Jump to content

Virago 535 din 1997 s-a oprit la semnafor cu un sunet "gulp"


Recommended Posts

Salut,

 

Am cumparat acum 2-3 luni o motocicleta Virago 535 din 1997. Am schimbat contactul, carburatoarele, bateria si franele.
Azi am oprit la semafor, a facut un singur sunet "gulp" si s-a oprit. Benzina inca am in rezervor, am verificat. Din ce cauza s-ar fi oprit asa?
Electromotorul nu se invarte, cand incerc sa-l pornesc face un sunet "screwsh" si gata.

Merci anticipat pentru ajutor,

Tudor

Link to comment
Share on other sites

Cum spunea si colegul mai sus , scoate bujiile cupleaza a4a si impinge-o daca nu vrea ...e blocat motorul , de asta nu poate electromotorul sa invirta .

Link to comment
Share on other sites

,,face un sunet "screwsh" si gata. " Eu zic sa nu-l mai chinui si cred ca ai ceva probleme pe un piston , segmenti ....

Edited by mos bear
Link to comment
Share on other sites

Sau baterie moarta. Unde ai motorul? Poate e cineva in zona cu pricina care poate sa da un sfat.

Link to comment
Share on other sites

La virago mai crapa ''ambreiajul de pornire'', e o buba comuna la modelul asta.

Nu forta cu impinsul ca ai sanse mari sa strici mai mult.

A mai fost un caz relativ recent pe forum cu aceeasi problema.

Link to comment
Share on other sites

eu nu-mi dau seama ce ar putea strica daca o impinge cu frayu blocat....

Pai nu prea poate s-o impinga asa, ia baga a-V-a si vezi daca poti s-o impingi in spate, motorasul ala opune o rezistenta considerabila.

Oricum eu nu-mi dau seama din onomatopeele initiatorului ce a patit saraca batranica.

Edited by vlad58
Link to comment
Share on other sites

Pai n-a zis nimeni ca a ramas cuplat electromotorul de motor, doar ca s-a stricat "frayul"/ambr de pronire" care acum NU mai cupleaza cand incearca sa porneasca la demaror.

Si nici ce-a zis Binox(ceea ce e perfect valabil) ca s-a stricat acel obiect care nu il lasa acum sa porneasca, nu explica de ce s-a oprit initial facand GULP.

 

Porcaria aia de fray nu se cupleaza de nebun la motor sau cel putin stricarea lui nu insemna ca ramane cuplat la motor ci mai degraba invers, din ce descrie el, NU SE MAI cupleaza incat sa invarta motorul cand da de boton.

 

Oricum nici eu nu prea am inteles ce a zis initiatorul, tot ce am restinut a fost "gulp".

Link to comment
Share on other sites

Pai nu prea poate s-o impinga asa, ia baga a-V-a si vezi daca poti s-o impingi in spate, motorasul ala opune o rezistenta considerabila.

Oricum eu nu-mi dau seama din onomatopeele initiatorului ce a patit saraca batranica.

 

Salut. Motorul este acum in service. La prima vedere, buba ar fi la releul de incarcare. Dupa ce aflu mai multe, o sa postez aici. Cat despre onomatopee, atat am putut :)) Data viitoare, o sa postez si un video, poate ajuta. De fapt sper sa nu mai fie nici o data viitoare...

Link to comment
Share on other sites

Gulp in Olandeza inseamna fermoar.

 

Merci. Acum trebuie sa aflu ce inseamna si "screwsh"...poate imi transmite un mesaj frumoasa mea viraga.

» Post actualizat in 17 Jul 2015 07:10

Cand am spus ''crapa'' m-am referit la sensul propriu adica se sparg piese pe acolo care blocheaza motorul, fortand e posibil sa spargi mai mult.

 

Salut. Nu e cazul aici. Cel mai probabil problema e la incarcare. Am mai citit pe forumuri si s-ar putea sa fie prajit releul de incarcare, poate din cauza pozitionarii sale. O sa aflu mai multe si voi posta aici. Va multumesc pentru ajutor

Link to comment
Share on other sites

Deci, baterie era moarta din cauza un releu de incarcare defect.

Am mai vazut un 535 cu problema asta - atunci intradevar au montat noul releu intr-o pozitia unde avea o racire mai buna.

Pe de alte parte, intereseaza-ta sa cauti un releu cu mosfet, gasesti info pe forum aici. Avantajul lor este o pierdere de energie mai mica (raman mai reci).

Link to comment
Share on other sites

Deci, baterie era moarta din cauza un releu de incarcare defect.

Am mai vazut un 535 cu problema asta - atunci intradevar au montat noul releu intr-o pozitia unde avea o racire mai buna.

Pe de alte parte, intereseaza-ta sa cauti un releu cu mosfet, gasesti info pe forum aici. Avantajul lor este o pierdere de energie mai mica (raman mai reci).

 

Multumesc frumos pentru informatii. O sa ma interesez sa pun un releu cu mosfet daca intr-adevar problema e (doar) acolo.

» Post actualizat in 19 Jul 2015 13:01

Deci, baterie era moarta din cauza un releu de incarcare defect.

Am mai vazut un 535 cu problema asta - atunci intradevar au montat noul releu intr-o pozitia unde avea o racire mai buna.

Pe de alte parte, intereseaza-ta sa cauti un releu cu mosfet, gasesti info pe forum aici. Avantajul lor este o pierdere de energie mai mica (raman mai reci).

Salut. Care e zona cea mai buna in care sa pun releul de incarcare?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...