andrei belcic Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Cu Beta n am mers da aprilia sunt nașpa, cagiva la fel Cagiva, Aprilia sunt enduro-touring. Aici vad ca se discuta de extrem-enduro, chiar daca hobby - mobra e cel putin la fel de abuzata. De ex aici Honda nu mai e Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Da,Honda nu e Honda,f buna explicatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seba Barlutiu Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Nu știu ce să zic...am călărit ambele modele ce i drept uzate rău și nu s au dovedit deloc rezistente. Cagiva chiar belicoasă. Veteranul meu e un Suzuki obosit rău dar la capitolul cadru- suspensii e warrior. Motoarele se duc...mai ales pe 2 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Da,se duc repede,nu stiu cum de nu isi dau seama fabricantii si le mai fabrica....sa fim seriosi,teoriile astea s-au făcut pe seama alora' care băgau ulei de drujba in loc de cel recomandat,filtrul de aer...ce e ala? » Post actualizat in 31 Jan 2016 19:16 Nah @Andrei ce tiapa ti-ai luat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seba Barlutiu Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Nu contest ce spui...2 timpi e pe consumabile, dar părerile sunt împărțite. Personal am hârbuit italienești și japoneze și e o mare diferența. Cât despre Beta să i facă concurență la ktm...cred ca doar Husaberg poate, chiar i ia și fatza. Se vede de fapt și la concursuri HB și KTM rulzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Husabergul cand a fost in floare a fost facut de ktm dar cei de la ktm vor monopolul si s-au gandit sa il închidă,au luat pe urma Husqvarna cu care face treaba buna,insa nu stiu cat timp ca o sa închidă si pe asta. O sa vedem noi anul asta cum va sta Beta. Ktm-ul e peste tot dar asta nu inseamna ca e cea mai buna,majoritatea au ales ktm pt politica lor foarte buna ,cea a pieselor de schimb,asta nu inseamna ca e rea. Coca cola e peste tot dar asta nu inseamna ca e cea mai buna ci au avut o strategie de marketing foarte buna. » Post actualizat in 31 Jan 2016 20:44 Se pare ca Jarvis merge la fel si pe Husaberq si pe Husqvarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avas.eduard Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Topicul asta e perfect pentru ce vroiam sa intreb si eu. Am o Aprilia Pegaso 650, sunt total incepator si mi-am dat seama ca nu prea e de dat prin padure cu ea :-). Deci, cum zice si titlul, as vrea sa imi iau un Enduro, in 4 timpi, eu zic 250 cc ar fi ok si sub nicio forma nu as urca mai sus de 450, cat mai usor, dar ma intereseaza unul cu mentenanta catmai usoara. Ah da, mai conteaza si bugetul: pana in 2000 Euro. Bineinteles, vorbesc de second hand. Eu m-am uitat la Yamaha WR250, dar am vazut ca este WR250F, WR250X si WR250R. WR250R am vazut ca are mentenanta cea mai usoara, dar e scumpa, iese mult tare din bugetul meu si nici nu prea se gasesc la second hand. WR250F se incadreaza in buget, imi place, dar am citit ca mentenanta e in ore si ca la vreo 10 ore trebuie sa schimb uleiul, la 100 ore pistonul, wtf!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Februarie 5, 2016 Autor Share Postat Februarie 5, 2016 numai WR250R este pt ce vrei, dar eu am luat-o la 2500 euro cu noroc, e cam 3000 euro celelalte x si f sunt cross, respectiv enduro gasesti un DRZ400 pina in 2 mii, e foarte buna pt ce vrei, putere, destul de usoara, merge si forestier, chiar si enduro destul de bine nu cred ca ai alta varianta mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 WR250X e supermoto WR250F e enduro WR250R e dual sport / trail / enduro-touring, etc... YZF250 e cross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avas.eduard Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Mulțumesc pentru răspunsuri, Andrei, Costinel! M-am uitat peste mentenanța de la wr250r, e geniala! Costinel, tu de unde ai luat-o cu 2500? Eu am găsit pe olx una singură, cu 4500! Pare totuși interesant si drz-ul, gasesc câteva in bugetul meu. Ce dezavantaje are fata de wr? Vad ca la greutate diferenta e de doar 6 kg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vasucu Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Mulțumesc pentru răspunsuri, Andrei, Costinel! M-am uitat peste mentenanța de la wr250r, e geniala! Costinel, tu de unde ai luat-o cu 2500? Eu am găsit pe olx una singură, cu 4500! Pare totuși interesant si drz-ul, gasesc câteva in bugetul meu. Ce dezavantaje are fata de wr? Vad ca la greutate diferenta e de doar 6 kg... Salut! Un XG250 Tricker nu te intereseaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avas.eduard Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Multumesc mult, m-am cam setat pe WR250R. Am gasit prin Italia la 2000-2500 EUR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vasucu Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Multumesc mult, m-am cam setat pe WR250R. Am gasit prin Italia la 2000-2500 EUR... Succes în căutări! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Februarie 11, 2016 Autor Share Postat Februarie 11, 2016 (editat) Multumesc mult, m-am cam setat pe WR250R. Am gasit prin Italia la 2000-2500 EUR... eu am luat-o de la un prieten care mi-a facut "cadou" cei 500 euro care nu ii aveam... in tara cam 3mii sunt, iar daca aduci de afara tot cam asa ajungi ia leg cu florin de la arad, a adus una la fel cu a mea si a gasit-o f bine, cred ca a ajuns 2500-2800 in tara nu sunt 6 kg intre drz si wr, sunt cam 20... crede-ma dar DRZ400 e o mobra pe care oricind as lua-o inapoi are mai multa putere decat wr, e mult mai buna de drum (gen expeditie) Editat Februarie 11, 2016 de costinell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Si, pana la urma, cum de s-a ajuns de la "vreau o mobra mai usoara decat actualul DRZ" la "actualul WR e cu 20 kg mai greu decat DRZ-ul"? Cu ce te ajuta un WR250R, unde ajungi cu el si nu ai putea ajunge, de exemplu cu transalp-ul din profil? Ca eu nu inteleg acest "upgrade" de 20 Kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Pai cred ca se refereau ca DRZ e mai greu decat WR, nu invers.... Avantajul cu astea, fata de TA, Pegaso, etc., e ca le poti cara peste busteni, le scoti din noroi, etc., daca le dai bagajele jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Februarie 12, 2016 Autor Share Postat Februarie 12, 2016 Si, pana la urma, cum de s-a ajuns de la "vreau o mobra mai usoara decat actualul DRZ" la "actualul WR e cu 20 kg mai greu decat DRZ-ul"? Cu ce te ajuta un WR250R, unde ajungi cu el si nu ai putea ajunge, de exemplu cu transalp-ul din profil? Ca eu nu inteleg acest "upgrade" de 20 Kg. cred ca m-am exprimat gresit evident ca wr este cu 20kg mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiuz Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Salut! Un XG250 Tricker nu te intereseaza? salut! il mai ai? la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Aprilie 29, 2016 Autor Share Postat Aprilie 29, 2016 vezi ca sunt si pe olx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiuz Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 dar ce parere aveti despre http://bemiromania.shopmania.biz/cumpara/moto-cross-bemi-hurricane-150cc-off-road-7452594 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Un rahat. 19 fata, 17 spate...offroad? Cu magnet in spate si fara teama! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Beta 125 4 t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Iulie 23, 2016 Autor Share Postat Iulie 23, 2016 Am o nedumerire in legatura cu WRR250 al meu: e a doua oara cind mi se opreste dupa 1-2 ore de calareala in viteza mica (treapta 1-2) si nu mai porneste pina nu se raceste motorul... dupa care merge normal Nu porneste nici macar impinsa (mi s-a oprit in panta si i-am dat drumul in jos) La ce sa ma uit? » Post actualizat in 24 Jul 2016 06:57 Am o nedumerire in legatura cu WRR250 al meu: e a doua oara cind mi se opreste dupa 1-2 ore de calareala in viteza mica (treapta 1-2) si nu mai porneste pina nu se raceste motorul... dupa care merge normal Nu porneste nici macar impinsa (mi s-a oprit in panta si i-am dat drumul in jos) La ce sa ma uit? Am primit un raspuns de la advrider, acelasi de la mai multi useri, il postez aici, poate ajuta si pe altii: You Need A Fuel Pump!!! Fuel pump is a common failure on the WhizzerRRRrZZZz. Gets hot, dies. Cools off, runs great. That's your fuel pump. Change it and get back to your ride Run some Lucas fuel treatment (oil based) in it till you can afford a new pump. Pump clearance too tight on 08 to allow heat expansion. Lucas is a cheat for now. partzilla has best price. Am primit un raspuns de la advrider, acelasi de la mai multi useri, il postez aici, poate ajuta si pe altii: You Need A Fuel Pump!!! Fuel pump is a common failure on the WhizzerRRRrZZZz. Gets hot, dies. Cools off, runs great. That's your fuel pump. Change it and get back to your ride Run some Lucas fuel treatment (oil based) in it till you can afford a new pump. Pump clearance too tight on 08 to allow heat expansion. Lucas is a cheat for now. partzilla has best price. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carlos Rodriguez Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Nu mai fac alt topic pt ca intrebarea e aceeasi. Diferenta intre mine si initiatorul topicului e ca eu am 1,78 m si 92 Kg Imi doresc un motor de enduro (nu cross) usor, in 4 timpi care sa poata duce usor kilogramele mele.Sa fie si usor(ieftin) de intretinut. Nu vreau sa fac cross cu el ci doar forestiere,sa pot urca rampe ,sa treaca peste bolovani, crengi ,noroaie ,mai soft nu Red Bull Romaniacs. Am avut un DRZ 400 S model 2001 pentru o scurta perioada.Am facut un singur drum cu el.Nu prea m-au incantat suspensiile dar e posibil sa fi fost omorate ca l-am adus din Italia si nu l-am servisat.In rest parea Ok. Zic parea pentru ca pe alte enduroaice usoare nu m-am mai dat si nu am termen de comparatie. M-am mai dat cativa ani cu un F650 din 2000 destul de greu ,m-a cam omorat,are191 Kg uscat.I-am cumparat roti de rezerva si am mers cu crampoanele pe offroad si cu gume de strada pe asfalt.Acum nu mai ma incumet sa ies cu el de pe sosea. Vreau sa vand BMW-ul si sa mai pun o diferenta cat sa ajung in jurul sumei de 2500 de euro ca sa iau ceva. Un sfat va rog. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Un dual sport. Am avut aceeasi nedumerire ca si tine, am avut exc450 si acu am TE610ie din 2010, injectie. Imi place foarte mult cum merge, e perfecta pentru ce fac eu cu motorul pe dealuri. (1.25 qintali si 0.195tone ) Mobra are 150 de kile, zice-se. Am dat jos oglinziile, am pus niste risere de 5.5 cm ca RoxRisers si imi place maxim. Posibil pe viitor sa vreau sa ii cobor scaritele, o sa imi fac eu kit de coborare. Injectie, consum super decent, mentenanta la 5k km. Minusuri - farul cu becul antic, costa 120 de lei un bec. Posibil sa fac o conversie cu masca de ceva ktm sa pot pune H4 de 100W, pentru momentele cand te prinde noaptea in padure. Alt minus ar fi cadrul spate care nu permite bagaje, in caz ca pleci pe mai multe zile de acasa, fara ceva ranforsari. Mi-as fi dorit un ktm690 enduro / R dar is mult prea scumpe. Totusi, poate la un moment dat, vand Husqvarna si iau 690-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.