Ion Bogdan Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Buna seara. Treaba sta in felul urmator : 21 de ani, am inceput scoala ptr categoria A2 adica maximum 35 de kw.. un lucru care imi da batai de cap Problema sta in felul urmator . Bugetul va fii probabil in jur de 2000 de euroi. Ce as putea face cu cei 2000 de euro ? Sa imi iau ceva mai mare iar apoi sa incerc sa merg cu spaga la RAR sa imi schimbe talonul ?... Nu cred ca este asa usor Sa imi iau ceva pe care sa-l limitez ? Limitarea asta poate fi scoasa imediat dupa ce trece rar-ul si montata la loc la urmatorul RAR Sau sa incerc calea cea simpla si sa caut un motor gata si sa nu mai umblu la el ? dar ce naked pot gasi in jurul acestei sume ? Multumesc frumos baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sinisterr Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Honda cb500 indeplineste conditiile de A2 fara sa spaguiesti sau sa umpli tu la el si este unul dintre cele mai recomandate naked-uri pentru A2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 (editat) Daca iti iei unu peste 500 si ii scoti limitarea daca intr-un caz nefericit faci accident ai dosar penal si s-a dus visul tau de a fi motociclist, plus daune chiar daca nu a fost vina ta Mai bine iti iei ceva cu care sa circuli legal fara sa ai morcov de fiecare daca cand urci pe el si in loc sa fii atent pe unde mergi, sa te uiti dupa politie si RAR. Editat Februarie 23, 2016 de fratzyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Honda cb500 indeplineste conditiile de A2 fara sa spaguiesti sau sa umpli tu la el si este unul dintre cele mai recomandate naked-uri pentru A2 Nu chiar... Are 42,3 kW http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cb500e%2001.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 (editat) In cazul in care nu mori pana la 24 de ani, din orice cauza (naturala sau nu), o sa poti lua categoria A si dupa o sa poti sa iti alegi ce doresti tu cu cati cai vrei tu. Mentalitatea asta de mers la furat e paguboasa, din diverse motive. Nu te grabi, ai toata viata inainte sa te bucuri de motociclism. PS: Cum ti s-a explicat, trebuie sa cumperi un motor care este deja limitat sau e adus limitat din afara Romaniei. Ce va alege mintea ta -- creata sau neteda -- dupa, e la alegerea ta. Doar sa nu fii tu ala care are nenorocul de dosar penal si posibila inchisoare (cu suspendare sau nu)... Editat Februarie 23, 2016 de FadeToBlack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 (editat) Daca iti iei unu peste 500 si ii scoti limitarea daca intr-un caz nefericit faci accident ai dosar penal si s-a dus visul tau de a fi motociclist, plus daune chiar daca nu a fost vina ta Mai bine iti iei ceva cu care sa circuli legal fara sa ai morcov de fiecare daca cand urci pe el si in loc sa fii atent pe unde mergi, sa te uiti dupa politie si RAR. am auzit ca in caz de accident iti masoara rulmentul din evacuare sa stabileaza daca e limitata sau nu(rulmentul), deci nu e de joaca. Editat Februarie 23, 2016 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 (editat) am auzit ca in caz de accident iti masoara rulmentul din evacuare sa stabileaza daca e limitata sau nu(rulmentul), deci nu e de joaca. .Sa "stabileasca" daca tot ai stiut sa fii carcotas, domnu` moderator Editat Februarie 23, 2016 de fratzyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 frățiuc da' lasa postul intreg, needitat. de ce te schimbi la drum de seara ? sa fiu ontopic zic, drisca aia de cb500 e cea mai combinatie pentru A2 daca vrei doar naked. e manevrabila, trage cat de cat unde trebuie da' nu sub 3 mii si parca nici nu consuma mult. daca o farami nu-ti pare rau. doar trebuie sa fii atent sa fie in acte limitata la cat iti trebuie pentru A2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert23mg Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 (editat) sau poti sa faci ca mine, iti iei direct A-ul la 24 de ani si iti iei ceva de 250 pana iti dai seama ce vrei de la motor d'abea astept sa trec la v-strom sfatul meu este sa iti iei ceva legal (si cu acte), crede-ma nu rade nimeni de tine Editat Februarie 23, 2016 de robert23mg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 frățiuc da' lasa postul intreg, needitat. de ce te schimbi la drum de seara ? sa fiu ontopic zic, drisca aia de cb500 e cea mai combinatie pentru A2 daca vrei doar naked. e manevrabila, trage cat de cat unde trebuie da' nu sub 3 mii si parca nici nu consuma mult. daca o farami nu-ti pare rau. doar trebuie sa fii atent sa fie in acte limitata la cat iti trebuie pentru A2. In postul initial spusesem ca daca are ghinionul de accident trebuie completate niste date pe asigurare, si nu e chiar asa simplu...daca e cu victime atunci fii sigur ca se vor face verificari, doar de dragul de a merge cu ceva care nu iti este permis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popa Ionut Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Suzuki GS 500! Am 21 ani si e primul motor. E perfect pentru incepatori, daca vrei sa stii mai multe pe fb: popa.ionut.90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 (editat) mai poti cauta yamaha MT-03 dar nu sunt sigur ca vei gasi ceva in buget edit : ba s-ar putea sa gasesti daca mai pui 500 eur sau esti bun negociator. vezi pe bikeshop sunt ceva anunturi Editat Februarie 23, 2016 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Condu22 Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Eu la 21 de ani mi-am luat permisul de A2 si o perioada am mers pe Honda Varadero XL125V 2002, m-am plictisit relativ repede de ea, apoi am achizitionat un Suzuki Bandit GSF600N 96 cu 25kw in acte, am mers fara probleme cu ea, RAR in regula fara spaga, ITP ok, am facut 23 ani si ceva experienta, m-am inscris la scoala iar si mi-am luat Suzuki GSXR 750 k1. Se gasesc solutii si pentru tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion Bogdan Postat Februarie 23, 2016 Autor Share Postat Februarie 23, 2016 e bataie mare de cap si cu alesul asta de motor Preturile mi se par maricele ... am inteles ca pana sa fie treaba cu A2-ul, astea de 35 de kw erau pomana, acum a bubuit piata Deci ca si concluzie : yamaha mt - 03 gs 500 cb 500 dar limitata Bag mana in foc ca asta o sa fie o intrebare stupida dar hai sa o pun ca altfel mor prost : sa zicem sa iti iei un motor care de la 45 de kw e limitat la 35 de kw exact cat am nevoie ptr A2. Diferenta asta de kw unde si cand se simte ? Demaraje sau viteza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 http://olx.ro/oferta/suzuki-gsf-650-bandit-pentru-a2-25kw-accept-schimb-ID4AWtu.html#ac006d2023 Di dupa aia ii scoti limitarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Salut eu am un cb 500 din 2000 care este limitat. Ce pot sa iti spun este ca trage foarte bine, prinde 100 foarte repede dar fata de un model nelimitat pierde mult din viteza maximă. Am mers cu un coleg care are cb 500 nelimitat di la 100 kmh eu am 5500rpm si el 4000 si ceva. Ambele au aceleași nr de dinti la pinioane si foaie dar la cb limitarea este in flanda din carburatoare este un disc de metal perforat care limitează cantitatea de aer. Tu ca utilizator daca nu mergi si cu cea de 50 de cai nu ai sa simti ca nu trage. Motorul are cuplu bun in ture mici si trage frumos. Consuma Putin faci aproape 300 si ceva de km in oras pana intra pe rezervă. Eu o si las 4-5 min sa se încălzească până plec cu ea. In carburatoare modelul limitat are jeturile mai mari ca la modelul liber, asa ca daca o delimitezi si o reglează va fi mai vioaie decat versiunea normala. Asa am citit pe un forum in uk de cb 500 cup. Dacă ii pui o evacuare sport o sa te îndrăgostești de ce sunet superb are aceasta mica bijuterie. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.