Sari la conținut

Adaptor furtun frana fata


Postări Recomandate

Gnraloo, cam am cerut link pt furtun era adresat lui superbec. Imi pare rau ca te-ai atacat. Iar on ceea ce priveste cheltuielile, incerc sa fac ce pot cu ce am. Anul asta mi-am cumparat primul motor. Inainte de asta am stat ani dorindu-mi unul. Mi l-am luat cand mi l-am permis. Iar de reparat, incerc sa cumpar doar chestiile care-mi trebuie. Bineinteles, fara a-mi afecta siguranta. Nu mai dati cu parul. Nu toti au bani sa cumpere ce vor. Va inteleg frustrarea cand cineva va zice "nu" cand vine vorba de siguranta pe motor, dar eu doar cautam calea cea mai usoara din pdv financiar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gnraloo, cam am cerut link pt furtun era adresat lui superbec.

 

da nu vrei sa ti-l si platesc eu? daca tot il caut ce pm nu mi-e greu sa bag cardu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca s-a golit lichidul in 3 luni, sa inteleg ca nu ai verificat nivelul deloc?

 

Cand aveai lichid nu aveai nici o alta problema cu frana? Ca daca e asa, sa ai la tine tot timpul o sticluta cu lichid si sa te dai cu grija, pana vine piesa noua.

Dar daca nu ai verificat nivelul nu poti stii daca l-ai pierdut o data tot, sau cu timpul.

 

La alt mecanic ai incercat? Daca si ala zice ca merge cu teflon...poate asa e. Ei vad piesa, noi nu o vedem.

Editat de abru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene la frane nu se improvizeaza nimic!

Punct.

Daca esti in drum si vrei sa ajungi acasa,da!.Atunci poti face ceva care sa te ajute sa ajungi unde trebuie..cu atentie si riscul asumat.

Dar tu ai probleme la sistemul de franare si vrei sa pui teflon sa te bucuri de motor!!!!

Deci cum vine treaba: "Nu dau inapoi cand vine vorba de siguranta"?

Daca tu pui mai multa importanta in faptul de a te plimba cu motorul cu defectiuni la franare,si sigurata ta sau a pasagerului gresesti,si ar trebui sa-ti redefinesti prioritatile.

Alege varianta corecta de reparatie si nu te mai gandi la teflon si calti ca nu suntem la instalatia de apa unde o picatura nu inseamna nimic. La sist.de franare orice pierdere cat de mica poate duce si la pierderea franari.

Sper ca nu ma judeci prea aspru pentru mesajul dur,dar este spre binele tau.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de sfat TNG. Nu judec aspru cand e scurt si la obiect. Am inteles pe deplin imortanta sistemului de franare si nu vreau sa-l carpesc definitiv. Vroiam doar ceva temporar, pt cateva saptamani, timp in care probabil o sa ies de vreo 2-3 ori cu motorul iar in ritmul in care se pierde lichidul nu ar trebui sa se simta nici fara carpeli. Vroiam doar sa fiu putin mai sigur. Lichidul se pierde insesizabil de putin si doar cand apas mai tare maneta, tocmai de asta am presupus ca mi s-a golit rezervorul in 3 luni, de cand l-am umplut ultima oara. In plus traficul aici e civilizat, iar frana de urgenta nu cred ca am folosit-o de 2 ori in 3 luni. Se poate extrem de usor circula si doar cu frana spate. Nu o sa se intample, dar se poate. In plus viteza maxima e de 110 - pe autostrada, iar de depasit nu ma risc pt ca se ia permisu pe 3 ani. Si am nevoie de el ca de aer. Merci inca o data de sfat.

 

Abru - nivelul nu l-am verificat de camd am umblat la ea si i-am deblocat frana fata, deci 3 luni. Nu s-a pierdut tot odata ca nu avea cum. Iese mult prea putin cand apas maxim maneta. S-a pierdut sigur incet. Alta problema nu am avut pana cand am pierdut frana si tin sa mentionez ca nu s-a pierdut toata. Mai aveam in proportie de 20-25% frana fata iar in combinatie cu spatele puteam sa opresc destul de rapid si sigur. Cat despre mecanic... si eu incep sa cred ca e un dobitoc. Probabil a crezut ca se pierde pe la filet - de unde si ideea cu teflonul. Presupun ca ar avea mai mult sens asa?!?

 

Macke merci mult de linkuri. Dau o bere daca ne-om intalni. Tot tu m-ai mai ajutat si in trecut si ca de obicei scurt si la obiect. Apreciez efortul. Cum spuneam, raman dator.

 

Superbec merci ca te-ai oferit sa achiti factura dar probabil venitul meu e ceva mai mare ca al tau. Ceea ce am tot incercat sa punctez e ca mai am si alte cheltuieli ce au prioritate in fata motorului (din pacate) si nu pot sa zic ca imi permit sa ma apuc sa schimb circuitele cu totul. Am dat 2000€ pe un GSXF din 96 ce avea nevoie de mici reparatii. Astea-s preturile aici. Pt un schimb de circuit de frana mi-ar lua mecanicu vreo 1000€. Nu am alocati banii astia pt motor. Daca ii aveam, luam dracu un motor mai nou si mai bun ce nu avea nevoie de reparatii. Imi pare rau ca te-ai atacat atat pt un link. M-am gandit ca daca tot mi-ai spus de furtunu ala cu insertie metalica, si cam cat costa, poate il vazusei pe vre-un website si mai aveai adresa prin history. Dar ca de obicei tre sa se gaseasca cineva sa sara de poponeata in sus pt o chestie de toata jena.

 

Sper ca acum s-au mai lamurit putin lucrurile. Piesa se comanda oricum. Eu am intrebat pt termen scurt pana ajunge nenorocita. Un da sau nu cu ceva argumente era de ajuns. Pana la "sinucidere usoara" a fost ceva drum care s-a parcurs cam repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

practic reperul nr 8 sunt 2 piese infiletate una in alta? pierde pe filetul ala si tu vrei sa pui teflon de ala de care pun instalatorii (pe filet) in loc de caltz ?

Daca sunt 2 piese care se pot roti independent si au intre ele etansare (care acum curge), nu vad cum ai putea remedia problema ... daca pui ceva acolo este ca un floc in fata pluii

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de sfat TNG. Nu judec aspru cand e scurt si la obiect. Am inteles pe deplin imortanta sistemului de franare si nu vreau sa-l carpesc definitiv. Vroiam doar ceva temporar, pt cateva saptamani, timp in care probabil o sa ies de vreo 2-3 ori cu motorul iar in ritmul in care se pierde lichidul nu ar trebui sa se simta nici fara carpeli. Vroiam doar sa fiu putin mai sigur. Lichidul se pierde insesizabil de putin si doar cand apas mai tare maneta, tocmai de asta am presupus ca mi s-a golit rezervorul in 3 luni, de cand l-am umplut ultima oara. In plus traficul aici e civilizat, iar frana de urgenta nu cred ca am folosit-o de 2 ori in 3 luni. Se poate extrem de usor circula si doar cu frana spate. Nu o sa se intample, dar se poate. In plus viteza maxima e de 110 - pe autostrada, iar de depasit nu ma risc pt ca se ia permisu pe 3 ani. Si am nevoie de el ca de aer. Merci inca o data de sfat.

 

Abru - nivelul nu l-am verificat de camd am umblat la ea si i-am deblocat frana fata, deci 3 luni. Nu s-a pierdut tot odata ca nu avea cum. Iese mult prea putin cand apas maxim maneta. S-a pierdut sigur incet. Alta problema nu am avut pana cand am pierdut frana si tin sa mentionez ca nu s-a pierdut toata. Mai aveam in proportie de 20-25% frana fata iar in combinatie cu spatele puteam sa opresc destul de rapid si sigur. Cat despre mecanic... si eu incep sa cred ca e un dobitoc. Probabil a crezut ca se pierde pe la filet - de unde si ideea cu teflonul. Presupun ca ar avea mai mult sens asa?!?

 

Macke merci mult de linkuri. Dau o bere daca ne-om intalni. Tot tu m-ai mai ajutat si in trecut si ca de obicei scurt si la obiect. Apreciez efortul. Cum spuneam, raman dator.

 

Superbec merci ca te-ai oferit sa achiti factura dar probabil venitul meu e ceva mai mare ca al tau. Ceea ce am tot incercat sa punctez e ca mai am si alte cheltuieli ce au prioritate in fata motorului (din pacate) si nu pot sa zic ca imi permit sa ma apuc sa schimb circuitele cu totul. Am dat 2000€ pe un GSXF din 96 ce avea nevoie de mici reparatii. Astea-s preturile aici. Pt un schimb de circuit de frana mi-ar lua mecanicu vreo 1000€. Nu am alocati banii astia pt motor. Daca ii aveam, luam dracu un motor mai nou si mai bun ce nu avea nevoie de reparatii. Imi pare rau ca te-ai atacat atat pt un link. M-am gandit ca daca tot mi-ai spus de furtunu ala cu insertie metalica, si cam cat costa, poate il vazusei pe vre-un website si mai aveai adresa prin history. Dar ca de obicei tre sa se gaseasca cineva sa sara de poponeata in sus pt o chestie de toata jena.

 

Sper ca acum s-au mai lamurit putin lucrurile. Piesa se comanda oricum. Eu am intrebat pt termen scurt pana ajunge nenorocita. Un da sau nu cu ceva argumente era de ajuns. Pana la "sinucidere usoara" a fost ceva drum care s-a parcurs cam repede.

 

De ce ai mai deschis topicul? Toata lumea iti spune ca nu se repara si nu e sigur, tu tot pe a ta o tii.

 

Esti incepator si afirmi ca se poate circula foarte bine si cu pierdere de lichid de frana...asta spune tot despre cum percepi tu mersul pe ceva motorizat, fie motocicleta sau masina.

 

Cred ca nu intelegi ce inseamna o frana de urgenta.

 

Pierdere de timp pentru toti cei care am incercat sa iti dam un sfat bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gnraloo topicul l-am deschis pentru ca mi s-a parut ciudat ce mi-a zis mecanicu - sa dau cu teflon. Dar ala nu cred ca a observat ca scurgerea nu are loc pe la filet, ci la mijlocul adaptorului si de asta mi-a zis de teflon.

adaptorul ar trebui sa fie asta: https://www.google.dk/search?q=adaptor+furtun+frana&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIk4C0xNDNxgIVBMByCh1pTwyq&biw=360&bih=559&dpr=3#imgrc=gGBQB6Dih_r2fM%3A

Nu stiu cum altcumva pot sa explic.

Referitor la circulare cu respectiva scurgere, am zis ca ar fi relativ safe din moment ce curge foarte putin - i-a luat 3 luni sa termine rezervorul, si era vorba de vreo cateva saptamani in care as fi iesit de vreo 2-3 ori - vreme de cacao.

Si sa stii ca nu o tin tot pe a mea ci pur si simplu insist pt a explica mai bine situatia. Nu toti au inteles exact pe unde curge, nu toti au inteles ca e vorba de vreo 2-3 plimbari scurte pana imi vine piesa, etc. Sunt destui (tu si superbec inclusiv) care cred ca vreau sa fac carpeala asta definitiv. NU E CAZU!

 

Yuk componentele adaptorului nu sunt infiletate una intr-alta. Sunt conectate conic (sper ca zic corect) pentru a se infileta furtunul in partea de sus, iar partea de jos sa se infileteze in etrier fara a suci/sugruma furtunul. Sper ca am explicat destul de bine. Deci e cazul nr 2. expus de tine. Si imi dau seama ca e inutil sa pun ceva acolo, tocmai de aceea am si pus intrebarea si nu am dat direct cu teflonu cum a zis mecanicu pulii.

» Post actualizat in 09 Jul 2015 10:58

Intr-un final ma lasa sa atasez.

Poza 1 - adaptor curatat.

Poza 2 - scurgerea.

toata treaba se intampla pe la imbinare, nu pe la filet. De reparatie nici nu se discuta. Altu nou (sau sh cu tot cu furtun).

post-48940-0-85710800-1436439163_thumb.jpg

post-48940-0-54257800-1436439186_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu erai zgarcit cu pozele multi te-ar fi indrumat spre un atelier de sertizat furtunuri pentru utilaje :) ... sigur exista asa ceva si in tarile cu apa calda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca pui la vechiul furtun un banjo cotit cu surub, ce are?

http://www.racingnick.ro/images/products/826.jpg

http://www.racingnick.ro/images/products/829.jpg

 

Sistemul ala original e de mare porc!

Editat de high_voltage_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Improvizatie + ieftina = poxipol (sau Epoxy Metal, etc.)

Si sunt sanse sa si tzina... daca curata foarte bine inainte si goleste instalatia nainte, spalat cu alcool/brake cleaner.

In locul lui, as fi incercat si o brazare, cu Ag. Cum nu sunt in locul lui, cel mai sigur as fi upgradat sistemul de cacao cu altceva, chiar si SH - nu ii mare scofala de pus sistemul clasic cu banjo, ca la mai toate motocicletele.

Editat de high_voltage_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

High_voltage_tm linkurile ma trimit la o pagina goala (!?). M-ar interesa sa schimb sistemu' asta de cacao cu unu cu banjo (e ala cu terminatie rotunda a furtunului nu?). Am fost de curand la un magazin ce se ocupa cu comercializarea de motoare noi si sh, piese si accesorii pt Triumph si Kawasaki. Nu e reprezentanta. Si am mai multa incredere in tipul care il detine. Omu' are vreo 30 ani de motoare la activ. Mi-a spus din start ca el nu se ocupa cu vanzarea si repararea de Suzuki pt ca sunt ieftine, si e un motiv pt care sunt ieftine. Si o sa ma tot lovesc de motivul respectiv sub mai multe forme. Mi-a aratat cum sta treaba cu frana la motoarele normale, cum se prinde furtunul pe etrier prin terminatia rotunda, si inainte sa-i arat poza cu adaptorul meu mi-a zis ca stie si sistemul de la Suzuki si m-a sfatuit sa-l schimb cu unul normal (presupun ca banjo-ul e surubul care intra prin terminatia rotunda, in etrier - sistem pe care as vrea sa-l adopt si eu), dar ca ar trebui sa schimb si etrierul cu unul care sa suporte, pt ca etrierul meu nu are "urechile" de la sistemul normal.

Are vre-un sens ce spun? E putin cam greu sa explic atunci cand nu stiu termenii si sistemele respective. Ideea e ca as vrea sa trec pe sistemul cu banjo (daca asta e). Intrebarea e, trebuie sa schimb si ertierii?

Si da, stiu ca e un sistem tampit. Dupa cum mi-a zis si tipul cu magazinu': nu poti sa ai si ieftin si bun; aici nu vorbim de tricouri unde platesti firma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia pune cocos anul de fabricatie, eventual seria sasiu si verifica daca ai contactul pt stop hidraulic sau electric(la maneta)

 

poti sa pui banjos pe etrierele tale, trebuie doar sa strangi suruburile cu grija.

 

Hel race setupp (adica nu mai ai nevoie de repartitorul ala de pe jug) 70E+ transport, sa spui ce culoare le vrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca ar exista, nu cred ca m-ar ajuta cu mare lucru. Nu furtunul e problema, ci piesa aia mica, finala, in care se infileteaza...

nu ai inteles! simt ca lumea isi pierde vremea cu tine :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza 1 - seria, prima inmatriculare '97, an productie, aparent '95.

Poza 2 - contactul, presupun ca electric da' mai bine iti dai singur seama.

Ca si piese mi-ar trebui 2 furtune de vreo 60cm (2 discuri), banjo dublu pt MC, 2 banjouri simple pt etrieri, 2 conectori normali pt capetele dinspre MC si 2 conectori cotiti la unghi (cred ca de 90°) pentru capetele dinspre etrieri. Asta daca furtunele nu vin co conectori cu tot. Si daca merg pe varianta MC - etrieri. Daca merg pe distribuitor - etrieri, adica sa pastrez jumatate din circuit, desi nu vad de ce dacu as face asta, ar fi 2 furtune de vreo 40cm, 2 banjouri simple pt etrieri, 2 conectori simpli inspre distribuitor si 2 conectori cotiti inspre etrieri. Las culoarea la alegerea ta. Toate astea nu cred ca mai sunt 70€.

» Post actualizat in 12 Jul 2015 17:26

Yuk stiu ca e stresant, si nu doar pt tine, dar fa-ma te rog sa inteleg. Oricum am ajuns la concluzia ca ori schimb tot sistemul de la MC pana la etrieri, ori daca gasesc un adaptor, sa-l insurubez pe furtun, sa trec la sistem cu banjo, sa scap intr-un final de sistemu' Suzuki.

» Post actualizat in 13 Jul 2015 22:51

Update:

Ma duc azi la un nene mecanic ce se pricepe in de-ale motoarelor, sa gasesc un conector sa pun la furtun, sa trec la sistem cu banjo. Se uita nenea la frane si-mi zice scurt: n-am ce sa-ti pun aici, ca daca vrei sa treci la sistem cu banjo tre sa schimbi etrierii. Banjou' are dimensiune de 10 iar tu la etrieri ai cel putin 14. In gandu' meu, suzuki mi-a trebuit. Dar se duce nenea in spate ai vorbeste cu un angajat de-al lui, poate s-o gasi o solutie pentru saracu' baiat. Se intoarce cu fata relativ luminata. Ala din spate isi aduce aminte ca la fostul service la care a lucrat, avea nenea de acolo o cutie cu tot felu de adaptoare si fierotanii. Plus ca era service specializat suzuki. Plus ca nenea de acolo ar si cunoaste problema. Iau adresa, bag pe gps, 48 km. Hop pe sa, da-i bataie. Ajung la adresa respectiva, ma invart ca prostu vreo 10 min ca nu gasesc service-u' cu pricina. Intr-un final gasesc pe unu sa intreb si imi explica cum sa ajung unde trebuie. Dau intr-un final de-o deachizatura intr-un perete ce se vroia a fi intrarea in service. Umbroasa locatie... Dau si de nenea in cauza - un mosulica pe la vreo 60 ani care de-abia se deplasa, cu riscu de-a se dezmembra. Il intreb de sanatate, imi zice ca ma sanatos ca acu n-a fost nici cand era tanar. Ii prezint problema, imi exprim dorinta de a trece la sistem cu banjo, ma invita inauntru sa dezvoltam discutia. Imi zice ca ar mai avea un set complet (furtune, conectori, banjouri, etrieri) SH, da' nu mai stie pe unde e. Tre sa-l caute. Sa las motoru, si sa vin peste cateva zile. Ii explic ca ma intorc peste cateva zile sa-i cumpar setu, ca mi-l pun eu. Il intreb de pret. El o intreaba pe nevasta-sa. Vine pretu. Pe la vreo 160€. Ma gandesc... Pana ma gandesc eu, dispare mosu, dispare si motoru meu, nevasta-sa ma roaga cu o cafea, eu refuz (cafeau nu oferta). Peste 10 min, se intoarce mosu, apare si motoru meu, frana reparata. Cost 78,50€. Il intreb care-a fost buba. Aparent, adaptoru trebuie strans intr-o anumita ordine. Prima data adaptoru in etrier, dupa care furtunul in adaptor, dupa care cele 2 parti ale adaptorului intre ele.... Orice alta ordine - scurgere.

Deci sfat pt urmatorii nefericiti ce dau de aceeasi problema, respectati ordinea de mai sus. Daca nici aia nu merge, schimb total de circuit frana, de la MC la ertieri inclusiv.

post-48940-0-97618300-1436715272_thumb.jpg

post-48940-0-13391300-1436715295_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai da vina pe marca motocicletei. Marea majoritatea a motocicletelor Suzuki au furtune de frane cu banjo. A ta e o exceptie.

 

Sunt piese si mai ciudate la alte marci dar nu asta justifica diferenta de pret.

 

Sfat: tine aproape de mosul care ti-a rezolvat problema. Din cele povestite de tine toti ceilalti sunt niste "priceputi" :closedeyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La prima buba pe care n-o pot rezolva "in familie" dau fuga la el. Omu stie cateva chichite de care mecanicii de la Suzuki nici macar n-au auzit. Cat despre priceputii de mai sus... din cauza lor am inceput postu'. Nu-mi iesea socoteala cu teflon unde nu e filet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...