulat, a tras mai tare de gas, garantat." asta ai scris in primul POST!!!!!!!!!

asta cu GARANTAT nu este o DAT CU PAREREA.......

 

 

JAGI........man ...ti ai gresit vocatia ......TREBUIA SA TE BAGI CRIMINALIST'......la rutiera

AICI NU AM COMENTAT ..NIMIC ..DE SOFER!!!!! TOCMAI ca nu am datele problemei asa ca nu e cazul sa comentezi alte posturi pe care le am

 

si ....pana la urma .....INTRE NOI FIE VORBA .....POT comenta din punctul de vedere al unuia care CIRCULA CU MOTOCICLETA PE STRADA...FATA DE TINE care .....cand a fost ultima iesire pe 2ROTI din localitate???? a mea a fost miercurea trecuta 14 ore 600 km ....

 

Daca Observi eu nu am comentarii la partea de SERVICE ...MECANICA etc ...pentru ca NU MA PRICEP .....si unde NU MA PRICEP sau cu am CONTACT la latura respectiva ......NU MA BAG!!!!!!!!

 

cat despre FILOSOFUL......el are 2 topicuri...1 la service si 1 VREAU SA DISPAR DE AICI......

experienta lui pe 2 roti ...GARANTAT ....este vasta ......el cu siguranta merge regulamentar, peventiv si temperat

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iete bah ce priceputi au devenit astia cu speedurile de la o vreme... ce ma, nu va mai plangeti ca uda astia strazile, ca ploua in Cuba si ca dot-ul cauciucului cutare-cutare... miez tata, miez. hai, fuga doua ture de circuit sa vedem cum stati cu timpul!

 

si eu zic ca "nea motociclistu " a avut viteza si nu a fost atent la ce se intampla in fata lui. masina e lovita in stanga. exista doua variante: a iesit de pe un drum agricol cu intentia de a vira stanga sau, varianta b, a vrut sa intoarca la 180, caz in care motocicleta e de vina. treburile astea le stabilesc anchetatorii nu ziaristii, cum era cineva suparat mai sus.

in ambele cazuri cred ca trotineta a avut viteza, nu exagerata dar suficienta cat sa se intample necazul. multi conducatori de motocicleta se "blocheaza" in situatii critice si, desi timpul si spatial de manevra permit evitarea, nu reactioneaza...

 

PS: ia sa schimbam noi poza de profil, sa punem una cu scuteru, sa vedem ce comentarii primesc, ca vad ca numai "meseriasi" p-aici! ah ce dor mi-a fost de circu de pe forum :))))))

ai batrani, mergeti pe burta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iete bah ce priceputi au devenit astia cu speedurile de la o vreme... ce ma, nu va mai plangeti ca uda astia strazile, ca ploua in Cuba si ca dot-ul cauciucului cutare-cutare... miez tata, miez. hai, fuga doua ture de circuit sa vedem cum stati cu timpul!

 

si eu zic ca "nea motociclistu " a avut viteza si nu a fost atent la ce se intampla in fata lui. masina e lovita in stanga. exista doua variante: a iesit de pe un drum agricol cu intentia de a vira stanga sau, varianta b, a vrut sa intoarca la 180, caz in care motocicleta e de vina. treburile astea le stabilesc anchetatorii nu ziaristii, cum era cineva suparat mai sus.

in ambele cazuri cred ca trotineta a avut viteza, nu exagerata dar suficienta cat sa se intample necazul. multi conducatori de motocicleta se "blocheaza" in situatii critice si, desi timpul si spatial de manevra permit evitarea, nu reactioneaza...

 

PS: ia sa schimbam noi poza de profil, sa punem una cu scuteru, sa vedem ce comentarii primesc, ca vad ca numai "meseriasi" p-aici! ah ce dor mi-a fost de circu de pe forum :))))))

ai batrani, mergeti pe burta!

GARANT.... pe tine SCUTERUL te prinde cel mai bine!!!!

insa vreau o poza cu TINE la JOIA MOTO.......

 

apropo SI TU dai MUJE' la ABS ..... ca si FILOSOFULL????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer, sa sti ca franez mai bine fara abs, mai ales pe offroad ;) dar asta e o discutie pe care trebuie sa o avem pe alt topic zic eu. personal, ma incurca groaznic abs-ul deoarece controlez destul de bine derapajul rotii de fata pe franare ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu din link-ul cu stirea n-am inteles mare lucru - doar ca un motociclist a murit.

Cum s-a produs accidentul pot doar sa banuiesc dupa felul in care a fost lovita masina - adica masina i-a taiat calea motociclistului si acesta, din motive necunoscute, nu a putut frana si s-a infipt in portiera.

 

Pai motivele alea necunoscute nu sunt chiar asa de necunoscute. Le putem banui, nu? Ori a avut viteza foarte mare si oricat a franat n-a putut opri in siguranta ori n-a fost atent ori n-a stiut sa franeze ori avea motocicleta praf (cauciucuri naspa, placute de frana naspa).

Ar mai putea fi si alta explicatie?

 

In toate cazurile de mai sus inseamna ca a avut o vina si motociclistul. Cred ca trebuie sa repet ca o moara stricata chestia asta

 

In timp ce am facut scoala moto am citit si cateva carti despre motociclism. Una din ele se numeste Proficient Motorcycling. Dupa parerea mea asta e biblie pentru motociclisti. Ar trebui sa fie lectura obligatorie.

Ei bine, David L. Hough, autorul cartii, sustine ca in 99% din cazuri exista si o vina a motociclistului. Vina nu neaparat din punct de vedere legal ci vina motociclistului ca n-a reusit sa evite accidentul (sa fi fost mai atent, sa fi stiut mai bine cum sa franeze si cum sa evite obstacole, sa fi avut motocicleta mai bine intretinuta etc)

 

 

Nu sunt complexat deoarece aș vrea să am curajul acelor băieți care pot și știu să meargă tare, dar eu când am trecut de 130kmh pe 2 roți mai aveam un pic și mă scăpam pe mine. Viteza pe 2 roți nu e pentru mine și nu mi-e rușine să recunosc.

Baftă și asfalt uscat.

 

PS: Să vă dea Dumnezeu zile ca să nu trebuiască să scriem și pentru alți motocicliști RIP...

 

Nu e vorba de mare curaj si de mare stiinta. Trebuie sa ai echipament bun si sa vezi ca nu e nicio problema. Echipament bun inseamna o motocicleta carenata (sau macar parbriz sa nu te zboare vantul) si o casca foarte buna.

 

Acum, daca nu stii cum e cu motocicleta nu cred ca trebuie sa iti exprimi opinii categorice. Oricine are dreptul sa isi dea cu parerea, dar eu unul m-as feri sa fiu asa de transant.

 

Nu e frumos nici ca motociclistii sa se dea superiori in fata scuteristilor. Nu vad de unde ar trebui sa provina superioritatea asta. Un pic de modestie si de respect pentru ceilalti din jur nu strica niciodata.

 

Material de studiu :



Conteaza mult dinamica accidentului . In clip se lovesc la 50km/ h ; priviti cum ii face capul( gatul) motociclistului la impactul cu stalpul masinii .

 

Pai da. Dar e vorba de viteza de impact. Se presupune ca motocicleta are frane ca sa mai si franezi nu sa intri de-a dreptul in masina ca altfel... exact ca in filmulet,

 

Uitati-va un pic la poza de mai jos.

 

Ce e cu albastru inseamna viteza de reactie - de cand ai observat obstacolul si pana incepi sa franezi. Timpul de reactie e acelasi, dar cu cat viteza e mai mare cu atat si distanta de oprire e mai mare. Practic, daca mergi cu 100km/h, parcurgi 25 m inainte sa apuci sa franezi vreun pic.

Ce ar trebui sa faca un motociclist prudent? Sa observe potentialele pericole. Daca apare un astfel de pericol (deocamdata potential) ar trebui sa puna 2 degete pe levierul de frana. Asta se numeste acoperirea franei. Nu inseamna ca incetinesti, nu faci nimic deosebit. Mergi mai departe la fel ca si pana atunci, dar esti pregatit sa franezi in orice moment. Prin acoperirea franei se poate castiga aprox. 0,5 secunde, adica se poate injjumatati toata distanta aia marcata cu albastru.

 

Nu scrie nicaieri ca trebuie sa mergi cu 100km/h + mereu si in orice conditii. Daca motociclistului i se pare ca e un idiot care se pregateste sa intre pe sosea din camp sau ca a incetinit si vrea sa intoarca in mijlocul drumului poate sa reduca un pic viteza ca nu se face gaura in cer. Nu trebuie neaparat sa franeze ci doar sa nu mai accelereze. In felul asta mai castiga alti metri buni.

 

Daca a fost doar paranoia si de fapt automobilistul nu a facut nicio manevra interzisa nu e nicio problema. Stiti in cat timp accelereaza o motocicleta? Aproape instantaneu. Motociclistul poate reveni foarte repede la viteza pe care o avea inainte.

 

Eu asta inteleg prin mers preventiv. E greu?

 

Tip164_stopping-distance.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DStar@

foarte bine si TRANSANT ai comentat

eu NU am citit despre motociclism decat articole legate de PNEURI, nu am habar de vreo BIBLIE a mesului pe 2ROTI

cred insa ca PRACTICA in domeniul asa este SUPERIOARA si ca UNEORI norocul sau ghinionul Selecteaza si cele mai iluminate sau pregatite minti ......

100% noi motociclistii suntem vinovati ca am ales acest mijloc de transport sau pasiune

insa acum trebuie sa fim LOGICI .... sa vii si sa comentezi la un accident "AMADOI SUNT VINOVATI" din spatele unui monitor este ABSURD

ca si scuterist .... motociclist.... sa nu se mai simta LEZAT omul..... sa spui despre un om si un incident pe care nu l vezi decat intr o poza ca este VINOVAT ..... dupa mine esti mai prejos decat BABELE care au radar in ochi si stiu ele ca a mers tare ......

observatie:

asa cum se spune ca vitezanele sunt implicate in cele mai multe accidente

tot asa

cei care comenteaza primii si negativ despre viteza la accidente sunt cei care au in dotare moto choper sau lenese' si nu au mers niciodata pe o motocicleta de viteza

 

OARE DE CE.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DStar@

foarte bine si TRANSANT ai comentat

eu NU am citit despre motociclism decat articole legate de PNEURI, nu am habar de vreo BIBLIE a mesului pe 2ROTI

cred insa ca PRACTICA in domeniul asa este SUPERIOARA si ca UNEORI norocul sau ghinionul Selecteaza si cele mai iluminate sau pregatite minti ......

100% noi motociclistii suntem vinovati ca am ales acest mijloc de transport sau pasiune

insa acum trebuie sa fim LOGICI .... sa vii si sa comentezi la un accident "AMADOI SUNT VINOVATI" din spatele unui monitor este ABSURD

ca si scuterist .... motociclist.... sa nu se mai simta LEZAT omul..... sa spui despre un om si un incident pe care nu l vezi decat intr o poza ca este VINOVAT ..... dupa mine esti mai prejos decat BABELE care au radar in ochi si stiu ele ca a mers tare ......

observatie:

asa cum se spune ca vitezanele sunt implicate in cele mai multe accidente

tot asa

cei care comenteaza primii si negativ despre viteza la accidente sunt cei care au in dotare moto choper sau lenese' si nu au mers niciodata pe o motocicleta de viteza

 

OARE DE CE.....

 

 

Cred ca e o problema cu cuvantul ”vinovat”. Poate nu e cel mai potrivit. Vina o stabileste organu nu noi.

Si chiar daca motociclistul ar fi vinovat de ceva, nu poate sa fie atat de vinovat incat sa plateasca cu viata.

 

Hai sa inlocuim ”si motociclistul a fost de vina” cu ”si motociclistul putea fi mai atent” si sa vezi ca nenea ala care a scris Proficient Motorcycling avea dreptate - in 99% din cazuri motociclistul ar fi putut fi mai atent si sa faca lucrurile mai bine decat le-a facut.

 

Teoria nu e de neglijat in niciun domeniu. Si in muzica conteaza teoria chiar daca muzica inseamna sa canti nu sa citesti.

 

Ghinionul si norocul fac parte din viata, e adevarat. Tin minte ca in urma cu ceva ani a murit intr-un accident auto un campion national de raliuri. Pai daca nici el nu stia sa conduca o masina atunci cine stia? Si nici n-a avut nicio vina (asta din spusele organului nu parerea mea). Tot ce putem noi face e sa minimizam cat putem ghinionul si sa nu ne fortam norocul prea mult.

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Cred ca e o problema cu cuvantul ”vinovat”. Poate nu e cel mai potrivit. Vina o stabileste organu nu noi.

Si chiar daca motociclistul ar fi vinovat de ceva, nu poate sa fie atat de vinovat incat sa plateasca cu viata.

 

Hai sa inlocuim ”si motociclistul a fost de vina” cu ”si motociclistul putea fi mai atent” si sa vezi ca nenea ala care a scris Proficient Motorcycling avea dreptate - in 99% din cazuri motociclistul ar fi putut fi mai atent si sa faca lucrurile mai bine decat le-a facut.

 

Teoria nu e de neglijat in niciun domeniu. Si in muzica conteaza teoria chiar daca muzica inseamna sa canti nu sa citesti.

 

Ghinionul si norocul fac parte din viata, e adevarat. Tin minte ca in urma cu ceva ani a murit intr-un accident auto un campion national de raliuri. Pai daca nici el nu stia sa conduca o masina atunci cine stia? Si nici n-a avut nicio vina (asta din spusele organului nu parerea mea). Tot ce putem noi face e sa minimizam cat putem ghinionul si sa nu ne fortam norocul prea mult.

daca conduci dupa cum vorbesti ...RESPECT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masina aia no fi rasarit din pamant instantaneu in fata motociclistului , la o viteza cat de cat legala era timp de reactie , cel mai bun martor in masura sa vorbeasca este soferul , intrebati-l .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In timp ce am facut scoala moto am citit si cateva carti despre motociclism. Una din ele se numeste Proficient Motorcycling. Dupa parerea mea asta e biblie pentru motociclisti. Ar trebui sa fie lectura obligatorie.

Ei bine, David L. Hough, autorul cartii, sustine ca in 99% din cazuri exista si o vina a motociclistului. Vina nu neaparat din punct de vedere legal ci vina motociclistului ca n-a reusit sa evite accidentul (sa fi fost mai atent, sa fi stiut mai bine cum sa franeze si cum sa evite obstacole, sa fi avut motocicleta mai bine intretinuta etc)

hmmm.

In sensul ca trebuie sa-ti pazesti pielea, da. si e normal.

DAR! ala a efectuat o manevra pe care nu trebuia sa o efectueze!

Ca rideru trebuia sa fie mai atent este adevarat.

Insa nici sa cadem in extrema cealalta cum ca daca patesti ceva pe motor este si vina ta din start.

Poate NIMENI nu ar fi reusit sa evite acel eveniment... noi vedem niste poze de dupa si ascultam marturia unui inamic care incearca sa se scoata...

Exact ce a fost acolo... nu vom stii niciodata din pacate.

O sa ajungem la camere video cu feed live pe net ca sa nu se poata pierde filmarea...

 

Am citit cartea si inca cateva altele. Sunt sfaturi bune, multe din ele de bun simt si de logica mai mult decat altceva.

Tehnica nu o sa o inveti din Twist of the rist... ci din experienta...

 

Multa atentie, condu la limita abilitatilor, nu sari calul... astea sunt chestii evidente.

Starea tehnica pe cat posibil cat de buna, evident.

Insa nici sa nu ma dau deloc pentru ca am ghinionul de a trai intr-o tara in care nivelul financiar nu e cel al Elvetiei deci evident ca motorul meu nu este din 2015 cu totul 100% perfect...

Insa nici sa fiu impins din spate de tir care trage 100 in zona de 60, nici injurat de toata valea oltului daca reduc la 40 in curba si am o coloana de 30 de masini in spate, nici sa fiu prostul satului care merge legal si incearca sa supravietuiasca cu 1 000 000 de dementi in jur... etc.

 

Atentia si competenta cred ca raman cele mai bune sfaturi / must-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ochiometric, daca ne luam dupa pozitia bornei de pe marginea drumului si a stalpilor de electricitate de pe camp, aici pare sa fi avut loc accidentul: harta

In imediata apropiere nu este nici un drum secundar, ci putin mai in fata, poate la 50-60m: harta

 

Cred ca este posibil ca masina sa fi intors in fata motocicletei.

 

Edit: nu sunt 100% sigur, sunt mai multe drumuri judetene cu nr 103, mai analizez harta..

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ jerry_mcrie

 

vezi ca am revenit cu o precizare la ce scrisesem initial -”vina” nu e cuvantul cel mai potrivit.

 

Exact asta sustin - ca motociclistul ar trebui sa-si pazeasca pielea.

Si mai sustin ca pazitul pielii nu inseamna doar mers mai atent, dar si participarea la parade moto care sa atraga atentia ca si motociclistii exista in trafic si participarea la mtinguri de protest cand drepturile noastre sunt incalcate si chiar discutii pe forum. Altfel nici nu m-as obosi sa scriu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O SCURTA POVESTE...O ardeam aiurea cu 80 - 100 prin localitate, nu erau masini stanga dreapta in circulatie ( eu zic ca nu este chiar exagerat tinand cont de vizibilitatea care o ai si de senzatia care o ai pe motor la viteza asta) si din senin fara semnalizare, fara nimic o dubita care pur si simplu statea parcata pe marginea drumului ( in 100 cazuri dintr-o 100 in situatia asta nu te astepti la asa ceva) ma trezesc ca ocupa ambele sensuri de mers......Intrebarea mea este daca intram si ma faceam praf in duba ce comentau toti? viteza excesiva cred ( la 80 - 100 fara reactie te faci praf), nu a fost atent, trebuia sa circule preventiv (SUNT FOARTE CURIOS CINE SE ASTEPTA)..... DE UNDE DUMNEZEU STITI CA ALA NU DADEA LA BUCI ACOLO SI TERMINA-SE BAIATUL SI A ZIS HAI SPRE CASA????? NICIODATA NU AI DE UNDE SA STII POVESTEA REALA, POATE EXACT CA SI IN CAZUL ASTA DE L-AM ZIS EU IN CARE NU MA CONSIDER VINOVAT A PATIT SI EL....POATE POATE SI IAR POATE, NU VA MAI DATI CU PAREREA AIUREA MAI ALES DACA NU ATI VAZUT ACCIDENTUL...

 

DUMNEZEU SA-L IERTE!!!


» Post actualizat in 26 May 2015 11:09

O SCURTA POVESTE...O ardeam aiurea cu 80 - 100 prin localitate, nu erau masini stanga dreapta in circulatie ( eu zic ca nu este chiar exagerat tinand cont de vizibilitatea care o ai si de senzatia care o ai pe motor la viteza asta) si din senin fara semnalizare, fara nimic o dubita care pur si simplu statea parcata pe marginea drumului ( in 100 cazuri dintr-o 100 in situatia asta nu te astepti la asa ceva) ma trezesc ca ocupa ambele sensuri de mers......Intrebarea mea este daca intram si ma faceam praf in duba ce comentau toti? viteza excesiva cred ( la 80 - 100 fara reactie te faci praf), nu a fost atent, trebuia sa circule preventiv (SUNT FOARTE CURIOS CINE SE ASTEPTA)..... DE UNDE DUMNEZEU STITI CA ALA NU DADEA LA BUCI ACOLO SI TERMINA-SE BAIATUL SI A ZIS HAI SPRE CASA????? NICIODATA NU AI DE UNDE SA STII POVESTEA REALA, POATE EXACT CA SI IN CAZUL ASTA DE L-AM ZIS EU IN CARE NU MA CONSIDER VINOVAT A PATIT SI EL....POATE POATE SI IAR POATE, NU VA MAI DATI CU PAREREA AIUREA MAI ALES DACA NU ATI VAZUT ACCIDENTUL...

 

DUMNEZEU SA-L IERTE!!!

P.S....AM UITAT SA SPECIFIC, AM DOAR 23 ANI....NU CONTEAZA CA MERG DE MIC COPIL PE 2 ROTI.....MAJORITATEA PARERILOR IN CAZUL ASTA AR FI FOST, EXPERIENTA, VARSTA.....CUNOSC MOTOCICLISTI DE-O VIATA INTREAGA CARE INCA NU AU REACTIILE NECESARE PENTRU A EVITA UN ACCIDENT SIMPLU, DAR AU MUUUULTA EXPERIENTA (IN WEEKEND)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu sunt in masura sa comentez vis-a-vis de acest accident , insa mi-e greu sa cred ca motociclistul are vreo parte de vina .. In urma cu ceva luni am avut si eu un accident cu un sofer de duba ce nu se uita la drum si a intrat pe contrasens fix in mine, eu avand doar 30 km/h , nu am avut timp de franare nici eu nici el , desi statistic poate aveam sanse sa-l evit , insa am fost prins intre roata fata a dubei si o masina parcata pe trotuar... Am scapat cu rani relativ usoare , protejandu-mi in principal capul si coloana (de altfel am suferit si o fractura de deget + unghie smulsa).

Zilele trecute la fel , un taxi imi iese in cale de pe o strada laturalnica intr-o zona aglomerata din oras , eu avand in jurul a 40 km/h , deja in franare presimtind ca omul nu ma vede deoarece se asigura doar din dreapta ... omul fara semnal fara nimic imi iese in cale , moment in care am blocat roata spate si am apasat frana fata puternic ... omul face o intoarcere de 90 de grade revenind tot pe sensul meu de mers (pentru a opri la un fast-food din zona). Degeaba am claxonat si am ambalat motocicleta , omul nici nu a oprit... de parca nu as fi fost acolo. Cand sa ma intorc catre casa , ambele sensuri fiind libere pe o distanta de cel putin 500 de m , o fata cu un papuc imi iese in cale dintr-o curte (fara lumini , fara nimic, afara era deja seara) , dirijata fiind de prietenul/fratele ei care nu m-a observat de nici un fel. Am avut timp sa o evit , insa ma surprinde in continuare faptul ca suntem invizibili pe sosea .

Articolul are detalii foarte putine si e foarte greu sa ne dam cu parerea despre ce s-a intamplat ... Pentru mine ca incepator e foarte frustrant si ingrozitor faptul ca tot mai multi dintre noi se sting pe sosele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu cred ca viteza nu a fost excesiva, dar a fost pe undeva la viteza legale in afara. mai grav e ca motociclistul voia sa treca la acea viteza pe langa o masina care aproape statea pe loc. in cazul in care masina chiar a intors de pe loc, este foarte trist si aprope inevitabil accidentul, fara sa fie deloc vina motociclistului. nu poti incetini la 20 km /h pe langa fiecare masina de pe marginea drumului

Eu exact asta fac !! Singura placere o mai reprezinta cand iesim mai multi si stau pe la mijloc, acolo mai am curaj cat de cat. Pe mine accidentul ce l-am avut m-a dat peste cap de tot. Iau in calcul sa vand mobra pe care am luat-o pt ca INCETINESC considerabil de fiecare data cand vad ceva ce nu-mi place. DA! Asta ma tine in viata dar mi-a taiat tot elanul de mobra. Ma gandesc serios sa trec la circuit strict.

Ce mai conteaza ce si cum, a murit cu dreptatea in brate. Luati aminte, altfel a murit degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ jerry_mcrie

 

vezi ca am revenit cu o precizare la ce scrisesem initial -”vina” nu e cuvantul cel mai potrivit.

 

Exact asta sustin - ca motociclistul ar trebui sa-si pazeasca pielea.

Si mai sustin ca pazitul pielii nu inseamna doar mers mai atent, dar si participarea la parade moto care sa atraga atentia ca si motociclistii exista in trafic si participarea la mtinguri de protest cand drepturile noastre sunt incalcate si chiar discutii pe forum. Altfel nici nu m-as obosi sa scriu

nu am fost "impotriva" a ceea ce ai sris.

este doar gustul amar pe care mi-l lasa realitatea asta urata si refulam cumva impotiva "sortii".

se plateste prea scump din partea noastra. iar aia care gafeaza scapa ieftin.

si-mi vine sa urlu de furie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine analizam cate accidente au avut loc cu motociclisti mergând legal si cate cu "vitezomani". Si dupa aia puteti sa va plângeti ca soferii sunt aia rai. Ipocrizie cat cuprinde: adica eu nu respect legea dar conservarul trebuie sa o faca. V-ati dilit? Daca e cool ca motociclist sa o arzi, de ce n-ar fi cool ca sofer sa întorci cum ai chef?

ahhhh. deci daca mi se pare ca tu m-ai speriat cu motoru, sau ai trecut prea aproape, pot sa-ti fac si eu sicane cu masina, pe urma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai motivele alea necunoscute nu sunt chiar asa de necunoscute. Le putem banui, nu? Ori a avut viteza foarte mare si oricat a franat n-a putut opri in siguranta ori n-a fost atent ori n-a stiut sa franeze ori avea motocicleta praf (cauciucuri naspa, placute de frana naspa).

Ar mai putea fi si alta explicatie?

 

Mergi cu 80 pe drum national cu o banda pe sens, ai vizibilitate beton, o masina in fata pe acelasi sens cu tine, la 50m, pare parcata. Cand esti la 5m de ea, boul o intoarce. Zi-mi tu ca franezi din paranoia pana la 30 la ora cand te apropii, zi-mi ca te uiti fix in oglinda lui, teava de esapament si pozitia rotilor inainte sa o depasesti.

 

Mergi cu 80 pe drum national cu o banda pe sens, ai vizibilitate beton, o masina in fata pe acelasi sens cu tine, la 50m, in mers, pare sa vrea sa traga pe dreapta. Lasi gazul, te muti spre axul drumului, dai semnal, te asiguri. Cand mai ai fix 5m pana in dreptul lui, boul o intoarce.

 

Mergi cu 80 pe drum national cu o banda pe sens, ai vizibilitate beton, o masina in fata pe acelasi sens cu tine, la 50m, in mers. Te muti spre axul drumului, dai semnal, te asiguri, tragi gazul, cand esti aproape in paralel cu el, la vreun metru distanta, boul franeaza brusc si in acelasi timp trage stanga de volan ca a vazut tarziu santul/groapa sau i-a sarit un animal in fata.

 

Cum nu vorbesc din imaginatie, cum facem? Mai taiem un pic din aia 99% cazuri in care are si motociclistul o parte din vina? Cum sa imi pazesc pielea mai bine, sa opresc in spatele lui sa fiu sigur? Sa nu mai depasesc pe nimeni niciodata? Sa claxonez de fiecare data cand depasesc? Despre ce plm vorbim aici?

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...