Zats Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Salut, Sunt in cautare de motor SH si, la ce am vazut pana acum, am observat urmatoarele probleme: - ulei relativ curat deasupra semeringurilor furcii, dar ma murdaream binisor pe deget de la semeringuri - CBR600 F4i, 2001 - discuri suficient de uzate incat sa se simta o margine la extremitati - CBR600 F4i, 2001 - miros de benzina cand a pornit - la rece - motorul (vreme rece de noiembrie) - CBR600 F4i, 2001 Cat de grave sunt aspectele astea si, daca necesita reparatie, care ar fi costurile aproximative ? Voi merge oricum la un mecanic pentru evaluare, dar as vrea sa stiu daca merita efortul de a merge la mecanic Thanks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GuLL1v3R Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 1. - probabil necesita schimbarea semeringurilor + ulei - pret 150 - 200 lei 2 - si eu am o uzura la discuri dar inca mai merg acum depinde si de grosimea discului - nu stiu preturi nu am schimbat. 3 - e normal sa miroasa a benzina si vara o sa miroasa, acum depinde si de cat persista acel miros a gaze nearse. Dar astea ti le poate spune un mecanic la fata locului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Cat de grave sunt aspectele astea si, daca necesita reparatie, care ar fi costurile aproximative ? Nu sunt foarte grave, necesita reparatii. Tu ai vrea sa iai o mobra de 15 ani si sa nu bagi bani in ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 1. - probabil necesita schimbarea semeringurilor + ulei - pret 150 - 200 lei 2 - si eu am o uzura la discuri dar inca mai merg acum depinde si de grosimea discului - nu stiu preturi nu am schimbat. 3 - e normal sa miroasa a benzina si vara o sa miroasa, acum depinde si de cat persista acel miros a gaze nearse. Dar astea ti le poate spune un mecanic la fata locului. faci tu treaba asta pe 150-200lei? cred ca nici toate piesele necesare+uleiul nu le cumperi cu 200 lei..... defapt sunt sigur. 1. o revizie de furca te costa minim 100E si maxim o furca noua. in functie de uzura. 2. discurile.. daca ai vazut tu la ochi uzura inseamna ca trebuiau schimbate de mult timp, 120-150E/disc , placute 15-40e/parte, cu alea de 15 ai mari sanse sa strici discurile si sa franezi ca tiru. 3. e foarte normal probabil ca motocicleta are multe alte probleme mai greu de vazut. motocicletele trebuie sa functioneze perfect (cum au iesit din fabrica) sau mai bine (cu piese de performanta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GuLL1v3R Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 faci tu treaba asta pe 150-200lei? cred ca nici toate piesele necesare+uleiul nu le cumperi cu 200 lei..... defapt sunt sigur. 1. o revizie de furca te costa minim 100E si maxim o furca noua. in functie de uzura. 2. discurile.. daca ai vazut tu la ochi uzura inseamna ca trebuiau schimbate de mult timp, 120-150E/disc , placute 15-40e/parte, cu alea de 15 ai mari sanse sa strici discurile si sa franezi ca tiru. 3. e foarte normal probabil ca motocicleta are multe alte probleme mai greu de vazut. motocicletele trebuie sa functioneze perfect (cum au iesit din fabrica) sau mai bine (cu piese de performanta) Daca mi-am permis sa scriu pretul costului este pentru ca eu pe banii astia mi-am servisat furca mai exact 170 lei. (ulei + semeringuri + manopera (pt un gsxr srad) daca costurile difera de la moto la moto nu stiu ce sa zic....iar daca tu ai schimbat pe 100E + e trb ta. Iar ca sa vezi ca nu costa peste 100 E - http://servicemotociclete.com/preturi-orientative/ ( e doar un site gasit la o mica cautare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Daca nu ai schimbat "semeringurile" de praf e clar ca ala care ti-a facut manopera e un carpaci, ce sa mai vorbim de cuzineti sau alte piese care se mai inlocuiesc la o servisare. Tot ca o concluzie, ca sa ai pretul la manopera inclus in 170 ron inseamna ca nu ai nicio treaba cu tot ceea ce inseamna garantie, bon fiscal, factura etc. O servisare de furca depaseste 100 EUR, cum s-a zis mai sus, in rest sunt carpeli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Daca celelalte piese din interiorul furcii erau in parametrii, nu este o carpeala iar semeringurile de praf nu necesita intotdeauna schimbare, depinde foarte mult de starea lor. Daca erau uzate si nu au fost schimbate poti spune ca este o treaba prost facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 (editat) De remarcat ca el a specificat ca uleiul de la furca era relativ curat. Deci posibil sa fi fost schimbate simeringurile si uleiul (curat = nou, chiar si ala de furca se innegreste in timp). Daca tot curge dupa asta probabil ca trebuiesc schimbate telescoapele cu totul. Legat de schimbul simeringurilor de praf, cred ca este cam aiurea sa umbli acolo, sa schimbi simeringurile de ulei si sa nu le schimbi pe alea de praf, cand alea de ulei au fost in principal distruse de praful si mizeria care a scapat de alea de praf. Editat Noiembrie 8, 2015 de undacover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Legat de schimbul simeringurilor de praf, cred ca este cam aiurea sa umbli acolo, sa schimbi simeringurile de ulei si sa nu le schimbi pe alea de praf, cand alea de ulei au fost in principal distruse de praful si mizeria care a scapat de alea de praf. De acord, asa si recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zats Postat Noiembrie 8, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2015 (editat) De remarcat ca el a specificat ca uleiul de la furca era relativ curat. Deci posibil sa fi fost schimbate simeringurile si uleiul (curat = nou, chiar si ala de furca se innegreste in timp). Daca tot curge dupa asta probabil ca trebuiesc schimbate telescoapele cu totul. Apropo de ulei curat: ar trebui sa mi se para suspect faptul ca motoretele pe care le-am vazut pana acum aveau uleiul de la motor parca prea curat (la unele parea nou), in conditiile in care nu a fost schimbat prea recent (conform proprietarilor) ? Editat Noiembrie 8, 2015 de Zats Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GuLL1v3R Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 @alex - din ce vad la profil esti mecanic, eu am comentat cat ma costat pe mine si eventual am pus si un link al unui service nu cu un pret mult mai mare ca al meu si am si verificat prietenul google si ce am gasit nu sare nicaiwri de 100 euro dar probabil toti sunt doar niste mecanici de mana a doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Foarte posibil sa fie mecanici de mana a saptea, daca lucreaza la 170 ron servisate furca la S-RAD. Apropo de asta, doar simeringurile pot sa ajunga la 170 ron, unde mai pui uleiul si cuzinetii ? Manopera? Sculele speciale?Impozite si taxe, chirii, salarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GuLL1v3R Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 (editat) Am ales varianta fara factura,si intradevar sa schimbat decat uleiul si semeringurile, protectile de praf erau buna fara crapaturi sau risc sa imi crape intr-un sezon (coapte)...de cuzineti nu am intrebat daca si ei au fost schimbati. Dar ca si idee mam tot uitat pe situri iar la majoritatea service-urilor nu sare de 300 lei, vad ca si cezar care din cate am observat este destul de cunoscut are pana in 350 lei... dar nu am gasit sa sara de 100 euro. In fine fiecare se duce unde doreste si considera ca mecanicii de acolo fac trb buna. Editat Noiembrie 8, 2015 de GuLL1v3R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Daca nu schimbi cuzinetii te duce pana in 200 de lei. Schimbi semeringuri de praf si de ulei plus ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Solutia buna nu are cum sa coste de genul 170-200ron. Daca repari doar efectul si nu cauza, cu produse care se vand la preturi mai mici (nu dau nume acum sa nu apara desteptii care si-au pus si de 100 de ani nu au avut probleme cu ele) si care unele curg chiar de noi, fara factura, garantie, dovada, taxe, etc... da, poti sa iesi la pretul asta. Cand pui mana pe hartiuta si calculezi cat costa un simering nou de ulei, unul de praf si uleiul o sa vezi ca iti cam depaseste valoarea. Peste asta trebuie sa platesti si 2 ore de munca la service ca omul ala trebuie si el sa manance la sfarsit de zi. Daca ai schimbat doar simeringul de ulei, nu mai posta aici, nu este o reparatie completa, e doar o carpeala care se face in service-uri ca sa scoata pretul mic si sa nu mai curga.. o perioada. Ai reparat efectul si nu cauza. Simeringul de praf e cel care l-a stricat pe ala de ulei si nu vezi la ochi daca e uzat sau nu, iar mecanicul "o sa se uite profesional la el" si o sa zica ca e perfect ca tu sa cotizezi fericit si sa pleci bucuros ca ti-a facut lucrarea ieftina si cu ce avea in stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
h4mM3r00 Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Miercuri am cumparat motorul, si am fost cu el la /index.php?/topic/537449-bucuresti-gara-obor-grant-racing-garage-service-general/page-37, pentru 300 de lei, au verificat TOT, de la furca, test de presiune, furca, motor, si cam tot ce ai crede ca este posibil, imi pare rau ca nu am cum sa iti fac o poza la lista completa la ce sa verificat, crede-ma nu o sa regreti. Chiar iti recomand, suna-l pe Cesar, si o sa iti explice el, ce si cum, merita fiecare banut, plus la final, iti face totalu la cat mai ai de bagat in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 11, 2015 Share Postat Noiembrie 11, 2015 1. - probabil necesita schimbarea semeringurilor + ulei - pret 150 - 200 lei 2 - si eu am o uzura la discuri dar inca mai merg acum depinde si de grosimea discului - nu stiu preturi nu am schimbat. 3 - e normal sa miroasa a benzina si vara o sa miroasa, acum depinde si de cat persista acel miros a gaze nearse. Dar astea ti le poate spune un mecanic la fata locului. si de ce ar trebui sa miroasa o instalatie cu injectie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 11, 2015 Share Postat Noiembrie 11, 2015 Apropo de ulei curat: ar trebui sa mi se para suspect faptul ca motoretele pe care le-am vazut pana acum aveau uleiul de la motor parca prea curat (la unele parea nou), in conditiile in care nu a fost schimbat prea recent (conform proprietarilor) ? Man, uleiul pare 'curat' in gemulet dar cand il scurgi eu am obs ca nu mai e asa curat. Zic. Corectati-ma daca gresesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 si de ce ar trebui sa miroasa o instalatie cu injectie ? Pai cu motorul rece nu functioneaza tot cu amestec bogat, ca si cum ai avea socul tras la o carburatie? Daca nu ai catalizator, tot miros de benzina da pe coada pina se incalzeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Presupun ca pentru ca si la o masina daca bagi nasul la esapament o sa miroasa a benzina chiar daca masina are 2 tobe si 1-2 catalizatoare. La moto esapamentul este la 1m distanta nu la 4m in spatele cutiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 La masinile care au catalizator si sonda lambda gazele de esapament miros a diluant ars, mirosul este mult mai pregnant la pornirea motorului rece, la cald e aproape insesizabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.