Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

si pe mine ma bate gandul la k4 ..dar nu urmaresc puterea in absolut ..ci mai mult ciclistica si franele ..

K4 le are pe toate si chiar mai mult

amortizator directie WP

furci WP

amo spate WP

arrow titaniu completa

braking wave marite la 320 mm

pompa brembo radiala 19x20

kit transmisie pas 520 cu rapoarte diverse

 

636 are suspensii bune si costa 1000 in minus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jagi@

 

ai facut foarte bine. la preturile alea si eu mi'as fi cumparat o evacuare completa. afacerea e extrem de buna vazand care sunt preturile in europa. din cate vad si evacuare si Pc le'ai platit putin deci merita efortul. Despre mapa ..monteaza si un filtru deschis ..BMC sau K&N si pune'i mapa recomandata pe site la ei. rau nu ar trebui sa mearga iar de ajungi in IT , cheltui 200€ si iti faci o mapare pe banc si ti'ai luat gandul.

 

pai cu 190/55 sa zicem ca ai pus 3,75 dinti pe spate (-1 pinion+1 coroana= 3,75 ) e foarte bun raportul asa. poate putin putin prea scurt dar repet ...nu'ti trebuiesc viteze de top ametitoare.

 

eu acum ma tot gandesc ce drac sa cumpar

tre sa aleg intre 600 RR 03-04 stock, 636 03-04 elaborat mediu, si k4 1000 complet elaborat (1000€ in plus)

 

 

Mda, ce sa zic, cind am luat motorul trebuia schimbat filtrul de aer si evident ca i-am tras un KN de State luat tot pe bani americani (adica putini), bujii noi (nu trebuiau schimbate dar preventiv le-am inlocuit.

Raportul original e de 42/16, versiunea europeana, 43/16 modelul american.

Deci 2,625 e rap. transmisiei secundare, original. La mine e de 43/15 adica 2,867. 2,867 : 2,625 = 1,0925, adica transmisia secundara e cu 9,25% mai scurta decit cea originala. Pe A1 cu noua transmisie a mers 299 pe bord, turometrul era deja la 12 000 . Incredibil cit de repede a atins intr-a 6-sea 299 : 1,0925 = 273,68km/h. Cu pinioanele originale aveam ceva de asteptat pina la 275. Repet, nu-mi da nici un orgasm viteza mare pe autostrada, pe vremuri chiar i-mi placea, atunci doar mergeam la 7 dimineata spre Sibiu si am vrut sa verific. La 299 mai mergea in sus dar deja acul de la turometru era pe rosu. Ca fapt deloc de neglijat vintul nu batea deloc (nu batea din spate) si asta m-a ajutat. Cauciucul spate era 190/50.

Zvicnul de la 3000 de ture e de la computer si de la axele cu came, daca le dati HTEV- ul jos merge ca dracu pina in 3000 si tot are trecerea brusca. Un sistem de avacuare racing complet merge mai slab in ture joase fata de sitemul original, ramine sa-i bagati si un PW.

 

Mac, da-i un telefon lu Cartus, el a avut un Gixer destul de preparat, o sa-ti spuna el cum sta treaba cu K4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink:

 

Am facut multiple teste de consum la mobra si imi iese intre 6,8 si 7,4 !!!! (mixt)

In oras este 7,4 , afara intre 6,8 si 7,0.

 

Anyway, dl mac, sper sa nu faci o prostie cumparand un 636. Parerea multora este ca kawasaki nu prea se inalta la limita asteptarilor.

 

 

In atentia voastra :

 

http://www.cbr1000rr.de :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este un sunet specific 929 -954 dar nu tre sa te ingrijorezi sunt super motoare.

 

mai, ideea este ca 636'ele ala are pe el tot ce'mi trebuie mie: ciclistica de calitate WP, frane brembo si braking wave, evacuare, amo directie. chestii pe care le platesc mult peste 1300€ daca tre sa le montez pe orice alta motocicleta . intelegeti care'i ideea?

iar de mers motorul va asigur ca merge de manca pamantul, ca sa nu mai vorbesc de design care imi place la nebunie

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink:

 

Pai daca esti asa de sigur ca o vrei, sa nu te gandesti nici o clipa.

Motociclismul inseamna nebunie si pasiune, asa ca mult noroc !!!

 

Eu am vrut R1 ani la rand, si cand am vazut prima data 929-ul pe care-l am acum, am zis gata, eu vreau acest motor (nici nu era de vanzare pe atunci, dar am avut noroc).

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobra mea intra la vopsit, o vreau neagra, cu jenti de culoarea aurului. gold.

Daca cineva ma poate ajuta cu codurile de culoare, negru si gri, e binevenit.

Astea sunt ce-am gasit pe net, moonstone silver NH616M si Titanium metallic Color NH1 Code NH1D

Daca cineva are modelul acesta de fireblade pe negru gri si se poate uita sub scaun, as fi foarte fericit.

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ptr jenti am folosit culoarea aurului cod honda

te duci la orice preparator de vopsele si te uiti pe culori pana gasesti ce'ti place. lasa culorile originale, ca sunt altele mult mai faine.

la fel la negru, poti folosi un metalizat negru cu ceva reflexe verzui inchise sau rosii ..

unde lucram (in caroserie) dispuneam de toate cele ..deci nu era o pb

post-6062-1191750462_thumb.jpg

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, culoarea jentii e beton, problema e ca sunt in dilema, carenele mele nu prea au nici un defect, sunt ca noi, eu vreau s-o fac neagra, dar sa dau tot aspect de "nu am dat-o peste cap si am vopsito".....

Intelegi ce vreau sa spun? De acea ma gandeam sa o fac neagra cu acel silver si sa-i dau si stickere sa arate ca originalu.

Jentile sunt deja la vopsit, nu stiu cum o sa arate langa carenele rosii, pe negru efectu e garantat..... habar nu am ce sa fac....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca MAC ne face o surprizaaaa...

A, si... LA MULTI ANI!, Mac!!!!

 

Merci D...id ptr urari

 

Profit si ii multumesc si lui MIHAI alias crz-one ptr ajutorul dat azi la Cluj. Fara el nu as fi cumparat motorul (cadou de ziulica mea). Asa ca in loc sa stau acasa sa ma indop cu mancare sau sa ies seara cu prietena ..am facut 700km ca sa imi iau un susukiiiiii.

 

de azi sunt posesorul unui suzuki gsx-r 600 din 2005 :friends:

 

merci baieti

 

 

ps. multumiri si lui Cristi :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tovarasi de rr`uri

 

 

Am si eu o dilema, comparatie, nedumerie .. depinde cum e privita

 

CBR 929 Vs CBR 1100 RR XX

 

Cbr 929. Model 2001, evacuare Titanium, Injectie, ulei proaspat pus, 1100 cmc, 175+ cp, bla ,bla bla...

Cbr xx. Model 98, K&N, Evacuare micron + galerii, carburatie, 900 cmc , 154 cp ... bla bla bla...

 

 

Ex moto un CBR 900 RR , exp cam 15.000 pe el

 

deci sunt nedecis .. ce sa aleg ? :bigstar:

 

Mentionez ca vreau sa pot face multi km pe ea dar sa o pot folosii si in oras.

 

Altceva decat modelele astea 2`a este exclus ... oricum raman fidel HONDA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cbr 929. Model 2001, evacuare Titanium, Injectie, ulei proaspat pus, 1100 cmc, 175+ cp, bla ,bla bla...

Cbr xx. Model 98, K&N, Evacuare micron + galerii, carburatie, 900 cmc , 154 cp ... bla bla bla...

 

le-ai cam incurcat da asta nu conteaza...

Alegerea mea ar fi sigur 929....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde si de pretul la care le cumperi

oricum 929 este mai indicat fiind un model mai evoluat evident.

 

vezi ca ai umflat mult puterile le cele 2 anumerate mai sus, cu destul de muuuuuuult :bigstar: dar nu'i nimic

cai "este" destui la aman2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...