Sari la conținut

YAMAHA TENERE 700


Postări Recomandate

178 uscat + 20 benzina + 3.5 ulei + 1 telescoape + 1.2 antigel. Cam asa stiu eu.

Avand in vedere ca un motor cu mai multi cilindri e mai greu decat unul cu un singur cilindru, la capacitati asemanatoare, si tinand cont de avansarea tehnologiei materialelor, dar si de faptul ca nu va fi high performance bike, ei bine, d-asta cred eu ca greutatea aia de 180kg se refera la uscat. Cat sa aiba rezervorul ca sa fie 180kg la ud? Si de 10l daca ar fi si tot pare o greutate prea mica pt un bicilindru de 700cc. Eu ma astept sa fie chiar un pic mai grea decat F800. Nu cred ca vor face compromisuri calitate vs greutate in stilul BMW. Si Honda Crossrunner a iesit balena. Nu e stilul japonezilor sa fie ahtiati dupa greutate mica, mai ales la mobre de magazin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

178 uscat + 20 benzina + 3.5 ulei + 1 telescoape + 1.2 antigel. Cam asa stiu eu.

Avand in vedere ca un motor cu mai multi cilindri e mai greu decat unul cu un singur cilindru, la capacitati asemanatoare, si tinand cont de avansarea tehnologiei materialelor, dar si de faptul ca nu va fi high performance bike, ei bine, d-asta cred eu ca greutatea aia de 180kg se refera la uscat. Cat sa aiba rezervorul ca sa fie 180kg la ud? Si de 10l daca ar fi si tot pare o greutate prea mica pt un bicilindru de 700cc. Eu ma astept sa fie chiar un pic mai grea decat F800. Nu cred ca vor face compromisuri calitate vs greutate in stilul BMW. Si Honda Crossrunner a iesit balena. Nu e stilul japonezilor sa fie ahtiati dupa greutate mica, mai ales la mobre de magazin.

 

Nu cred ca va fii asa mare diferenta intre cele doua motoare, sa nu uitam ca un monocilindru va avea o volanta mai grea. nu stiu daca are si arbori de echilibare pentru a diminua vibratiile. hai ca m-ai facut curios si o sa caut pe net.

 

51kg pentru motorul de pe XT, despre mt-07 nu gasesc informatii decat ca ar fi usor si compact...

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

logic ar fi sa fie cam pe unde e noua Africana.

Nici chiar asa. Va fi mai usoara. Totusi sunt 300cc diferenta, care se vor simti si in greutate.

» Post actualizat in 15 Apr 2016 15:08

51kg pentru motorul de pe XT, despre mt-07 nu gasesc informatii decat ca ar fi usor si compact...

 

Asa, la mana, imi amintesc ca motorul de la Tenere il caram in mana, cand il duceam in casa. Greu, cu pauze, dar mergea. La actuala AT a mea, nici gand. I-am facut un skateboard.

 

PS. XT e racit cu aer, deci fara canale, fara pompa, etc....

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei compara cu motorul de pe TX660Z tenere nu cu cel de pe vechiturile alea racite pe aer...

tu compari motor din 2014 cu motor din 90? compara cu motorul minareli care este pe toate modele Yamaha cu racire pe apa generatia de dupa 2000 a motorului de 660

 

ia niste specificatii sa studiezi ca sa vorbim despre acelasi lucru: http://www.minarelli.com/pdfeng/xt660.pdf

 

care e logica sa compari xt 600 tenere cu mt-07 tenere? il comaparam daca vrei cu xt660z tenere modele noi generatie mai noua...

 

motorul de pe africana ta (modelul vechi) e bicilidru cu cilindrii separati mult mai masiv ca blocul motor de pe MT-07.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ai zis XT. Deci e cel cu aer. Daca ziceai XTZ, OK.

 

Eu, la mana, ma referam la ce am avut. Adica vechiul Tenere si vechea AT. Am omis, intradevar, ca AT are cilindri separati. Dar tot mai greu cred ca iese un bicilindru in linie decat un monocilindru, in ciuda volantei.

 

Ideea, de la inceput, e ca eu cred ca 180kg se refera la mobra uscata. Chiar si uda dar fara rezervor mi se pare o performanta. Adica in nici un caz 180kg la plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are cum sa o scoata 180kg la plin, abia mt-07 are 169kg la plin, dar aici ai rezervor mai mare, carenaj, alte roti, suspensii mai lungi mai grele. eu zic ca nu trece de 200-205. oricum tot proiectul asta daca va veni cu un pret mai mic decat tenereul xtz o sa faca deranj in piata...

 

PS XT este si cea de 660 :P si e racire pe apa, dar may bad ca nu am fost clar ;)

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are cum sa o scoata 180kg la plin, abia mt-07 are 169kg la plin, dar aici ai rezervor mai mare, carenaj, alte roti, suspensii mai lungi mai grele. eu zic ca nu trece de 200-205. oricum tot proiectul asta daca va veni cu un pret mai mic decat tenereul xtz o sa faca deranj in piata...

 

MT-07 are 180 de kile. Respectand proportiile MT-03 are 170. Cum XT660Z are 210, un fel de 3 simpla da ca poate asta o sa aiba 220?

» Post actualizat in 15 Apr 2016 21:18

mt-07 este noua 5900 de euro tva inclus la motodynamics parca

 

la pretul ala nu are TVA si nici ABS.

 

Daca scot tenereul asta la 7000 or sa acapareze o mare bucata din piata, indiferent de greutatea mobrei care precis nu o sa iasa mai mare de 200-205 la plin

 

pai tenere-ul vechi e mai scump de 7000...

» Post actualizat in 15 Apr 2016 21:24

Andrei compara cu motorul de pe TX660Z tenere nu cu cel de pe vechiturile alea racite pe aer...

tu compari motor din 2014 cu motor din 90? compara cu motorul minareli care este pe toate modele Yamaha cu racire pe apa generatia de dupa 2000 a motorului de 660

 

mno, xt660z ca bloc motor, fara a lua in calcul injectia nu e chiar mare inginerie fatza de xtz660...

 

ia niste specificatii sa studiezi ca sa vorbim despre acelasi lucru: http://www.minarelli.com/pdfeng/xt660.pdf

 

e un motor rezonabil dar nu cine stie ce. in zona mono mare bmw/husqvarna si ktm/husqvarna stau mai bine ca performanta... vb ca propitar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...