Sari la conținut

Mica mea bijuterie CB 500


RD 02 ALX
 Share

Postări Recomandate

Salut, ma numesc Nita Alexandru Florin si am 32 de ani. Sunt din Bucuresti si am ceva probleme cu spatele ( am 4 vertebre tasate L5-S1 ) imi plac foarte mult motocicletele si am zis anul acesta sa fac un efort si sa imi cumpar si eu una. Am mai detinut pentru o perioada foarte scurta un scuter Aprilia Leonardo 250 si o Honda Dominator RD02 dar din cauza problemelor cu spatele am fost nevoit sa renunt. Acum ma simt mai bine si am inceput sa imi caut o motocicleta, nu am mai condus de 3-4 ani si am decis sa inchiriez doua motociclete sa vad care imi place mai mult. Am mers cu un Bandit 600 si un CB 500 si mi-a ramas la suflet CB-ul asa ca am inceput cautarea:)

 

Am gasit motocicleta la un user Ok din Campina si cand am vazut-o a fost dragoste la prima cheie. Am adus motoreta acasa si m-am apucat de treaba. Primul lucru pe care l-am facut am trimis saua la retapitat (era crapata) si am cumparat toate consumabilele pentru ea. Cand am efectuat schimbul de ulei am observat ca filetul era praf si m-a ajutat un strungar sa refac filetul interior si un nou surub pentru baia de ulei.

Apoi am schimbat uleiul, filtru aer, filtru ulei, bujiile si lichidul de racire. Am curatat foarte bine cu spray de contacte comenzile de pe ghidon pentru ca nu prea mai faceau contact bine din cauza ca motoreta nu mai era folosita.

Am invatat sa curat si sa reglez lantul de transmisie multumita userului ZIDU si dupa cateva sute de km s-a rupt cablul de ambreaiaj ( a ramas in cateva fire dar am putut sa ajung acasa cu ea )

Am comandat unul nou la Honda pentru 135 ron si am invatat sa il reglez si sa il gresez.

Acum am mare incredere in ea ca ma duce si aduce si simt ca pot sa plec oriunde cu ea.

 

 

Vreau sa recomand aceasta motocicleta incepatorilor care nu au foarte multi bani pentru inceput. Este foarte prietenoasa si tine cu casa din prisma costurilor de expolatare. Eu am folosit-o excusiv pentru a merge la serviciu aproximativ 20 km pe zi, este foarte economica fac aproximativ 320 km pana intra pe rezerva, cel mai mult am alimentat de 99 de lei. Este foarte usor de condus, are o ciclistica foarte buna si un motoras foarte vioi cu un cuplu foarte bun pentru oras si nici nu iese in evidenta ca sa atraga atentia daca stai la bloc sau intr-o zona unde nu ai la dispozitie garaj. Dupa aproximativ 2 luni de mers zilnic am inceput sa merg mult mai bine, sa imi cunosc motoreta si atunci am devenit dornic sa incep sa ies din oras si sa ma plimb mai mult.

Dupa aceste 2 luni am facut o criza la un rinichi, nestiind ca am priatra la cel stang. Nu m-a suparat niciodata dar din cauza vibratiilor cred ca a deplasat-o de la locul ei si atunci au inceput durerile. Dupa ce am descoperit piatra ( aproximativ 1 cm ) nu am avut bani sa merg sa o sparga cu ultrasunete ( cat era in rinichi ) si am mai mers inca 2 saptamani la serviciu cu ea asteptand sa iau salariu si sa merg la doctor dar intre timp priatra a plecat din rinichi in vezica si apoi a inceput adevarata distractie. Aceasta imi bloca canalul si nu puteam urina (este oribila senzatia) , interventia ma costa 2000 ron ( se intervine prin uretra ) si cand nu puteam sa urinez ieseam repede cu CB-ul 2-3 ture de cartier ca sa mute piatra de acolo in ideea de a strange banii pentru interventie. Dar ea a reusit sa aseze piatra perfect si am eliminat-o natural ( economie de 2000 ron , pe care nu ii aveam inca)

 

Asa ca am rugat colegii de pe forum sa imi recomande un traseu din Bucuresti spre Transfagarasean si retur, la serviciu sunt ceva probleme si nu am putut sa imi iau decat o zi libera asa ca a fost o tura superba de o zi.

Nu am putut sa dorm deloc de griji noaptea si pe la 5 am plecat de acasa, am mers si am alimentat apoi A3 - Ploiesti - Brasov - Fagaras - Transfagarasean - Curtea de Arges - Pitesti - acasa total 593 de km.

Vreau sa spun ca la drum lung a fost cu totul alta motocicleta, o iubesc:). Autostrada a fost foarte plictisitoare si adevarata distractie a inceput de pe la Comarnic unde am descoperit cat de bine isi tine trasa si cat este de manevrabila, motorul trage foarte bine si pe decelerare are o tonalitate foarte frumoasa ( imi place foarte mult ). Dupa maxim 250 km am luat o pauza pentru ca imi amortise fundul si intr-un final am inceput sa urc spre Balea Lac, peisajul este superb si motocicleta s-a comportat excelent. Acolo m-am imprietenit cu un grup de Nemti si Polonezi cu niste superbe BMW-uri, iar un domn din grup a spus ca mi-a studiat felul cum abordez virajele si felul cum stau pe moto. Apoi mi-a spus sa nu mai gandesc asa mult, sa fiu mai relaxat si doar sa ma uit unde vreau sa ajung si totul va fi mult mai bine. Am urcat si coborat de 3 ori si vreau sa spun ca a fost genial sfatul sau, intrare in viraj in treapta potrivita cu viteza care trebuia si trasa ideala pentru viraj, motocicleta m-a ajutat enorm iar momentul a fost Priceless:)

 

Inca mai am Chicken Strips dar sunt foarte multumit de experienta pe care am trait-o, totusi anvelopele mele sunt din 2007.

Inca sunt fara cuvinte, este o motocicleta superba care imi satisface toate dorintele si in iarna vreau sa ii cumpar capete de ghidon, un set nou de anvelope si sa o delimitez+schimburile uzuale.

Am sa aleg tot timpul drumul mai serpuit in detrimentul autostrazii, chiar daca este mai lung pentru ca acolo ma simt cel mai bine cu CB-ul meu.

Din pacate dupa ce am ajuns acasa m-a deranjat spatele destul de tare, ma gandesc poate din cauza pozitiei in sa ( multe ore ), curent, transpiratie pe spate sau poate toate combinate.

 

Recomand cu caldura acest model de motocicleta, face tot ce ai nevoie cu costuri minime, de intretinere, achizitie etc.

Faci naveta prin oras cu un consum decent dar cu o experienta de motocicleta mare, foarte manevrabila si cu un sunet superb daca are o toba mai sport, mai ales pe decelerare.

Nota 10+

 

 

*sunt motociclete mult mai frumoase,rapide,etc decat CB-ul meu dar pentru ce o folosesc eu este super tare.

 

Ma scuzati ca am scris atat de mult.

Multumesc.

Alex

 

 

 

 

 

 

 


» Post actualizat in 17 Aug 2015 23:35

Cateva imagini:)


» Post actualizat in 17 Aug 2015 23:37

Imi cer scuze ca nu am au aparut in ordinea in care vroiam.

Seara Buna.

post-41186-0-32786500-1439853972_thumb.jpg

post-41186-0-58846700-1439853990_thumb.jpg

post-41186-0-67036800-1439854017_thumb.jpg

post-41186-0-49102200-1439854105_thumb.jpg

post-41186-0-85161800-1439854128_thumb.jpg

post-41186-0-24846600-1439854146_thumb.jpg

post-41186-0-80609300-1439854180_thumb.jpg

post-41186-0-54852700-1439854217_thumb.jpg

post-41186-0-84456100-1439854396_thumb.jpg

post-41186-0-09313200-1439854425_thumb.jpg

post-41186-0-15979500-1439854451_thumb.jpg

post-41186-0-02106100-1439854613_thumb.jpg

post-41186-0-67597200-1439854624_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam oripilanta treaba cu piatra dar sunt incantat sa aud ca motocicleta poate fi benefica din punctul asta de vedere :)

 

Am avut si eu o Honda CB500, inca am ramas cu gandul la ea, daca nu-i strambam cadrul in accident probabil o aveam si acum... Inca ma gandesc sa mai cumpar una.

 

Daca tot ai facut economie de 2000 de lei, te sfatuiesc sa-i bagi in motocicleta

 

Trei sfaturi am sa-ti dau, poate stii deja, poate te ajuta:

 

1: Cauciucurile de motocicleta daca depasesc 4 ani vechime, indiferent de uzura, e indicat sa le schimbi. Doar pastrate in conditii optime de presiune atmosferica si umiditate isi pastreaza calitatile peste 4 ani. Ale tale au deja 8, deci schimba-le. Daca vrei sa faci un test simplu, infige-ti unghia intr-un cauciuc DOT 2011-2015 si apoi in unul de-al tau, din 2007. Ar trebui sa observi ca primul este mai moale iar al tau mai tare ("plastifiat" cum se zice in popor). Diferenta de aderenta este foarte mare.

 

2: Mergi relaxat cu mainile pe ghidon (daca nu o faci deja), cu cat o sa strangi mai tare de el, cu atat mai rau o sa simti si feedback-ul denivelarilor. Este un sfat util pentru orice pilot dar pentru tine in mod special pentru ca ai probleme cu coloana.

 

3: Gimnastica medicala. Daca nu ai facut (sau nu faci) deja, iti recomand cu toata caldura. Eu nu am avut problemele tale, in schimb am dubla scolioza (coloana in S). Dupa gimnastica medicala mi-am dezvoltat muschii din zona lombara, muschi pe care nu puteam inainte sa-i "actionez" constient. Nu mai am nici o problema de atunci. Daca nu ai facut asta pana acum, asta e cel mai valoros sfat dintre cele 3.

 

Succes si asfalt uscat!

 

Bonus Advice Edit ( :D ): Citeste-l pe Keith Code sau uita-te macar la Twist of the Wrist 2 ca sa intelegi mai bine care-i treaba cu motocicletele in curbe si sa scapi de Chicken Strips ;)

Editat de mikehit47
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va mulțumesc mult. Asa am sa fac. O zi frumoasa.

Nota zece Alex ! E minunata, mai ales cu parbriz si carene full! A mea are si topcase si genti laterale. Si eu am unele probleme cu coloana. Cand cobor, chiar dupa o zi intreaga, zece ore de mers pe ea... nu am nimic la spate, e medicament ca si pozitie,.. Tu cred ca esti mai inalt, poate de acea te solicita cumva mai mult...Sa o stapanesti sanatos si sa faci cat mai multi km cu ea...Sa mergi cu ea tot atat de mult, curat si frumos cum ai scris... Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost prima mobra pe care m am urcat dupa ce am luat permisul. Mi se pare perfecta pentru oras, consum, manevrabilitate, incepatori (eu cred ca 2-3 ani nu te plictisesti de ea). Din pacate sunt prea inalt pentru ea. A trebuia sa iau ceva mai mare(inalt)...

Editat de cosmin tudor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da este o motocicleta subapreciata si care oferă mult mai mult decât costa. Din punctul meu de vedere este a keeper, mai ales daca este servisata corespunzător si cu lucruri de calitate. Va mulțumesc tuturor pentru suport si informații.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema o am si eu la spate si inainte sa plec la un drum mai lung imi pun un plasture cu ardei iute,incalzeste zona ,creste circulatia sangelui in zona respectiva ,plus ca sunt si doar vreo 3-4 lei.

Pe mine ma ajuta

Bafta

Frumoasa motocicleta ,sa te bucuri de ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine este al noulea sezon cu ea. Si nu am de gand sa o schimb. Ce trece timpul...

 

Pics or it didn't happen. Vrei să spui că mergi pe motocicletă de 9 ani dar îți e frică pe centura Bucureștiului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...