Sari la conținut

GS500 E Probleme cu pornirea


Postări Recomandate

Dupa cum e vorba de ce ti-e frica nu scapi , doar ce am scos motorul de la mecanic si am parcurs vreo 50km dupa care se auzea un zgomot urat pe partea stanga la motor in zona alternatorului , am mers la un alt mecanic am pornit motorul se auzea acel zgomot incontinuu si la liber si accelerata doar ca in acceleratie se auzea tot mai tare. Mecanicul nici nu s-a stresat mi-a zis direct ca e dus motorul mai am de umblat umpic cu el pana bubuie ... bun avand in vedere ca motorul e din 93 m-a cam luat cu transpiratii si am sunat la alt mecanic , in timp ce mergeam spre el motorul s-a oprit brusc si cand incercam sa il pornesc se auzea un zgomot dar nu invartea deloc, cam acelasi zgomot care se aude si la masina cand e dusa pana de la alternator dar tot nu pot sa imi dau seama dece s-a oprit asa brusc , sa fi avut dreptate primul mecanic sau sa fie doar dus alternatorul din pacate mecanicul la care am lasat acuma motorul nu se poate apuca de ea decat peste vreo cateva zile si sunt curios daca mai stie careva sau daca a patit ceva in genul. Mentionez ca sunetul care se auzea era ca si cum ai lovi 2 bucati de tabla intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm...tu ai un motor care ar fi trebuit sa te interesezi de mult ca e predispus la supraincalzire si ai trebuie ulei de motor foarte bun , predispuse sa manance segmentii mai repede daca ai pui orice ulei 10w40 gen repsol sau minerale...ai verificat nivelul uleiului pe joja zilele astea? daca da si e ok, inca poti respira usurat...daca e sub minim, ai pus-o! sper ca motorul nu incepea sa sune a motor de trabant ( daca n-ai auzit vreodata cauta pe youtube) ca asta inseama ca ai cuzinetii arbore si biela beliti = poti sa incepi sa al dezmembrezi .... iti zic din proprie experienta cu gs 500 si gs 450 cand eram copil si nu stiam cu ce se mananca intretinutul motoarelor :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm...tu ai un motor care ar fi trebuit sa te interesezi de mult ca e predispus la supraincalzire si ai trebuie ulei de motor foarte bun , predispuse sa manance segmentii mai repede daca ai pui orice ulei 10w40 gen repsol sau minerale...ai verificat nivelul uleiului pe joja zilele astea? daca da si e ok, inca poti respira usurat...daca e sub minim, ai pus-o! sper ca motorul nu incepea sa sune a motor de trabant ( daca n-ai auzit vreodata cauta pe youtube) ca asta inseama ca ai cuzinetii arbore si biela beliti = poti sa incepi sa al dezmembrezi .... iti zic din proprie experienta cu gs 500 si gs 450 cand eram copil si nu stiam cu ce se mananca intretinutul motoarelor :))

Pfuaaa, ce sfaturi si alarme p-aici vere!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cum vrei mai "desteptule" sa-i explici la unu care habar nu are mecanica si tot incearca sa-l haraie la autmat doar doar poate mai merge ?stii tu din proprie experienta cum se aude nu unul ci 3 motoare de gs 400, 450 si 500 cum fac cand ai cuzinetii dusi? proabil nu...eu da......si acum 2 luni am mai cumparat ptr un amic un gs500 posibil cu cuzinetii dusi si a trebuit sa stau sa fac diagnoza prin telefon cu vanzatorul nestiutor de mecanica si babeste l-am pus sa verifice pana stiam sigur ca nu are pic de joc in vibrochen si biele ... si doi la mana trebuie sa invete sa-si verifice periodic chestii elementare precum nivel ulei la motor,iti garantez pe orice vrei tu la cei la care au belit cuzinetii si arborele la gs-uri...halind ulei si mergand pana au ramas fara s-au trezit...dar ce are?....nu stiau si n-au verificat.....iar un ulei de calitate face diferenta!

 

 

ce sfaturi ai dat bree..mare ajutor

 

si da,poate fi si intinzatorul distributiei dus ,caz fericit,sau poate ceva desprins la rotor/bobinele alternatorului dar asta slabe sanse ,ca sa fie din stanga....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietenas, de cand nivelul de ulei inseamna ca e dus motorul? Poate pierde pe undeva, poate n-a mai fost completat de 5000 km, poate n-a fost pus cat trebuie de cand s-a facut schimbul...

 

 

.ai verificat nivelul uleiului pe joja zilele astea? daca da si e ok, inca poti respira usurat...daca e sub minim, ai pus-o!


» Post actualizat in 28 Mar 2016 19:20


.iar un ulei de calitate face diferenta!


» Post actualizat in 28 Mar 2016 19:21


daca ai pui orice ulei 10w40 gen repsol sau minerale..

 

Auzi, cand s-a inventat motorasul ala de pe GS 500 cred cam ce mari tehnologii de uleiuri sintetice crezi tu ca erau pe piata? Stiu eu unu' care a batut suta de mii de km cu ulei mineral. Asta acu vreo 15 ani.


» Post actualizat in 28 Mar 2016 19:28

Pe scurt: ce am vrut sa zic era sa nu mai sperii lumea aiurea, nu se poate diagnostica asa ceva doar ca-ti spune omu' ca "se aude ceva ca si cum ai lovi doua table".

 

Cel mai bun sfat, dupa mine: ianpoi la mecanic. Ala sau altu'.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai speriati omul , totul se face " mosnegeste " , nu cu presupuneri . Daca tot ai ajuns in situatia asta , ar fi bine sa verifici tot . Scoti uleiul , dai amandoua capacele jos , st-dr , scoti si capacul chiulasei . Verifici lantul demarorului , scoti volanta aprinderii sa vezi daca nu ai vreun magnet desfacut , sau vreun cititor slab . Verifici lantul de distributie , intinzatorul lantului , came , culbutori , reglaje supapa . Verifici si partea cu ambreiajul , macar pt a fi tu sigur ca nu e ceva in neregula . Cred ca a fost supra incalzit ( verifica daca functioneaza ventilatorul) si sa desprins vreun magnet . Sunt motoare din "93 , construite cu simt de raspundere , nu l-as da pt unul din 2010. Iao step by step , si o rezolvi . Bafta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu cred ca e problema cu uleiul , i-am bagat ulei motul cu vascozitate mai mare chiar dupa ce l-am achizitionat , nu mananca ulei totul este la nivel , testul de compresie a iesit ok nu as vreau sa arunc banii pe alt motor din dezmembrari si sa ma trezesc cu alte surprize ideea este ca mecanicul va veni doar peste cateva zile si eram curios daca a mai intampinat cineva probleme de genul sa stiu cam la ce sa ma astept.

 

Revin , uleiul a fost schimbat MOTUL 10w40 si este la nivel , motorul nu mai invarte deloc cand vreau sa pornesc doar se aude un zgomot ca si cum ar fi gata bateria ceea ce ar fi culmea deoarece si bateria este noua asta doar in cazul in care nu mai incarca deloc dar totusi nu vad dc s-ar fi oprit din mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca nu incarca alternatorul motorul a mers "pe baterie" pina a consumat-o si gata, pa!

Motoarele cu aprindere prin scinteie au nevoie de curent electric permanent ca sa functioneze bujia.

Verifica cit curent ai la bornele bateriei, gasesti o prastie de voltmetru pe la 30 de lei la vreo dugheana, nu iti trebuie cine stie ce precizie de masurare, parerea mea.

Lumini, claxon, becuri in bord, alea functioneaza? daca da, inseamna ca mai e ceva zeama in baterie, deci defectul nu e de acolo.

Despre zgomotit ... asta e, asteapta mecanicul.

Inteleg insa ca ai primit un diagnostic de motor dus, daca ai dezavlui cine a pus acest diagnostic ne putem da cu parerea daca respectivul e pe meserie, mecanicii buni sint cunoscuti.

Nu zic ca un necunoscut nu poate diagnostica corect, insa pina isi face un nume ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@luke77 am mers chiar acolo cum cobori de pe turzii in sensul girator la dreapta nu stiu cum ii zice au atelier si magazin faza e ca tipul era ocupat si eu doar in trecere a ascultat putin motorul fara sa faca vreo diagnoza acuma l-am dus la SC MECHATRONICS astept sa vad ce zice Radu sa ajunga acasa doar si vreau sa mentionez ca toate consumabilele inclusiv discuri de frana si lant au fost schimbate recent si repet uleiul este la nivel MOTUL 10w40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu invarte motorul si sunetul era metalic si de frecventa mare, e foarte probabil sa fie doar bateria moarta si sa nu aiba suficienta putere cat sa cupleze starterul (dar totusi sa-l invarta).

 

Incearca sa pornesti de la o baterie de masina (daca legi direct la masina, ai grija ca masina sa fie oprita) si vezi ce se intampla.

 

Fix-ul e relativ ieftin in cazul asta (cel mai probabil releu de incarcare sau stator).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai fost la Coc si Dragos s a uitat la el cred ca poti sa iei in serios ceea ce ti a spus.

Oricum cere mai multe pareri inainte sa face ceva radical ti o spun din experienta ce i drept cu masina nu motocicleta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca si cand il impingi se aude urat... "Bendixul" este defapt un rulment de sens (unul complicat) cuplat pe acelasi ax cu "alternatorul" care este o oala cu magneti ce se invarte in jurul statorului care "este" mai multe bobine de sarma prinse fix pe carter. Daca de desface surubul de tine dracia pe ax ... s-a terminat ! (in cazul unei motociclete de 7-800 euro )

Daca este defect ambielajul, mai bine cumperi alt motor, chiar daca trebuie sa muti pe el magnetoul sau ambreajul

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai fost la Coc si Dragos s a uitat la el cred ca poti sa iei in serios ceea ce ti a spus.

Oricum cere mai multe pareri inainte sa face ceva radical ti o spun din experienta ce i drept cu masina nu motocicleta .

Dada la Dragos am fost dar mentionez ca nu a desfacut nimic doar atat ce a ascultat motorul , cat am impins de ea nu se auzea nici un zgomot doar cat era pornita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil, dupa zgomotul descris de tine s-au slabit cele 3 suruburi care sunt prinse pe spatele starter clutch-ului. Este o problema de care m-am lovit si eu. In mers face un zgomot foarte asemanator cu o bataie, iar dupa un timp se slabesc destul de mult incat nu mai poti porni motorul din buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil, dupa zgomotul descris de tine s-au slabit cele 3 suruburi care sunt prinse pe spatele starter clutch-ului. Este o problema de care m-am lovit si eu. In mers face un zgomot foarte asemanator cu o bataie, iar dupa un timp se slabesc destul de mult incat nu mai poti porni motorul din buton.

Deci avand in vedere ca motorul are compresie vad ca s-ar putea torusi sa mai aiba o sansa de resuscitare dupa ce am citit toate posturile vad ca ar putea fi mai multe posibilitati in cel mai rau caz motor nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e terminat, poate avea mai multe sensuri: cand nu mai poate fi reparat, gen biela rupta sparge blocul, cand nu mai are sens sa bagi o carca de bani in el ca tot si altele. Trebuie diagnosticul exact si dupa vedem ce solutii putem oferi. Un simplu clank-clank e greu de diagnticat pe forum, chiar si inregistrat si pus aici, sunt sanse sa nu iti dai seama ce are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la faptul ca mi s-a spus ca motorul e gata, nu prea stiu structura motorului

daca nu este rentabil sa il repari, este acelasi lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a sunat azi mecanicul a zis ca a reusit sa porneasca motorul dar inca nu si-a dat seama de unde vine sunetul ala a zis ca s-ar putea sa fie ori ceva arc rupt ori intinzatorul de lant daca nu ma insel ori de la supape i-am zis sa desfaca motorul sa vada sa imi dea un verdict final. Avand in vedera ca a pornit sper sa fie unul bun ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...