andrei belcic Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 178 uscat + 20 benzina + 3.5 ulei + 1 telescoape + 1.2 antigel. Cam asa stiu eu. Avand in vedere ca un motor cu mai multi cilindri e mai greu decat unul cu un singur cilindru, la capacitati asemanatoare, si tinand cont de avansarea tehnologiei materialelor, dar si de faptul ca nu va fi high performance bike, ei bine, d-asta cred eu ca greutatea aia de 180kg se refera la uscat. Cat sa aiba rezervorul ca sa fie 180kg la ud? Si de 10l daca ar fi si tot pare o greutate prea mica pt un bicilindru de 700cc. Eu ma astept sa fie chiar un pic mai grea decat F800. Nu cred ca vor face compromisuri calitate vs greutate in stilul BMW. Si Honda Crossrunner a iesit balena. Nu e stilul japonezilor sa fie ahtiati dupa greutate mica, mai ales la mobre de magazin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 logic ar fi sa fie cam pe unde e noua Africana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 (editat) 178 uscat + 20 benzina + 3.5 ulei + 1 telescoape + 1.2 antigel. Cam asa stiu eu. Avand in vedere ca un motor cu mai multi cilindri e mai greu decat unul cu un singur cilindru, la capacitati asemanatoare, si tinand cont de avansarea tehnologiei materialelor, dar si de faptul ca nu va fi high performance bike, ei bine, d-asta cred eu ca greutatea aia de 180kg se refera la uscat. Cat sa aiba rezervorul ca sa fie 180kg la ud? Si de 10l daca ar fi si tot pare o greutate prea mica pt un bicilindru de 700cc. Eu ma astept sa fie chiar un pic mai grea decat F800. Nu cred ca vor face compromisuri calitate vs greutate in stilul BMW. Si Honda Crossrunner a iesit balena. Nu e stilul japonezilor sa fie ahtiati dupa greutate mica, mai ales la mobre de magazin. Nu cred ca va fii asa mare diferenta intre cele doua motoare, sa nu uitam ca un monocilindru va avea o volanta mai grea. nu stiu daca are si arbori de echilibare pentru a diminua vibratiile. hai ca m-ai facut curios si o sa caut pe net. 51kg pentru motorul de pe XT, despre mt-07 nu gasesc informatii decat ca ar fi usor si compact... Editat Aprilie 15, 2016 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 (editat) logic ar fi sa fie cam pe unde e noua Africana. Nici chiar asa. Va fi mai usoara. Totusi sunt 300cc diferenta, care se vor simti si in greutate. » Post actualizat in 15 Apr 2016 15:08 51kg pentru motorul de pe XT, despre mt-07 nu gasesc informatii decat ca ar fi usor si compact... Asa, la mana, imi amintesc ca motorul de la Tenere il caram in mana, cand il duceam in casa. Greu, cu pauze, dar mergea. La actuala AT a mea, nici gand. I-am facut un skateboard. PS. XT e racit cu aer, deci fara canale, fara pompa, etc.... Editat Aprilie 15, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 (editat) Andrei compara cu motorul de pe TX660Z tenere nu cu cel de pe vechiturile alea racite pe aer... tu compari motor din 2014 cu motor din 90? compara cu motorul minareli care este pe toate modele Yamaha cu racire pe apa generatia de dupa 2000 a motorului de 660 ia niste specificatii sa studiezi ca sa vorbim despre acelasi lucru: http://www.minarelli.com/pdfeng/xt660.pdf care e logica sa compari xt 600 tenere cu mt-07 tenere? il comaparam daca vrei cu xt660z tenere modele noi generatie mai noua... motorul de pe africana ta (modelul vechi) e bicilidru cu cilindrii separati mult mai masiv ca blocul motor de pe MT-07. Editat Aprilie 15, 2016 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Pai ai zis XT. Deci e cel cu aer. Daca ziceai XTZ, OK. Eu, la mana, ma referam la ce am avut. Adica vechiul Tenere si vechea AT. Am omis, intradevar, ca AT are cilindri separati. Dar tot mai greu cred ca iese un bicilindru in linie decat un monocilindru, in ciuda volantei. Ideea, de la inceput, e ca eu cred ca 180kg se refera la mobra uscata. Chiar si uda dar fara rezervor mi se pare o performanta. Adica in nici un caz 180kg la plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 (editat) nu are cum sa o scoata 180kg la plin, abia mt-07 are 169kg la plin, dar aici ai rezervor mai mare, carenaj, alte roti, suspensii mai lungi mai grele. eu zic ca nu trece de 200-205. oricum tot proiectul asta daca va veni cu un pret mai mic decat tenereul xtz o sa faca deranj in piata... PS XT este si cea de 660 si e racire pe apa, dar may bad ca nu am fost clar Editat Aprilie 15, 2016 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 nu are cum sa o scoata 180kg la plin, abia mt-07 are 169kg la plin, dar aici ai rezervor mai mare, carenaj, alte roti, suspensii mai lungi mai grele. eu zic ca nu trece de 200-205. oricum tot proiectul asta daca va veni cu un pret mai mic decat tenereul xtz o sa faca deranj in piata... MT-07 are 180 de kile. Respectand proportiile MT-03 are 170. Cum XT660Z are 210, un fel de 3 simpla da ca poate asta o sa aiba 220? » Post actualizat in 15 Apr 2016 21:18 mt-07 este noua 5900 de euro tva inclus la motodynamics parca la pretul ala nu are TVA si nici ABS. Daca scot tenereul asta la 7000 or sa acapareze o mare bucata din piata, indiferent de greutatea mobrei care precis nu o sa iasa mai mare de 200-205 la plin pai tenere-ul vechi e mai scump de 7000... » Post actualizat in 15 Apr 2016 21:24 Andrei compara cu motorul de pe TX660Z tenere nu cu cel de pe vechiturile alea racite pe aer... tu compari motor din 2014 cu motor din 90? compara cu motorul minareli care este pe toate modele Yamaha cu racire pe apa generatia de dupa 2000 a motorului de 660 mno, xt660z ca bloc motor, fara a lua in calcul injectia nu e chiar mare inginerie fatza de xtz660... ia niste specificatii sa studiezi ca sa vorbim despre acelasi lucru: http://www.minarelli.com/pdfeng/xt660.pdf e un motor rezonabil dar nu cine stie ce. in zona mono mare bmw/husqvarna si ktm/husqvarna stau mai bine ca performanta... vb ca propitar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 Pe de alta parte, e bine ca nu se grabesc cu mobra asta. Macar s-o faca cum trebuie. Ca pret, eu ma astept la 8500 euro varianta de baza. Daca o mai exista euro pana atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 (editat) Daca o mai exista euro pana atunci. Sper ca nu. Editat Aprilie 16, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 (editat) http://www.motocicleteyamaha.ro/noul-yamaha-mt-03-2016-confirmat se vede ca nu-i motorul bicilindru de 320 cc, dar ... Editat Aprilie 19, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LycanC Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Tracer 700: http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/yamaha-tracer-700-revealed/31143.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.