Sari la conținut

Imi "fluiera" frana fata


mihai_flls
 Share

Postări Recomandate

Stai linistit, am avut perioade cu anumite placute cand scartaiam ca DAF-ul RATB. N-am reusit sa gasesc vreo regula, cald sau frig, vreo marca anume de placute sau altceva. Si scartaiau si cand erau curate si cand ieseam de pe vreun coclau.

Solutia cred ca ar putea sa fie un set de chestii nd-alea antivibratie care se pun pe spatele placutelor. Dar mi-a fost prea lene ca sa incerc.

http://www.sbsmoto.ro/cumpara/sbs-plachete-shim-protectie-spate-placute-5

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce placute ai?

Organice sau sinterizate?

Incearca sa dai placutele jos si sa le cureti bine.Procedeaza la fel si cu discurile

Nu stiu, moto a fost adusa saptamana trecuta din Italia, tipul de la care am luat-o a ingrijit-o bine, se vede pe ea. A zis ca i-a facut revizia in 2015 deci placutele ar trebui sa fie ok (cobor acum in garaj sa ma uit la ele). Trebuie sa o duc la un service - nu stiu inca unde, sa ii faca o evaluare generala. Cu ce se curata cel mai bine? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, moto a fost adusa saptamana trecuta din Italia, tipul de la care am luat-o a ingrijit-o bine, se vede pe ea. A zis ca i-a facut revizia in 2015 deci placutele ar trebui sa fie ok (cobor acum in garaj sa ma uit la ele). Trebuie sa o duc la un service - nu stiu inca unde, sa ii faca o evaluare generala. Cu ce se curata cel mai bine? Multumesc

Daca raman in weekend in bucuresti(evident daca si tu esti tot de aici),te ajut sa le cureti.

Tu trebuie doar sa cureti un spray de frane.

In cazul in care ai vreun pistonas care merge mai greu,am si vaselina pentru etrieri.

Te anunt in privat vineri seara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce se curata cel mai bine? Multumesc

spray pentru discuri de frana curata bine. curata si se usuca extrem de repede.

atentie, dupa ce cureti placutele, etrierul, discurile o vreme, cateva ore frana va fi un pic mai slabuta...

ideal ar fi sa scoti etrierii, sa cureti in interorul etrierilor, sa stergi placutele pe o carpa curata udata de spray de discuri.

discurile la speli cu jetul de la spray, NU le stergi cu nimic, mizeria ar trebui sa curga singura.

oricum daca nu ti-a curs lichid de frana sau ulei din furca pe discuri, ele nu sunt atat de rau contaminate.

pe placute este cel mai "grav".

 

cel mai bine si mai bine curatam etrierul (se depune o pilitura neagra urata de la palcute plus mizeria ambientala) cu pasta de dinti... frecat bine cu periuta de dinti de sacrificiu.

 

si dupa toata aceasta distractie care nu este deloc inutila, ar trebui facuta cel putin de doua ori pe an... nu este imposibil sa scartaie in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bine si mai bine curatam etrierul (se depune o pilitura neagra urata de la palcute plus mizeria ambientala) cu pasta de dinti... frecat bine cu periuta de dinti de sacrificiu.

 

si dupa toata aceasta distractie care nu este deloc inutila, ar trebui facuta cel putin de doua ori pe an... nu este imposibil sa scartaie in continuare.

:whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) doamne, doamne cate cunostinte poti acumula de pe forumul asta...

Sa dai placutele cu vaselina "cuprata", sa speli etrierii de 2 ori pe an cu pasta de dinti (vezi foloseste periuta sotiei ca e mai igienic)...pfff

Poti sa le stropesti si cu agheasma tot o sa scartaie din cand in cand. Problema e din materialul placutelor (sunt unele "bucati" de material in componenta lor care sunt mai dure). Eficienta de franare nu iti este afectata deloc, este doar problema sunetului

Editat de Z3US
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) doamne, doamne cate cunostinte poti acumula de pe forumul asta...

parca a fost ultima chestie pe care am zis-o... ca si dupa ce le cureti extrem de bine tot mai pot sa scrtaie...

 

da, se da pe spatele placutelor cu vasilica de cupru. evident nu pe disc sau pe suprafata de contact cu discul a placutei.

cat despre faptul ca unii nu-si curata franele niciodata stiu. am tot vazut, deobicei pe unii care intrebau de ce sunt ata de scumpe garniturile de la pistoanele etrierilor. si / sau de ce nu mai mergeau calumea pistoanele, ele fiind pline de jeg...

 

la noi nu se prea face mentenanta.

iar de reparat se repara numai daca "arde".

per ansamblu daca-ti tii motorul curat economisesti ceva banuiti...

 

orcum interiorul etrierilor se umple de chestia aia neagra naspha...

iar discurile se contamineaza cu chestii grase din aer vezi tevi de esapament de diesel, si nu numai vw...

 

si da eu imi curat de 2 ori pe an cel putin franele. bine de tot. nu de alta dar le folosesc ca sa ... franez...

e ceva rau in asta? te deranjeaza? te afecteaza cu ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

:)) doamne, doamne cate cunostinte poti acumula de pe forumul asta...

Sa dai placutele cu vaselina "cuprata", sa speli etrierii de 2 ori pe an cu pasta de dinti (vezi foloseste periuta sotiei ca e mai igienic)...pfff

Poti sa le stropesti si cu agheasma tot o sa scartaie din cand in cand. Problema e din materialul placutelor (sunt unele "bucati" de material in componenta lor care sunt mai dure). Eficienta de franare nu iti este afectata deloc, este doar problema sunetului

depinde de unde e agheasma si cu ce o dai. Daca folosesti agheazma de la mitropopolie si dai cu trafaletu nu mai scartaie veci :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...