grunt628 Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Vreau sa-mi cumpar enduro ca sa ma dau pe dealuri si prin paduri, dar sa fac si drumuri lungi pe sosea. Deci ceva all purpose. Urmeaza sa dau iesirea din scoala pentru A2. Mi-ati putea da niste pareri in legatura cu ce achizitii as putea face cu urmatoarele bugete:1000 euro, 1500 euro, 2000 euro. Care dintre astea se recomanda pentru un incepator ca mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghidon Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 (editat) In primul rand ar trebui un pic mai multa precizie in descrierea dorintelor tale ,ce inseamna dealuri si paduri.Una e offroad mai accesibil si alta coclaurii de pe dealuri . In al doilea rand ce cauti tu nu exista adica sa le faca foarte bine pe amandoua,e intrebarea clasica care se pune pe aici cu acelasi raspuns.Asa ca va trebui sa faci un compromis scazand din exigente ori la capitolul "dealuri si paduri"ori la "drumuri lungi pe sosea".Deci cel mai bine e sa te clarifici tu exact ce vrei,pentru asta exista la o adica si destula informatie pe forum,gasesti la o simpla cautare. Motociclete pentru offroad accesibil si ok pe sosea exista dar cerintele tale sunt mai mari.Ce va fi comod pentru drumuri lungi va fi restrictionat pe offroad si invers.Ideal doua motociclete altfel solutia e un compromis.Plus ca mai e chestia cu A2 Editat Mai 31, 2016 de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 In primul rand ar trebui un pic mai multa precizie in descrierea dorintelor tale ,ce inseamna dealuri si paduri.Una e offroad mai accesibil si alta coclaurii de pe dealuri . In al doilea rand ce cauti tu nu exista adica sa le faca foarte bine pe amandoua,e intrebarea clasica care se pune pe aici cu acelasi raspuns.Asa ca va trebui sa faci un compromis scazand din exigente ori la capitolul "dealuri si paduri"ori la "drumuri lungi pe sosea".Deci cel mai bine e sa te clarifici tu exact ce vrei,pentru asta exista la o adica si destula informatie pe forum,gasesti la o simpla cautare. Motociclete pentru offroad accesibil si ok pe sosea exista dar cerintele tale sunt mai mari.Ce va fi comod pentru drumuri lungi va fi restrictionat pe offroad si invers.Ideal doua motociclete altfel solutia e un compromis.Plus ca mai e chestia cu A2 Are dreptate Ori ori. e greu să faci cu o motocicleta tot ce vrei tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grunt628 Postat Mai 31, 2016 Autor Share Postat Mai 31, 2016 In primul rand ar trebui un pic mai multa precizie in descrierea dorintelor tale ,ce inseamna dealuri si paduri.Una e offroad mai accesibil si alta coclaurii de pe dealuri . In al doilea rand ce cauti tu nu exista adica sa le faca foarte bine pe amandoua,e intrebarea clasica care se pune pe aici cu acelasi raspuns.Asa ca va trebui sa faci un compromis scazand din exigente ori la capitolul "dealuri si paduri"ori la "drumuri lungi pe sosea".Deci cel mai bine e sa te clarifici tu exact ce vrei,pentru asta exista la o adica si destula informatie pe forum,gasesti la o simpla cautare. Motociclete pentru offroad accesibil si ok pe sosea exista dar cerintele tale sunt mai mari.Ce va fi comod pentru drumuri lungi va fi restrictionat pe offroad si invers.Ideal doua motociclete altfel solutia e un compromis.Plus ca mai e chestia cu A2 Mai bine nu puneam dealuri acolo. In principal vreau un motor care se descurca okay pe pamant/drumuri neasfaltate dar inmatriculabila si care o pot duce si la drumuri de 3-4 ore pe asfalt. Asta caut, un compromis. Am cateva modele in minte: KTM 300 EXC, Suzuki DR200SE, Kawasaki KLX250s, Honda CRF250L » Post actualizat in 31 May 2016 11:33 Are dreptate Ori ori. e greu să faci cu o motocicleta tot ce vrei tu Nu vreau sa particip nici la curse pe pista si nici la concursuri de enduro. Vreau ceva ce sa se comporte decent atat pe teren cat si pe sosea; sunt constient ca trebuie sa fac compromis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 (editat) Fereste-te de 2T pe drumuri asfaltate(adica KTM EXC 300, din lista ta). Au fata usoara si la 100 km/h aproape se ridica, devin extrem de instabile. Ele sunt mai mult pentru hard-enduro. In rest, orice motor ce cantareste intre 130-160 kg ar trebui sa mearga. Cu cat e mai usor, cu atat te sufla tirurile mai tare cand trec pe langa tine, dar e mai bun in off-road. Yamaha WR250R e foarte laudata, de exemplu. Sau Honda XR 400. Editat Mai 31, 2016 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Cauta ceva dual-sport / enduro-touring. Vezi Aprilia Pegaso, Suzuki Freewind, BMW F650GS, d-astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betterevil Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Poți să te uiți la Drz400. E ok pe șosea și are intervale de service mari, comparativ cu un enduro pur sânge. Se încadrează în bugetul tău,dar nu știu dacă e pentru A2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 ARO 244 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 ai putea sa te uiti si dupa Suzuki van van 200 sau Yamaha tw 200 daca nu te deranjeaza aspectul lor si puterea...☺ » Post actualizat in 31 May 2016 11:59 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grunt628 Postat Mai 31, 2016 Autor Share Postat Mai 31, 2016 Fereste-te de 2T pe drumuri asfaltate(adica KTM EXC 300, din lista ta). Au fata usoara si la 100 km/h aproape se ridica, devin extrem de instabile. Ele sunt mai mult pentru hard-enduro. In rest, orice motor ce cantareste intre 130-160 kg ar trebui sa mearga. Cu cat e mai usor, cu atat te sufla tirurile mai tare cand trec pe langa tine, dar e mai bun in off-road. Yamaha WR250R e foarte laudata, de exemplu. Sau Honda XR 400. Thanks. Cauta ceva dual-sport / enduro-touring. Vezi Aprilia Pegaso, Suzuki Freewind, BMW F650GS, d-astea. M-am gandit dar as vrea ceva de cilindree mai mica de 500, plus ca vreau ceva mai usurel. Oricum, ma voi uita dupa ele, poate gasesc ceva ce-mi place. ARO 244 ! 2 roti, boss. 2! ai putea sa te uiti si dupa Suzuki van van 200 sau Yamaha tw 200 daca nu te deranjeaza aspectul lor si puterea...☺ » Post actualizat in 31 May 2016 11:59 suzuki-van-van-200-05.jpg2014-Yamaha-TW200-Off-Road-300x199.jpg aspectu? frate, ambele arata misto ca naiba, wtf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghidon Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Cauta ceva dual-sport / enduro-touring. Vezi Aprilia Pegaso, Suzuki Freewind, BMW F650GS, d-astea. Gama asta e si recomandarea mea in caz contrar e greu cu soseaua la drum lung cum vrei tu.Freewind e mai usurica si e de A2 faca nu gresesc.Altfel ar fi si Transalpul,doar pentru mers pe offroad accesibil face fata fara probleme iar la drum lung pe sosea cu totul alta viata ,nu te sufla nea tiristu`. Dupa cum spuneam e necesara clarificarea a ce vrei sa faca moto:inteleg ca partea cu felul drumurilor a fost rezolvata,mai e de stabilit prioritatea lor,care componenta e mai importanta.Daca e preponderent off te inspiri din recomandarile colegilor,daca e mai importanta soseaua iei in calcul si varianta pe care am citat o mai sus.Deci in alegerea viitoarei moto depinde cantitatea si frecventa offroad versus cantitatea si frecventa soselei.Una e sa stai langa munte si cu doua drumuri mai lungi pe an pe sosea sau invers ,preponderent sosea si ocazional off. Si inca o recomandare pe care as face o tuturor incepatorilor pe forum:gasesti mai multe informatii citind si punand cap la cap ideile din mai multe topicuri decat daca iti deschizi propriul topic,mai ales cand e vorba de chestiuni generale.Aici iti raspund maxim 15-20 de colegi binevoitori la o intrebare generala pe cand rasfoind forumul gasesti zeci si sute de pareri referitoare la un subiect concret.Topicurile gen motoX vs motoY te pot ajuta foarte mult.Nu zic ca ai gresit deschizand topicul,doamne-fereste,e doar un sfat bun,zic eu.vei fi surprins sa vezi cat de multi au pus intrebarea inaintea ta,daca vei citi acolo vei gasi raspunsuri si la intrebarile tale pe langa multe alte informatii generale despre subiectul motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Despre ce stiu eu: DR 650 e mai capabil offroad ca Freewindul si ceva mai usor in kg. Poti sa te dai cu ambele si pe autostrada, prind 170 km/h. In plus, le gasesti la preturi decente pe ambele. Freewindul te protejeaza mai bine la vant si e mai confortabil la drumuri lungi, de fapt, foarte confortabil. Daca vrei confort pe DR trebuie sa umbli la sezut. Motorul este comun intre cele 2. Nu are vibratii desi este monocilindru. Am condus bi-cilindru cu vibratii mai mari. Pe freewind ai rezervor de 18 litri. Pe DR mai mic. La DR schimbi usor un bec, La Freewind trebuie sa dai jos carena. DR e mai inalt stock ca Freewindul. Eu am 1.71 si stau mai bine pe Freewind fara sa umblu la suspensie. Motorul stock nu prea are forta sub 4000 rpm deci e destul de greu sa fuga de sub tine, chiar si pe pamant sau praf. Pe iarba recomand crampoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Vreau sa-mi cumpar enduro ca sa ma dau pe dealuri si prin paduri, dar sa fac si drumuri lungi pe sosea. Deci ceva all purpose. Urmeaza sa dau iesirea din scoala pentru A2. Mi-ati putea da niste pareri in legatura cu ce achizitii as putea face cu urmatoarele bugete:1000 euro, 1500 euro, 2000 euro. Care dintre astea se recomanda pentru un incepator ca mine? pana la urma cati bani ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grunt628 Postat Iunie 2, 2016 Autor Share Postat Iunie 2, 2016 (editat) pana la urma cati bani ai? 1650 de euro dar mai strang Edit: pareri Aprilia Pegaso? :http://www.bestbike.ro/aprilia/pegaso/enduro/motociclete/3225330.htm?pgsource=searchresult&year=1993&countyname=harghita,%20borsec&price=1399&tabid=1&pictureid=1 Editat Iunie 2, 2016 de grunt628 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 (editat) Eu am o Aprilia Pegaso din 2002 si pot sa iti spun fara probleme ca daca nu fortezi prea tare nota si ai cauciucuri ~ok poti sa intri cam pe oriunde cu ea. P.S.: Mai bine cauti un Pegaso 650 i.e. (varianta pe injectie). Arata mai bine si trage mai bine, iar diferenta de pret nu e chiar atat de mare. Editat Iunie 2, 2016 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grunt628 Postat Iunie 2, 2016 Autor Share Postat Iunie 2, 2016 Eu am o Aprilia Pegaso din 2002 si pot sa iti spun fara probleme ca daca nu fortezi prea tare nota si ai cauciucuri ~ok poti sa intri cam pe oriunde cu ea. P.S.: Mai bine cauti un Pegaso 650 i.e. (varianta pe injectie). Arata mai bine si trage mai bine, iar diferenta de pret nu e chiar atat de mare. good to know Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Sunt asemanari multe intre propulsoarele de la DR 650 si XF 650,dar NU sunt identice. Studiaza nitel. Ok, multam, o sa ma informez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghidon Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Mai e chestie de inaltime,eu am renuntat sa ma interesez de Domi sau Aprilia pe acest considerent.Plus ca repet ce am spus,depinde care e interesul principal,enduro sau soseaua,Domi are avantaje foarte bune pe off dar nu e cel mai bun prieten al soselei.Trebuie facuta o selectie de cateva modele si apoi vazute de aproape fiecare in parte,una e perceptia reala si una e asa,mai pe neve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.