Sari la conținut

Probleme Bashan


Beclea
 Share

Postări Recomandate

Acum 11 minute, ENEOS a spus:

Bingo! De aia nu-l invarte electromotorul și se rup pedalele!

Are doar carburator de 300 și filtru sport + cdi dubla mapare dar compresia chiar nu înțeleg de ce e așa mare e bine sa fie dar în halul asta nici un om de 120 de kg dacă se pune pe pedala nu se lasa eu am 60kg trebuie sa o pun pe cric ma pun pe pedala caut compresia și ma arunc cu toată puterea ca să dau motorul peste cap sa fie de la supape de ce sa mint le-am reglat la ochi dar fac asta de 8 ani reglat la ochi strâns la simțul mâini 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Marius.mihai said:

Pai nu ași vrea sa scad din compresie ași vrea sa rămân la puterea de 30cp ca e modificat 

 

n-o sa aiba cotetul ala 30 de cai nici cu mama modificarilor! e un gunoi chinezesc, pune-i garnitura care trebuie si foloseste-l ca atare, si asa se strica singure, ii cresti si compresia te tine 100 de km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, MotoS Garage a spus:

 

n-o sa aiba cotetul ala 30 de cai nici cu mama modificarilor! e un gunoi chinezesc, pune-i garnitura care trebuie si foloseste-l ca atare, si asa se strica singure, ii cresti si compresia te tine 100 de km...

Cum spui tu o am de 2 ani și sa stricat din vina mea ca l-am lăsat fără apa și sa calat ca aveam un furtun spart și acum l-am reparat e testat pe dyno mobil 32 cp putere la roata dar pe tras eu zic ca are 30 pe panta  dar care e faza cu garnitura sa fie camera de ardere prea mica 

1 oră în urmă, MotoS Garage a spus:

 

n-o sa aiba cotetul ala 30 de cai nici cu mama modificarilor! e un gunoi chinezesc, pune-i garnitura care trebuie si foloseste-l ca atare, si asa se strica singure, ii cresti si compresia te tine 100 de km...

Are pinion de 56 de dinți e motocicleta nu mai e cadrul de bashan 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, Marius.mihai a spus:

Salut am cross cu motor bashan 250cc răcit pe apa și nu îmi pot da seama de ce are pornirea atât de grea se apasa foarte greu pe pedala electromotorul nu duce nu are putere sa învârtă motorul cu baterie de mașină am rupt pedala de pornire de enori și motorul nu este prevazut cu decompresor ce credeți ca ași putea face sa-i fac un decompresor am fost la mecanici București Cluj Maramureș l-am plimbat peste tot și nimeni nu știe ce are toți îmi spun ca are compresie foarte mare într-adevăr motorul are 20 de ore de funcționare tot schimbat și în viteza cu treapta 4 abia da motorul peste cap ce ce credeți ca ar avea va rog mukt de tot 

Mai bine stateai la scoala la orele de gramatica,in loc sa chiulesti... :)

 

 

Presimt ca,cunoasterea gramaticii si bunul simt vor deveni clauze obligatorii la facutul contului si postatul pe forum. :)

Nu se poate ca mama lor sa fie tot timpul lehuza... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Marius.mihai a spus:

Cum spui tu o am de 2 ani și sa stricat din vina mea ca l-am lăsat fără apa și sa calat ca aveam un furtun spart și acum l-am reparat e testat pe dyno mobil 32 cp putere la roata dar pe tras eu zic ca are 30 pe panta  dar care e faza cu garnitura sa fie camera de ardere prea mica 

Are pinion de 56 de dinți e motocicleta nu mai e cadrul de bashan 


Eu am japoneza de 15 ani si tot nu s-a stricat. Ce zici, seamana?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru

×
×
  • Creează nouă...