bu2 Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 uite am io un 929 care suna bestial cu un akrapovic. da nu stiu cum sa uploadez un filmulet ca sa va demonstrez. la relantiu nu suna cine stie ce,nu ti atrage atentia, dar in ture e criminala,mai ales la 7000 de ture si pe revenire. de la giurgiu pana la bucuresti imi face urechile varza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 uite am io un 929 care suna bestial cu un akrapovic. da nu stiu cum sa uploadez un filmulet ca sa va demonstrez. la relantiu nu suna cine stie ce,nu ti atrage atentia, dar in ture e criminala,mai ales la 7000 de ture si pe revenire. de la giurgiu pana la bucuresti imi face urechile varza baga pe youtube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Merci de informatiile pt Rizoma! Am rezolvato oarecum cu montarea saibei... Isi revine singura dar mai greu de cat ar trebui! Acu o sa incerc si cu cablurile...dar daca le lungesc nu o sa am acea pauza cand trag de acceleratie?? Pai nu le dai decat suficienta lejeritate cat sa nu stranga... nu le desface chiar atat cat sa aiba joc, ci doar 2 mm, cat sa nu stranga! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 si eu am akrapovic pe 954, suna ok, e din titan, la relanti nu suna asa de profund ca unul de carbon dar peste 7000rpm e criminal. ma gandesc s-o scurtez un pic.... just for fun, dar mi-e frica ca atunci cand voi merge vara drumuri mai lungi o sa-mi crape schubertul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 pai asta e cu akrapovicu,tot totan e si a mea,iti face varza urechile la drum lung si fara s o mai scurtezi,seara pin giurgiu nici nu ti mai zic de cate ori ma opreste politia si ma ameninta cu R.A.R>-ul.da s o mai si scurtezi. sa iasa nitel soarele si fac un filmulet sa vedeti cum urla si l pun pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 cam asa suna a meu http://www.youtube.com/watch?v=NmBaxw8HHuE nu zic nu suna asa rau dar mi`ar place sa sune mai tare ... mai am un kawa si ala suna asa fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tendon Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 plase cu protectii hard la super pret. detalii aici: /index.php?showtopic=190509 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 gata am rezolvat-o cu mansoanele RIZOMA am desfacut si la cabluri dar degeaba, problema era de la ghidon era mai gros din cuza vopselei care se oxidase pe dedesubt ,am luat smirghel si am inlaturat-o,am dat cu un pic de silicon si gata acum este ca inainte pot sa dau si eu rafe in pasaj la unirii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 cam asa suna a meu http://www.youtube.com/watch?v=NmBaxw8HHuE nu zic nu suna asa rau dar mi`ar place sa sune mai tare ... mai am un kawa si ala suna asa fain alo, nenea, casca unde e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 gata am rezolvat-o cu mansoanele RIZOMA am desfacut si la cabluri dar degeaba, problema era de la ghidon era mai gros din cuza vopselei care se oxidase pe dedesubt ,am luat smirghel si am inlaturat-o,am dat cu un pic de silicon si gata acum este ca inainte pot sa dau si eu rafe in pasaj la unirii Eu cand le-am montat din start am dat pana la teava curata , a trebuit sa iau cu smirgel si din plasicul din interiorul mansonului La mine preblema a aparutin momentul cand am montat partea cu demarorul.... Tine undeva.... am pilit, am uns dar perfect nu ii nici acum.... O sa incerc faza cu cablurile dar parca mi-e greu sa dau toare jos sa ajung la injectoare....nici nu m-am uitat daca nu e reglaj si sus.... Toate cele bune..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 ma batea gandul sa imi fac si eu cadou niste rizoame ..cred ca in final ma aleg cu niste perizome ..tanga la italieni. nu ma asteptam sa fie asa mare bataie de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 mie nu-mi place yoshimura, nici macar pe 1000rr. imi place akra pe zx10r sau zx9r. uhaaaaaaaaaa ahhh, si sti ce imi mai place? termignoli si Ajko. super sunete Termignoli am eu evacuare complecta ( galerii + finala ) si nu mie se pare cine stie ce!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 ma batea gandul sa imi fac si eu cadou niste rizoame ..cred ca in final ma aleg cu niste perizome ..tanga la italieni. nu ma asteptam sa fie asa mare bataie de cap. Nu e cine stie ce bataie de cap... in cuvinte pare mult, dar in practica e destul de simplu. Acuma schimb un pic subiectul: Fratii mei, va rog sa ma ajutati! Motorachele meu face o figura nu tocmai simpatica: dupa ce il pornesc, se incalzeste asa cum trebuie, plec cu el din loc si aproximativ in 5 minute incepe sa traga numai in 3 pistoane, dupa care moare de tot - in mers. Dupa acesta schema nu mai vrea sa porneasca normal sub nici o forma. Insa daca incerc sa il pornesc cu socul tras (chiar numai un pic) porneste instantaneu si merge perfect. La inceput facea chestia asta o singura data, si credeam ca e din cauza ca nu l-am lasat sa intre in temperatura suficient. Acum, insa, face chestia asta periodic (adica daca fac o tura mai lunga, o face aproximativ din 20 in 20 de minute). Precizez ca tocmai am schimbat bujiile si cu cele noi face exact la fel, deci nu cred ca e o problema de aprindere, ci de carburatie. Intrebarea mea este: CE NAIBA ARE???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Nu e cine stie ce bataie de cap... in cuvinte pare mult, dar in practica e destul de simplu. Acuma schimb un pic subiectul: Fratii mei, va rog sa ma ajutati! Motorachele meu face o figura nu tocmai simpatica: dupa ce il pornesc, se incalzeste asa cum trebuie, plec cu el din loc si aproximativ in 5 minute incepe sa traga numai in 3 pistoane, dupa care moare de tot - in mers. Dupa acesta schema nu mai vrea sa porneasca normal sub nici o forma. Insa daca incerc sa il pornesc cu socul tras (chiar numai un pic) porneste instantaneu si merge perfect. La inceput facea chestia asta o singura data, si credeam ca e din cauza ca nu l-am lasat sa intre in temperatura suficient. Acum, insa, face chestia asta periodic (adica daca fac o tura mai lunga, o face aproximativ din 20 in 20 de minute). Precizez ca tocmai am schimbat bujiile si cu cele noi face exact la fel, deci nu cred ca e o problema de aprindere, ci de carburatie. Intrebarea mea este: CE NAIBA ARE???? ai niste carburi de vanzare. ia schimbale cu alea poate nu o sa mi faca. si vezi benzina. verifica furtunele etc etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 de unde ai cumparat bujiile? am luat si eu un set si dupa 100km le-am aruncat. erau contrafacute. atentie mare, luati macar de la louis daca nu sunteti siguri de sursa de unde provin. poze cu "csenonu" pe 954.... http://www.bikepics.com/pictures/1240156/ http://www.bikepics.com/pictures/1240160/ http://www.bikepics.com/pictures/1240162/ fara sa vreau am postat deodata cu alexutzzz pozele pe bikepics... a se vedea diferenta..... http://www.bikepics.com/honda/cbr900/03/pics.asp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Dopeman ar trebuii sa pui si pozitii albe. Si eu am in cap xenon dar bugetul este limitat deocamdata. Ce bec are pe faza scurta?Ce ai pus tu are 6000k nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 da, asa e. am pozitii albe de la philips, dar o sa pun niste leduri. sa sti ca am scapat ieftin, 65 de euro am dat pe toata chestia asta si am montat-o singur (fapt de care sunt ft mandru) in doar 20 de min. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Super ok pretul,stiu ca e destul de usor de montat. De unde ai cumparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 de la un amic care le comercializeaza. sunt sigur ca nici in Buc nu o sa fie mai scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Mai baieti, voi va dotati mobrele cu tot felul de acareturi,o adevarata pasiune!!! Am o nelamurire: cu ce sint mai bune minerele Rizoma in afara ca arata bine? Poate i-mi pun si eu niste Rizome. Sint curios citi dintre posesorii de Fireblade de aici au placute de frina Nissin,sint destul de scumpe. La Serres era un amic bun care a luat cu el o pereche de discuri wawe Galfer, mi le-a imprumutat si am constatat ca nu merg frinele ca lumea. Ideea e ca un set de frine bune este alcatuit din discuri,placute,conducte si pompa.Am constatat ca daca schimb discurile trebuie sa schimb si placutele. Oare daca schimbi placutele nu tre sa schimbi si discurile? Eu zic ca da! Ma mai intreb citi dintre voi cei de aici puteti pleca dimineata la 10 grade pe o roata fara sa incalziti deloc cauciucul spate? A mea poate, nu va zic ce cauciucuri are ,va las sa ghiciti, poate Mertan stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 nu fi rau, eu am inceput sezonul prin a schimba tot, inclusiv uleiul din telescoape si lichidul de frana. la consumabile bag tot ce e mai bun, fac un resesrch serios pana sa aleg ceva. intervalele de service sunt scumpe iar de ex xenonul il am sa ma vada mai bine cei care vor sa ma omoare, si merg ft mult seara pe motor, mai ales vara si crede-ma, ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 gata... ma duc la somn. maine plec la examen. sa imi tineti pumnii firebledistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Mai baieti, voi va dotati mobrele cu tot felul de acareturi,o adevarata pasiune!!! Am o nelamurire: cu ce sint mai bune minerele Rizoma in afara ca arata bine? Poate i-mi pun si eu niste Rizome. Sint curios citi dintre posesorii de Fireblade de aici au placute de frina Nissin,sint destul de scumpe. La Serres era un amic bun care a luat cu el o pereche de discuri wawe Galfer, mi le-a imprumutat si am constatat ca nu merg frinele ca lumea. Ideea e ca un set de frine bune este alcatuit din discuri,placute,conducte si pompa.Am constatat ca daca schimb discurile trebuie sa schimb si placutele. Oare daca schimbi placutele nu tre sa schimbi si discurile? Eu zic ca da! Ma mai intreb citi dintre voi cei de aici puteti pleca dimineata la 10 grade pe o roata fara sa incalziti deloc cauciucul spate? A mea poate, nu va zic ce cauciucuri are ,va las sa ghiciti, poate Mertan stie. Manerele Rizoma, pe langa faptul ca arata exceptional, sunt fiabile si cel putin mie imi confera o dozare foarte preciza a acceleratiei, datorita aderentei foarte bune la manusa. Eu am discuri Braking Wave, furtune cu imbracaminte metalica si placute adecvate si franeaza de se ingroapa in asfalt. Pompa a ramas originala, dar nu simt nevoia alteia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 eu spun ca fiecare isi pune pe mobra ce simte el nevoia, eu nu pun pc, ca n-am de ce, pun cauciucuri bune pentru ca am nevoie, pun un double bouble pentru ca sunt si inalt si merg si mult bagat in motor, pun un lant si pinioane bune pentru ca stiu ce inseamna un lant prost si uzat. si lista ar putea continua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 depinde ..fiecare disc merge bine cu anumite placute. eu pe blade'ul lui hellics am pus furtune, discuri wave si placute brembo. ulterior placute braking si tin sa spun ca franele erau exceptionale. despre nissin ..booh ..on intreaga italie foloseste altceva ..asa ca m'am orientat si eu in functie de ei. Brembo, SBS, Carbone Lorraine si Braking. e suficient. fara kkturi de lucas si Ferodo ..bani aruncati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.