Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Numai bascaliosi pe aici, nu ai unde intreba niste lucruri cu adevarat folositoare. Lucuri de genul:

 

A renuntat cineva la clapeta de aer din carcasa filtrului de aer? Eu tocmai am facut asta dupa ce am citit pe forumuri externe ca ar ajuta motocicleta, se comporta mai bine, etc. Ei bine, la rece, sub 60 de grade motorul da uneori in nas, deci urmeaza sa pun clapeta la loc :)

A renuntat cineva la pair valve, pareri?

 

A renuntat cineva la valva de pe evacuare?

 

Cu ce cauciucuri rulati? Trebuie sa le schimb, momentan sunt tentat de Dunlop Sportmax Sportsmart II?

 

Tocmai am schimbat kit-ul de lant si am aflat niste chestii interesante, cum ar fi ca USA merge cu un raport 16/43 pe cand EU cu 16/42. Eu merg acum 15/42, am si 16-le si ma bate gandul sa iau si un 43 pentru spate. Acum, cu 15/42 merge mult mai bine, trage mai bine, nu e wow, totusi am patit sa se dea pe o roata cand nu ma asteptam ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut eu scos valva de pe evacuare, la turatie mica (sub 3000 daca bine i-mi amintesc) aproape ca nu tragea deloc.

Asa ca l-am montat la loc.

 

Cauciuc am avut Dunlop gp racer, dar na m-a dat pe spate, posibil din cauza presiunii "dubioase" ce cere cauciucul acela.

Daca ar fii sa recomand ceva pt 954, Bridgestone S20 ar fii.

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut eu scos valva de pe evacuare, la turatie mica (sub 3000 daca bine i-mi amintesc) aproape ca nu tragea deloc.

Asa ca l-am montat la loc.

 

Cauciuc am avut Dunlop gp racer, dar na m-a dat pe spate, posibil din cauza presiunii "dubioase" ce cere cauciucul acela.

Daca ar fii sa recomand ceva pt 954, Bridgestone S20 ar fii.

Pentru mine Bridgestone sunt din categoria :puke: , pur si simplu nu le sufar, am avut parte numai de experiente nasoale cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca are careva nevoie am de vanzare un stop spate nou nemontat de honda 929 , fumuriu pe leduri si cu semnale incluse , pret 200 lei negociabil

Il comandasem ptr 929 meu si intre timp am vandut motoreta si am dat de el prin casa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare! cineva interesat de set discuri fata YUTAKA Fireblade 016 si set scarite pilot? noi demontate de pe mobra 0 km inlocuite cu galfer.. pm sau 0721602721 eventual schimb cu set gume 120/180/190 +/- diferente la intelegere... :cheers:

post-68579-0-36455500-1494597127_thumb.jpg
post-68579-0-94461200-1494597225_thumb.jpg
post-68579-0-70438100-1494597067_thumb.jpg

https://www.yutakagiken.co.jp/en/products/brake_brakedisk-market_lineup.html

post-68579-0-17407800-1494911971_thumb.jpg

post-68579-0-89714200-1494911986_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru baietii cu ceva experienta in electrica.

Datele sunt asa:

1. CBR 954RR 2002

2. Baterie AGM fara intretinere noua

3. Incarcarea bateriei la relanti aprox 13v

4. Incarcarea bateriei la ceva turatii peste relanti aprox 14v

5. Incarcarea bateriei intre 4000-5000 rpm cu toate becurile pornite 14.5v

6. Consum amperaj cu motorul oprit si fara consumatori <0.2mA (probabil HISS-ul)

 

Acum situatia ciudata:

Cu bateria la plecare de acasa indicand 12.5V fac un Bucurest-Adancata-Bucuresti (~120km).Cand ajung o masor si constat ca are 12V in cap. De abia a mai pornit odata ajuns acasa. Daca o lasam peste noapte, dimineata nu mai pornea.

 

Oare ce-mi omoara bateria in mers? Are cineva experienta cu asa simptome ciudate?

 

Multumesc anticipat.

Editat de Santon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde masori tensiune de incarcare, la borne ?

Ai masurat incarcarea la cald? Poate suna stupid dar am patit ca dupa ce se incalzea releul sa imi incarce prea mult, opusul la ce ai patit tu dar am o vaga impresie ca e cauzat de acelasi defect.

Leaga un aparat de masura in paralel si da o tura sau masoara dupa ce ai dat o tura, 2 de cartier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai colegi, am nevoie de ceva pentur un 900RR '95. Si anume vreau o flansa adaptoare de la prinderea in 3 bolturi la un slip on de 51mm.

Credeti ca o pot cumpara de undeva sau o poate fabrica cineva de pe aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde masori tensiune de incarcare, la borne ?

Ai masurat incarcarea la cald? Poate suna stupid dar am patit ca dupa ce se incalzea releul sa imi incarce prea mult, opusul la ce ai patit tu dar am o vaga impresie ca e cauzat de acelasi defect.

Leaga un aparat de masura in paralel si da o tura sau masoara dupa ce ai dat o tura, 2 de cartier.

 

@ThunderByte.Multumesc de parere. Cred ca am gasit problema. Am postat si 2 poze aici: /index.php?/topic/746854-problema-electrica-la-un-cbr954/?p=4340601

 

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...