Sari la conținut

Probleme pornire Hornet


Postări Recomandate

Salut.De cateva zile am ceva probleme cu mobra si nu ma prind de la ce.Cand o las la relanti se opreste motorul si nu porneste decat impinsa.Daca vreau sa o pornesc din buton se aude un carait.Ideea este ca bateria imi arata 11.5 oprita iar pornita 12.11 cand o masor dar nici nu invarte.Sa fie de la alternator sau un contact imprefect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O baterie buna trebuie sa aiba peste 12v cu motor oprit iar cu motor pornit, turata un pic, peste 14v. Se pare ca ai probleme cu incarcarea bateriei, cel mai probabil este releul de incarcare, treaba mai frecventa la Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O baterie buna trebuie sa aiba peste 12v cu motor oprit iar cu motor pornit, turata un pic, peste 14v. Se pare ca ai probleme cu incarcarea bateriei, cel mai probabil este releul de incarcare, treaba mai frecventa la Honda.

pot sa fie complicatii cu mufe oxidate, spray de contacte in cazul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria este schimbata la sf anului 2015.Am dat cu spray la mufele de la baterie, mai repede cred ca poate fi releul.

Stiti un mecanic/electrician k?

» Post actualizat in 11 May 2016 07:28

Pai aia e o baterie moarta.

Daca ar fi bateria nu ar trebui sa invarta putin, nu ar trebui sa se incarce daca merg o juma de ora cu ea? Se sude numai un carait cand vreau sa o pornesc, nu invarte nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am patit si eu... avea 11.9V o puneam la incarcat, ajungea la 12.25 - 12.3V o puneam pe motor si cand dadeam sa o pornesc, invartea o data sau de 2 ori, nu pornea si mi se descarca... intr-un final am cumparat alta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceiasi problema am avut si eu recent, avea momente cand nu invartea deloc, apoi invartea putin si caraia.

Am lasat bateria o noapte la incarcat si nu mai am probleme acum, in prima instanta am suspectat si eu releul de incarcare, dar nu a fost cazul.

In mers cum mi-a zis si mie un coleg, ti-o mentine incarcata daca e la capacitatea optima, altfel o sa ai probleme.

Incearca asa si poate ai si tu noroc si e doar bateria descarcata fara alte probleme, la mine bateria era luata de 10 zile, dar nu am lasat-o pe redresor sa se incarce full.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12,11v pornita, nu ai incarcare. Contacte oxidate/imperfecte, mufe topite pe circuitul de incarcare, regulator defect sau chiar stator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu are... 12,11v nu e incarcare, e sub valoarea unei baterii incarcata normal. Turata ar trebui sa aiba 13,8-14,4v, la ralanti macar un 12,8-13v, iar bateria ar trebui sa fie pe la 12,6-12,8v.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Battery and charging test:

1. check voltage with engine and lights Off -> should be between 12.4 - 12.9V
- if >12.8V => OK
- if 11.5 - 12.8V => charge 5-10h
- if <11.5 => charge 20h
2. start engine -> should not drop below 9.6V
3. check voltage with engine and lights ON -> should be between 13.8 - 14.4V

After charging battery:

1. leave battery for 30 min
2. check voltage
- if >12.6V => OK
- if 12 - 12.6V => insufficient charging
- if <12V => battery malfunction

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pornesti mobra, scoti mufa de la releu si masori pe cele 3 fire albe/galbene de la stator... curent alternativ, luate perechi. 1-2, 2-3, 1-3... vezi ce valori ai si daca sunt la fel pe toate perechile. De acolo vezi ce faci mai departe...

edit: masori la mufa care vine de la baterie si stator, nu la cea de la regulator, ca la ala o sa ai 0, fiind deconectat

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti din Bucuresti si stii ce ai de masurat vii pana la mine si vezi daca e ok incarcarea cu releul meu. Am unul nou mereu sub sa asa ca nu e musai sa demontam pe cel de pe mobra (VFR750 si Hornet up to 2005 au acelasi releu). PM si vedem cand sunt pe acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Nu cumva este Varta bateria? Daca da, iti recomand sa treci pe Yuasa si nu vei mai avea probleme.

Am patit si eu la fel anul trecut. 2 baterii am schimbat(Varta bineinteles). Problema lor este curentul de pornire, care este inferior celei Yuasa.

Inainte sa schimbi bateria, porneste motorul si masoara tensiunea in timp ce accelerezi. Daca iti indica 14-14,xx V, releul este ok, problema fiind bateria.

 

Cu stima,

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Nu cumva este Varta bateria? Daca da, iti recomand sa treci pe Yuasa si nu vei mai avea probleme.

Am patit si eu la fel anul trecut. 2 baterii am schimbat(Varta bineinteles). Problema lor este curentul de pornire, care este inferior celei Yuasa.

Inainte sa schimbi bateria, porneste motorul si masoara tensiunea in timp ce accelerezi. Daca iti indica 14-14,xx V, releul este ok, problema fiind bateria.

 

Cu stima,

 

Varta este in mama masii de baterie.

» Post actualizat in 11 May 2016 08:53

Daca esti din Bucuresti si stii ce ai de masurat vii pana la mine si vezi daca e ok incarcarea cu releul meu. Am unul nou mereu sub sa asa ca nu e musai sa demontam pe cel de pe mobra (VFR750 si Hornet up to 2005 au acelasi releu). PM si vedem cand sunt pe acasa.

Ms de ajutor!Acum nu cred ca pot sa merg cu ea.Aseara am iesit si la fiecare oprire la semafor se oprea motorul si trebuia sa o iau la impins.

» Post actualizat in 11 May 2016 09:51

Pornesti mobra, scoti mufa de la releu si masori pe cele 3 fire albe/galbene de la stator... curent alternativ, luate perechi. 1-2, 2-3, 1-3... vezi ce valori ai si daca sunt la fel pe toate perechile. De acolo vezi ce faci mai departe...

edit: masori la mufa care vine de la baterie si stator, nu la cea de la regulator, ca la ala o sa ai 0, fiind deconectat

O sa incerc diseara sa fac ceea ce mi-ai zis.Sper sa nu imi prind urechile.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varta este in mama masii de baterie.

 

Cea mai proasta baterie ce am folosit-o pana acum.

 

Am mai scris si pe topic-ul Honda Hornet, momentan am pe moto o baterie VoltOn (99 RON in magazin) si e deja la al 4-lea sezon.

Varta a puscat in 1 sezon!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varta este in mama masii de baterie.

» Post actualizat in 11 May 2016 08:53

 

 

Da, asa am zis si eu... Dupa ce am inlocuit-o cu Yuasa, nu am mai avut nici o problema, chiar daca a stat si 4-5 saptamani pe timp de iarna.

Macar am invatat ceva :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incarcat-o pe redresor si am pus-o pe mobra.Nepornita are 13.5 si pornita 14.4.Daca accelerez incarca 17-18...Problema apare cand aprind farul, imi scade automat la 12.6 si scade putin cate putin.Opresc farul si incepe sa incarce.Sa fie oare releul bulit sau o fi de la far?Farul nu este original si ma gandeam sa nu am bec prea mare.Totusi cineva mi-a spus ca daca ar fi totusi consum mai mare atunci si releul ar trebui sa incarce si sa mentina.Ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...