andutzu_85 Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Dupa un an de calareala pe o alta batranioara(CBR 600 F2 '91) am decis sa schimb un pic stafeta insa fara sa parasesc familia,asa ca l-am gasit pe EL! EL fiind un CBR 900 RR SC 28 nascut prin anul 1993,avand o varsta de 65.000 de km(5000 facuti de mine,restul de 60000 ii avea in momentul achizitionarii...acuma nu mai stiu daca sa fi fost reali sau nu),si multe defecte optice...a fost a unui tanar care a pus-o usor pe o parte si a intrat frica in el In momentul achizitionarii la o prima analiza mosnegelul suferea de : -carene dreapta crapate si prinse cu holsuruburi si cu super glue -carena far crapata -lipsa capete de ghidon -joc in pinionul spate de la cuplele de cauciuc -toba indoita -parbriz matuit -placute frana uzate -zgomotul specific la ambreiaj -sa pasager crapata -si alte cateva chitibusuri care nu imi stau acum in minte Insa nu asta am urmarit...am verificat serii,cadrul sa nu fie stramb,sa nu aiba scurgeri de ulei,sa nu dea fum,sa nu vobleze,sa nu sara din viteze,....am exploatat-o o ora ca daca ma vedea cineva zicea ca imi bat joc de ea...dupa care...mi-a placut ,am urcat-o pe remorca si am facut-o suceveanca M-am si bucurat cateva zile de ceva plimbari cu ea...si am fost multumit Poze cu ea inainte » Post actualizat in 27 May 2015 20:40Intre timp eu am fugit peste munti si vai iar ea a ramas singurica in garaj.La intoarcere m-a astepta cumintica sa ma apuc de ea asa ca am inceput stripteaseul.Nici nu vreau sa imi amintesc cate manastiri s-au construit in garaj la dezechipare...nu am mai vazut pana acum carene lipite cu super glue de furtunul de racire ca sa stea la un loc...in fine..am inceput de am dat jos carenele si le-am dus la facut,parbrizul l-a vopsit si ala,am schimbat bujiile,cuplele de cauciuc din roata spate,placutele de frana,filtrul de aer,mi-am procurat capetele de ghidon,semnalizari pt ca cele de pe ea au mai ramas 1 din 4,caucioace nu am avut nevoie pt ca le avea noi...si cam tot ce am gasit neplacut pe la ea..am remediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 bravo. o sa iasa bine, motocicleta asta chiar merita a doua sansa. totusi, cat ai dat pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Mai 27, 2015 Autor Share Postat Mai 27, 2015 (editat) Carenele fiind proaspat terminate,m-am apucat sa le montez inapoi la locul lor...iarasi manastirile si-au gasit loc in garaj Negasind pe cineva sa imi faca sticker-le pe original am apelat la o varianta cat mai simpla si am facut niste stickere la un prieten care mi le-a si montat!si cam asa a iesit rezultatul final...dupa multe zile de munca,nervi intinsi la maxim si portofele golite... Pozele am incercat cat de cat sa le pun in ordine A mai ramas ,,to do,, : -in primul rand cati mai multi km -retapitarea seii pilot -schimbarea ledurilor in bord -poate o alta toba...momentan nu ma incomodeaza -kit-ul de lant mai merge sezonul asta si atat -jantele vopsite -poate ...doar poate o codita mai ascutita -si ce mi-o mai trasni mintea » Post actualizat in 27 May 2015 20:55 da chiar a meritat...iar cat despre pretul de achizitie...am dat fostul motor plus o diferenta Editat Mai 27, 2015 de andutzu_85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 De ce nu desfaci popniturile la toba sa intorci toata partea indoita pe interior, eventual o pu pe o teava si bati un pic cu un ciocan de cauciuc sa o mai aduci la forma ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Mai 27, 2015 Autor Share Postat Mai 27, 2015 (editat) pentru ca,pe partea de interior are dunga de imbinare pe toata lungimea tobei,si nu e numai indoita ci are si niste zgarieturi adanci ,,,,as putea sa o schimb...dar imi place mult cum suna Editat Mai 27, 2015 de andutzu_85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 pentru ca,pe partea de interior are dunga de imbinare pe toata lungimea tobei,si nu e numai indoita ci are si niste zgarieturi adanci ,,,,as putea sa o schimb...dar imi place mult cum suna Foaie de inox subtire si refa exteriorul, daca toba in sine merita(sunet, aspect, etc) cred ca ar merita investitita ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 E cel mai frumos model de carenata facut vreodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Mai 28, 2015 Autor Share Postat Mai 28, 2015 astazi s-a rezolvat si problema seii pilot..iar ca bonus postez cateva poze de pe la plimbari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Iulie 27, 2015 Autor Share Postat Iulie 27, 2015 mai improspatez si eu topicul cu cate ceva poze de la iesiri intre timp ...s-au schimbat placutele spate si rulmentii fata.. mai urmeaza...o sincronizare,uleiul ...nici nu am o luna de cand l-am pus si deja are 4000,...si ...multi km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Octombrie 30, 2015 Autor Share Postat Octombrie 30, 2015 dupa un sezon frumos si 16000 de km mosnegelul a intrat la ,,garaj,, » Post actualizat in 30 Oct 2015 19:17si nu oricum...dar daca tot e gata sezonul si sta pe dreapta...sa ii facem si o revizie pe tihna To do list: -rezolvat problema cutiei de viteze care a aparut intre timp in acest sezon:sare in a 2 a dupa 5000 de ture...asa ca ori o rezolvam ori o inlocuim -sincronizat carburatoare,curatat rezervor,schimbat filtre -verificat:joc supape si inlocuit pastilele daca este necesar,distributia,rulmentii,placutele si alte consumabile -schimbatul lichidelor -tapitarea seii pasager -depistarea de alte defecte daca sunt si remedierea lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Octombrie 30, 2015 Autor Share Postat Octombrie 30, 2015 Frumoase babaciunile astea vechi. Au ceva aparte! Sa il stapanesti sanatos in continuare. Multumesc frumos.......perfect de acord cu tine....am multi prieteni care imi spun sa nu mai investesc bani ci mai degraba sa dau banii investiti ca diferenta pt una mai noua...dar sincer eu ma simt mult mai bine cand pot sa mentin o ,,vechitura,, in viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Nu stiam de topicul acesta )) stai ca postez eu fotografii direct cat e la mine )))) » Post actualizat in 31 Oct 2015 11:39Avansam usor, usor.» Post actualizat in 31 Oct 2015 11:40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Octombrie 31, 2015 Autor Share Postat Octombrie 31, 2015 mi-ai usurat munca ....normal ca avansam doar nu stam la palavre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Ca sa vezi mai sunt si motociclete vechi intretinute , cati km are motorul in prezent si cam la ce costurii tea dus investitia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Octombrie 31, 2015 Autor Share Postat Octombrie 31, 2015 In prezent motorul are 72000 sau 73000 nu mai tin minte exact...iar ca valoare pana in prezent motorul ma tine undeva in 1500...la care se mai adauga reparatiile si reviziile de acum care nu stiu cat o sa coste ca de abia a intrat la medic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Ca sa vezi mai sunt si motociclete vechi intretinute , cati km are motorul in prezent ? Da` de unde sa stie ca doar nu a luat-o de noua din reprezentanta ? motocicleta de 23 de ani ,probabil bate spre 170-200000 km .propulsorul in sine ..cu honda nu se stie ,probabil a fost schimbat de cateva ori ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Noiembrie 4, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2015 (editat) nu te contrazic...dar cel putin atata stiu ca are cat e la mine,si in plus am vazut pe unele forumuri honde cu 300000...inca in stare de functionare...... tu al tau banuiesc ca are 20000,intretinut maniacal revenind la topic ....s-a gasit si problema la cutie: Editat Noiembrie 4, 2015 de andutzu_85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 E o motocicleta foarte completa care merita atentie. in 6 ani nu am schimbat nicio piulita la ea. Cele mai bune investitii pe care le poti face pt ea sunt o roata fata pe 17 (de la F3 sau vfr 750) si pinioane 15/45 (cel putin eu am fost foarte incantat). Km nu prea conteaza, conteaza cum a fost intretinuta de posesorii precedenti. Spor la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Noiembrie 4, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2015 E o motocicleta foarte completa care merita atentie. in 6 ani nu am schimbat nicio piulita la ea. Cele mai bune investitii pe care le poti face pt ea sunt o roata fata pe 17 (de la F3 sau vfr 750) si pinioane 15/45 (cel putin eu am fost foarte incantat). Km nu prea conteaza, conteaza cum a fost intretinuta de posesorii precedenti. Spor la lucru! multumesc de sfat..eu nu am fost chiar asa de norocos si am avut de investit un pic in ea...puteam sa merg cu ea si in stadiul in care am achizitionat-o,ii puneam semnalizari si da-i pedala...dar mie imi place un lucru sa fie facut daca nu ca la carte...macar pe aproape -cat despre roata pe 17...nu afecteaza nimic??..ma gandesc ca inginerii aia de au proiectat-o asa...au facut-o cu un scop -iar pinionul...al iei stock cat are???si cu ce te ajuta altul diferit??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Noiembrie 5, 2015 Share Postat Noiembrie 5, 2015 (editat) Si o roata de 18 confera o ciclistica si mai buna?Si tot asa? Sau cum? Atunci ce ma fac eu cu 21 la KTM-ul meu? Cred ca imi pun de 26 ca sa am ciclistica de BICICLETA. Editat Noiembrie 5, 2015 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Noiembrie 6, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2015 multumesc de sfaturi.....momentan vreau sa ii rezolv cutia de viteze,sa ii fac schimburile si ce probleme o sa mai gasesc pt a putea functiona in parametri...dupa aia poate o sa ma gandesc si la up-gradeuri » Post actualizat in 16 Nov 2015 18:18Roata fata pe 17 inchi iti confera o ciclistica mai buna decat una de 16. Un exemplu concret: Honda Hornet a venit in prima generatie cu roata fata de 16. In a doua generatie, roata fata a fost schimbata cu una de 17. duminica am avut ocazia sa stau de vb cu un prieten care a facut o astfel de modificare pe al sau fireblade....si nu este deloc multumit,unde se mai adauga si faptul ca nu poate sa traga tare de ea pt ca se ridica fata foarte usor Intre timp ..un mic cadou pt mosnegel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Decembrie 9, 2015 Autor Share Postat Decembrie 9, 2015 in sfarsit babuta e gata...curata si functionabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Mihai Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 Frumoasa babuta...ai grija de ea ca asta sunt cu adevarat motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 in sfarsit babuta e gata...curata si functionabila Păi ce e până la urmă: băbuță sau moșnegel? Ai castrat-o la recondiționare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 E pzda ca toate lucrurile bune )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.