Sari la conținut

Debit ulei vs presiune ulei_uzura motor


dedant68
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 95
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nope. nu e la toate lichidele si la toate materialele din care e facuta teava :) poa sa fie pe dos.

nu am zis ca creste :) am lasat discutia la liber

» Post actualizat in 09 Feb 2016 21:02

@dedant68 - pompa aia nu impinge cei 190l, nici nu ii simte, sunt "echilibrati"

» Post actualizat in 09 Feb 2016 21:06

p.s. in principiu nivelul apei intr-o teava cu diametrul foarte mic va diferi de cel al vasului exterior, datorita fenomenului de ??????? foloseste un tub sutire (aprox 1mm) de sticla daca nu ma crezi :) se poate face experiment intr-un pahar

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a sunat PASCAL plangad...este suparat pe tine " ZIDU" ca-i strici somnul si principiul :)

Eu, nu mai scot apa aia din put,...sa ramana acolo. :crack:

 

Daca vrei experiment, facem la vara, ne intalnim si luam un butoi de bere de 60 l, aplicam toate teoremele/principiile pe el si pompa submersibila tot, masuram aplicativ... care pierde, plateste butoiul!!

Editat de dedant68
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum m-am uitat la schema de mai sus unde 1 e o supapa de bypass a filtrului - fara relevanta in discutie, 2 fiind cea de descarcare care limiteaza presiunea. Tind sa cred ca nu am incurcat decat initialele unei prescurtari atunci cand s-a facut referire la PCV am luat utilizarea comuna, cea de supapa de ventilatie a carterului.

Dau la pompa... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

experimentul propus de mine merge si cu tub e pasta de pix, bucatica de furtun, etc. Ce gasesti pe acolo :)

 

Facem cu butoiul ala de sus...de ce nu-mi spui mai bine cu ac de seringa introdus in pasta de pix si apa in ambele sa ne uitam cu lupa :) ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vede cu ochiu liber, stai linistit :) - uite aici ajutor de incretit creierii lu pascal :D (desi la ce vorbeam cu scosul apei strict pascal avea ceva de zis )capillaryrise.JPG

 

@b374 - la lichidele care nu uda - gen mercur (altu nu imi vine in minte)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine, bine seminarul ok, dar locul desfasurarii si formatorul? :) Sa-l pui si pe Pascal la numar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa speram ca generam apetit pentru studiu

 

eu studiez, studiez... tot felul de lichide... doar sa aiba peste 4.5 grade

 

yo4hgx a stabilit deja premizele pentru un seminar

 

heineken? pai? ce-i aia? incepem cu bastonase?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca am scris in prima foaie ca debitul este volumul de ulei care trece prin sectiunea S in unitatea de timp. Cine poate sa asigure acest debit intr-un motor decat pompa de ulei, plus ce se creata de piesele in miscare+ turatia motorului constanta(este marime de intrare sus).

 

Intr-un sistem inchis, sectiunea influenteaza doar debitul nu si presiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un sistem inchis, sectiunea influenteaza doar debitul nu si presiunea.

Oricare ar fi sistemul hidraulic presiunea si debitul sunt corelate pentru ca exista pierderi de sarcina, mai pe intelesul tuturor, frecari.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricare ar fi sistemul hidraulic presiunea si debitul sunt corelate pentru ca exista pierderi de sarcina, mai pe intelesul tuturor, frecari.

 

Modificarea sectiunii va afecta direct doar debitul fluidului, iar presiunea ramane constanta in tot circuitul (consideram un circuit inchis, cu frecari neglijabile si nu le luam in calcul).

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificarea sectiunii va afecta direct doar debitul fluidului, iar presiunea ramane constanta in tot circuitul (consideram un circuit inchis, cu frecari neglijabile si nu le luam in calcul).

Eu zic sa te mai gandesti, in speta cazului de fata daca circuitul ar fi inchis poma de ulei fiind volumetrica are debit constant la o anumita turatie, deci ce variaza la schimbarea de sectiune ? In cazul tau ideal doar viteza de curgere.Corect daca neglijam frecarile nu mai avem nici pierderi de sarcina, presiunea va fii aceeasi pe tot circuitul.

» Post actualizat in 18 Feb 2016 13:09

Ps

Poate ne explici totusi si in cazul real cam pe unde se pierde sau se castiga din debit la schimbarea de sectiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...