mac Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 (editat) no comment! gumele niste banale diablo corsa Editat Ianuarie 19, 2010 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 care imi tot face poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 tu cred ca tre sa ii pui cate o saniuta in loc de gentile laterale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 sa nu-ti spun ce zapada e la noi...... m-am saturat, abia astept primavara, am atatea de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 no comment!gumele niste banale diablo corsa mac, eu sunt de parare ca ar putea sa faca asta si cu niste alte banale caucicuri daca ar fi fost incalzite corespunzator si ar fi fost constant si progresiv pe gaz. E mai de necomentat ca are bilutele cat niste pepeni si e pe jos cu un astfel de recamier de motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 problema cu vfr-ul e ca e moale, daca iei o curba la limita zici ca esti in barca, te leagana. dar daca nu mergi la extreme, e foarte manevrabila, chiar daca are juma de tona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 mac, eu sunt de parare ca ar putea sa faca asta si cu niste alte banale caucicuri daca ar fi fost incalzite corespunzator si ar fi fost constant si progresiv pe gaz. E mai de necomentat ca are bilutele cat niste pepeni si e pe jos cu un astfel de recamier de motocicleta Incearca un recamier si o sa-ti schimbi parerea . Sa vezi senzatii atunci cand pui genunchiul apoi toba si descoperi ca desi pare un balaur mai ai mult pana sa simti ca o pierzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 da, asa e, am un prieten care a tocit toba, ma rog, partea de sub motor, nu cea de sub sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Incearca un recamier si o sa-ti schimbi parerea . Sa vezi senzatii atunci cand pui genunchiul apoi toba si descoperi ca desi pare un balaur mai ai mult pana sa simti ca o pierzi. Stiu cum e, nu mai am scarite pe Shadow ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Ce erori ai? Am rezolvat......merci frumos! huaaaaaaaaaaaaaaa! Mesaj completat ii spune ca e honda si vrea sa se metamorfozeze in suzuki ..just kidding Cred ca o stiiii...tu ai incalta-to cu niste michelin-uri...este un 954 repsol ..din Oradea! huaaaaaaaaaaaaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Cred ca o stiiii...tu ai incalta-to cu niste michelin-uri...este un 954 repsol ..din Oradea!huaaaaaaaaaaaaaaa! O stim cu totii, a fost a lui monster madness. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 O stim cu totii, a fost a lui monster madness. Aham.......si tot pe maini bune a ajuns!HUaaaaaaaaaaaaaaaa!De fapt nu stiam ce sa iau.....gsx-r sau 954? de k3 sau k4 de 1000 nu am mai avut bani asa ca am ales fierul asta repsol.............sper ca am ales bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 ai ales bine, eu as schimba culoarea seilor, dar asta e cel mai putin ce poti sa-i faci, in rest mobre superbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) sper ca am ales bine! Bineinteles! Bine ai venit in randurile noastre! Frumoasa mobra, am vazut-o la intrunirea de la Gilau. S-o stapanesti sanatos! Editat Ianuarie 21, 2010 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Bineinteles! Bine ai venit in randurile noastre! Frumoasa mobra, am vazut-o la intrunirea de la Gilau. S-o stapanesti sanatos! Merci man frumos.......sper sa o stapanesc si eu la fel de bine cum am facut cu alea de dinainte:) Mesaj completat ai ales bine, eu as schimba culoarea seilor, dar asta e cel mai putin ce poti sa-i faci, in rest mobre superbe. Mie imi place ......acuma fiecare cu .......masii.sti cum e........daca sunt mobre super vom vedea..........daca o sa ma probleme deci pot sa apelez la voi......sper sa nu fie cazul! Huaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Mesaj completat Inainte foloseam numai metzeler race tek.......acuma am michelin pilot sport(cred).......oare cum o fi pe curbe?.....cineva a facut teste din astea?Intreb sa nu mor prost.....dupa mine mai bine schimb mai des cauciucul si sunt mai sigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Inainte foloseam numai metzeler race tek.......acuma am michelin pilot sport(cred).......oare cum o fi pe curbe?.....cineva a facut teste din astea?Intreb sa nu mor prost.....dupa mine mai bine schimb mai des cauciucul si sunt mai sigur! Pilot sport sunt praf pe curbe dar si pe franari...de (cuvant urat) gumele, am avut eu si am cazut din cauza lor...Pune niste gume bune ! Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Pilot sport sunt praf pe curbe dar si pe franari...de (cuvant urat) gumele, am avut eu si am cazut din cauza lor...Pune niste gume bune ! Sa o stapanesti sanatos! Cand mai vii cu sfaturi d-astea incearca sa gandesti mai mult inainte sa vb. Am fost pe Cheia cu un amic si cativa prieten de-ai lui si desi eu aveam Blade-ul incaltat cu niste "mizerii" de pilot sport atat eu cat si amicul meu trebuia sa facem din cand in cand pauza de tigara ca sa ne prinda si racerii din urma. Nu cauciucul e de vina ci mai degraba ala de calareste mobra. R125 ul tau nici macar nu dezvolta suficienta putere incat sa puna in pericol aderenta iar faptul ca tu nu stii cum/cand/ce nu ii poate fi imputat cauciucului. Nu mai spun ca de fiecare data cand ii asteptam se gasea cate unu care sa-mi spuna ba ca am cele mai pilaf cauciucuri,ba ca nu ies din sa suficient,ba ca nu intru pe trasa ideala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Pilot sport sunt praf pe curbe dar si pe franari...de (cuvant urat) gumele, am avut eu si am cazut din cauza lor...Pune niste gume bune ! Sa o stapanesti sanatos! Bah.......acuma ai bagat dracu in mine......cum p...u..la sunt asa de naspa?Sa cazi pe curba din cauza lor......si sunt aproape noi......Mac?.......de la tine sunt luate....da-ti si tu cu parerea....sa vad si eu pe altii ce zic! huaaaaaaaaaaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Bah.......acuma ai bagat dracu in mine......cum p...u..la sunt asa de naspa?Sa cazi pe curba din cauza lor......si sunt aproape noi......Mac?.......de la tine sunt luate....da-ti si tu cu parerea....sa vad si eu pe altii ce zic!huaaaaaaaaaaaaa! Citeste mai sus, eu am facut 22000 km cu pilot sport-urile mele,nu recomand dar se poate! Am fost si la plimbari bonome si la ture in viteza iar acolo unde vedeam curbe nu iertam nici una. Sunt niste cauciucuri decente iar pt uzul stradal sunt f ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lonely rider Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 vin si eu cu miloaga pe la voi... am nevoie de senzorul de rezerva cel care aprinde becul in bord...se potriveste si de la alte honde de reparat nu cred k se poate repara chestia asta mica multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Cand mai vii cu sfaturi d-astea incearca sa gandesti mai mult inainte sa vb. Am fost pe Cheia cu un amic si cativa prieten de-ai lui si desi eu aveam Blade-ul incaltat cu niste "mizerii" de pilot sport atat eu cat si amicul meu trebuia sa facem din cand in cand pauza de tigara ca sa ne prinda si racerii din urma. Nu cauciucul e de vina ci mai degraba ala de calareste mobra. R125 ul tau nici macar nu dezvolta suficienta putere incat sa puna in pericol aderenta iar faptul ca tu nu stii cum/cand/ce nu ii poate fi imputat cauciucului. Nu mai spun ca de fiecare data cand ii asteptam se gasea cate unu care sa-mi spuna ba ca am cele mai pilaf cauciucuri,ba ca nu ies din sa suficient,ba ca nu intru pe trasa ideala Exact cum zici tu, depinde de pilot!Daca mergi batraneste cu siguranta sunt cele mai bune cauciucuri dar hai sa iti zic cum a fost la mine! Pe amckart cand am scazut sub 1:25 am cazut, la inceput cand faceam 1:30 pe tur aveam impresia ca sunt cele mai bune gume dar dupa ce am cazut din cauza lor mi-am schimbat parerea Imi amintesc ca in vara era la Selena un baiat cu un gixer de 600 si avea Pilot Sport, omul zicea ca sunt destul de ok si ca nu are nicio problema, perfect de acord dar problema este ca sunt bune pana la un moment dat, daca incepi sa fortezi te-ai dus. Acum am Pirelli Supercrsa si diferenta este colosala, si pe circuit, ploaie sau franari. Plus ca scot 1:18 si nu am avut nicio problema sa-mi fuga fata/spate etc ca idee, tu cat scoteai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Hai sa nu le stricam oamenilor topicul, eu ma dadeam pe strada adica exact locul care il interesa pe cel vizat si nu numai. Amkart nu e un circuit in adevaratul sens al cuvantului iar daca tu compari cauciucurile in functie de timpii tai pe circuit o sa ai o mare surpriza in viata reala. Pilot sport nu-s varf de gama dar pt categoria din care fac parte se descurca decent. De la a spune ca exista si cauciucuri mai bune sau mult mai bune pana la a spune ca pilot sport sunt praf e diferenta mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Hai sa nu le stricam oamenilor topicul, eu ma dadeam pe strada adica exact locul care il interesa pe cel vizat si nu numai. Amkart nu e un circuit in adevaratul sens al cuvantului iar daca tu compari cauciucurile in functie de timpii tai pe circuit o sa ai o mare surpeiza in viata reala. Pilot sport nu-s varf de gama dar pt categoria din care fac parte se descurca decent. De la a spune ca exista si cauciucuri mai bune sau mult mai bune pana la a spune ca pilot sport sunt praf e diferenta mare. Bun, daca se vorbeste despre mersul pe strada : Pe cheia, la 100 km/h mi-a fugit fata, si era sa zbor intr-o prapastie. Iar in apropiere de sinaia pe niste curbe mi-a fugit spatele si m-am infipt cu piciorul drept intr-un parapet... Toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) va mai pun filmul cu japonezii din anii 88-90 ... in pista cu siguranta p sportul e limitata desi am vazut oameni care v'ar fi impresionat pe toti, si stiti ca nu glumesc supercorsa sunt alta galaxie fata de gama michelin ...doar power one se ridica la inaltime gume de lemn mai jos: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Editat Ianuarie 21, 2010 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Hai sa nu le stricam oamenilor topicul, eu ma dadeam pe strada adica exact locul care il interesa pe cel vizat si nu numai. Amkart nu e un circuit in adevaratul sens al cuvantului iar daca tu compari cauciucurile in functie de timpii tai pe circuit o sa ai o mare surpriza in viata reala. Pilot sport nu-s varf de gama dar pt categoria din care fac parte se descurca decent. De la a spune ca exista si cauciucuri mai bune sau mult mai bune pana la a spune ca pilot sport sunt praf e diferenta mare. Merci.....atat am vrut sa aud..huaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.