Sari la conținut

Motorete date pe circuit, de ce le recomandati?


The Mentalist
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 99
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu m-am nimerit sa iau o 'joarla' data pe pista si sincer decat sa fac ce face romanul(sa incerc sa o dau mai departe), am schimbat cuzineti, distributie, cutie, semeringuri, elemente la pompa de ulei, schimbat chiulasa din race in stock si facut scaunul la supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are de ce sa fie confuzie, nu mai recomandati motorete date la curse grav ale baietilor 'rai', mai ales cand nu stiti tot istoricul, ci doar vi se pare voua ca sunt 'afaceri' pentru ca sunt accesorizate.

 

pune cateva linkuri sa vada si ochiu` nostru ..

 

acum, in legatura cu subiectul ...nu am nicio opinie.nu exista formula universala .depinde de la caz la caz.trebuie vazut la fata locului

» Post actualizat in 07 Feb 2016 17:16

eu m-am nimerit sa iau o 'joarla' data pe pista si sincer decat sa fac ce face romanul(sa incerc sa o dau mai departe), am schimbat cuzineti, distributie, cutie, semeringuri, elemente la pompa de ulei, schimbat chiulasa din race in stock si facut scaunul la supape.

hai sa fim seriosi, parca imi amintesc ca si tu ai incercat s-o dai mai departe :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum zicea cineva mai sus, romanu n-are o chiftea in buzunar dar cand vrea sa cumpere o motoreta prima intrebare e "care e ultimul pret" si abia dupa ce primeste raspunsul incepe sa negocieze... de parca nu a intrbat mai devreme dspre pretul final... genul asta de pacalici internauti ma enerveaza teribil, n-au pus piciorul pe o pista in viata lor dar sunt maestrii ai sportului pe net!!

 

exista motorete de curse intretinute dar, ca orice motocicleta de curse necesita o intretinere muult mai amanuntita decat una de strada indifferent de regimul in care urmeaza sa fie exploatata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu...si cand cer 3k pe un 929 sare toata lumea de poponeata in sus...

Sau cand se cer 2700E pe un R1 din 2000. :)

Eu sunt de acord cu tine, o motocicleta intretinuta costa bani si am vazut "cazane" vechi de 20 de ani intretinute mai bine ca altele de 7 ani....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere treaba cu vandutul si cumparatul de mobre si echipament la noi in tara e delicata...toata lumea vrea sa apara in oras cu rachete cat mai noi...cu toate ca de multe ori nu stiu sa-si conduca nici Rr-urile de 600 pe care le detin...(e o generalizare voita...cel mai des intalnit model de viteza condus prost)...cu casti de 800 de euro retail cumparate sh dupa un an doi de la aparitie...ca deh...e scump in dorobanti la cafenea...dar nici nu poti sa ai iphone4...asa...la echipament nu se prinde nimeni...iar cand apar probleme, nu e niciodata vina pilotului, nu ei sunt ucigasii de cutii si de motoare...ei doar au prins unul nasol :)) ca atunci cand dai 4500€ pe un big bang e neasteptat sa-ti arate biela dupa cateva reprize de forja si trepte ratate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu totusi nu inteleg un lucru, de ce 'lumea' recomanda o motoreta care a avut 3 proprietari si 20,000km facuti pe pista, doar pentru ca are scarite racing si carene de curse?

 

Ca sa nu mai zic ca daca a fost a cuiva de pe forum parca a inobilat-o si poate sa o vanda si mai scump, pentru ca nu-i asa, e cunoscut nu stiu pe unde!

 

De ce se vand motoretele date pe pista? Pentru ca nu mai fac fata, pentru ca le-au dat capat de le-a luat dracu', aia de se dau tare trebuie sa isi ia motorete noi si au nevoie de fraieri care sa le ia gunoiul.

 

Deci care-i faza, unde-s avantajele?Ca mie imi scapa...

 

Ti s-a pus tie pata sa-ti iei "ratusca" si ai nimerit-o pe aia cu recomandari :)

Imi aduc aminte cum mergea pe ea primul proprietar - best lap era cam cat faci tu in tura de incalzire. Era cam de acelasi gabarit cu tine. Dupa doi ani a realizat ca nu e pentru el motociclismul viteza si a renuntat.

Sincer, m-as mira ca acei 8000 de km sa fi fost facuti doar de el in regim de circuit.

Faptul ca motorul a fost demontat si reparat nu e deloc in sine ceva rau. Faptul ca ti s-a spus ca n-a fost demontat e necinstit si inteleg supararea.

Compresia motorului era beton cand am verificat-o. Uleiul il pierzi pe la epurator. Mai ai traseul cu catch-can pe motoreta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti s-a pus tie pata sa-ti iei "ratusca" si ai nimerit-o pe aia cu recomandari :)

Imi aduc aminte cum mergea pe ea primul proprietar - best lap era cam cat faci tu in tura de incalzire. Era cam de acelasi gabarit cu tine. Dupa doi ani a realizat ca nu e pentru el motociclismul viteza si a renuntat.

Sincer, m-as mira ca acei 8000 de km sa fi fost facuti doar de el in regim de circuit.

Faptul ca motorul a fost demontat si reparat nu e deloc in sine ceva rau. Faptul ca ti s-a spus ca n-a fost demontat e necinstit si inteleg supararea.

Compresia motorului era beton cand am verificat-o. Uleiul il pierzi pe la epurator. Mai ai traseul cu catch-can pe motoreta?

Nu e vorba de motoreta mea in topicul asta. Vorbesc in general de motoare date grav pe circuit despre care nu se cunosc toti proprietarii dar unii le recomanda pe aici. Si de ce iei una din asta 'recomandata' cu motorul praf pentru ca are niste accesorii si sa nu iei una nedata la curse si sa-i pui tu o scarita acolo.

 

Despre motoreta mea iti spun cand vin la revizie care mai e statusul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu ai dreptate dar am o singura precizare.

Motocicleta nu inseamna doar motor :)

Stiu ca reparatiile la un propulsor uzat sunt costisitoare. In concluzie, la un pret atragator, cine stie ca motocicleta a fost data rulata mult pe circuit, poate lua in considerare costurile aditionale.

Spre deosebire de motocicletele de curse la care peste 90% problemele pot fi la motor, junghiurile stradale pot avea sasiul afectat mai mult sau mai putin: roti, rulmenti, furci strambe, cadru deteriorat, bascula, etc. Per total, costurile adunate pot fi mai mari.

Stiu cazuri de "tepe" la bani mult mai multi cu motociclete de pista. Fie ca ceri parerea motoretism.ro sau nu, tepe (cu sau fara rea vointa) se vor mai da. De asta nu cumpar motociclete SH ca sa le re-vand si singurele recomandari pe care le-am facut au fost pentru motociclete pe care le stiam de minim 2 ani.

 

P.S.

Azi au fost 20 de grade :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica alea de pista nu se tavalesc? doar alea de pe strada pot fi tavalite si vandute ca 'bune' ?

 

Nu este vorba despre cazatura ci de tipul de impact. Se intampla pe circuit accidente in care se stramba roti si discuri de frana dar nu sunt foarte dese. Exista si accidente in care se rup sasiuri dar si acestea sunt extrem de rare. Anul trecut a avut loc un astfel de incident pe Adancata cu un S1000rr.

Pe strada insa, chiar si la viteze relativ mici (30 Km/h) un accident frontal duce la strambarea furcii. Chiar si o motocicleta care aluneca pe jos cu roata fata intr-o bordura poate pati la fel. Alezaje de rulmenti de jug la fel - se deformeaza relativ usor la motociclete sport. Tripla de la jug - doar anul trecut am gasit trei astfel de cazuri. Sasiuri strambe, bascule, axuri de roti fata in special si asa mai departe.

Mai dau un exemplu care nu s-a lsat cu o cazatura: Acum 3 sau 4 ani, un amic isi cumparase un GSXR750 aproape nou. Intr-o seara a luat o gura de canal ne-astupata fara sa cada.

Damage report: roti strambe si descentrate, rulmenti de roti afectati, discuri fata descentrate, rulmenti de jug afectati. Toata reparatia a fost aprox 250-300 de euro daca imi aduc aminte.

Sper ca a fost mai clar acum la ce ma refeream.

» Post actualizat in 15 Feb 2016 15:16

Asta este urmarea unui accident grav dpdv al motocicletei, pe circuit.

12087129_1622657181318865_85844240939718

Si asa arata motocicleta din incidentul povestit mai devreme, cand a venit la verificare. Practic, la o prima vedere nu se vede nimic suspect :)

Sper sa nu se inteleaga ca fac propaganda sau reclama pentru motocicletele de curse. Fiecare caz trebuie evaluat individual cu plusuri si minusuri.

» Post actualizat in 15 Feb 2016 15:16

336480_360270630713324_1037598510_o.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de motoreta mea in topicul asta. Vorbesc in general de motoare date grav pe circuit despre care nu se cunosc toti proprietarii dar unii le recomanda pe aici. Si de ce iei una din asta 'recomandata' cu motorul praf pentru ca are niste accesorii si sa nu iei una nedata la curse si sa-i pui tu o scarita acolo.

 

Pana la urma despre ce e vorba?

 

Motocicletele de circuit n-ar trebui vandute / cumparate?

 

Sau e vorba de aia care recomanda si fac afirmatii mincinoase?

Mie personal nu mi se pare ca asta e prietenie - sa ajuti pe cineva sa vand o motocicleta ”cosmetizata”. Ala care o cumpara poate are de gand sa vina si el la acelasi circuit. Pe urma cum s-ar privi in ochi unul cu altul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cesar: sunt cazuri si cazuri. Inteleg si sunt de-acord cu argumentele tale, ca pe strada ai mai multe obstacole in care te poti...'opri', spre deosebire de circuit,dar tine si de dinamica accidentului/cazaturii... Multi cred ca pe pista doar se duce pe-o parte, se taraie putin si gata, si lucrurile nu stau mereu asa...

 

oricum nu inteleg de ce atata tam tam cu topicul asta..


Daca nu vrei sa iei teapa, verifici temeinic motoreta, nu te bazezi doar pe cuvintele cuiva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 15 Feb 2016 15:16

Asta este urmarea unui accident grav dpdv al motocicletei, pe circuit.

12087129_1622657181318865_85844240939718

Si asa arata motocicleta din incidentul povestit mai devreme, cand a venit la verificare. Practic, la o prima vedere nu se vede nimic suspect :)

Sper sa nu se inteleaga ca fac propaganda sau reclama pentru motocicletele de curse. Fiecare caz trebuie evaluat individual cu plusuri si minusuri.

 

Offtopic:

 

 

Min 5:20

 

Iosif a fost ghinionist. A fost un simplu lowside, la viteza relativ mica, iar motocicleta "s-a dus frumos" pana in afara circuitului. Sunt mai mult decat convins de faptul ca, pe un circuit precum Brno / Hungaro (sau oricare altul, cu spatii de degajare decente), motocicleta nu arata asa. In cel mai nefericit caz, avea nevoie de-o scarita si un semighidon nou. La Adancata, insa...

 

 

 

 

 

P.S.

Azi au fost 20 de grade

Eu, unul, nu mai am nevoie de grade cu plus pt a scoate mobra din garaj. :blbl:

 

post-28093-0-14190400-1455565340_thumb.jpg post-28093-0-04011600-1455565313_thumb.jpg post-28093-0-61989400-1455566965_thumb.jpg

 

 

 

Revenind ontopic, nu cred ca trebuie generalizat. Sunt unul dintre cei care face recomandari pt anumite mobre date e circuit. Spre exemplu, recomand motocicleta lui Bogdan, manu_vvu (link). O recomand pt ca, in primul rand, ii stiu istoricul de vreo 3 ani incoace si o mai recomand pt ca a fost la Cipri (kyp-76). Cine il cunoaste pe Cipri, stie ca nu face rabat de la calitate, atunci cand vine vorba de echipat si intretinut motocicletele din dotare. Mai mult, niciunul dintre noi (Cipri, eu sau Bogdan) nu am "rupt fasul" cu ea.

 

Sa ne vedem sanatosi! :cheers:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cesar, cum mai exact se deformeaza / descentreaza discurile de frana in cazul impactului indirect? Nu glumesc, chiar sunt curios. Socul cauzat de 'hop' / 'gaura' din asfalt duce la tipul asta de defecte? Banuiesc ca e mai comun in cazul discurilor flotante decat in cazul discurilor fixe, nu?

 

Asta e complicat de estimat.

Cert e ca, dupa ce se centreaza roata si se monteaza la loc discurile, aproape in majoritatea cazurilor si acestea sunt descentrate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma despre ce e vorba?

 

Motocicletele de circuit n-ar trebui vandute / cumparate?

 

Sau e vorba de aia care recomanda si fac afirmatii mincinoase?

Mie personal nu mi se pare ca asta e prietenie - sa ajuti pe cineva sa vand o motocicleta ”cosmetizata”. Ala care o cumpara poate are de gand sa vina si el la acelasi circuit. Pe urma cum s-ar privi in ochi unul cu altul?

cam asta e esenta colegu.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma despre ce e vorba?

 

Motocicletele de circuit n-ar trebui vandute / cumparate?

 

Sau e vorba de aia care recomanda si fac afirmatii mincinoase?

Mie personal nu mi se pare ca asta e prietenie - sa ajuti pe cineva sa vand o motocicleta ”cosmetizata”. Ala care o cumpara poate are de gand sa vina si el la acelasi circuit. Pe urma cum s-ar privi in ochi unul cu altul?

Ha ha, poti sa dai ochii cu ei la circuit, te mint in continuare fara sa respire, cand se ingroasa gluma o sa zica ca asa-i modelul cu probleme, 'asa face toate'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E trist ca in comunitatea moto se intampla asa ceva.

 

La nivel declarativ... brotherhood bla bla si in realitate unii dau tzeapa, altii nu opresc daca vad un motociclist cu probleme - intr-un cuvant niciun brotherhood, fiecare e cu-a masii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am remarcat ee, de prin 2008 incoace, la circuit au loc multe accidente. Cele mai multe, 90% se soldeaza cu carene, scarite, ghidoane. Mai sint si cele in care motoreta o ie spre cer, caz mai sus pozat, alea-s dauna. Insa pe strada, la cite obstacole exista, exemplul dat mai sus de Cesar, sint covirsitoare. La propulsor apare uzura pe pista. In afara de propulsor, articulatiile moto sint de cele mai multe ori foarte pine intretinute, tocmai ca se dau pe pista si acolo nu se joaca nimeni cu siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cum naiba ai gasit-o? Oricum, la cum era rupta, totul a fost schimbat. Mai grav e la cele care se poate deforma putin cadrul, furcile, si dupaia noul cumparator e nevoit sa cheltuie o avere sa remedieze problema.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...