Jump to content

Enduro 4T usor - clasa hobby


Recommended Posts

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cu Beta n am mers da aprilia sunt nașpa, cagiva la fel

 

Cagiva, Aprilia sunt enduro-touring. Aici vad ca se discuta de extrem-enduro, chiar daca hobby - mobra e cel putin la fel de abuzata. De ex aici Honda nu mai e Honda.

Link to post
Share on other sites

Nu știu ce să zic...am călărit ambele modele ce i drept uzate rău și nu s au dovedit deloc rezistente. Cagiva chiar belicoasă. Veteranul meu e un Suzuki obosit rău dar la capitolul cadru- suspensii e warrior. Motoarele se duc...mai ales pe 2 timpi

Link to post
Share on other sites

Da,se duc repede,nu stiu cum de nu isi dau seama fabricantii si le mai fabrica....sa fim seriosi,teoriile astea s-au făcut pe seama alora' care băgau ulei de drujba in loc de cel recomandat,filtrul de aer...ce e ala?

» Post actualizat in 31 Jan 2016 19:16

Nah @Andrei ce tiapa ti-ai luat...:)

Link to post
Share on other sites

Nu contest ce spui...2 timpi e pe consumabile, dar părerile sunt împărțite. Personal am hârbuit italienești și japoneze și e o mare diferența. Cât despre Beta să i facă concurență la ktm...cred ca doar Husaberg poate, chiar i ia și fatza. Se vede de fapt și la concursuri HB și KTM rulzz

Link to post
Share on other sites

Husabergul cand a fost in floare a fost facut de ktm dar cei de la ktm vor monopolul si s-au gandit sa il închidă,au luat pe urma Husqvarna cu care face treaba buna,insa nu stiu cat timp ca o sa închidă si pe asta. O sa vedem noi anul asta cum va sta Beta. Ktm-ul e peste tot dar asta nu inseamna ca e cea mai buna,majoritatea au ales ktm pt politica lor foarte buna ,cea a pieselor de schimb,asta nu inseamna ca e rea. Coca cola e peste tot dar asta nu inseamna ca e cea mai buna ci au avut o strategie de marketing foarte buna.

» Post actualizat in 31 Jan 2016 20:44

Se pare ca Jarvis merge la fel si pe Husaberq si pe Husqvarna.

Link to post
Share on other sites

Cu Beta n am mers...

Beta la 350 cc au motorul de Suzi DR 350.

 

Salut

Am avut un DRZ400, l-am dat si caut ceva mai usor...

- 4T

- cit mai usor, ca nu sunt prea impozant - 1.68m / 78kg

- buget 2500 euro

Nu imi place sa surubaresc, deci de preferat sa nu fie una care stai cu mina in ea mereu (indiferent ce superperformanta ar fi) - ma dau ca hobby, nu ma intereseaza concursurile plimbari prin munti si padure

 

Ce variante am?

- am un priten cu o Beta400RR 2007 care a tras de ea in draci si nu are nimic (motor ktm400)

- alta varianta?

- freewind 350? (cam scump)

 

multam

Io mi-am luat un Suzuki DR 200 SE Djebel si am 1,68 m inaltime/81 kg.

 

Edited by CRISTIAN 1
Link to post
Share on other sites

Topicul asta e perfect pentru ce vroiam sa intreb si eu.

Am o Aprilia Pegaso 650, sunt total incepator si mi-am dat seama ca nu prea e de dat prin padure cu ea :-).

 

Deci, cum zice si titlul, as vrea sa imi iau un Enduro, in 4 timpi, eu zic 250 cc ar fi ok si sub nicio forma nu as urca mai sus de 450, cat mai usor, dar ma intereseaza unul cu mentenanta catmai usoara.

Ah da, mai conteaza si bugetul: pana in 2000 Euro. Bineinteles, vorbesc de second hand.

 

Eu m-am uitat la Yamaha WR250, dar am vazut ca este WR250F, WR250X si WR250R.

WR250R am vazut ca are mentenanta cea mai usoara, dar e scumpa, iese mult tare din bugetul meu si nici nu prea se gasesc la second hand.

WR250F se incadreaza in buget, imi place, dar am citit ca mentenanta e in ore si ca la vreo 10 ore trebuie sa schimb uleiul, la 100 ore pistonul, wtf!?

Link to post
Share on other sites

numai WR250R este pt ce vrei, dar eu am luat-o la 2500 euro cu noroc, e cam 3000 euro

celelalte x si f sunt cross, respectiv enduro

gasesti un DRZ400 pina in 2 mii, e foarte buna pt ce vrei, putere, destul de usoara, merge si forestier, chiar si enduro destul de bine

nu cred ca ai alta varianta mai buna

Link to post
Share on other sites

Mulțumesc pentru răspunsuri, Andrei, Costinel!

 

M-am uitat peste mentenanța de la wr250r, e geniala!

Costinel, tu de unde ai luat-o cu 2500? Eu am găsit pe olx una singură, cu 4500!

 

Pare totuși interesant si drz-ul, gasesc câteva in bugetul meu. Ce dezavantaje are fata de wr? Vad ca la greutate diferenta e de doar 6 kg...

Link to post
Share on other sites

Mulțumesc pentru răspunsuri, Andrei, Costinel!

 

M-am uitat peste mentenanța de la wr250r, e geniala!

Costinel, tu de unde ai luat-o cu 2500? Eu am găsit pe olx una singură, cu 4500!

 

Pare totuși interesant si drz-ul, gasesc câteva in bugetul meu. Ce dezavantaje are fata de wr? Vad ca la greutate diferenta e de doar 6 kg...

Salut! Un XG250 Tricker nu te intereseaza?

Link to post
Share on other sites

Multumesc mult, m-am cam setat pe WR250R. Am gasit prin Italia la 2000-2500 EUR...

eu am luat-o de la un prieten care mi-a facut "cadou" cei 500 euro care nu ii aveam... in tara cam 3mii sunt, iar daca aduci de afara tot cam asa ajungi

ia leg cu florin de la arad, a adus una la fel cu a mea si a gasit-o f bine, cred ca a ajuns 2500-2800 in tara

 

nu sunt 6 kg intre drz si wr, sunt cam 20... crede-ma

dar DRZ400 e o mobra pe care oricind as lua-o inapoi

are mai multa putere decat wr, e mult mai buna de drum (gen expeditie)

Edited by costinell
Link to post
Share on other sites

Si, pana la urma, cum de s-a ajuns de la "vreau o mobra mai usoara decat actualul DRZ" la "actualul WR e cu 20 kg mai greu decat DRZ-ul"? Cu ce te ajuta un WR250R, unde ajungi cu el si nu ai putea ajunge, de exemplu cu transalp-ul din profil? Ca eu nu inteleg acest "upgrade" de 20 Kg.

Link to post
Share on other sites

Pai cred ca se refereau ca DRZ e mai greu decat WR, nu invers....

Avantajul cu astea, fata de TA, Pegaso, etc., e ca le poti cara peste busteni, le scoti din noroi, etc., daca le dai bagajele jos.

Link to post
Share on other sites

Si, pana la urma, cum de s-a ajuns de la "vreau o mobra mai usoara decat actualul DRZ" la "actualul WR e cu 20 kg mai greu decat DRZ-ul"? Cu ce te ajuta un WR250R, unde ajungi cu el si nu ai putea ajunge, de exemplu cu transalp-ul din profil? Ca eu nu inteleg acest "upgrade" de 20 Kg.

cred ca m-am exprimat gresit

evident ca wr este cu 20kg mai usor

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Am o nedumerire in legatura cu WRR250 al meu: e a doua oara cind mi se opreste dupa 1-2 ore de calareala in viteza mica (treapta 1-2) si nu mai porneste pina nu se raceste motorul... dupa care merge normal

Nu porneste nici macar impinsa (mi s-a oprit in panta si i-am dat drumul in jos)

La ce sa ma uit?


» Post actualizat in 24 Jul 2016 06:57

Am o nedumerire in legatura cu WRR250 al meu: e a doua oara cind mi se opreste dupa 1-2 ore de calareala in viteza mica (treapta 1-2) si nu mai porneste pina nu se raceste motorul... dupa care merge normal

Nu porneste nici macar impinsa (mi s-a oprit in panta si i-am dat drumul in jos)

La ce sa ma uit?

 

Am primit un raspuns de la advrider, acelasi de la mai multi useri, il postez aici, poate ajuta si pe altii:

You Need A Fuel Pump!!!
Fuel pump is a common failure on the WhizzerRRRrZZZz. Gets hot, dies. Cools off, runs great. That's your fuel pump. Change it and get back to your ride
Run some Lucas fuel treatment (oil based) in it till you can afford a new pump. Pump clearance too tight on 08 to allow heat expansion. Lucas is a cheat for now. partzilla has best price.

Am primit un raspuns de la advrider, acelasi de la mai multi useri, il postez aici, poate ajuta si pe altii:

You Need A Fuel Pump!!!
Fuel pump is a common failure on the WhizzerRRRrZZZz. Gets hot, dies. Cools off, runs great. That's your fuel pump. Change it and get back to your ride
Run some Lucas fuel treatment (oil based) in it till you can afford a new pump. Pump clearance too tight on 08 to allow heat expansion. Lucas is a cheat for now. partzilla has best price.
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...