adi_b Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Ma tot uit pe forumuri la americani si nu numai,văzând ca acolo se practica o metoda numita squish adica se reduce distanta dintre piston si marginea chiuloasei cat si volumul si unghiul camerei de ardere. Da,e o alternativa la asta si anume chiuloasele S3 insa nu au eficienta foarte mare fata de ce se poate face pe chiuloasa originală. Ideea e sa se obtina o toleranta intre 1.1mm si 1.4mm,din fabrica toleranta e si pana la 2.7mm,toleranta mare lăsată pt zonele cu benzina proasta,de mentionat e ca dupa modificare creste compresia si automat trebuie folosită doar benzină cu cea mai mare cifra octanica. Face cineva la noi asa ceva? Ma bate gândul să fac ,operatiunea de modificare nu e grea insa ca sa obtii unele măsurători corecte e mai greu,printre care,volumul camerei de ardere,unghiul camerei de ardere. Ca beneficii ale modificării se pot enumera:motor mai puternic pe toata plaja de turatii mai ales jos,cuplu mare,motor mai liniar,ardere mult mai eficienta,răcire mai buna,relatii mult mult mai curat si stabil si nu in ultimul rand jetting mult mai usor,adica de la nivelul marii pana pe la vreo 4500m altitudine nu ai de schimbat nimic in carburator decat modificat un pic surubul la aer. Pt mai multe informatiihttp://www.gasgasrider.org/html/measuring_squish.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Pui o garnitura mai subtire sub cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 GoodKat: n-au supape, dar au chiuloasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Randamentul cost/beneficiu este nefavorabil dacă nu participi cu motoreta la competiții. Dacă chiar vrei să faci modificări, pot să recomand în SM vreo două persoane care te-ar putea ajuta dar nu cred că merită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 La un scuter in 2t am planat chiulasa cateva zecimi si am pus garnitura mult mai subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 GoodKat: oricum mersi, am invatat inca un cuvant cum se scrie corect! chiulasa in loc de chiuloasa http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/10-cuvinte-din-lumea-auto-pocite-de-noi-toti-genti-etrieri-vibrochen-etc-22577.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 15, 2016 Autor Share Postat Februarie 15, 2016 Pui o garnitura mai subtire sub cilindru. Da,se simte diferenta insa numai in partea de jos a turelor,ce zic eu e optimizarea eficientei motorului pe toata plaja de turatii. » Post actualizat in 15 Feb 2016 08:29 Randamentul cost/beneficiu este nefavorabil dacă nu participi cu motoreta la competiții. Dacă chiar vrei să faci modificări, pot să recomand în SM vreo două persoane care te-ar putea ajuta dar nu cred că merită. Nu e de participat la competitiei,doar pt a îmbunătăți randamentul motorului. Plus ca costul operatiunii ar fi pana in 100 lei,nu e mult de lucru sunt doar ceva calcule mai exacte. » Post actualizat in 15 Feb 2016 08:30 Motoarele in 2t au chiulasa? Capac suna cam neprofesionist daca cauti un set motor 2t o sa vezi ca in descriere o sa fie si chiulasa. » Post actualizat in 15 Feb 2016 08:33 Pui o garnitura mai subtire sub cilindru. Aaa,mai e ceva,cu cat cobori cilindrul cu arat pistonul va urca mai sus de dantele de admisie si evacuare si implicit puterea scade la turatii inalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Planarea chiulasei ma rog capacului este o operatiune relativ simpla pt orice frezor, chiar si pe strung se poate face dar camera de ardere propriu-zisa nu e tot in cilindru la limita superioara a acestuia acolo unde verificam cu degetul umarul care se creeaza de la uzura ? Plus ca trebuie redimensionate garniturile de etansare, cele din cauciuc . Suna interesant sunt curios de urmare si nu uita sa ne anunti daca iti iese ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 15, 2016 Autor Share Postat Februarie 15, 2016 Pai nu am decat doua o-ringuri care vin pe cilindru,nu pe chiulasa. Si tot chiulasa coboară sa zic asa in cilindru influentand volumul. Am un amic care are un GG ec 300 de prin 2001,interesant e ca el cu pistonul dus avea mai mare compresie decat mine cu pistonul nou. Motorul l-a luat din Austria de la un tip ce se ocupa cu tuning moto,de aici deduc ca a umblat in motor. Zilele astea o sa a abilesc la care strungar/frezor merg. Daca imi iese ce vreau va garantez ca i sa fie o imbunatatire foarte mare a puterii si consumului. » Post actualizat in 15 Feb 2016 13:02 Cine are chef de lectura (e in engleza) si vrea sa vada despre ce vb mai exact am un link intereseanthttp://homes.ottcommunications.com/~red/uccr.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
husqki Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 (editat) Am aplicat figura asta la cateva motoare 2t - nu e dificil, ai nevoie de un strungar , o seringa,, si cositor(fludor) de 2mm diametru DE subliniat - squish band difera de la o cilindree la alta indiferent de marca - sa nu treci sub cota minima caci pistonul va lovi chiulasa rezulta alte daune - daca prelucrezi planul chiulasei pentru a obtine cota dorita este necesar sa maresti volumul camerei de ardere astfel incat sa nu fie prea comprimat motorul = distrugi ambielajul (din experinta recomand sa ramai la acelasi volum) - cel mai simplu si reversibil si ieftin = pune o garnitura mai subtire sub cilindru. - toate astea le recomand intr-un motor proaspat (piston , segmenti noi) - Forma camerei si latimea squish band modifica caracterul motorului. - daca totul merge bine va fi necesar sa modifici jetting Cauta SQUISH BAND in google si afli mai multe Spor ! Editat Februarie 16, 2016 de husqki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 16, 2016 Autor Share Postat Februarie 16, 2016 Super,vad ca e cineva care stie mai bn despre ce vb. Vad ca ai folosit metoda asta. Diferente dupa modificare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
husqki Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 (editat) Desigur! diferentele nu sunt majore dar e unul din modurile cu care endurizezi un cross (sau invers) Eu am castigat astfel putin cuplu la ture joase. Vezi principiu ciulasa S3 http://www.s3parts.com/product_enduro.html Editat Februarie 16, 2016 de husqki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 16, 2016 Autor Share Postat Februarie 16, 2016 Principiul il stiu,efectul si beneficiul la fel,le stiu deoarece am studiat mult problema. Chestia cu s3 e ca ,da, s simte diferenta insa pe jumatate cat se simte cu chiulasa modificată. Atat cei din fabrica cat si cei de la s3 au lasat o marje de toleranta datorita diferentelor calitatii benzinei.Plus partea financiară ,un s3 e muuult mai scump decat ce poti face tu la strung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 mai copchi, vedeti sa n-o dati in autoaprindere!!! sfaturi din batrani » Post actualizat in 16 Feb 2016 06:28 adica matale sustii ca daca iei cateva zecimi din chiloasa ele vor reprezenta un volul mai mare cecat cel al unui Capac de s3 ?!???? ai tinut in mama vreodata un s3?!??? » Post actualizat in 16 Feb 2016 06:31 ceea ce vrei sa faci tu este variant ieftina a lui s3. problema va fi nimereala. adica tu vrei sa faci cu 100ron ce au facut inginerii de la s3 cu toata fabrica, laboratoarele de cercetare si bugetul afferent.... d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 16, 2016 Autor Share Postat Februarie 16, 2016 Chiar asta e chestia,ca nu vreau sa fac la nimeriala,exista niste calcule ce trebuie facute si iese treaba buna. Am tinut in mana s3,si da,e material de f buna calitate,ca avantaj fata de chiulasa originală e volumul mărit pt răcire. Insa nu cu unu,nu cu doi,nu cu trei am vb cu vreo 10 persoane (nu din tara) care au avut s3 si dupa au modificat chiloasa originală si diferenta e mare. Faza cu s3 e ca si cum as lua din suparafata chiulasei,adica zînă ce întâlneste cilindrul,dar as lasa in pace camera de ardere. » Post actualizat in 16 Feb 2016 06:50 mai copchi, vedeti sa n-o dati in autoaprindere!!! sfaturi din batrani » Post actualizat in 16 Feb 2016 06:28 adica matale sustii ca daca iei cateva zecimi din chiloasa ele vor reprezenta un volul mai mare cecat cel al unui Capac de s3 ?!???? ai tinut in mama vreodata un s3?!??? » Post actualizat in 16 Feb 2016 06:31 ceea ce vrei sa faci tu este variant ieftina a lui s3. problema va fi nimereala. adica tu vrei sa faci cu 100ron ce au facut inginerii de la s3 cu toata fabrica, laboratoarele de cercetare si bugetul afferent.... d Da o geana aici,sa vezi ce vb băietii pe forumhttp://www.gasgasrider.org/forum/showthread.php?t=17145 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 @adi_b Pune problema si in felul urmator: Daca nu iti poti permite sa cumperi un kit complet de pe net este foarte posibil sa nu iti poti permite reparatia in caz ca experimentul da gres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 16, 2016 Autor Share Postat Februarie 16, 2016 Ba da,imi permit,si asta e faza ca am vazut prea multe cazuri in care cei ce aveau s3 treceau la chiloasa originală. Oricum ,inainte sa iau ceva ,ma documenteze,si asa am ajuns pe unele forumuri. » Post actualizat in 16 Feb 2016 09:22 Am avut o experienta si cu mousse,super treaba,nu faci pana,aferentă buna,am luat fara sa citesc parei,dar se pare ca ma împac mai bn cu camera groasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 chiulasa in loc de chiuloasa http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/10-cuvinte-din-lumea-auto-pocite-de-noi-toti-genti-etrieri-vibrochen-etc-22577.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.