Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

asfalt uscat cu noua mobra....

Multam fain! Merge foarte frumos, trage de jos de tot, sus e o amazoana fierbinte, iar mivv-ul ala suna intr-un MARE fel :cheers: :moron: :cheers: . De abia astept sa ne vedm pe la intruniri. Din pacate, din cate stiu, anul acesta doar Sibiul a mai ramas... :eek: :lol:

@Mac: e o supermobra! :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai daca spui ca ai evacuare completa ..ai scapat de valva HTEV ..care e o mare porcarie ..si 3 kg in plus hihihi

de aia nu mai simti trecerea aia la 3000 rpm si 7000 cand se deschidea complet.

e primul lucru pe care il fac cei din italia ..elimina valva cu un racord care transforma practic evacuarea originala in una completa cu putini €.

 

raportul final iar e f bine daca l'ai mai scurtat putin ..de obicei -1 la pinion sau +2 la coroana deoarece rapoartele sunt oricum prea lungi si cum ziceai tu ..nu'ti trebuie 280 viteza maxima ca nu ai unde merge

 

considera la fel...daca pui guma 190/55 se lungeste rap final datorita diametrului mai mare al cauciucului ...si cei 2 dinti in plus in spate sunt obligatorii..

 

Asa e, uitasem sa zic, am si cauciuc de 190/55. Doar un dinte la foaia pe spate in plus,ca am gasit-o la $0.99 pe Bay, 1 dinte in minus pe atac. Yoshimura completa nou nouta, sigilata, dar fabricata in 2002, am luat-o tot de la o licitatie cu un pret final de 480$ (362Eur) cu totul. Nu cred ca multi s-ar fi putut abtine la pretul asta. Pe urma ,deh a trebuit sa bag si de-un PW. Pe asta am dat doar 280$ sigilat dar fara garantie. Cind am dat jos sistemul cu valva, mi-a trecut si mie prin cap s-o blochez pe evacuare directa, am si facut-o, asa doar de curiozitate, am scos si PW-ul dar tot avea impulsul ala de la 3000 si in plus era moarta rau la plecare, dupa aia,pe sistemul original blocat tot pe direct (pozitia dintre 3000 si 80000) am pus PW-ul si s-a mai imbunatatit situatia cu trecerea de la 3000. A, i-am schimbat si calculatorul cu un model de State, ieftin si asta, 30$, din curiozitate.

Am ajuns la concluzia ca PW mai pacaleste putin cu benzina computerul motocicletei. Acum 2 luni i-am dat jos si valva de pe admisie din carcasa filtrului de aer dar s-a prostit cuplul la turatii joase si am pus-o la loc.

Acu sa nu ma credeti fan Yoshimura, am gasit un sistem complet la bani putini si am luat-o, dupa aia din cauza PW-ului mi-am luat si un laptop, ca ma saturasem sa tot ies in curte cu calcultorul , pe bune. Acu laptopul nu mai iese din casa , mi-a trecut cheful de experimente, dar nu-mi pare rau de laptop, vechiul calc. era doar un Athlon de 600 dar ma incapatinam sa nu mai bag bani aiurea in calculatoare.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoy fratilor fan Honda !!!! :moron:

 

Iarasi am cateva intrebari cat se poate de stupide, dar eu vreau sa invat, sa invat, sa invat !!!! :lol:

 

Prima problema este relantina. In carte zice 1200 + sau - 100 !!

Voi cum il folositi ???

 

Mac, ai zis ceva despre sistemul de evacuare stoc de pe 929, si 'supapa' aia smechera, marea inovatie a celor de la honda, care din cate am citit nu este chiar asa de buna precum ar trebui !!

Acum inteleg de ce se schimba sunetul motorului la 3000 RPM, si de ce are tendinta de wheelie, ca sa nu vb de 7000 RPM, cand incepe sa mearga ca lumea !!!!

N-am inteles exact, cum se poate scapa de acest sistem ???

Daca merita??? Cam cat costa operatia ???

 

Dl Jagi, ai dreptate, sunetul ala de la ambreaj, chiar este enervant. Sper ca asta nu inseamna, ca sunt probleme serioase pe acolo !!! :finger:

 

Inca ceva : Stiu ca fiecare are stilul lui de a pilota, dar in regim de oras, sa zicem pe la 40-70 de km/h, cam ce turatie este indicata ???

2000 - 5000 RPM ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi@

 

ai facut foarte bine. la preturile alea si eu mi'as fi cumparat o evacuare completa. afacerea e extrem de buna vazand care sunt preturile in europa. din cate vad si evacuare si Pc le'ai platit putin deci merita efortul. Despre mapa ..monteaza si un filtru deschis ..BMC sau K&N si pune'i mapa recomandata pe site la ei. rau nu ar trebui sa mearga iar de ajungi in IT , cheltui 200€ si iti faci o mapare pe banc si ti'ai luat gandul.

 

pai cu 190/55 sa zicem ca ai pus 3,75 dinti pe spate (-1 pinion+1 coroana= 3,75 ) e foarte bun raportul asa. poate putin putin prea scurt dar repet ...nu'ti trebuiesc viteze de top ametitoare.

 

eu acum ma tot gandesc ce drac sa cumpar

tre sa aleg intre 600 RR 03-04 stock, 636 03-04 elaborat mediu, si k4 1000 complet elaborat (1000€ in plus)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pe mine ma bate gandul la k4 ..dar nu urmaresc puterea in absolut ..ci mai mult ciclistica si franele ..

K4 le are pe toate si chiar mai mult

amortizator directie WP

furci WP

amo spate WP

arrow titaniu completa

braking wave marite la 320 mm

pompa brembo radiala 19x20

kit transmisie pas 520 cu rapoarte diverse

 

636 are suspensii bune si costa 1000 in minus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi@

 

ai facut foarte bine. la preturile alea si eu mi'as fi cumparat o evacuare completa. afacerea e extrem de buna vazand care sunt preturile in europa. din cate vad si evacuare si Pc le'ai platit putin deci merita efortul. Despre mapa ..monteaza si un filtru deschis ..BMC sau K&N si pune'i mapa recomandata pe site la ei. rau nu ar trebui sa mearga iar de ajungi in IT , cheltui 200€ si iti faci o mapare pe banc si ti'ai luat gandul.

 

pai cu 190/55 sa zicem ca ai pus 3,75 dinti pe spate (-1 pinion+1 coroana= 3,75 ) e foarte bun raportul asa. poate putin putin prea scurt dar repet ...nu'ti trebuiesc viteze de top ametitoare.

 

eu acum ma tot gandesc ce drac sa cumpar

tre sa aleg intre 600 RR 03-04 stock, 636 03-04 elaborat mediu, si k4 1000 complet elaborat (1000€ in plus)

 

 

Mda, ce sa zic, cind am luat motorul trebuia schimbat filtrul de aer si evident ca i-am tras un KN de State luat tot pe bani americani (adica putini), bujii noi (nu trebuiau schimbate dar preventiv le-am inlocuit.

Raportul original e de 42/16, versiunea europeana, 43/16 modelul american.

Deci 2,625 e rap. transmisiei secundare, original. La mine e de 43/15 adica 2,867. 2,867 : 2,625 = 1,0925, adica transmisia secundara e cu 9,25% mai scurta decit cea originala. Pe A1 cu noua transmisie a mers 299 pe bord, turometrul era deja la 12 000 . Incredibil cit de repede a atins intr-a 6-sea 299 : 1,0925 = 273,68km/h. Cu pinioanele originale aveam ceva de asteptat pina la 275. Repet, nu-mi da nici un orgasm viteza mare pe autostrada, pe vremuri chiar i-mi placea, atunci doar mergeam la 7 dimineata spre Sibiu si am vrut sa verific. La 299 mai mergea in sus dar deja acul de la turometru era pe rosu. Ca fapt deloc de neglijat vintul nu batea deloc (nu batea din spate) si asta m-a ajutat. Cauciucul spate era 190/50.

Zvicnul de la 3000 de ture e de la computer si de la axele cu came, daca le dati HTEV- ul jos merge ca dracu pina in 3000 si tot are trecerea brusca. Un sistem de avacuare racing complet merge mai slab in ture joase fata de sitemul original, ramine sa-i bagati si un PW.

 

Mac, da-i un telefon lu Cartus, el a avut un Gixer destul de preparat, o sa-ti spuna el cum sta treaba cu K4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink:

 

Am facut multiple teste de consum la mobra si imi iese intre 6,8 si 7,4 !!!! (mixt)

In oras este 7,4 , afara intre 6,8 si 7,0.

 

Anyway, dl mac, sper sa nu faci o prostie cumparand un 636. Parerea multora este ca kawasaki nu prea se inalta la limita asteptarilor.

 

 

In atentia voastra :

 

http://www.cbr1000rr.de :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea mai am placute fata si am dat comanda este bine 2 Mil.?? sunt lucas sunt bune??

Si vreau sa va intreb ceva nu stiu ce moto sa imi iau acum am 919 din 99 este belea dar vreau mai mare si sunt innebunit dupa 954 ce ziceti am vazut vreo 4-5 cu ochii mei care aveau un tacanit puternic sus la culbutori am impresia sa fie o belea la 954 sau pur si simplu cele pe care le-am vazut eu sunt topite???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este un sunet specific 929 -954 dar nu tre sa te ingrijorezi sunt super motoare.

 

mai, ideea este ca 636'ele ala are pe el tot ce'mi trebuie mie: ciclistica de calitate WP, frane brembo si braking wave, evacuare, amo directie. chestii pe care le platesc mult peste 1300€ daca tre sa le montez pe orice alta motocicleta . intelegeti care'i ideea?

iar de mers motorul va asigur ca merge de manca pamantul, ca sa nu mai vorbesc de design care imi place la nebunie

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink:

 

Pai daca esti asa de sigur ca o vrei, sa nu te gandesti nici o clipa.

Motociclismul inseamna nebunie si pasiune, asa ca mult noroc !!!

 

Eu am vrut R1 ani la rand, si cand am vazut prima data 929-ul pe care-l am acum, am zis gata, eu vreau acest motor (nici nu era de vanzare pe atunci, dar am avut noroc).

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu belele cu robinetul ala de basina de la rezervor la 919 de la care dai pe rezerva si opresti gazul

Are cineva ??? cam cat ar costa???

se prelinge benzina acolo unde are niturile alea am dat gaura am bagat 2 surubioare a tinut putin dar acum a inceput sa dea iar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobra mea intra la vopsit, o vreau neagra, cu jenti de culoarea aurului. gold.

Daca cineva ma poate ajuta cu codurile de culoare, negru si gri, e binevenit.

Astea sunt ce-am gasit pe net, moonstone silver NH616M si Titanium metallic Color NH1 Code NH1D

Daca cineva are modelul acesta de fireblade pe negru gri si se poate uita sub scaun, as fi foarte fericit.

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...