Sari la conținut

Problema Kawasaki Er 5.


Postări Recomandate

Salutare baieti ! De cu.rând mi-am achiziționat un Er 5 , si m-a cam scos la tabla, in sensul ca nu ii dau de cap. Problema stă în felul următor: Într-a 1, si a doua se duce pana pe la 8000 , 8000 si ceva , in restul vitezelor nu trece de 6500. Carburatoarele sunt de gpz dar am văzut ca sunt la fel ca originalele, au fost curatate si sincronizate la service , bujiile au fost schimbate. Singura chestie e ca eu nu mai am robinetul original cu vacuum , e pe direct tras de la ștuțul de rezervă din rezervor. Daca accelerez usor si nu brusc am sansa sa ajungă la 7000. Help me ! :( :(

Editat de teofil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Cred ca ti-ai raspuns singur la intrebare. In turatii inalte, fluxul de benzina care curge "natural" s-ar putea sa nu fie de ajuns pentru consumul la momentul acela.

Nu ai de unde sa iei un robinet functional, sa-l pui cum trebuie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

robinetul vacumatic nu are treaba cu existanta sau nu a pompei. Daca s-a inlocuit robinetul vacumatic cu un furtun (si doar atit) ar trebui sa mearga exact ca si cum robinetul vacumatic ar functiona perfect cu singura diferenta ca nu se taie benzina cind nu merge motorul deci ca sa nu dea pe la preaplin trebuie sa inchida bine cuiele pontou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

robinetul vacumatic nu are treaba cu existanta sau nu a pompei. Daca s-a inlocuit robinetul vacumatic cu un furtun (si doar atit) ar trebui sa mearga exact ca si cum robinetul vacumatic ar functiona perfect cu singura diferenta ca nu se taie benzina cind nu merge motorul deci ca sa nu dea pe la preaplin trebuie sa inchida bine cuiele pontou.

In manual zice sa nu tii robinetul (OEM) pe PRI (adica pe direct) in mers. Zice sa-l tii pe ON (adica pe vacuum). De ce oare?

» Post actualizat in 31 May 2016 11:06

Salutare baieti ! De cu.rând mi-am achiziționat un Er 5 , si m-a cam scos la tabla, in sensul ca nu ii dau de cap. Problema stă în felul următor: Într-a 1, si a doua se duce pana pe la 8000 , 8000 si ceva , in restul vitezelor nu trece de 6500. Carburatoarele sunt de gpz dar am văzut ca sunt la fel ca originalele, au fost curatate si sincronizate la service , bujiile au fost schimbate. Singura chestie e ca eu nu mai am robinetul original cu vacuum , e pe direct tras de la ștuțul de rezervă din rezervor. Daca accelerez usor si nu brusc am sansa sa ajungă la 7000. Help me ! :( :(

Esti sigur ca nu are limitare?

Pe loc, in neutru, se duce la 10.000 rpm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Pe liber plafoneaza. Si pe cricul central in orice viteza sare de 6000, se duce la rosuu :(

» Post actualizat in 31 May 2016 11:49

Nu are limitare. M-am uitat si pe shubere sau cum s-or numi si m-am uitat si pe gâturile alea de cauciuc dintre carburatoare si motor.

Editat de teofil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand a aparut problema? Daca asa ai luat-o, probabil carburatoarele nu sunt compatibile, or arata ele la fel pe dinafara dar pot fi diferite pe "dinauntru"?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am cumpărat.o . M-am uitat la jiglere cu mecanicul si m-am uitat si pe cartea tehnica a Er 5.ului si ce scrie pe carte scria si pe jiglere.

» Post actualizat in 31 May 2016 12:37

Daca e pe asa o sa strâng bani si de carburatoare

» Post actualizat in 31 May 2016 12:37

Cu toate ca sunt in dubii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La care "jiglere" v-ati uitat... ca sunt vreo 4-5 pe fiecare carburator? Pana si acele de dozaj sunt de mai multe tipuri/marimi...

 

Tu nu ai facut nici un ride-test inainte sa o cumperi? Fara suparare, dar daca asa ai luat-o inseamna ca a fost "impachetata" pentru vanzare si sfatul meu e ca inainte sa te arunci sa cumperi carburatoare sau altceva sa mergi cu motorul la cineva priceput sa-ti faca o evaluare cinstita a situatiei... cine stie ce alte minunatii mai sunt de descoperit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat pe doua jiglere mai importante ,pnm... Cert e ca scria gravat pe ele, unu' 130 si altu' 30

» Post actualizat in 31 May 2016 14:04

Mă rog... Sfatul tau mă ajuta mult, am văzut ca face asa dar ma gândeam ca face ca nu are robinet .

» Post actualizat in 31 May 2016 14:05

Daca pe cricul central merge bine mă gândesc ca nu ar fii ceva electric

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... :/

» Post actualizat in 31 May 2016 14:46

Astept sa pun robinetul. Daca nu se modifică nimiccc , mă voi gândi sa schimb carburatoarele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

solutia este inlocuirea jiglerelor din caburatoare,si foarte posibil sa fie si acele de dozaj cu dimeniunsi nepotrivite. am patit la fel la honda ntv 650

 

hai intai sa vedem un manual de service de kava er5...http://www.manualslib.com/manual/375061/Kawasaki-Er-5.html?page=44.....iti deschide fix la specificatii si pagina care trebuie.....

 

din ce povestesti tu 130 si 30 ar fi ceva dar nu cele care trebuie, pe tine te intereseaza si AIR JET si MAIN JET....eu vad un slow jet de 35 si starter jet de 55...pilot air jet 130 , main jet 102 ...

 

verifica conform schemei si amplasarii jeturilor ce ai diferit la tine lsi schimba-le ...atat cele de aer cat si cele ptr benzina sunt la fel de importante...setul de jeturi nu te costa mult spre deosebire de un set de carburatoare mai ales daca ele arata bine si n-au uzura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si unde as putea gasi jiglere care imi trebuiesc mie ?

» Post actualizat in 31 May 2016 18:20

Si chiar atât de mult sa conteze pilot jet (slow jet)? in loc de 35 eu am 30

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si unde as putea gasi jiglere care imi trebuiesc mie ?

» Post actualizat in 31 May 2016 18:20

Si chiar atât de mult sa conteze pilot jet (slow jet)? in loc de 35 eu am 30

 

Teoretic nu insa nu poti fi sigur si nici nu ai de unde sa stii daca mai sunt si alte "modificari" cu care sa interactioneze. Incearca sa afli istoricul motorului, ce anume a fost schimbat/modificat ca sa ai un punct de plecare... altfel, singur, fara experienta... cam suna a impuscat vantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce am aflat este ca, carburatoarele au fost schimbate cu unele de gpz si robinetul original nu îl mai are. Azi mi-a venit robinetul original, diseară il voi monta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 31 May 2016 18:20

Si chiar atât de mult sa conteze pilot jet (slow jet)? in loc de 35 eu am 30

Ala e pus pentru regimul de putere mica, regimurile urmatoare aditionandu-se iar la blana de la caz la caz, la virago 535 isi trage seva dupa cel principal deci ca e mare sau mic nu mai conteaza dar daca ar lua benzina direct din pahar atunci ar conta. .Influenta ca aport de benzina pentru regimul lui este (35/30)2 cam 36% .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am nivelul de benzina la 17 plus minus;2 , diseară voi monta robinetul si voi regla si nivelul undeva in jur de 7-8 cum are suzuki gs.

» Post actualizat in 02 Jun 2016 10:46

Salutare, ti se modifica cumva si sunetul (devine ca si cum ai astupa toba cu ceva), atunci cand ajungi la plafonul in care nu mai trage ?

Da , parca sa zic ca se reduce si sunetul , întrerup asa, ca si cum s-ar gâtui

Editat de teofil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si unde as putea gasi jiglere care imi trebuiesc mie ?

» Post actualizat in 31 May 2016 18:20

Si chiar atât de mult sa conteze pilot jet (slow jet)? in loc de 35 eu am 30

TU NU AI INTELES CA PE LANGA JIGLERELE DE BENZINA,CARBURATOARELE ALEA AU SI JIGLERE DE AER!! CARE SI ALEA MAI MULT CA SIGUR DIFERA...SI ITI MODIFICA RAPORTUL AER/BENZINA!!

 

de google romania ai auzit cand cauti ceva?poti sa-ti cauti si jiglere de scooter daca vrei,pe dillypoint..de exemplu.....plm, jiglere se potrivesc la peste 80% din carburile fabricate ,am luat de pe honda pe kawa suzuki si yamaha schimbat intre ele fara probleme,de la modele an 83 pana la 99...filetul e acelasi , doar foarte putine modele difera intre ele.

» Post actualizat in 02 Jun 2016 11:43

ti-am zis sa fii atent...si sa belesti ochii din schema aia la toate jiglerele,inclusiv cele de aer si cele de benzina...tu inteleg ca te-ai uitat doar la cele de benzina...cel de relanti de la 30 la 35 daca al schimbi vei avea o aproape insesizabila diferenta in bine la ce te intereseaza pe tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TU NU AI INTELES CA PE LANGA JIGLERELE DE BENZINA,CARBURATOARELE ALEA AU SI JIGLERE DE AER!! CARE SI ALEA MAI MULT CA SIGUR DIFERA...SI ITI MODIFICA RAPORTUL AER/BENZINA!!

M-am uitat si eu de curiozitate pe un manual de reparatii, acest carburator nu aer niciun jiclor de aer ce poate fi schimbat deci toate traseele sunt calibrate si lasate-n pace amestecul dictandu-se doar pe partea de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...