Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am un Arrow scurt pentru 954. Iti las link, fa o oferta cat esti dispus si poate ne intelegem la ceva :)

http://olx.ro/oferta/evacuare-arrow-honda-cbr-929-954-ID4Tx0U.html

 

E prea prea pentru mine, nu e vorba de cat sunt dispus sa dau cat de cum arata. Spor la vazare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua tuturor..de la un fost posesor de 954. dupa ce s-au aliniat astrele...am ajuns sa am un 929 cu carterul inferior spart...pe care sunt nevoit sa-l dezmembrez. so..prin urmare daca pot face mai multi motociclisti fericiti, de ce nu :) contact : 0722.533.031 sau 0764.943.357, pm sau mesaj pe topic : /index.php?/topic/736880-dezmembrez-honda-929-cbr-900rr-piese-compatibile-%C8%99i-la-954/&do=findComment&comment=4157171

 

din curiozitate ...am citit ca foarte multe 954 au avut probleme la craparea carterului superior ( in dreptul cilindrului 2)...careva pe aici cu ac problema?

in rest...asfalt uscat si benzina de 100 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu culoarea si inca o intrebare cbr ul meu este din 94 si am cumparat un arbore de la un cbr din 98 il pot pune pe motorul meu ? Cuzinetii de palier care sunt pe carterul meu sunt in stare foarte buna ii pot lasa pentru arborele de 98 si sa pun doar cuzineti la biele?

Nu te baga daca nu te pricepi. Eu un motor am facut din 2buc ,si ca noroc au fost aceleasi lot/cod de culoare.altfel nici 100 km nu rezista.ahh si carterul de jos de langa alternator sudat vreo 12cm.si tine deja de vreo 3000km. Amu depinde si de locul crapaturii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot am intrat, sa prezint mobra ... pe mine ma stiti majoriatea cred

CBR 929 din 2000 cu vreo 52ooo km la bord, zic eu reali. Luat anul trecut in iulie de la cineva care nu il mai folosise de 2 ani, luat ca primul motor, l-a tavalit intr-un giratoriu si s-a linistit. Pagubele au fost doar la nivelul carenelor, codita si laterala dreapta plus burta partea dreapta. Pana acum am schimbat la el urmatoarele: rulmenti roata fata(nu intelegeam de ce in drum spre casa se simtea fata ciudat); cuzineti, simeringuri si ulei furca; filtru aer; bujii si lichide. Initial l-am luat ca proiect de weekend, de pus pe picioare si vandut mai departe, dar dupa cateva oferte de 3 lei am hotarat sa il pastrz pentru mine, asa ca in momentul de fata astept sa imi vina actele cu placuta de inmatriculare si asfalt scrie pe el. Intentionez sa ii montez pe viitor un sistem de case-uri, ma bate gandul la niste drumuri mai lungi si ar prinde bine.

post-18053-0-73227800-1460152072_thumb.jpg

post-18053-0-86509700-1460152091_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu culoarea si inca o intrebare cbr ul meu este din 94 si am cumparat un arbore de la un cbr din 98 il pot pune pe motorul meu ? Cuzinetii de palier care sunt pe carterul meu sunt in stare foarte buna ii pot lasa pentru arborele de 98 si sa pun doar cuzineti la biele?

Scuza-ma dar nu stii ce anume ai de facut si este pacat de bani tai.

Documenteaza-te bine si cand esti sigur ca ai inteles apuca-te de treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Am mai postat aici pe grup acum ceva timp cand mi-am luat in noiembrie 954 rr la recomandarea voastra ca fiind fiabila si usor de manevrat. Chiar este un motor genial 954 RR, pacat ca nu l-au produs o perioada mai lunga ... anyway.

 

Am o reala dilema si poate ma ajutati voi. Cand mi-am luat mobra avea o problema de care stiam ca deah, se vedea, respectiv mobra fusese vopsita foarte rau pe negru, oribil de rau as putea zice. Zilele astea m-am tot gandit ce sa fac: sa o vopsesc intr-o culoare care mie imi place, acel portocaliu gen cum este modelul repsol si dupa ca ii lipesc niste stikere, nu sa imit nush ce model dar ceva ce sa imi placa cum arata SAU sa cumpar un set de carene gata vopsit si "stikerit". De unde dilema : am ramas "masca" sa vad ca o pereche de carene costa in practica cat vopsitul celor pe care le am (cam 1600 RON). Am gasit pe ebay niste modele, toate sunt din China. Am mai cautat pe net, am sunat prin Germania si Italia la niste magazine care vand asa ceva .. concluzia : Toate aveam tara de origine China.

 

Modele pe care le-am vazut sunt de tipul:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Repsol-Bodywork-Fairing-Fit-For-Honda-CBR900RR-CBR954RR-900-954-02-03-INJECTION-/131696523180?hash=item1ea9b977ac:g:91gAAOSwoydWiOIi

 

Voi ce parere aveti ? Merita asa ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mbon, ca tot e duminica si ploua, ceva de dat cu parerea (pana se apuca mecanicul de desfacut :) )

 

Se da un 954 cu releu original nou dub 1 an (si pus aerisit sub aripa spate), baterie in mintile ei. Dupa 6 ore de mers ieri (cu o pauza), cu incarcare 13.8 - 14.1 , la un moment dat voltmetrul din bord a aratat ca nu se mai incarca bateria (a ramas pe 12.6). Dupa cativa km, taiat motorul in sarcina, tras pe dreapta, miros de incins de sub sa. Verificat, cele 3 fire galbene de la stator, care duc spre releu, incinse spre topire, mufa lor care cupleaza la cea de releu - incinsa la fel si inegrita. Releul caldut. Lasat sa se raceasca, verificat siguranta, principala de la ignition de 20A - arsa. Schimbat cu una de rezerva, in momentul in care am pus contact - ars instant si a doua. Deci nu am mai insistat.

 

Si acum parerile: prima concluzie ar fi un scurt-circuit pe traseu, dar unde ? => ars siguranta instant. Stator? Releu?

 

P.S. Din nou recomand userul Cata-M pentru serviciile sale - http://www.remorcare-moto.ro/ . Venit sambata seara rapid, eficient, scapat de stress.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga niste bani intr-o pompa de frina radiala, niste anvelope moi. Vopseaua,.., sa mai astepte.

 

Multumesc pentru sfat, am ambele + amortizor de ghidon + toba sport. Acum sunt la opinii cu exteriorul :D inca nu stiu ce sa fac :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mbon, ca tot e duminica si ploua, ceva de dat cu parerea (pana se apuca mecanicul de desfacut :) )

 

Se da un 954 cu releu original nou dub 1 an (si pus aerisit sub aripa spate), baterie in mintile ei. Dupa 6 ore de mers ieri (cu o pauza), cu incarcare 13.8 - 14.1 , la un moment dat voltmetrul din bord a aratat ca nu se mai incarca bateria (a ramas pe 12.6). Dupa cativa km, taiat motorul in sarcina, tras pe dreapta, miros de incins de sub sa. Verificat, cele 3 fire galbene de la stator, care duc spre releu, incinse spre topire, mufa lor care cupleaza la cea de releu - incinsa la fel si inegrita. Releul caldut. Lasat sa se raceasca, verificat siguranta, principala de la ignition de 20A - arsa. Schimbat cu una de rezerva, in momentul in care am pus contact - ars instant si a doua. Deci nu am mai insistat.

 

Si acum parerile: prima concluzie ar fi un scurt-circuit pe traseu, dar unde ? => ars siguranta instant. Stator? Releu?

 

P.S. Din nou recomand userul Cata-M pentru serviciile sale - http://www.remorcare-moto.ro/ . Venit sambata seara rapid, eficient, scapat de stress.

Posibil contactul imperfect al mufei de la stator sa iti fi prajit releul ... daca tot ai schimbat releul, de ce nu ai renuntat la mufa originala si sa cositoresti direct firele, e foarte problematica mufa aia.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil contactul imperfect al mufei de la stator sa iti fi prajit releul ... daca tot ai schimbat releul, de ce nu ai renuntat la mufa originala si sa cositoresti direct firele, e foarte problematica mufa aia.

Ca am zis sa pastrez original, sa nu fac manevre. Dar io-te ca fix "originalul" a prajit. Azi cand s-a apucat sa verifice, sunt arse fire mai sus, deci daca ma apuc sa schimb instalatia, macar sa o schimb cu una de la dezmembrari.

 

Deci caut, daca are/stie careva, instalatia electrica (fire) de la CBR 954

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca am zis sa pastrez original, sa nu fac manevre. Dar io-te ca fix "originalul" a prajit. Azi cand s-a apucat sa verifice, sunt arse fire mai sus, deci daca ma apuc sa schimb instalatia, macar sa o schimb cu una de la dezmembrari.

 

Deci caut, daca are/stie careva, instalatia electrica (fire) de la CBR 954

Schimba nene doar partea ce tine de stator/incarcare, pune alte 3 fire paralel cu instalatia, mai groase un pic, renunta si la mufa dintre stator si instalatie si aia e. La VFR aveam mufa, intrau cablurile in instalatie 10 cm apoi iesea iar mufa pentru releu, na combinatie ... cand am schimbat releul, i-am schimbat pozitia sa fie mai aerisit, am bagat si iesirea din stator direct in releu si de 5 ani nu am mai umblat pe acolo.

» Post actualizat in 12 Apr 2016 18:17

Intrebare pentru posesorii de 929:

La al meu 929 undeva pe la 4500-5000 parca intra ceva in rezonanta, acum nu stiu daca e normal, e ceva slabit pe motor, sau problema e intre ghidon si sa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare are careva un 929 la dezmembrat sau stiti pe careva care dezmembreaza, am nevoie de un far in principiu cu geamul intreg , ca a fost spart si pus in loc un plexiglas si sta distantat de carena(poate are careva far cu geamul intreg si urechile rupte )

Caut si un stop de spate daca are cineva pe led sau unul oem in stare buna si sa vad ca maine daca am timp sau zilele urmatoare desfac mobra si in fct de asta vad ce mai am nevoie. Azi am intrat in posesia ei ce-i drept a cam stat pe dreapta dar motorul si cutia merg tipla si trage f bn , estetic o mai aranjez eu nu e problema in timp .

 

Altceva ce as vrea sa imi ziceti daca o pot rezolva o chestie mobra are cheia pe care e cipul rupta si o alta cheie facuta cu care se porneste, doar ca in momentul cand se pune contactul trebuie apropiata de contact cheia rupta pe care e cipul, doar la pornire. Se poate face ceva sa nu mai stau cu 2 chei, aveti sa imi recomandati pe cineva care face treaba asta sau sa imi ziceti daca o pot rezolva la mn in oras, ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheie - userul serviceaxa aici pe forum. Asta daca nu vrei sa tai tu usor cheia cu cip-ul, scoti cip-ul, il lipesti sub butuc cu poxipol si aia e, folosesti cheia "blanc" pe care o ai, in continuare.

 

Stop spate cu led - http://www.aliexpress.com/item/Rear-Taillight-Tail-Brake-Turn-Signals-Integrated-Led-Light-Lamp-Smoke-For-2000-2001-HONDA-Fireblade/2053743772.html . Eu am si merge perfect (ai variante si cu sticla fumurie si cu sticla transparenta)

 

Far - in caz ca gasesti pe la dezmembrari si-ti cer 100Euro , poate ar fi bine sa iei in calcul si http://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-Front-Headlight-for-Honda-CBR-929RR-929-RR-2000-2001-CBR929RR-Black/32400552627.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...