Tudor Grigoriu Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Salut, Am cumparat acum 2-3 luni o motocicleta Virago 535 din 1997. Am schimbat contactul, carburatoarele, bateria si franele. Azi am oprit la semafor, a facut un singur sunet "gulp" si s-a oprit. Benzina inca am in rezervor, am verificat. Din ce cauza s-ar fi oprit asa?Electromotorul nu se invarte, cand incerc sa-l pornesc face un sunet "screwsh" si gata. Merci anticipat pentru ajutor, Tudor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marian96 Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 baga in viteza si incearca sa impingi motorul. daca nu se invarte roata deloc si este infranata ,dupa parerea mea s-a blocat motorul . sper sa gresesc.bafta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-UFO- Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 poate ti-a ramas cuplat releul de pornire si ai mers cu electromotorul cuplat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaai Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Cum spunea si colegul mai sus , scoate bujiile cupleaza a4a si impinge-o daca nu vrea ...e blocat motorul , de asta nu poate electromotorul sa invirta . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mos bear Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 (edited) ,,face un sunet "screwsh" si gata. " Eu zic sa nu-l mai chinui si cred ca ai ceva probleme pe un piston , segmenti .... Edited July 16, 2015 by mos bear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falkenberg Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Sau baterie moarta. Unde ai motorul? Poate e cineva in zona cu pricina care poate sa da un sfat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tudor Grigoriu Posted July 16, 2015 Author Share Posted July 16, 2015 Sau baterie moarta. Unde ai motorul? Poate e cineva in zona cu pricina care poate sa da un sfat. Salut. Ma vad in doua ore cu mecanicul care m-a ajutat si pana acum. Cand aflu ce avea o sa scriu aici poate cine stie, ajuta pe cineva pe viitor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
riderontornadoes Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 bateria ma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
binox Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 La virago mai crapa ''ambreiajul de pornire'', e o buba comuna la modelul asta. Nu forta cu impinsul ca ai sanse mari sa strici mai mult. A mai fost un caz relativ recent pe forum cu aceeasi problema. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.B. Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Pai si daca e sa crape ambreiajul de pornire se opreste la semafor facand "gulp" ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlad58 Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Pai si daca e sa crape ambreiajul de pornire se opreste la semafor facand "gulp" ?? Pai daca sa oprit cu "gulp" e bine, nu a crapat ambreiajul, daca se oprea cu trosc era bai mare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 eu nu-mi dau seama ce ar putea strica daca o impinge cu frayu blocat.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlad58 Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 (edited) eu nu-mi dau seama ce ar putea strica daca o impinge cu frayu blocat.... Pai nu prea poate s-o impinga asa, ia baga a-V-a si vezi daca poti s-o impingi in spate, motorasul ala opune o rezistenta considerabila. Oricum eu nu-mi dau seama din onomatopeele initiatorului ce a patit saraca batranica. Edited July 16, 2015 by vlad58 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.B. Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 Pai n-a zis nimeni ca a ramas cuplat electromotorul de motor, doar ca s-a stricat "frayul"/ambr de pronire" care acum NU mai cupleaza cand incearca sa porneasca la demaror. Si nici ce-a zis Binox(ceea ce e perfect valabil) ca s-a stricat acel obiect care nu il lasa acum sa porneasca, nu explica de ce s-a oprit initial facand GULP. Porcaria aia de fray nu se cupleaza de nebun la motor sau cel putin stricarea lui nu insemna ca ramane cuplat la motor ci mai degraba invers, din ce descrie el, NU SE MAI cupleaza incat sa invarta motorul cand da de boton. Oricum nici eu nu prea am inteles ce a zis initiatorul, tot ce am restinut a fost "gulp". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falkenberg Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 Gulp in Olandeza inseamna fermoar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tudor Grigoriu Posted July 17, 2015 Author Share Posted July 17, 2015 Pai nu prea poate s-o impinga asa, ia baga a-V-a si vezi daca poti s-o impingi in spate, motorasul ala opune o rezistenta considerabila. Oricum eu nu-mi dau seama din onomatopeele initiatorului ce a patit saraca batranica. Salut. Motorul este acum in service. La prima vedere, buba ar fi la releul de incarcare. Dupa ce aflu mai multe, o sa postez aici. Cat despre onomatopee, atat am putut ) Data viitoare, o sa postez si un video, poate ajuta. De fapt sper sa nu mai fie nici o data viitoare... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
binox Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 Cand am spus ''crapa'' m-am referit la sensul propriu adica se sparg piese pe acolo care blocheaza motorul, fortand e posibil sa spargi mai mult. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tudor Grigoriu Posted July 17, 2015 Author Share Posted July 17, 2015 Gulp in Olandeza inseamna fermoar. Merci. Acum trebuie sa aflu ce inseamna si "screwsh"...poate imi transmite un mesaj frumoasa mea viraga. » Post actualizat in 17 Jul 2015 07:10 Cand am spus ''crapa'' m-am referit la sensul propriu adica se sparg piese pe acolo care blocheaza motorul, fortand e posibil sa spargi mai mult. Salut. Nu e cazul aici. Cel mai probabil problema e la incarcare. Am mai citit pe forumuri si s-ar putea sa fie prajit releul de incarcare, poate din cauza pozitionarii sale. O sa aflu mai multe si voi posta aici. Va multumesc pentru ajutor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falkenberg Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 Deci, baterie era moarta din cauza un releu de incarcare defect. Am mai vazut un 535 cu problema asta - atunci intradevar au montat noul releu intr-o pozitia unde avea o racire mai buna. Pe de alte parte, intereseaza-ta sa cauti un releu cu mosfet, gasesti info pe forum aici. Avantajul lor este o pierdere de energie mai mica (raman mai reci). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tudor Grigoriu Posted July 17, 2015 Author Share Posted July 17, 2015 Deci, baterie era moarta din cauza un releu de incarcare defect. Am mai vazut un 535 cu problema asta - atunci intradevar au montat noul releu intr-o pozitia unde avea o racire mai buna. Pe de alte parte, intereseaza-ta sa cauti un releu cu mosfet, gasesti info pe forum aici. Avantajul lor este o pierdere de energie mai mica (raman mai reci). Multumesc frumos pentru informatii. O sa ma interesez sa pun un releu cu mosfet daca intr-adevar problema e (doar) acolo. » Post actualizat in 19 Jul 2015 13:01 Deci, baterie era moarta din cauza un releu de incarcare defect. Am mai vazut un 535 cu problema asta - atunci intradevar au montat noul releu intr-o pozitia unde avea o racire mai buna. Pe de alte parte, intereseaza-ta sa cauti un releu cu mosfet, gasesti info pe forum aici. Avantajul lor este o pierdere de energie mai mica (raman mai reci). Salut. Care e zona cea mai buna in care sa pun releul de incarcare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.