Sabin_gabriel Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Buna seara. In luna mai urmează sa imi achizitionez alta mobra. Motiv pentru care bineînțeles ca citesc topicuri peste topicuri, vizionez filmulete,etc.etc.etc. Dilema mea este urmatoarea: ce cruiser sa aleg cu bugetul de 4000-4500eur, de care voi dispune la momentul respectiv, luand in calcul ca voi merge preponderent in oras din păcate(mers in 2 80% din timp dar zilnic indiferent de vreme),plimbari scurte pe la tara(100-200km) si cand avem cu cine lasa baiatul(odată pe an) poate la munte. Criteriile pe care le urmaresc sunt:consum,costuri intretinere,confort pasager, greutatea motocicletei(in oras isi spune cuvantul). Mentionez ca fac trecerea de pe un en500,nu iau in calcul ceva sub 650cc si nici nu as dori sa depasesc 1100, sunt inalt si "legat"(ma alint,de fapt am 100kg). Poate cei care au avut mai multe cruisere pe mana isi pot da cu parerea, obiectiv, si ma pot ajuta in luarea unei decizii. Mentionez ca doresc sa pastrez urmatorul motor minim 4-5 ani(nu am incotro). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Nu sunt mare cunoscator de cruisere, dar la bugetul si cerintele tale, eu as zice ca un Dragstar 1100 in stare cat mai buna si cat mai accesorizat ar fi cel mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 (editat) 2 persoane care cantaresc cel putin 160kg = motor de cel putin 800. Daca vrei sa mai ai siceva rezerva deputere iti recomand ceva peste 1100. Daca ma gandesc mai bine cred ca in banii astia ai putea gasi un Dragstar 1300. Editat Februarie 7, 2016 de Adixgl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Vezi ca e sectiune dedicata pentru cruisere, citește pe acolo. La bugetul tau gasesti sigur ceva. Desi... 80% in oras pe cruiser... In fine. Fiecare cu a lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Februarie 7, 2016 Autor Share Postat Februarie 7, 2016 Vezi ca e sectiune dedicata pentru cruisere, citește pe acolo. La bugetul tau gasesti sigur ceva. Desi... 80% in oras pe cruiser... In fine. Fiecare cu a lui Am citit topicurile mai toate. Ma gândesc ca o fi vreunu(poate ma multi) care au avut si dragstar si vn800,vt750 poate c800 si au experienta necesara sa facă o comparatie obiectivă si sa ma lumineze. Si in privința cruiserului in oras asa este. Dar nu ma vad pe altceva. Este o chestie de principiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Pentru ce vrei tu cea mai buna oferta in momentul de fata este asta: http://autovit.ro/anunt/suzuki-intruder-ID7GgcHd.html#contact_form Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Februarie 7, 2016 Autor Share Postat Februarie 7, 2016 Arata bine. Dar posibil sa nu o mai prind la vanzare la sfarsitul lui mai. Totusi intruder de 1500 pentru mers zilnic in oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Pune intrebarea si acolo. Sunt multi pasionati de cruiser care nu postează decat acolo. Altfel... vezi ce iti place, te urci pe el si aia e. Toate fac acelasi lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Arata bine. Dar posibil sa nu o mai prind la vanzare la sfarsitul lui mai. Totusi intruder de 1500 pentru mers zilnic in oras? Vis a vis de mersul in oras nu m-ar ''ingrijora'' decat faptul ca s-ar putea sa aiba racire pe ulei, chestie care la o adica cred ca s-ar rezolva cu un ulei 10-W50. In rest... e o moto care nu te-ar lasa sa te plctisesti prea repede de ea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free ride Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Poti lua in calcul si un Suzuki Intruder m800.Este o motocicleta grea la inceput dar dupa ce te obinuiesti este mult mai usoara.Are suficiente resurse de putere consum la drum intins 5,5l %km.transmisie pe cardan.Am mers si cu Dragstar de 1100 si este peste el ca performante ale motorului (demaraj, consum, manevrabilitate)Dar parea mea poate fi subiectiva pt ca am o asemea motoreta cu 50000 de mii km facuti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 La choppere castigi doar la cuplu daca iei cilindree mai mare, puterea nu creste spectaculos. Eu zic ca un VN1500, normal sau Drifter sau un VS1400 sunt cele mai bune scule care le poti gasi la banii astia. Poate chiar un Sportster sau o Dyna, la chilipir, daca esti fan HD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 (editat) Prima mea motocicleta a fost o Honda Shadow VT600 din 1992. Cred ca este cel mai fiabil motor dintre cate exista si a fost o placere sa o calaresc singur. "Problema" intervenea cand puneam pasagerul si cand spun "problema" ma refer la faptul ca avea fix demarajul melcului....ma lua dacia 1310 la semafoare ca sa nu mai spun ca la 1,83 si 95kg imi era putin cam mica. Nu aratam ca o maimuta pe polizor (vezi Virago 535) dar nici mult nu mai aveam. Acestea fiind spuse cred ca orice motor sub 800cc nu are ce cauta in aceasta discutie astfel ca mai raman urmatoarele: 800-900cc: - VN800 - M800 - VT750 - VN900 - http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=218218876&scopeId=MB&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxMileage=30000&makeModelVariant1.modelDescription=vn900&pageNumber=1# 1000-1299cc: - Dragstar 1100 - Virago 1100 - Honda VT1100 - http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=214965050&isSearchRequest=true&scopeId=MB&categories=ChopperAndCruiser&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=1998-01-01&minPrice=3500&maxPrice=4500&minCubicCapacity=1000&maxCubicCapacity=1299&maxMileage=30000&pageNumber=1# 1300-1400cc: - Dragstar 1300 - Honda VTX1300 - http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213286483&scopeId=MB&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&categories=ChopperAndCruiser&minCubicCapacity=1300&maxCubicCapacity=1399&minPrice=3500&maxPrice=4500&minFirstRegistrationDate=1995-01-01&maxMileage=30000&pageNumber=1 - Suzuki VX1400 Pentru fiecare grupa am pus link cu ce ti-as recomanda eu. Din preturile afisaste gandeste-te ca mai poti negocia un 300-400 euro adica cam cat te-ar costa sa o aduci in tara. Pana la urma si la coada iti recomand Honda VT1100 care nu ar fi nici foarte foarte, nici prea prea. De ce? Este Honda, are transmise pe cardan si arata si bine. Diferenta de gabarit fizic intre clasele 800-900 si 1300-1400 este aproape insesisabil odata ce te obisnuiesti cu ea. Eu personal am sarit calul si gardul si m-am infipt direct in 1500 si nu regret nici macar un moment. Da este ditamai dihania pentru oras dar si cand ies din balamucul asta atunci sa vezi ranjet....pana ma intorc ajung sa ma doara obrajii. Stiu ca este o alegere cat se poate de personala astfel incat iti recomand sa te increzi in instinctele tale. Succes. Editat Februarie 7, 2016 de Adixgl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Pentru oraș ți-aș recomanda sa nu sari de 750-800, adică sa ramai intre Honda Vt 750 și Vulcan de 800. Ambele sunt ok și au consum foarte bun, sunt motociclete la care piesele și consumabilele sunt ieftine. Scoate Yamaha din discuție deoarece nu are răcirea pe apa și în oraș, în zilele caniculare poate deveni o problemă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Februarie 7, 2016 Autor Share Postat Februarie 7, 2016 Multumesc foarte mult de raspunsuri."Temerile" mi-au fost confirmate. Candidații mei sunt m800,vt1100 si dacă nu ma falimenteaza nunta vtx1300. Problema racirii pe aer este cu dute-vino. In brăila traficul nu este atat de haotic si tâmpit asa ca xvs1100 este o opțiune in special datorită lipsei radiatorului frontal si a faptului ca piesele si accesoriile sunt "pe toate drumurile", fiind un motor atat de popular. Am uitat sa menționez ca singurul motiv pentru care imi doresc o motorizare mai mare este acela de a putea face corect o depasire,fara emotii si de a nu simti ca "trag" de ea cand sunt cu pasager si bagaj. Merg batraneste si nu ma intereseaza decat poate plecatul de pe loc cand este încărcată(demarajul). Pana la urma nu merg pe cruiser pentru viteză. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Am avut VN 800, acum am VTX 1300, asa ca pot face o comparatie si pe cifre si pe feeling: - greutate: 250 kg vs 300 kg - diferenta se simte doar la manevrare de pe loc, dar nu foarte deranjant. - putere: 55 CP vs 75 CP - daca nu esti vitezoman, nu te afecteaza, ambele pot atinge 160 km/h, mai mult decat suficient. VTX-ul ia si 190, eu nu am incercat nici macar de curiozitate. - cuplu maxim: 64 Nm la 2500 rpm vs 123 Nm la 3000 rpm. Aproape dublu si asta conteaza la demaraj, mai ales cu doi pasageri si bagaje. La VTX, in viteza a cincea, cuplul maxim e undeva intre 120-140 km/h, exact cand ai nevoie de o depasire pe autostrada, sa zicem. In localitate, viteza a treia e cea mai buna la depasiri (60-70 km/h). - consum: 5/8,5 vs 5,5/10. Ambele pe carburatie. - rezervor: 15 l vs 18 l. - pret: in 2008, am vandut VN-ul cu 4500 si am cumparat VTX-ul cu 6900. Intre timp, preturile la ambele au scazut destul de mult. - piese de schimb: VN-ul e castigator, sunt mult mai multe pe piata decat VTX-uri. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Februarie 9, 2016 Autor Share Postat Februarie 9, 2016 @sorinavram Din comparatia ta trag concluzia ca un vn800 mi-ar fi suficient ca si performante. Repet,la viteza nu ma dau, imi place sa admir peisajul si sa merg cu open face,poate sa trag si din tigara in timp ce merg. Avantajul la vtx ar mai fi si cardanul dar la capitolul consum si intretinere pica. M-am urcat(stationar) pe vtx-ul clasic al unui amic(coburi rigide,geanta mare in spate si 'nspe briz-brizuri) si mi s-a parut destul de greoi dar nu de speriat. Daca ar fi sa gasesc vreun chilipir si sa ma iau dupa dorinta si nu dupa ratiune mai mult ca sigur as alege vtx-ul. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Mda, uitasem de cardan. Alt mare plus pentru VTX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lancelot Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Pana la urma ce ti-ai luat? Eu as fi ales VN 900 classic, e pe curea, are racire pe apa si e destul de versatil si usor de manevrat pentru categoria midcruiser. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Octombrie 19, 2016 Autor Share Postat Octombrie 19, 2016 Hai salut. Scuze de răspunsul târziu. Datorită unor cheltuieli neprevăzute cu cel mic am ales un BMW F650 1996, care a aparținut unui brăilean cu care m-am si împrietenit intre timp. După un sezon, ce pot spune...pana acum eram trup si suflet chopper/cruiser, acum a rămas doar în suflet această opțiune iar cu prima ocazie îmi voi lua un vulcan, măcar cel de 800, dar am trupul parcă s-a obișnuit cu binele. Nu este la fel de bling bling si de zgomotoasă dar Franele, confortul,manevrabilitatea, consumul isi spun cu adevărat cuvântul. Momentan ma consider trădător clasei aduse inițial in discuție, dar mi-am spun ca mai bine merg pe 2 roți,oricare ar fi ele, decât să somez că fraierul si sa ma uit la alții. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Bingo! Suntem multi in situatia asta. Important e sa se invarta roata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.