Sari la conținut

Motorete date pe circuit, de ce le recomandati?


The Mentalist
 Share

Postări Recomandate

si daca se merge cu ea la hobby tot cu 8 se inmulteste ?

Normal ca nu. Si eu sper sa ajung la 2 etape anul asta. La ritmul meu evident ca nu consider ca uzura este aceeasi. Sunt 100% de acord ca exista o diferenta clara intre hobby si profi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 99
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu nu ma contrazic pentru ca sunt foarte foarte putini care merg tare in tara asta,eu nu ma refer la motoarele/tzepele aduse din afara,eu vb strict pt Ro.In afara de cei care se dau tare suntem noi majoritatea participantilor de umplutura si cotizanti care mai avem mult de mancat pana departe.

Daca tu crezi ca se progreseaza dupa cum visezi te asteptam sa confirmi(o sa ramai mirat cat de greu este si cand spun greu cred ca e prea putin )sau o sa-ti dai seama ca ti-ai ratat cariera/vocatia si ca asta era drumul tau si o sa-mi multumesti pt ambitia asta.

Cate filmulete vrei sa-ti dau ca sa-ti confirm cele spuse de mine pe care le numesti tu "perle"?

Si DA,majoritatea vin sa se dea tare insa nu si toti reusesc din pacate!

Cauta un interviu pe youtube din trecut cu Cazacu invitat parca la tvr1 sau un post local de televiziune din Tm,poate din gura unuia care merge de mult timp intelegi mai bine ce vreau sa spun despre mersul tare si progres,daca eu iti spun de mine si prietenii mei care am inceput mersul pe circuit de 1-2 ani si avem maxim 10 iesiri pe circuit zici ca's perle....

 

Prieten drag ,mersul pe circuit tare pt mine inseamna sa fiu la 2-3 sec de primul timp scos,pt tine mersul tare poate inseamna alt gap si nu ne pupam pe treaba asta

 

Retine ca majoritatea suntem de umplutura si nu mergem tare,nivelul campionatelor din Ro este foarte jos de aceea nici nu ai nevoie de o motocicleta foarte puternica ci de foarte mult antrenament,dai si tu pe aplicatiile de specialitate cum fac eu si compara cat scot pe circuitul x participantii din rosbk si ceilalti care participa in alte campionate sau mai simu compara doar pe cei din varf de la clasa supersport 600 din Romania pe adancata cu cei de la superbike ,o sa ramai uimit sa vezi care este diferenta de timp asa o sa intelegi nivelul campionatelor/riderilor din tara noastra

scz de greseli dar sunt pe tel si scriu din tren,nu-mi trebuie alt masaj :)

» Post actualizat in 04 Feb 2016 17:58

nu uita...

"Timing is the Truest Measurement of Progress"

» Post actualizat in 04 Feb 2016 18:07

** app de interviul lui Cazacu ca sa-l gasesti mai rpd vezi ca era o doamna moderatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Superbec - Primul rand nu primesc banii gata, ci muncesc ca sa pot sa-mi permit un hobby destul de costisitor.

Mersul TARE pe circuit e mult mai costisitor decat iti imaginezi. Cheltuiala de la o singura etapa acopera lejer servisarea unui propulsor.

Nu cred ca la unul care merge TARE se pune problema vanzarea motoretei ca e pe terminate (sigur ca sunt si exceptii).

 

Vorbesti in necunostinta de cauza. Asta fiind un forum ai voie sa spui prostii, dar asta la scoala ar avea deja consecinte -> "Stai jos 4"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MAI CHIPAROSILOR, VOI VORBITI DE FRECAT MANSONU PE GUME SH DE CATEVA ORI PE AN LA O IESIRE SAU DE O COMPETITIE? CA DACA NU-I VORBA DE COMPETITIE NU-I NICI UZURA LA MOTOR.

 

Eu ii dau pe strada mai rau decat incepatorii sau intermediate pe circuit si nu mi-a bubuit batranetea de motor.. + blana pe autostrada la intoarcere

 

traiti in lumea voastra si vi se destrama imaginea cand va intoarce un gs1200 casca pe cap :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi vbim de motorete de pistă...hobbyul implică și simple trackdayuri fără cursă la final. Prefer să pun genunchiul jos sau să ratez un viraj intr'un mediu cu cât mai puține riscuri, nu cheia,tihuța sau alte șosele de goană unde am tirul pe contrasens.

Instinctul de conservare diferă de la om la om

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bec ai concluzionat bine ,chiar de asta vorbim noi : de cateva trackday'uri... de cateva ori pe an ,de foarte multe ori pt gratarul de la sfarsitul zilei si depanatul amintirilor la o palinca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca motivul poate fi f mult simplificat.

 

Cred ca din acelasi motiv sunt acei oameni ( se stiu ei ) care recomanda sau si-ar dori slick-uri "date ffffff putin" pe circuit, pentru uz stradal.

 

Mai pe scurt, daca iei ca sa te dai pe circuit, bravo tie, daca nu, bravo tie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea de inceput a fost de ce se recomanda motoarele date pe pista. le poti recomanda pentru accesorii, pentru pretul pachetului final, dar pentru fiabilitatea motorului mai putin. Pana la urma orice bun SH este o loterie.

Eu sunt de acord cu Vassalp in sensul ca multi din cei care merg la pista, chiar si amator, au o grija maniacala de motorul lor. Am vazut pe pielea mea si exemplul cel mai bun e CMD, cu motorul lui care pe deasupra este 'built, not bought', cum se zice.

Daca s-a umblat in motor, cum zice Niko, atunci Dumnezeu cu mila...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cmd: s-a ajuns de la discutia de motoare 'tipla date pe pista la... a-ti etala tu cunostintele despre circuit, mers tare s.a.m.d. cand acu 2-3 ani nu stiai pe forum ce e ala unghi de bracaj,etc...

 

Vad ca nu ai citit ce-am scris anterior,sau ai citit printre randuri si ai inceput sa-mi tii lectii despre mersul pe pista, cand nu ma intereseaza asa ceva :) Discutia era despre uzura unui propulsor in regim de pista, in regim de strada, etc...

 

Spui una,spui alta, te contrazici singur... in final, sa fii tu impacat cu tine,asta e tot ce conteaza, ca realitatea o stim cu totii :)

 

Am vazut suficiente filmulete de pe circuite si de pe tentative de circuite si sunt baieti care se dau pe strada mereu mai tare decat unii de pe circuit... Primul si singurul circuit care poate fi numit circuit e ala de la Adancata, In rest, am vazut suficiente clipuri cu baieti pe nakeduri si 600 pe Amckart sau TG Secuiesc carora le intorc casca altii cu GS1200,vorba lui superbec...

 

Pana la urma, si datul pe pista...fiecare il face din varii motive. Unii sunt disperati dupa orice secunda, altii vin doar ca sa evita datul tare pe strada si sa-si satisfaca nevoia de adrenalina,nu-i poti judeca pt motivele lor...

Fiecare face ce-i place,cum ii place, cum poate..


» Post actualizat in 05 Feb 2016 09:43

Noi vbim de motorete de pistă...hobbyul implică și simple trackdayuri fără cursă la final. Prefer să pun genunchiul jos sau să ratez un viraj intr'un mediu cu cât mai puține riscuri, nu cheia,tihuța sau alte șosele de goană unde am tirul pe contrasens.
Instinctul de conservare diferă de la om la om

 

o parere pertinenta :)


» Post actualizat in 05 Feb 2016 09:46

Am vazut pe pielea mea si exemplul cel mai bun e CMD, cu motorul lui care pe deasupra este 'built, not bought', cum se zice.

Daca s-a umblat in motor, cum zice Niko, atunci Dumnezeu cu mila...

 

tu ai habar ce inseamna 'built, not bought'? Daca iei un gixxer si pui niste extra-uri pe el inseamna ca e 'built'?

 

Cat despre a doua afirmatie, ca 'daca s-a umblat in motor', cred ca faci parte din tagma aia de motociclisti care considera tabu interventia la propulsor. Propulsorul e ceva ce tre sa ramana sigilat vreo 120.000, bagam doar ulei si benzina in rezervor si mobra e 'servisata'... La ce dracu mai aveti manualu ala de service cu atatea cote si verificari? ca sa 'nu se umble' in motor ?

Nu mai zic la un motor care merge in regim de pista (indiferent ca e trackday si te dai ca o fetita) cum creste frecventa verificarilor si servisarilor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 05 Feb 2016 09:46

 

 

Daca iei un gixxer si pui niste extra-uri pe el inseamna ca e 'built'?

Nu, si nu asta e cazul aici.

 

 

Cat despre a doua afirmatie, ca 'daca s-a umblat in motor', cred ca faci parte din tagma aia de motociclisti care considera tabu interventia la propulsor. Propulsorul e ceva ce tre sa ramana sigilat vreo 120.000, bagam doar ulei si benzina in rezervor si mobra e 'servisata'... La ce dracu mai aveti manualu ala de service cu atatea cote si verificari? ca sa 'nu se umble' in motor ?

 

Nu mai zic la un motor care merge in regim de pista (indiferent ca e trackday si te dai ca o fetita) cum creste frecventa verificarilor si servisarilor...

 

se poate umbla la motor si pentru a creste performanta, nu doar pentru service. si atunci un posibil cumparator care macar spera la fiabilitate sa aiba o surpriza neplacuta. Daca s-au schimbat pistoane, biele samd odometrul sau regimul anterior de mers e fix degeaba, nu mai e un etalon al uzurii motorului, poti sa inmultesti cu 8 de dimineata pana seara ca o faci degeaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate!

Toti avem prieteni care merg tare pe strada ,eu am prieteni care te rog sa ma crezi ca merg de rup asfaltul pe strada,nu pot sa-ti spun in cuvinte cum merg...cand au venit pe circuit toti au trait dezamagirea vietii lor ,de la ce impresie buna aveau despre ei si cat de tare credeau ei ca merg pe strada au ajuns la concluzia/au realizat cat de prost si cat de incet merg,au ramas intr-un final sa mearga doar pe strada ,ei stiu dc ...

Eu am trait aceeasi dezamagire cand am ajuns la circuit direct de pe strada , aceleasi idei tampite le aveam in cap "vai cat de tare merg eu pe strada ,cat de bun sunt... " eram un motociclist prost care mergea incet pe strada,asta era adevarata realitate.

Topicul e bun,fiecare spune ce are pe suflet :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai spus-o si pe alte topicuri: romanii sunt in genenral saraci! Si cu nasul pe sus! Si evident ca fiecare-si doreste o motocicleta de fite, dar n-are o caramea in buzunar. Si atunci uite cum sta si baleste dupa orice "chilipir". Baietii care se dau pe la curse banuiesc ca stiu ce calaresc. Eh, si cand isi dau seama ca o motocicleta cam ajunge pe la capatul vietii, mi se pare normal sa-i faca vant asa cum e, fara sa mai inveseasca in ea, in reparatii si tot felul de consumabile. Dar el, timp de 2 ani cat s-a dat cu ea a bagat o galeata de bani... Evident ca acum nu-l mai intereseaza si o vinde ca sa isi ia alta sa o ia de la capat. Tu stii ca ala a bagat bani, a mers cu ea, a intretinut-o, dat dat, nu a cazut, a reparat... dar acum nu mai stii ca de fapt ea e o gioarsa care mai duce 5000 km... E nasol ca totusi aici e un forum si in general tzepele nu sunt semnalizate. Cred ca ar trebui o rubrica sa se dea pe teava tot ce se stie, tepe de motociclete, accidentate si reparate, motorete de circuit cu motoare bubuite si reparate pe genunchi samd. Si atunci da, vom avea motociclete noi la preturi de nimic pentru ca lumea a aflat ca-s cazane si motociclete vechi, intretinute si cu mentenanta la timp la preturi reale. Nu doar F4i-uri la 2300E doar pentru ca asta e pretul pietii!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Obsesia cu motorul sigilat nu are nici o legatura cu nimic altceva decit lipsa de incredere fata de mecanicii pe care ii avem si saracia de care vorbea cineva mai sus , pentru ca este destul de costisitor atunci cind se face corect.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit o "practica" din afara cu motoarele de r6 ( rj11,rj15 care sunt si asa foarte rare in stare buna ) ,dupa ce sunt folosite intens pe pista si le-au venit nr de km sa li se faca service`ul , sunt date jos de pe motocicletele de curse si vandute ca fiind bune cu x km provenite de la motociclete partial avariate, de cele mai multe ori nu trebuie sa-ti vanda toata motocicleta de circuit ca tzeapa sa fie gata

 

treaba eu o vad ca fiind simpla si asta e si concluzia mea : intretinerea motocicletelor de circuit este principala problema ,daca tu cunoscti una care a fost intretinuta ,nu are probleme ascunse,a mers mereu bine,proprietarul e la inceput de drum pe circuit , nu vad unde e problema daca motocicleta aceea este recomandata cuiva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba eu o vad ca fiind simpla si asta e si concluzia mea : intretinerea motocicletelor de circuit este principala problema ,daca tu cunoscti una care a fost intretinuta ,nu are probleme ascunse,a mers mereu bine,proprietarul e la inceput de drum pe circuit , nu vad unde e problema daca motocicleta aceea este recomandata cuiva

 

Da, dar astea se dau rapid, intre cunoscuti, nu prea ajung sa stea mult la vanzare :)

» Post actualizat in 05 Feb 2016 10:35

Obsesia cu motorul sigilat nu are nici o legatura cu nimic altceva decit lipsa de incredere fata de mecanicii pe care ii avem si saracia de care vorbea cineva mai sus , pentru ca este destul de costisitor atunci cind se face corect.

 

cred ca lipsa de bani, la majoritatea isi spune cuvantul decat lipsa de incredere...

 

O treaba facuta bine,automat costa....

 

Nu e ca si cum nu mai exista chiar nici un service competent in Romania,totusi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot ajungi la cuzineti, te apuci si masori mai multe pe acolo si sigur ajungi sa mai schimbi una alta.... + manopera...

 

distractie !

daca se face cum zice insider se ajunge pe undeva pe la 1000-1500e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se face cum zice insider se ajunge pe undeva pe la 1000-1500e

 

cmd stii doar ,cand desfaci sa ajungi la cuzineti, indiferent ca vrei sau nu,ai de schimbat o gramada de garnituri,o-ringuri,simering-uri, verifici si distributia, si ambreiajul si aia,si aia si aia.... ca nu e ca si cum desfaci motorul zilnic si-ti permiti sa 'omiti' ceva, ca ulterior sa fii fortat sa o iei de la capat, pt ca ai uuitat nu stiu ce garnitura uzata sau un lant/patina de distributie care-ti face bucuria...

 

cand aude de asa ceva romanu, zice "pai mai pun 500-800 si-mi iau o motoreta intreaga".

 

Romanul nu concepe sa bage 1000/1500 eur intr-o motoreta care a cumparat-o cu 2000/2500 i se pare abstract, de pe alta planeta...

 

Majoritatea prefera carpeala...care carpeala te duce pana intr-un punct doar :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat recent printr-un prieten un mecanic despre lucrul acesta "cat costa operatia si daca se baga sa schimbe cuzinetii pt r6'08?" ,raspunsul a fost ca nu poate sa se bage sa-i schimbe doar cuzinetii fiind prima data cand vine cu motorul la el,daca vrea sa faca o verificare completa (cum ai zis tu insider )atunci se baga,dupa ce verifica tot motorul schimba tot ce e de schimbat ,a doua oara daca se duce la el poate sa-i schimbe doar cuzinetii stiind ce e acolo in motor si cum a fost lucrat.

Si mie toate lucrurile mi se par normale,asa cum trebuie sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati dintre motociclistii din jurul vostru stiti ca au schimbat distributie la motociclete, facut joc de supape, kit de ambreiaj....

 

din putinii pe care-i stiu, sunt cativa care au facut-o....

 

1) trebuie sa ai bani

 

2) trebuie sa fii ne-prost si sa ai un minim habar de cum functioneaza un motor si o motocicleta si sa realizezi ca servisare nu inseamna doar schimbat ulei la 5000

 

3) sa fii dispus sa dai bani pe o servisare ca la carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...