Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa ce am citit toate postarile am hotarat sa cumpar si eu o protectie pt capacul din stanga la 954. Acum intrebarea e cat de mult silicon rezistent la caldura trebuie sa aplic ? Pe toata suprafata sau in varful capacului ? Si cam cat de gros sa fie stratul de silicon dupa presare

20190307_114510.jpg

Editat de Klaus Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Eu am folosit doar silicon negru pentru garnituri( parca scrie pe el ca este bun pana la 280°),cumparat de la Norauto( cca 8 ron tubul). Am folosit aproape un tub intreg  pentru un capac de genul cum ai tu  .Am aplicat in spirala plecand din centru . Inca nu am pierdut niciunul si s-au comportat perfect la impact si abraziune ,cand am facut gimnastica la sol.

Dar eu am comandat toate capacele doar de la Carbonadi...si sunt facute de asa natura ca reteta mea a functionat.Este posibil ca daca ai de la alta firma sa fie putin mai largi si sa fie nevoie de mai mult silicon ... Testeaza intai pe uscat sa vezi cam cat de fix vine...si asa iti faci o idee despre cat de gros trebuie aplicat siliconul.

Am vazut cateva zburand , la alti colegi ...si sunt cam scupe pt asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Eu am avut curaj sa folosesc motoreta dupa cca 1 ora , pentru ca eram si la circuit si eram disperat sa nu pierd o intrare... ,dar mai ales pentru ca am simtit la mana cat de fix a intrat si ce bine s-a asezat dupa cativa pumni si palme. Numai cu o ranga as mai fi putut sa-l dau jos.

Iti pun imediat si o poza cu siliconul pe care il folosesc eu.

20190309_113804.jpg

Daca folosesti tot tubul ala si ai suprafetele curate si uscate , trebuie sa se intepeneasca bine de tot.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

😁

Ok, o sa ramai la fel de bogat pentru ca nu beau alcol deloc.

Sper sa prind o tura pe acolo pentru un gulas la Ciaunul Tihnit si clasica de Cheia/Siriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se potriveste capacul perfect din fericire, dar nu l am montat inca. Vreau si eu sa fac o tura de cheia/siriu. Am descoperit de curand ruta. Problema e ca abia am luat salariul vineri si am ramas fara bani :)) asa ca vreo 2 saptamani cred ca va sta in garaj mobra. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ma abonez si eu aici.
De curand posesor de 954 2003, 36.000 km (daca or fi reali... stiu sigur ca in ultimii 3 ani a cam stat)
Musai sa-mi iau amortizor de ghidon...
Am luat-o putin cu inima stransa, am tot auzit ca au probleme cu a doua si oala. Motocicleta e ok numai ca, stiti cum e, mi-e frica sa nu apara pe viitor problemele astea.
 

cbr1.jpg

cbr2.jpg

cbr3.jpg

cbr4.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Klaus Cata said:

Felicitari ! Ma bucur sa mai vad ca exista interes pt 954 :D. Daca a fost intretinuta si o sa ai si tu grija nu vei avea probleme cativa ani


Mersi!
Inca nu am iesit cu ea la plimbare, o sa revin cu un review.
Am mai mers cu 954 si mi s-a parut foarte manevrabila, chiar m-a surprins.

O sa-i vopsesc codita neagra si o sa-i scurtez toba. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cam avut numai tobe scurte puse jos langa bascula. Avand Y-ul acela acolo jos o sa fie mai complicat sa montez una acolo jos, asa ca o voi scurta pe asta, este prea mare! 

N-o s-o fac micuta rau, doar o s-o injumatatesc. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.04.2019 la 9:29, theos_ a spus:

Ma abonez si eu aici.
De curand posesor de 954 2003, 36.000 km (daca or fi reali... stiu sigur ca in ultimii 3 ani a cam stat)
Musai sa-mi iau amortizor de ghidon...
Am luat-o putin cu inima stransa, am tot auzit ca au probleme cu a doua si oala. Motocicleta e ok numai ca, stiti cum e, mi-e frica sa nu apara pe viitor problemele astea.
 

cbr1.jpg

cbr2.jpg

cbr3.jpg

cbr4.jpg

Cuzinetii in motor sunt problema. Cutia face figuri doar daca a fost data intensiv pe o roata iar oala,oala e "ambreiajul uscat" al Ondei.

 

Km sunt clasicii km la care stagneaza toate motocicletele in Romania :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Gixu. a spus:

Da. E o problema a lor. Moarte subita, fara avertismente :)

 

A mea avea 26000 km, cu carte service.

Nu chiar! Sunt cazuri in care au crăpat la 20.000 km cum se poate intâmpla la orice motor dar per total este un model reușit , sunt multe in RO care se apropie de 100.000 km , fără zgomote sau măcar să mănânce vrun gram de ulei , defectul principal e oala de ambreiaj care face ca dracu mai ales cand e rece .si asta la fel , nu la toate modelele dar in mare parte la majoritatea e deja supărător zgomotul ala .

Editat de jakk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

jajajajaja 😎

WhatsApp Image 2019-05-08 at 18.41.15.jpeg

WhatsApp Image 2019-05-08 at 18.41.21.jpeg

WhatsApp Image 2019-05-08 at 18.41.28.jpeg

WhatsApp Image 2019-05-08 at 18.41.34.jpeg

WhatsApp Image 2019-05-08 at 18.41.47.jpeg

On 19.04.2019 at 13:46, Gixu. said:

Cuzinetii in motor sunt problema. Cutia face figuri doar daca a fost data intensiv pe o roata iar oala,oala e "ambreiajul uscat" al Ondei.

 

Km sunt clasicii km la care stagneaza toate motocicletele in Romania :)))


am gresit, 36.000 km avea in bord un k5 de 600 pe care dorisem sa-l cumpar (dar era varza).
RR-ul meu are 27.000 de km in bord :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asamblata!
Cel mai probabil o sa vopsesc jantele negre, asa cum sunt se murdaresc foarte usor (cu toate ca imi place cum arata cu jantele portocalii).

60035816_294047348198778_6638922865745854464_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Gixu. said:

Vorbeste cu userul Motofan si fa rost de un set de "actipilde" pentru carene. 

 

Cateva detalii schimba radical imaginea motorului.

 

 

Danke!

Cred ca o sa scot "clapeta" de exup din galerie si cablurile, motorasul il las acolo.
Am testat clapeta din airbox si vad ca functioneaza.... s-o scot si pe aia? :D

Si de ce bujiile au pret dublu fata de cele de gsxr? 😮

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...