Emotion Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Salut baieti, in decembrie mi-am luat un cbf500 din 2004 si am doua intrebari, poate ma poate ajuta cineva. 1. Fostul proprietar a pus ulei full sintetic , motul 7100, am vazut ca pe forumul cb500 (propulsorul e acelasi) se recomanda semisintetic ... motorul are putin sub 14 000 km. Ce recomandati ? incurca cu ceva daca e full sintetic?. si 2. Dupa ce am adus motorul acasa l-am tinut 2 nopti in frig si ma lasat bateria, banuiesc ca e cea originala din fabrica, tinand cont ca nu s-a schimbat nimic pe ea inafara de uleiul din motor (cauciucurile si etc sunt cele cu care a iesit din fabrica, le-am cumparat trebuie sa le schimb). Problema e ca as vrea sa dau bateria jos sa o aduc la caldurica in casa, imi vine greu sa o tin pe redresor montata pe moto. Am facut tot ca in manual insa nu am reusit sa scot bateria din suportul ei (se opreste in cadru) mi-ar mai trebui vreo 2-3 cm sa o mai pot trage. Uitati-va la poze, daca a intampinat cineva aceasta problema rog ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 demonteaza suportul ala de jos din aluminiu nu stiu daca asa se face dar cred ca iese dupa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 (editat) Nu merge inclinata? Parca ai ceva spatiu pe acolo ... Ridica partea din fata, a bateriei trage de ea in fata si roteste-o catre tine. Vezi asa. Pentru ulei cel mai bine te uiti in cartea tehnica a motocicletei. In principiu nu e diferenta intre sintetic, semi-sintetic sau mineral. Semi-sintetic este o mixtura intre mineral si sintetic. Daca in carte iti permite mineral, poti folosi oricare. Cele sintetice pot fi folosite un timp mai indelungat, pe cand mineralul te tine mai putini km. Nu are rost sa schimbi uleiul pana la primavara. Frigul nu face bine la ulei. Bateria nu trebuie neaparat sa stea la cald. Nici la sub zero grade, dar nici nu trebuie sa stea in casa. O pivnita, un garaj sunt ok. Editat Februarie 5, 2016 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Februarie 5, 2016 Autor Share Postat Februarie 5, 2016 Ce vezi tu de aluminiu este suportul la scarita ... defapt e partea de la incheitura basculei , ar trebui sa scot cele doua suruburi de 8 cred (nu imi dau seama din poza) plus piulita mare de la axul basculei ... nu cred ca asta e modalitatea de a scoate bateria ... am pus un link cu un filmulet pe youtube ... problema e ca nu arata cum scoate bateria, deci am ramas nedumerit. Cum se scoate dracia pana la urma ca eu am stat si m-am uitat vreo 10 minute ca prostu si nu i-am dat de capat, am incercat toate posibilitatile (fara sa scot alte componente) ... e chiar asa greu de dat jos o baterie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Salut, 1. Uleiul sintetic are caracteristici mult mai bune decat cel semi, daca este conform fisei tehnice este OK, si nu a ajuns la limita de 5000km. 2. Vezi in foto ce trebuie sa demontezi, practic sistemul cu releul de pornire, are un surub pe lateral. Dupa aceea se scoate simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Februarie 5, 2016 Autor Share Postat Februarie 5, 2016 ms mult de lamurire ... abia are vreo 500 km facuti cu el ... e ca nou , uitate la a doua poza ca am scos suportul ala care tine bateria , ea ar trebui trasa in stanga si sa iasa (dupa manual) dar eu daca o trag in stanga se loveste in cadru (nu o pot ridica sau trage la mine deoarece sta in suportul ala de plastic) , in a doua poza, bara neagra oblica e cadru, se opreste in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 1. Bara aceea in care se loveste este fixa, sudata..ce este cu ea? 2. Vezi daca nu cumva toata cutia in care este acumulatorul se ridica sau se misca ca un ansamblu comun cu acumulatorul. Trebuie sa fie ceva simplu, nu trebuie sa demontezi componente de baza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Februarie 5, 2016 Autor Share Postat Februarie 5, 2016 (editat) 1. Bara aceea in care se loveste este fixa, sudata..ce este cu ea? 2. Vezi daca nu cumva toata cutia in care este acumulatorul se ridica sau se misca ca un ansamblu comun cu acumulatorul. Trebuie sa fie ceva simplu, nu trebuie sa demontezi componente de baza... bara aceea neagra este cadru, partea care se duce deasupra rotii spate si tine aripa, saua , etc ... cutia nu se misca, e din bucata, pe partea cealalta e filtru de aer, e prinsa de cadru, motor. » Post actualizat in 05 Feb 2016 23:07 in manual arata doar pasii facuti de mine, scoti saua pasager, scoti saua pilot, indepartezi aripioara aia de plastic, scoti bornele, scoti cele doua suruburi de la suportul bateriei (partea metalica care tine si releele si sigurantele) dupa care ar trebui sa poti indeparta bateria ... ma gandesc sa nu fi fost schimbata si pusa una mai mare ? difera latimea la baterii ? Editat Februarie 5, 2016 de Emotion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Ai consultat manualul la capitolul electric/demontare si montare acumulator? O alta foto mai de departe putin .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Februarie 5, 2016 Autor Share Postat Februarie 5, 2016 (editat) nu am alte poze ... si da ... am consultat manualul la demontare acumulator ... daca nu reusesc pana la urma ... o pun pe redresor si ma rog sa porneasca in primavara sa ajung cu ea la un mecanic, poate o si schimb ... o poza mai de departe daca te ajuta dar fara aripioara demontata si etc ai in postul cu filmuletul de pe youtube, se vede si bara metalica de la cadru. » Post actualizat in 05 Feb 2016 23:23 uite aici pagina din manual, am facut o sageata catre bara care nu imi da voie sa scot bateria, se opreste in ea inainte sa iasa din cutia aceea, de asta zic, posibil sa fie mai lata bateria ? sa fi fost schimbata. Editat Februarie 5, 2016 de Emotion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 (editat) bara aceea neagra este cadru, partea care se duce deasupra rotii spate si tine aripa, saua , etc ... cutia nu se misca, e din bucata, pe partea cealalta e filtru de aer, e prinsa de cadru, motor. » Post actualizat in 05 Feb 2016 23:07 in manual arata doar pasii facuti de mine, scoti saua pasager, scoti saua pilot, indepartezi aripioara aia de plastic, scoti bornele, scoti cele doua suruburi de la suportul bateriei (partea metalica care tine si releele si sigurantele) dupa care ar trebui sa poti indeparta bateria ... ma gandesc sa nu fi fost schimbata si pusa una mai mare ? difera latimea la baterii ? Difera si dimensiunile acumulatorilor in functie de Capacitatea electrica. Dar, daca a introdus una mai mare, cum a fixat-o???.incearca sa tragi de ea putin fortat spre tine, nu se poate , trebuie sa aiba un grad de libertate pentru montaj.... Pull out from de battery box....clar , trebuie sa tragi in stanga mult, fortat ...nu se rupe nimic.. Editat Februarie 5, 2016 de dedant68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Februarie 5, 2016 Autor Share Postat Februarie 5, 2016 Difera si dimensiunile acumulatorilor in functie de Capacitatea electrica. Dar, daca a introdus una mai mare, cum a fixat-o???.incearca sa tragi de ea putin fortat spre tine, nu se poate , trebuie sa aiba un grad de libertate pentru montaj.... Pull out from de battery box....clar , trebuie sa tragi in stanga mult, fortat ...nu se rupe nimic.. am incercat sa si fortez putin ... zgarii vopseaua de pe cadru ... mi-ar mai trebui vreo 2 cm ca sa reusesc sa o scot ... nu cred ca pot forta atat fara sa stric ceva ... o sa merg cu ea la mecanic ... nush ce sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 am incercat sa si fortez putin ... zgarii vopseaua de pe cadru ... mi-ar mai trebui vreo 2 cm ca sa reusesc sa o scot ... nu cred ca pot forta atat fara sa stric ceva ... o sa merg cu ea la mecanic ... nush ce sa zic. Pana la mecanic, cheama langa tine un amic cu ceva experienta in tehnica, chiar si un sofer, ...poate are un "simt" mai dezvoltat...o sa ramain uimit cat de simplu a fost. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 uite aici pagina din manual, am facut o sageata catre bara care nu imi da voie sa scot bateria, se opreste in ea inainte sa iasa din cutia aceea, de asta zic, posibil sa fie mai lata bateria ? sa fi fost schimbata. Cu siguranta bateria a fost schimbata, doar nu crezi ca bateria originala inca mai rezista dupa 11 ani. Din cate imi aduc aminte, trebuie sa iasa tragand putin prin lateral, dupa ce ai ajuns sa o atingi de cadru. Nu mai tin minte exact cum faceam, dar bateria se scotea tragand spre tine. Cat despre vopseaua de pe cadru, daca ti-e mila de ea, pune un pe cadru in zona de contact un plasture sau o bucata de hartie pana scoti acumulatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rauldumi Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Salut, am si eu acelasi model de mobra....am scos bateria un pic greu dar merge daca o dai maxim in stanga si apoi tragi de capatul din stanga spre tine....trebuie sa dai cablurile alea 3 la o parte (cele care sunt prinse cu o agrafa)...spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Februarie 6, 2016 Autor Share Postat Februarie 6, 2016 Salut, am si eu acelasi model de mobra....am scos bateria un pic greu dar merge daca o dai maxim in stanga si apoi tragi de capatul din stanga spre tine....trebuie sa dai cablurile alea 3 la o parte (cele care sunt prinse cu o agrafa)...spor o sa incerc asa ... ms mult ... revin cu informatii. eu am incercat sa trag dar fiind prima moto si eu fiind mai paranoic imi era frica sa nu rup ceva ... si am fortat destul de binisor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Din cate inteleg in toata invalmaseala de acolo, cred ca trebuie sa demontezi si suportul din aluminiu (care cred ca este suportul de scarita). Ca fost posesor de honda si actual hater de orice fac ei, cred ca pana sa poti da jos suportul din aluminiu va mai trebui sa demontezi cate ceva. Inarmeaza-te cu rabdare si un lighean de scule. Sfatul meu: nu trage de ea mai mult decat iti permite; demonteaza cat "iti cere" Spor, PS - pt toti care sustin ca-i honda simpla: de ce trebuie un ditaimai topicul despre cum sa scoti o baterie?! la sfarsitul caruia saracul initiator e la fel de nedumerit cum era si la inceput ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Si totusi cumva a fost bagata bateria acolo Ar trebui sa se si scoata.... Bun topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 PS - pt toti care sustin ca-i honda simpla: de ce trebuie un ditaimai topicul despre cum sa scoti o baterie?! la sfarsitul caruia saracul initiator e la fel de nedumerit cum era si la inceput ... In primul rand, ditamai topicul de care vorbesti n-a strams nici macar o pagina de postari(adica 20). In al doilea rand, e si grija proprietarului care se teme sa zgarie sau sa rupa ceva, ceea ce e de inteles avand in vedere ca e prima lui motocicleta. Poate n-a tras suficient de baterie de teama ca o sa zgarie cadrul. Pana anul trecut am avut si eu un CBF 500 si dupa primul sezon si eu m-am chinuit destul sa scot bateria. Norocul meu e a fost ca amicul la care am lasat-o in garaj avea mai multa experienta si mi-a aratat cum se da jos bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Sa facem haz de necaz...schimba mobra.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 La un Cb 900 se mai dădea la o parte si un furtun de supraplin ca sa ai loc sa scoți bateria. Caută pe YouTube sa vezi cum scot Alții bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 In primul rand, ditamai topicul de care vorbesti n-a strams nici macar o pagina de postari(adica 20). In al doilea rand, e si grija proprietarului care se teme sa zgarie sau sa rupa ceva, ceea ce e de inteles avand in vedere ca e prima lui motocicleta. Poate n-a tras suficient de baterie de teama ca o sa zgarie cadrul. Pana anul trecut am avut si eu un CBF 500 si dupa primul sezon si eu m-am chinuit destul sa scot bateria. Norocul meu e a fost ca amicul la care am lasat-o in garaj avea mai multa experienta si mi-a aratat cum se da jos bateria. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Si totusi cumva a fost bagata bateria acolo Ar trebui sa se si scoata.... Bun topicul La fel i-am spus si eu. Motocicleta nu a fost asamblata in jurul bateriei, in nici un caz. Cum a fost bagat bateria acolo, la fel trebuie sa si iasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Februarie 6, 2016 Autor Share Postat Februarie 6, 2016 lasa radule ca vin la tine cu prima ocazie sa o scoti ... o sa stau si o sa ma uit la tine si o sa rad mult si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Lasa baterie acolo, daca e buna. Cat timp e incarcata sta bine mersi si afara in frig. La temperatura mica, autodescarcarea este mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.