Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Mă, noi de-aia te-am trimis la Bucale, să te dixtrezi cu motoțicliÂştii? :P

:wacko:

 

 

Intr-un final ne-am gasit... Un happy end demn de surprize surprize

Nicu'...n-ai cantat nici de data asta :P Iar am dus eu tot greul

Stiam ca ma pot baza pe tine! :(

 

 

da de unde prietenia asta intre voi toti?

Ne leaga un cuvant: FIREBLADE! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai sa va Saulut Si eu... Si Va Doresc Un Paste Fericit... TUturor..

Vb... Dupa Paste...

Am Plecat Pe Cheia...Care Vreai sa vi Plecare se Face La 13 din petrom..

 

Daca la mine nu se facea plecarea la 19 din berceni catre munca,veneam si eu :blink:

 

:wacko:

 

 

 

Stiam ca ma pot baza pe tine!

 

 

 

Ne leaga un cuvant: FIREBLADE!

 

Au pus melodia fix dupa ce ati plecat, :P Si normal ca n-a vrut s-o cante nimeni :(

 

Da,,,da...FIREBLADE :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las'o balta ..nu merita sa montezi 19050 pe o janta de 5.5"

eventual 19055 ca sa ai beneficii :wacko: manevrabilitate si suprafata de contact mare pe inclinari

asigura'te ca iti permite lantul :blink:

 

paste fericit tuturor :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las'o balta ..nu merita sa montezi 19050 pe o janta de 5.5"

eventual 19055 ca sa ai beneficii :( manevrabilitate si suprafata de contact mare pe inclinari

asigura'te ca iti permite lantul :P

 

paste fericit tuturor :P

 

Eu vroiam sa intreb exact contrariul.

Ce se intampla daca montez 180 ? (pt ca din fabrica iese cu 190)

 

Offtopic : Intamplare interesanta.

 

Blade-ul meu a fost introdus in tara exact acum 2 ani, si mia expirat ITP-ul !!

Ma duc la o statie, unde cunosteam pe inginer, sa rezolvam treaba.

Stiam ca este de treaba, si n-o sa aiba chef sa faca ture cu bestia mea.

Inainte sa bagam motorul in sala de testare sa i se faca fotografiile, vine un bulangiu de la RAR in control.

Cand vede motorul, nu mai poate de bucurie, si zice ca de cand asteapta ocazia sa faca o tura cu o vitezana.

Prima data am crezut ca este o gluma proasta, dupa care imi explica inginerul de la ITP ca conform legi, are voie sa faca o tura cu motorul, sa-l testeze.

 

Ce sa mai zic, a iesit un circ mare, i-am zis ca cat timp eu traiesc, el nu pune poponeata pe motorul meu !! :wacko:

Mai bine luam motorul de acolo si mergeam la alta statie de ITP, decat sa ...... :blink:

 

La urma urmei sa rezolvat treaba, ca tipul a vazut ca n-are cu cine sa vorbeasca !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut fireblade-aristilor. vin si eo cu o intrebare : Piesele de pe un 900rr sin 98 se potrivesc si la alte modele? Si cam in ce proportie. Mersi frumos si o seara cat mai placuta!! :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las'o balta ..nu merita sa montezi 19050 pe o janta de 5.5"

eventual 19055 ca sa ai beneficii :wacko: manevrabilitate si suprafata de contact mare pe inclinari

asigura'te ca iti permite lantul :blink:

 

paste fericit tuturor :(

 

Ms, ai atunci ceva cauciucuri pt mine ,ideal ar fi pirelli fata spate si sa fie noi!,da mi un pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu ceva detali despre presiunea in cauciucuri cat folositi fatza spate...

Eu am incercat asa 2.4 pana la 1.7 pe spate... si cei peste 2 e bine la viraje.. si aluneca ca draq pe linie dreapta.. si cei mai jos de 2 vireaza ca draq tragi de ia so inclini dar nu aluneca asa de mult .... deci pareri si ce presiune folositi. voi...

Sau Presiunile care le dau producatorul... la Michelin.. Eu am Pe ia M Pilot Sport... Si au mai putin de 1000km dar deja sunt pa.. fatza spate pe spate deja ies atelle...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur de chestia asta ? Astept comentarii de la Mac si Jagi !!!

 

190/55/17

 

E cel mai bun compromis pt aderenta pe inclinare si manevrabilitate. 180 e un cauciuc de strada, se inclina mai ushor dar la un viraj luat la limita poti pierde mai usor tractiunea. Plus ca are mai multa carne pe el , se uzeaza mai greu fata de un 180.

 

190/55 merge pe janta de 5.5 si 6 tzoli. 190/50 e musai pt 6 tzoli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

190/55/17

 

E cel mai bun compromis pt aderenta pe inclinare si manevrabilitate. 180 e un cauciuc de strada, se inclina mai ushor dar la un viraj luat la limita poti pierde mai usor tractiunea. Plus ca are mai multa carne pe el , se uzeaza mai greu fata de un 180.

 

190/55 merge pe janta de 5.5 si 6 tzoli. 190/50 e musai pt 6 tzoli.

 

190/55/17 vs 190/50/17 - http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=199625

 

190/55/17 vs 190/50/17 - http://i181.photobucket.com/albums/x314/my...re5-01-zoom.jpg - http://www.sportrider.com/tech/tires/146_0...tire/index.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...