ruud914 Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Pe fata am discuri normale cu placute brembo si furtune + pompa franeaza super. Pe spate am disck wave placute brembo + pompa si furtune ( precizez leam luat ocazie ca atfel nu investeam pe spate fara rost! ) si franeaza super si spatele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 spatele cam la toate motoarele reusesti sa il blochezi pe franare ..e pea putin important oricum. ar fi culmea ca un 929 cu 330mm discuri pe fata sa nu franeze bine. eu maxim pot pune pe suzu 320mm ..ma bate gandul, dar sa imi vand inainte discurile originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 eu de ex nu am reusit nici cum sa-mi reglezi frana spate pe 919. iar pe 954 am reusit sa stric spatele punand niste placute no name, sau cum ar zice mac cacao-uri. deja am emotii cand o sa trebuiasca sa schimb pe fata, in prezent are o frana fenomenala dar sunt sigur ca talentul meu de-a pune idiotenii pe motor isi v-a arata din nou fatza. astept recomandari. vreau frane bune, merg mult pe trasee montane si franez destul la limita si tare. cu spatele ajut destul de rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 eu de ex nu am reusit nici cum sa-mi reglezi frana spate pe 919. iar pe 954 am reusit sa stric spatele punand niste placute no name, sau cum ar zice mac cacao-uri. deja am emotii cand o sa trebuiasca sa schimb pe fata, in prezent are o frana fenomenala dar sunt sigur ca talentul meu de-a pune idiotenii pe motor isi v-a arata din nou fatza. astept recomandari. vreau frane bune, merg mult pe trasee montane si franez destul la limita si tare. cu spatele ajut destul de rar. Parerea mea este ca daca nu mergi pe pista, sau nu faci 'sport de performanta', frana spate exista numai sa te ajute. Este important, eu il folosesc mai tot timpul, incep sa franez cu fata si ajut cu spatele, ca nu strica. Eu l-am reglat sa stea in pozitia in care sa nu-l activez din greseala daca misc piciorul pe scarita. Dar sa nu dea Dumnezeu, sa fim nevoiti vreodata, sa ne oprim numai cu ajutorul ei, ca atunci am belit p..la !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 fireblade varianta ruseasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 frumos esti ma. .... lol atentie la jaloane si arate-ne plasticul cat de curand!!!! succes (daca ai nelamuriri cum s-o inclini printre jaloane ma ai in lista de mess ....... aseara dormeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 /index.php?showtopic=194682 mancamiar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 (editat) Sal nu stiti cam pe la ce preturi se invarte o chestie din aia ce arata in ce viteza esti?nu stiu voi cum faceti dar eu unul niciodata nu stiu in ce viteza is Editat Aprilie 5, 2008 de Balicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 cam 70-75€ ..daca vrei imi spui are si led gearshift draceeeeeeeeeeeeeeee asta da motor, nu blade'ul ala cu care te tot lauzi tu ahahahahahahah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 poti sa ne areti ce tip e? cum arata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 poti sa ne areti ce tip e? cum arata? 70€ daca nu ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 count me in....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 daca mai vrea si altcineva ..sa se anunte ..si dau o comanda mai mare .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 la motoarele care au cablu de kilometraj merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 exista adaptor ptr cablu din cate am vazut ..pot sa ma interesez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 m am interesat si eu,e mult mai scump ,poate am vaz io de la alta firma. si conectarea iar e cu probleme.ca e destul de complicat, tine seama de turatia motorului ca sa si dea seama in ce viteza esti... cand va montati sa ma anuntati si pe mine,sa vad si io cum lucreaza. poate ma razg si mi pun si io dc e doar 75 de E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 e interesanta treaba intr-un fel... dar pe circuit nu ai nevoie de asta(pt cine e reisar). dar nu vad cum este adaptor pentru cablu. adica eu scot cablu si nu o se mai miste vitezometru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 exact pe circuit ai nevoie de asta, sau pe strada daca esti un bou ca mine care schimba motoarele inainte sa se obisnuieasca cu ele....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 el n are treaba cu cablul de kilometraj,el functioneaza pe baza turatiei motorului.m am uitat io pe un site mai acum ceva vreme,si e destul de greu de setat. il bagi in viteza 1,el memoreaza turatia pt vit 1. bagi a 2 .... bagi a 3... cava de genu. dasta sunt curios sa vad si io la cineva montat.sa vad cum lucreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 el n are treaba cu cablul de kilometraj,el functioneaza pe baza turatiei motorului.m am uitat io pe un site mai acum ceva vreme,si e destul de greu de setat. il bagi in viteza 1,el memoreaza turatia pt vit 1. bagi a 2 .... bagi a 3... cava de genu. dasta sunt curios sa vad si io la cineva montat.sa vad cum lucreaza. eu stiam ca are legatura cu senzorul de la vitezometru.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 ca sa fiu mai precis, astea 2 sunt modelele disponibile, starlane nu e disponibil am fost anuntat de colaborator. modelul economic, doar gear indicator modelul retroiluminat, cu gearshift precizez ca e foarte simplu montajul, vine manual de instructiuni in ita si engleza, schema si codul de culori ptr marea parte a motocicletelor, astfel stiti unde sa lipiti firul. Functionarea: are o perioada de invatare in care citeste semnalul de la vitezometru si cel de turatii astfel reuseste sa afiseze treapta de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carene Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 gear indicator se poate monta pe un sc 33? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 pe toate motoarele care au km digital, da si ptr SC33 ca pentru marea parte. chiar si cele cu km mecanic ..au adaptorul lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 ca sa fiu mai precis, astea 2 sunt modelele disponibile, starlane nu e disponibil am fost anuntat de colaborator. modelul economic, doar gear indicator modelul retroiluminat, cu gearshift precizez ca e foarte simplu montajul, vine manual de instructiuni in ita si engleza, schema si codul de culori ptr marea parte a motocicletelor, astfel stiti unde sa lipiti firul. Functionarea: are o perioada de invatare in care citeste semnalul de la vitezometru si cel de turatii astfel reuseste sa afiseze treapta de viteza. vreau si eu da numai daca imi spuneti si mie ce principiu de functionre are si cum se monteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 6, 2008 Share Postat Aprilie 6, 2008 ai mai multe fire care intra in mufa de la bord. in schema vin detalii despre cele 2 fire care te intereseaza pe tine: kilometraj si turometru. indicatorul are 4 fire: 2 se leaga pe cele ce kilometraj respectiv turometru, iar celelalte la + si -. atat urmeaza sa faci o tura cu motorul si sa schimbi toate vitezele deoarece dispozitivul tre sa memoreze semnalele primite in fiecare treapta si sa indice corect. tu tre sa te gandesti doar la faptul ca el va indica, ce si cum e destul de simplu-complicat in acelasi timp, dar face el toata treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.