Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Intrebare de 10 puncte !!!!

 

A incercat cineva pana acum pe vitezana, solutie care curata injectoarele, care sa toarna in benzina ???

 

Merita incercat, sau sunt sanse ca se infunda si mai rau de la murdaria care este in rezervor ???

Da poti so folosesti dar daca este infundat peste 20% nu mai curata bine si se poate rezolva asa:

Dai sos injectoarele si le duci sau mile aduci si le duc la Sorin mecanicul din Grecia care este in Popesti Leordeni la servicele ELF Workshop.

Cine este mai comod poate so duca acolo si o demonteaza acolo.

Despre ce este vorba, au acolo o masinarie specializata care curata injectoare numai de benzina de orice fel si de Dacie daca vrei.

 

Am o rugaminte pt. cine are etriere de 929,954 si unele 119 vreau placutele daca mai au inca martori pe placute, pt. ca eu mai merg 3-8 zile si pe strada si la curse numai cu placute consumate 70 % multumesc.

 

--- Mesaj completat în 21 Oct 2007 23:45 -------------

:eek:

 

Am facut multiple teste de consum la mobra si imi iese intre 6,8 si 7,4 !!!! (mixt)

In oras este 7,4 , afara intre 6,8 si 7,0.

 

Anyway, dl mac, sper sa nu faci o prostie cumparand un 636. Parerea multora este ca kawasaki nu prea se inalta la limita asteptarilor.

In atentia voastra :

 

http://www.cbr1000rr.de :ok:

Asa este si 11 la curse.

 

--- Mesaj completat în 22 Oct 2007 01:36 -------------
0723.160.559 balamuc.

Editat de abalamuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da dopeman chiar...

ce cauta tradatorii astia aici la "noi" la honda?

 

<small>--- Mesaj completat în 23 Oct 2007 18:25 -------------</small><br/>

imi place la nebunie primul fireblade, cel cu doua faruri rotunde, 92-94,

dopeman...numa o clipa sa imi sterg lacrimile de la ochi....

gata...

eu stiu de ce iti place faiarbleidu cu doua faruri.....

seamana la fata cu o motocicleta formodabila pe care ai avut-o acum 25.000 de ani....

nem?

si actuala are doua faruri da sau cam triunghiulizat....

am trecut de la 94 la 99....

diferenta la motor nu e prea sesizabila cel putin nu in oras...dar ciclistica si suspensiile sunt intradevar mai noi cu 5 ani

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista undeva un site, cu un tip care le-a avut pe toate, incepand cu primul model de zxr750, la cel cu o priza de ram air si faruri rotunde, apoi a trecut la zx7r si zx7rr. el a explicat diferentele, atat pe sosea cat si pe pista, la ciclistica daca tin bine minte o lauda pe vechea kawa de 750.

http://homepage.ntlworld.com/webzxr/zxr750r/ uite pagina, enjoy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am trecut la kawa.

 

Am luat un zx9r. Diferenta intre 900rr si zx9r? IMENSA

 

- Hondei ii placea sa stea drept. Ca sa iei un viraj trebuia sa o iei de ceafa si sa o culci pe strada.

- Kawasakului nu ii place se stea drept. Se inclina IMEDIAT.

 

- Honda consuma moderat

- Kawasaku e nehalit

 

- Honda imi placea la demaraje

- ... pana am dat de zx9r. Are cohones.

 

PS: nu compar 954 cu zx9. Vorbesc de 893, 919 ...

 

- Honda avea sunet marfa in motor ... zumzaia

- Kawasaku zici ca are piulite libere in motor. Zornaie.

 

- Honda avea boom de putere pe la 8000rpm

- Kawasaku explodeaza la 10000. Zici ca pleaca al 2-lea motor. Pleaca de sub tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baiazid bun venit in lumea noastra..

poate ca acum cand vei auzi de la cineva ca motocicletele facute sub marca KAWASAKI au un caracter aparte nu ai sa te miri

sa o folosesti sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Domnilor, date fiind conditiile meteorologice neprielnice calaritului de bestii pe asfalt, declar (in nume propriu) sezonul 2007 inchis, si proclam, cu avant proletar, deschiderea sezonului de tuning & mestereala 2007-2008!

Se vor derula urmatoarele activitati:

- inlocuire coditza 'Onda cu coditza K4;

- vopsire + lacuire manete, capete de ghidon, suruburi + alte rahatzele in culoarea "Onda Gold";

- inlocuire mansoane actuale din cauciuc ( :) ) cu Rizoma Gold ( :D );

- semilustruire elemente aluminiu (cat ma tine glanda);

- inlocuire gumitze cu ceva molicel si aderent;

- scotocire net dupa o aripa spate la un pret decent;

- reparat vitezometru / gasit o solutie :)

In scopul obtinerii unui randament optim, propun insotirea acestor activitati, zilnic, de :lol: , :lol: , :moto: si poate ;) :cheers:

 

Cu aceasta ocazie, lansez si intrebarea:

Are careva o aripa spate de SC 28 de vanzare?

 

Multumesc pentru atentie si bafta enorma daca v-ati mai propus sa iesiti pe vremea asta!

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motociclist ii ala care iese pe ploaie si pe ger...

va dati seama ce devotament inseamna asta :)

Sa inteleg ca nu sunt motociclist, nu? Poate ai dreptate... La mine motociclismul e din placere, nu de nevoie.

Dar sa nu imi spui ca tie iti face placere sa te dai cu vitezana pe ploaie, frig, lapovitza, ger si alte cacaturi de astea, ca nu cred!

In rest, toate cele bune, si noroc mult daca chiar ai de gand sa iesi...

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motociclist ii ala care iese pe ploaie si pe ger...

va dati seama ce devotament inseamna asta :moto:

 

NU, ALA ESTE UN MAZOCHIST :cheers:

 

Nu cred ca a fi motociclist tine de chestia asta, desi pot sa zic ca si eu sunt un maniac, si sunt momente cand nu mai rezist iarna, si tre sa ma urc pe bestia mea macar pt cateva minute.

(am un prieten care lucreaza in cipru, acolo poti sa te dai 365/an, vreau sa ma mut in cipru mama)

 

Pt mine 'a se da cu motocicleta' inseamna o bucurie, o eliberare, imi uit toate problemele, imi ofera o stare sufleteasca de nedescris, DAR nu pot spune asta daca ma dau pe ploaie sau ger, pt ca sunt mai tot timpul ingrijorat pt integritatea bestiei si a mea.

 

Anyway, fiecare cu nebunia lui. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ha ce tare...

si eu ii zic bestia...sau isterica....da de cele mai multe ori bestia

120 de cai plus full akrapovic....cam 130...da mere inca 280 ca popa

ajunje-mi

adevarul e ca nu imi face placere sa ies pe ploi si cancere dar uneori dorul e prea mare

cand mi se face dor si chiar nu pot merge cu ea o vizitez la garaj si stau cu ea pana seara si ii spun povesti pana adoarme :cheers:

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ha ce tare...

si eu ii zic bestia...sau isterica....da de cele mai multe ori bestia

cand mi se face dor si chiar nu pot merge cu ea o vizitez la garaj si stau cu ea pana seara si ii spun povesti pana adoarme :lol:

:)

 

Sa inteleg ca si tu practici motociclismul la rece ! :cheers:

 

Adica te urci pe bestie in garaj (echipat ca lumea), si urli asa : hoooooooooonnnnnnnn - daaaaaaaa........

 

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hooooooo. ce fumati pe acolo? sa inteleg ca a venit frigul si tineti companie motoarelor in garaj?

Vinovat... :cheers:

De dimineatza l-am spalat giugiuc si l-am pus la caldurica... da' nu prea imi venea sa plec de langa el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu de obicei iarna demontez motorul, asa am facut si acum, am revopsit rezervorul, carena frontala, codita si jentile. super culori. am pus cauciuc nou pe spate, marti vine si cel de fata. am demontat carburatorul, il spalam, iar mai apoi pun scot si bateria si o punem la conservare. ma gandesc sa ma uit si la supape, sa masor o compresie si sa o sincronizez. am sa schimb inainte bujiile, si o sa spal filtrul. k&n, mai gasesc ceva numai sa pot sta in garaj si sa mesteresc ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu de obicei iarna demontez motorul, asa am facut si acum, am revopsit rezervorul, carena frontala, codita si jentile. super culori. am pus cauciuc nou pe spate, marti vine si cel de fata. am demontat carburatorul, il spalam, iar mai apoi pun scot si bateria si o punem la conservare. ma gandesc sa ma uit si la supape, sa masor o compresie si sa o sincronizez. am sa schimb inainte bujiile, si o sa spal filtrul. k&n, mai gasesc ceva numai sa pot sta in garaj si sa mesteresc ceva.

 

suna bine. inseamna ca nu te vei plictisi. si eu sunt in aceeasi situatie. tre sa il termin sa ma pregatesc ptr sezonul 2008 :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu din pacate trebuie sa va parasesc cu parere de rau de la clasa de 900rr :moto: . Nu am reusit sa il dau in banii propusi si am mai patit si o buba cu el .. oala de ambreiaj sparta.

In seara asta cu tristete am sa ma despart de el pt un pret de nimic ... 1500Euro :cheers: .

 

 

Sa speram ca xx`ul o sa imi aduca si el bucurii .. mai mult sau mai putin decat 900RR. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii jale cu preturile astea....

Dar ii fain pentru cei ce au de cumparat!

Apropo Mac is beton discurile....merci!

Si eu ma chinui sa o vand cu 2800 eurasi si ....nimic!

 

ma bucur ca iti sunt bune discurile, ti'am spus ca sunt perfect drepte altfel nu m'as fi facut de rusine pe aici.

e greu sa o vinzi acum in iarna la pretul ala. dar incercarea moarte n'are.

 

dezu: pai ai picat cu ea??

sa inteleg ca urci pe XX??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...