Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sal,am si eu o mica problema....mi am comandat un ''parbriz'' fumuriu de pe louis ,la reducere-50 euro-....

e inca pe drum,diseara ajunge.

am dat jos vechiul geam ....problema e cum scot acele bucse de cauciuc din vechiul geam pt a le pune pe noul geam?

aveti idee?

sau cel nou vine cu prideri si suruburi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine la fel.

mac, mersi pt gume.

pe mine tot jagi m-a ajutat.

dope, ce faci cu gumele astea? tre sa-mi vina si mie o poala de bani si primul lucru care-l fac e sa comand la mac caucioace. mi-a dat el niste sfaturi, da tot tre sa aleg un model din ce mi-a zis el acolo...mers touring, pe pista nu (mai) vreau, si prin ploaie si prin praf...dumu bun sa fie (si lung, hehe). zii o vorba, ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana acum am mers pe strada cu ele, no problem. vreau si pe pista inca anul acesta n-am ajuns. oricum, anul acesta am mers de 2x cu motorul, odata cu pasagera. n-am timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,am si eu o mica problema....mi am comandat un ''parbriz'' fumuriu de pe louis ,la reducere-50 euro-....

e inca pe drum,diseara ajunge.

am dat jos vechiul geam ....problema e cum scot acele bucse de cauciuc din vechiul geam pt a le pune pe noul geam?

aveti idee?

sau cel nou vine cu prideri si suruburi?

 

Nu vine cu prinderi si suruburi cel nou , le scoti de pe cel vechi , trage si tu mai tare de ele si o sa iasa , ca sunt din cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vine cu prinderi si suruburi cel nou , le scoti de pe cel vechi , trage si tu mai tare de ele si o sa iasa , ca sunt din cauciuc.

 

daca stiam eu cum sta treaba...nu mi comandam eu si priderile de pe louis. 8 euro 6 bucati....acum ce sa fac...sper sa le pot scoate si monta pe cel nou....acum a ajuns...e frumos..fumuriu...numai ca nu are ''bordura'' aia la capat..tre sa i montezi un fel de cheder pe care l am gasit in colet.

daca nu reusesc mai pierd 2 saptamani pana vine comanda. :D

se gasesc prin magazinele noastre acele prinderi? aveti dee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,am si eu o mica problema....mi am comandat un ''parbriz'' fumuriu de pe louis ,la reducere-50 euro-....

e inca pe drum,diseara ajunge.

am dat jos vechiul geam ....problema e cum scot acele bucse de cauciuc din vechiul geam pt a le pune pe noul geam?

aveti idee?

sau cel nou vine cu prideri si suruburi?

 

Muuuuuhahahahahaha....

 

Vara trecuta 'm-am distrat' si eu cu chestia asta. Am reusit sa le scot cu o surubelnita, dar ai grija sa nu spargi plasticul !!!

 

Mai bine asteapta sa ajunga, poate ai noroc si are bucse si cea ai cumparat. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata,treaba aproape rezolvata.....am bagat gemul vechi in apa fiarta pana s a inmuiat cauciucul ala de la bucsile vechi....si repede repede le am si bagat pe ala nou...hihi...noroc ca s a inventat apa calda :D

acum pauza..a inceput meciu...ce se mai chinuie dinamo (

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat sa l montez in pauza meciului .....dar nu prea se potriveste la gauri ??!!....ce sa aiba oare?....mai incerc maine pe lumina......am inceput prinderea cu cele doua suruburi de jos,de langa far....si sus...ediferenta cam1 cm.

maine mai incerc si invers..poate o trebuie sa intre mai fortat,sa l curbez cumva...

nu a mai pus nimeni geam negru,fumuriu, de la puig???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat sa l montez in pauza meciului .....dar nu prea se potriveste la gauri ??!!....ce sa aiba oare?....mai incerc maine pe lumina......am inceput prinderea cu cele doua suruburi de jos,de langa far....si sus...ediferenta cam1 cm.

maine mai incerc si invers..poate o trebuie sa intre mai fortat,sa l curbez cumva...

nu a mai pus nimeni geam negru,fumuriu, de la puig???

 

:D

Asa am si eu, este o diferenta de cateva milimetri in partea de sus.

Tre sa incepi de jos neaparat, si o sa reusesti !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

Asa am si eu, este o diferenta de cateva milimetri in partea de sus.

Tre sa incepi de jos neaparat, si o sa reusesti !!

 

io ma gandeam sa largesc cate putin fiecare gaura, mai ale decupajul ala de pe jumate inpartea de jos...asa se duce cu totu mai jos si se potriveste la gauri in partea de sus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as avea si io aceeasi curiozitate pt 929, daca stie cineva.. ma intereseaza o setare pt mers mai sportiv.

 

buna...intrebare..cand turez motorul pana la limitator imi scote umpic de fum negru ..ar trebui sa mi fac griji..sau e de la vreun filtru , trebe sa bag aditivi sau din cauza uleiului.mentionez k motorul a stat aproape un an nepornit

 

 

pai nu ti se pare normal ? si la o masina daca o turezi pana in limitare scoti toate depunerile din toba.......

929susp.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata, treaba rezolvata...vine binisor...nu prea imi place la colturi sus. e decupat putin aiurea,prea larg..da asta e,cine nu stie nu si da seama.in poza e acoperita de oglinda zona de care va ziceam.

uite si 2 poze :D

 

post-20069-1240993659_thumb.jpg

 

post-20069-1240993720_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata, treaba rezolvata...vine binisor...nu prea imi place la colturi sus. e decupat putin aiurea,prea larg..da asta e,cine nu stie nu si da seama.in poza e acoperita de oglinda zona de care va ziceam.

uite si 2 poze :D

 

post-20069-1240993659_thumb.jpg

 

post-20069-1240993720_thumb.jpg

 

ce oglinzi laser ai :D de unde le-ai cumparat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oglinzile alea sunt doar de decor...mai repede intorci capul decat sa incerci sa vezi in ele ceva...se gasesc si pe la noi, am vazut prin magazine,au si pe louis.de. cre ca si la reduce..sau doar semnalizarile erau?! nu mai stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu ti se pare normal ? si la o masina daca o turezi pana in limitare scoti toate depunerile din toba.......

 

sal,m am uitat peste pdf-ul cu setarile.

la setari pt mers normal: amortizor spate..sa fie in pozitia 4 din 9--la fel si la mine

la furca fata...sa fie vizibile 4 linii --aproximativ 8mm ?! nu prea am inteles

din ce inteleg eu...la jugul de sus...de la fata de suspana in capatul amortizorului 8 mm??

la mine e aproape la fata prins,hai 1, 2 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,m am uitat peste pdf-ul cu setarile.

la setari pt mers normal: amortizor spate..sa fie in pozitia 4 din 9--la fel si la mine

la furca fata...sa fie vizibile 4 linii --aproximativ 8mm ?! nu prea am inteles

din ce inteleg eu...la jugul de sus...de la fata de suspana in capatul amortizorului 8 mm??

la mine e aproape la fata prins,hai 1, 2 mm

 

Acu' in pauza de masa am coborat si io in parcare cu pdf-ul printat si am incercat cate ceva, dar inca nu am priceput 100%.. mai incerc acasa.. setarea standard nu vreau sa o folosesc dar parca aia de track e prea dura pt sosele, chiar daca se merge mai sportiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io cred ca ce dau ei ca standard e perfect pt noi,avand in vedere ce drumuri avem...pe fata nu prea am inteles ce vor sa zica.

tot cu pdf printat m am invartit si io pe langa ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce naiba vedeti in orglinzile alea ? ..ca eu nu pot nici sa ma dau cu ruj in ele :D

 

Lasa draga rujul, ca Bladeul este facut pt japonezi cu 50 de kg !!! :D

 

Eu pot sa fac orice cu oglinzile, in oras imi vad cotul si cotierele in ele, si cand pun burta pe rezervor imi vad umeri !! :D

 

M-am gandit sa fac rost de niste oglinzi de TIR !!! ;)

 

io cred ca ce dau ei ca standard e perfect pt noi,avand in vedere ce drumuri avem...pe fata nu prea am inteles ce vor sa zica.

tot cu pdf printat m am invartit si io pe langa ea

 

Eu cred ca 'standard' e prea dur pt drumurile noastre, si o sa va cada proteza din gura :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa draga rujul, ca Bladeul este facut pt japonezi cu 50 de kg !!! ;)

 

Eu pot sa fac orice cu oglinzile, in oras imi vad cotul si cotierele in ele, si cand pun burta pe rezervor imi vad umeri !! :D

 

M-am gandit sa fac rost de niste oglinzi de TIR !!! :D

 

 

 

Eu cred ca 'standard' e prea dur pt drumurile noastre, si o sa va cada proteza din gura :D

 

hihi..cine stie ce drumuri aveti voi pe acolo...aici e ceva asfalt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa draga rujul, ca Bladeul este facut pt japonezi cu 50 de kg !!! ;)

 

Eu pot sa fac orice cu oglinzile, in oras imi vad cotul si cotierele in ele, si cand pun burta pe rezervor imi vad umeri !! :D

 

M-am gandit sa fac rost de niste oglinzi de TIR !!! :D

 

 

 

Eu cred ca 'standard' e prea dur pt drumurile noastre, si o sa va cada proteza din gura :D

 

 

la multe motoare nu vezi mare lucru in oglinzi, parerea mea

eu mi-am pus niste oglinzi mai patratoase si cu bratele mai lungi ca sa pot vedea cat de cat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

eu merg cu urmatoarele setari :

 

furca fata:

apasare (reglajul de sus) - 1 tura intors de la max

revenire (reglajul de jos) - 1/2

arc (reglajul cu cheie de sus de furca) - 2 linii afara

 

amortizor spate

apasare (reglajul de sus) - 1

revenire (reglajul de jos) - 1.5

arc - 4 trepte de la max

 

setarile se fac in functie de kg raidarului, pilot sau pilot + pasager, starea furcii (oboseala arcuri, ulei prost in furca sau necorespunzator-cifra mai groasa sau mai subtire)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu merg cu urmatoarele setari :

 

furca fata:

apasare (reglajul de sus) - 1 tura intors de la max

revenire (reglajul de jos) - 1/2

arc (reglajul cu cheie de sus de furca) - 2 linii afara

 

amortizor spate

apasare (reglajul de sus) - 1

revenire (reglajul de jos) - 1.5

arc - 4 trepte de la max

 

setarile se fac in functie de kg raidarului, pilot sau pilot + pasager, starea furcii (oboseala arcuri, ulei prost in furca sau necorespunzator-cifra mai groasa sau mai subtire)

 

 

ok..mersi de sfaturi :D acum o luna am bagat-o in service pt a schimba semeringurile si uleiul din furca, mecanicul a spus ca toate componentele furcii sunt in stare perfecta, deci e in regula.

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...