Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

este un sunet specific 929 -954 dar nu tre sa te ingrijorezi sunt super motoare.

 

mai, ideea este ca 636'ele ala are pe el tot ce'mi trebuie mie: ciclistica de calitate WP, frane brembo si braking wave, evacuare, amo directie. chestii pe care le platesc mult peste 1300€ daca tre sa le montez pe orice alta motocicleta . intelegeti care'i ideea?

iar de mers motorul va asigur ca merge de manca pamantul, ca sa nu mai vorbesc de design care imi place la nebunie

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:blink:

 

Pai daca esti asa de sigur ca o vrei, sa nu te gandesti nici o clipa.

Motociclismul inseamna nebunie si pasiune, asa ca mult noroc !!!

 

Eu am vrut R1 ani la rand, si cand am vazut prima data 929-ul pe care-l am acum, am zis gata, eu vreau acest motor (nici nu era de vanzare pe atunci, dar am avut noroc).

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu belele cu robinetul ala de basina de la rezervor la 919 de la care dai pe rezerva si opresti gazul

Are cineva ??? cam cat ar costa???

se prelinge benzina acolo unde are niturile alea am dat gaura am bagat 2 surubioare a tinut putin dar acum a inceput sa dea iar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobra mea intra la vopsit, o vreau neagra, cu jenti de culoarea aurului. gold.

Daca cineva ma poate ajuta cu codurile de culoare, negru si gri, e binevenit.

Astea sunt ce-am gasit pe net, moonstone silver NH616M si Titanium metallic Color NH1 Code NH1D

Daca cineva are modelul acesta de fireblade pe negru gri si se poate uita sub scaun, as fi foarte fericit.

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ptr jenti am folosit culoarea aurului cod honda

te duci la orice preparator de vopsele si te uiti pe culori pana gasesti ce'ti place. lasa culorile originale, ca sunt altele mult mai faine.

la fel la negru, poti folosi un metalizat negru cu ceva reflexe verzui inchise sau rosii ..

unde lucram (in caroserie) dispuneam de toate cele ..deci nu era o pb

post-6062-1191750462_thumb.jpg

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, culoarea jentii e beton, problema e ca sunt in dilema, carenele mele nu prea au nici un defect, sunt ca noi, eu vreau s-o fac neagra, dar sa dau tot aspect de "nu am dat-o peste cap si am vopsito".....

Intelegi ce vreau sa spun? De acea ma gandeam sa o fac neagra cu acel silver si sa-i dau si stickere sa arate ca originalu.

Jentile sunt deja la vopsit, nu stiu cum o sa arate langa carenele rosii, pe negru efectu e garantat..... habar nu am ce sa fac....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca MAC ne face o surprizaaaa...

A, si... LA MULTI ANI!, Mac!!!!

 

Merci D...id ptr urari

 

Profit si ii multumesc si lui MIHAI alias crz-one ptr ajutorul dat azi la Cluj. Fara el nu as fi cumparat motorul (cadou de ziulica mea). Asa ca in loc sa stau acasa sa ma indop cu mancare sau sa ies seara cu prietena ..am facut 700km ca sa imi iau un susukiiiiii.

 

de azi sunt posesorul unui suzuki gsx-r 600 din 2005 :friends:

 

merci baieti

 

 

ps. multumiri si lui Cristi :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tovarasi de rr`uri

 

 

Am si eu o dilema, comparatie, nedumerie .. depinde cum e privita

 

CBR 929 Vs CBR 1100 RR XX

 

Cbr 929. Model 2001, evacuare Titanium, Injectie, ulei proaspat pus, 1100 cmc, 175+ cp, bla ,bla bla...

Cbr xx. Model 98, K&N, Evacuare micron + galerii, carburatie, 900 cmc , 154 cp ... bla bla bla...

 

 

Ex moto un CBR 900 RR , exp cam 15.000 pe el

 

deci sunt nedecis .. ce sa aleg ? :bigstar:

 

Mentionez ca vreau sa pot face multi km pe ea dar sa o pot folosii si in oras.

 

Altceva decat modelele astea 2`a este exclus ... oricum raman fidel HONDA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cbr 929. Model 2001, evacuare Titanium, Injectie, ulei proaspat pus, 1100 cmc, 175+ cp, bla ,bla bla...

Cbr xx. Model 98, K&N, Evacuare micron + galerii, carburatie, 900 cmc , 154 cp ... bla bla bla...

 

le-ai cam incurcat da asta nu conteaza...

Alegerea mea ar fi sigur 929....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde si de pretul la care le cumperi

oricum 929 este mai indicat fiind un model mai evoluat evident.

 

vezi ca ai umflat mult puterile le cele 2 anumerate mai sus, cu destul de muuuuuuult :bigstar: dar nu'i nimic

cai "este" destui la aman2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde la ce folosesti motorul.... xx-ul sigur nu face parte din categoria rr-urilor, este doar un cbr, destul de puternic, laudat fiind modelul pe carburatie.

929 e o replica zic eu, nefericita la pe atunci revolutionarul r1, mie personal nu imi place, dar e un motor bun, am avut ocazia sa vad cum la Brno in camping, 80% din motoarele care urlau noaptea erau 929-uri si culmea, peste doua zile s-au putut cara cu ele acasa.....Sfatul meu este daca ajungi peste 30 si te dai mult prin europa, ia-ti un xx, daca nu opteaza pentru 929.

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tovarasi de rr`uri

Am si eu o dilema, comparatie, nedumerie .. depinde cum e privita

 

CBR 929 Vs CBR 1100 RR XX

 

Cbr 929. Model 2001, evacuare Titanium, Injectie, ulei proaspat pus, 1100 cmc, 175+ cp, bla ,bla bla...

Cbr xx. Model 98, K&N, Evacuare micron + galerii, carburatie, 900 cmc , 154 cp ... bla bla bla...

Ex moto un CBR 900 RR , exp cam 15.000 pe el

 

deci sunt nedecis .. ce sa aleg ? :bigstar:

 

Mentionez ca vreau sa pot face multi km pe ea dar sa o pot folosii si in oras.

 

Altceva decat modelele astea 2`a este exclus ... oricum raman fidel HONDA

 

Fireblade rulleeezzzzzz !!!! :D

 

Am mers cu amandoua modele, desi nu sunt un expert, si n-am foarte multa experienta, pot sa zic ca mie personal Honda 1100XX SuperBlackbird nu mi-a placut deloc.

 

Sa vedem de ce:

 

nu este SS, desi uni asa zic

este o motocicleta sport touring, relativ comoda, dar grea ca un tanc !!!!

modelul este un model vechi, adica nu se compara sub nici o forma cu un 929 !!!

este urata ca dracu :(

 

Pe cand 929, este usoara (172 Kg fara lichide), puternica (147 CP daca este adevarat ce zic cei de la Honda), si frumoasa !!!

Trage relativ linear, este mai comod decat restul SS-urilor, are frane bestiale, si este foarte manevrabila !!

 

Nu as vrea Honda XX, nici gratis. :bigstar:

 

Anyway - bafta !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10x pt sfat ... sa inteleg ca nimeni nu este pro XX`ului :bigstar:

Pai... la topicul de 900 RR... la ce te ateptai? :bigstar:

 

Acu', on topic, io zic ca treaba e destul de clara: XX (dupa capul meu) e ditamai touringul (chiar daca are forma aia relativ alungita, e grea ca pianu'), iar 929 e ditai sportiva. De aici incolo, tu stii ce vrei: mai mult sport sau mai mult touring.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

929 e o replica zic eu, nefericita la pe atunci revolutionarul r1, mie personal nu imi place, dar e un motor bun, am avut ocazia sa vad cum la Brno in camping, 80% din motoarele care urlau noaptea erau 929-uri si culmea, peste doua zile s-au putut cara cu ele acasa.....Sfatul meu este daca ajungi peste 30 si te dai mult prin europa, ia-ti un xx, daca nu opteaza pentru 929.

 

Dl Dopeman, fara suparare, dar mi se pare putin deplasata afirmatia cu replica nefericita !!!!

 

Singurul lucru pe care are un comun un R1 si un 929 este, ca amandoua au doua roti !!! :bigstar:

 

In 2000, cei de la yamaha nu stiau inca ce este injectia, ca sa nu vb de injectie electrica.

 

Daca ma uit la teste, vad ca singurul lucru la care R1 este mai tare este puterea motorului, daca vb de frane, ciclistica, suspensii, sau greutate, yamaha ramane cu mult in urma !!!

 

Cei de la yamaha au uitat de mult:

 

- ca strazile nu sunt circuite de viteza, si cu un R1 superrigid, dar intri intro groapa iti cade proteza din gura !!! :D

- ca un om normal nu circula cu un miar cu peste 7000 RPM, ca R1 are probleme serioase sub 7000.

 

ect ect

 

Dar asta cred ca stii si tu foarte bine, ca doar ai un prieten care are si R1 si 1000RR !! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, am mers cu amandoua, r1 nu-mi place deloc, 1000rr e altceva.

asa e, am un prieten care are r1 si 1000rr dar lui nu-i place sa stea pe forum, pentru ca el este campion pe strada nu pe tastatura. (asta zice el) :bigstar:

In 98 cand a aparut r1 au cam dat o palma celor de la Honda, eu cred ca 929 a fost o incercare de raspuns, pentru ca daca pana atunci 919 era regele clasei, dupa 98 vanzarile au scazut ft mult si r1 a devenit ft populara. mie sincer 929-le nu-mi spune nimic, imi place la nebunie primul fireblade, cel cu doua faruri rotunde, 92-94, imi place varianta 98-99 datorita imbunatatirilor pe care le-a primit fata de modelele anterioare si imi place 954 pentru tot ce are motocicleta acea. e un fireblade superb. de 1000rr nu mai vb, sper ca la anul sa am asa ceva. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

150 % agreeeeee !!!

 

Si prietenul tau chiar este campion pe strada, cel putin comparand cu mine !!

Spune-i ca il saluta cheliosul care a cumparat Fireblade-ul lui Csabi din BV !!

 

Stiam eu ca o sa ne intelegem !! :bigstar:

Editat de borosz1978
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite, pana acum nu am vazut ca ai 929, ma uitam zilele astea la una care avea combinatia de culoare de la 954, alb, rosu. Chiar mi-a placut. Se pare ca si culoarea conteaza. Cum ti se pare 929-le? Iti place? ce ai mai avut pana acum?

Pe campionul nostru stradal nu-l lua in seama, e baiat bun, merge bine, mai rupe oglinzi si sparge carene la wheelie, da e pe calea cea buna.

Hai noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite, pana acum nu am vazut ca ai 929, ma uitam zilele astea la una care avea combinatia de culoare de la 954, alb, rosu. Chiar mi-a placut. Se pare ca si culoarea conteaza. Cum ti se pare 929-le? Iti place? ce ai mai avut pana acum?

Pe campionul nostru stradal nu-l lua in seama, e baiat bun, merge bine, mai rupe oglinzi si sparge carene la wheelie, da e pe calea cea buna.

Hai noroc

 

Sigur ca conteaza culoarea, si forma, dar sunt lucruri mult mai importante !!!!

 

Mie de exemplu imi place foarte mult cum arata R1, si tot n-am cumparat una, desi puteam.

 

Am 191 de cm, si 100 de kg, pur si simplu n-am loc pe R1, este ca o bicicleta !!

Incomoda, cu suspensi foarte tari, si nu trage linear, ceea ce ma enerveaza mult.

 

Ca sa nu vb de faptul ca toti fitobikeri care habar n-au de motociclete, cumpara R1 pt ca este la moda, si da bine la terase !!!!

 

Acum nu vreau sa spun ca eu sunt cine stie ce superbiker, dar macar am o ideie despre ce inseamna sa fii motociclist, citesc mult, intreb oameni mai experimentati, SI IN VIATA MEA NU M-AM URCAT PE MOTOR FARA CASCA !!!!!!!

 

Ce sa zic despre 929 ???

 

Frumoasa, relativ comoda, comparand cu un R1 este ca o limuzina.

 

Are niste frane supertari, in anul 2000 erau cele mai tari pe piata.

 

Mai usoara decat R1, si totusi mai voluminoasa, eu zic ca foarte manevrabila.

 

Trage cat se poate de linear, la 3000 simti cand se deschide supapa H-tev la jumatate, si la 7000 de tot.

 

Ii lipseste un amortizor de ghidon, pt ca este nervoasa, si are tendinta de a face wheelie mai tot timpul.

 

Are un sunet cateodata deranjant la ambreaj, dar asta exista la fiecare 929 si chiar 954, si nu inseamna ca este vreo problema !!

 

In rest este o bijuterie, si se comporta frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 193 si 103kg......

Da, asa e, e mult mai usoara decat r1. a mea are atatea kg cat are r1 dar pare de 2x mai grasa. ce imi place de altfel la nebunie.

Eu am amortizor la ghidon, fata e mult mai stabila, iti recomand unul, vei simti diferenta.

Sunetul la oala de ambreiaj o are si a mea, se pare ca le au toate motoarele, noi o putem auzi pt ca nu se aude nici un alt zgomot de la motor.... lol

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de 10 puncte !!!!

 

A incercat cineva pana acum pe vitezana, solutie care curata injectoarele, care sa toarna in benzina ???

 

Merita incercat, sau sunt sanse ca se infunda si mai rau de la murdaria care este in rezervor ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...