andyn Postat Decembrie 31, 2006 Share Postat Decembrie 31, 2006 Salut , de cateva zile ma lupt sa pornesc motorul si nu vrea. Da ceva semne de pornire daca ii dau cu spray dar se opreste, pare ca nu-i vine benzina (rezervorul jumatate) . Am controlat furtune , robinet , filtru benz. , filtru aer dar totul pare in regula. Ce sa mai incerc? Ce ma sfatuiti , ati mai avut probleme similare? O intrebare : poate ramane un plutitor blocat in pozitia de sus astfel incat sa nu permita intrarea benz.? Multumesc pt orice sfat sau ajutor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Decembrie 31, 2006 Share Postat Decembrie 31, 2006 ai desfacut cuva la carb. si n-are benzina in ea? ... sau macar surubul de pe fundul cuvei (ar trebui sa curga ceva benzina p-acolo). e posibil sa ramana blocat orice in carb. daca n-a fost curatat de mult. bafta si la multi ani cu pornire usoara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 31, 2006 Share Postat Decembrie 31, 2006 ai desfacut cuva la carb. si n-are benzina in ea?... sau macar surubul de pe fundul cuvei (ar trebui sa curga ceva benzina p-acolo). e posibil sa ramana blocat orice in carb. daca n-a fost curatat de mult. bafta si la multi ani cu pornire usoara! incearca sa ciocanesti cu ceva usor in carburator in zona paharelului. De obicei isi da drumul daca e blocat. Incearca sa sufli in furtunul de benzina... daca intra aer, nu e blocat dar nici benzina suf nu are... Si primul lucru pe care il faci cand nu porneste este sa scoti bujiile sa vezi ce fac... apoi... restul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andyn Postat Ianuarie 1, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 1, 2007 In primul rand , multumesc pentru sfaturi . Am desfacut surubul de la carburator( unul din ele) si avea benzina in cuva , am golit si asa fara surub am dat drumul robinetului de benz si curgea deci plutitorul nu e blocat, pus la loc surub dat la automat si iarasi nimic. Bujiile sunt bune ( cand dau cu spray o ia la sfert). Pana la urma ii dau eu de cap. Anyway, LA MULTI ANI tuturor motociclistilor si cum am citit pe undeva " motoarele sa mearga ca drumuri de batut gasim noi". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adybai Postat Ianuarie 3, 2007 Share Postat Ianuarie 3, 2007 salut probleme asemanatoare am avut si eu. la mine era din cauza bateriei. asa ca incearca sa o pornesti ori cu o alta baterie, eventual de masina, ori pune bateria ei la incarcat. din cauza carburatoarelor sau a bujiilor nu prea are cum sa fie, deoarece are cate 2 din fiecare, si e destul de greu sa se "strice" ambele simultan. sa mai verifici si filtrul de aer, sa nu fie obturat de ceva gen carpa. succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 3, 2007 Share Postat Ianuarie 3, 2007 salutprobleme asemanatoare am avut si eu. la mine era din cauza bateriei. asa ca incearca sa o pornesti ori cu o alta baterie, eventual de masina, ori pune bateria ei la incarcat. din cauza carburatoarelor sau a bujiilor nu prea are cum sa fie, deoarece are cate 2 din fiecare, si e destul de greu sa se "strice" ambele simultan. sa mai verifici si filtrul de aer, sa nu fie obturat de ceva gen carpa. succes. odata ce bateria invarte electromotorul, nu vad de ce sa fie problema de aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 3, 2007 Share Postat Ianuarie 3, 2007 odata ce bateria invarte electromotorul, nu vad de ce sa fie problema de aici... daca bateria e nasoala si dai la demaror tensiunea la bornele ei scade la 7 - 8 v si unele tipuri de aprindere nu mai pot sa dea scanteie corect in conditiile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 3, 2007 Share Postat Ianuarie 3, 2007 daca bateria e nasoala si dai la demaror tensiunea la bornele ei scade la 7 - 8 v si unele tipuri de aprindere nu mai pot sa dea scanteie corect in conditiile astea ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adybai Postat Ianuarie 3, 2007 Share Postat Ianuarie 3, 2007 (editat) odata ce bateria invarte electromotorul, nu vad de ce sa fie problema de aici... asa am zis si eu cand am patit-o, dar am mai citit si am gasit problema: "Typical problems with the DR-Big Weak battery In order to generate sufficient compression in the large cylinder the skinny battery of the DR-Big has to be in excellent shape. Cheap aftermarket batteries have a life span of about 2 years according to my own experience. Then, usually in the first cold days of winter, it starts failing. Its capacity might still suffice for a big number of revolutions but it is already lacking the power to generate enough compression. If the bike starts well with battery help from your car, and loading the battery doesnt help, you just need a new battery. More about electrics and parts. " sursa: DR800 Maintenance asa ca..... Editat Ianuarie 3, 2007 de adybai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Ianuarie 3, 2007 Share Postat Ianuarie 3, 2007 intreb si eu ca prostul:shocul l-ai tras?functioneaza ? daca da,ai observat cumva daca dupa oprire bujiile sunt umede?daca nu ,pune benzina in capul pistonului si dai,si dai ca tre s-o ia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KATANA Postat Ianuarie 3, 2007 Share Postat Ianuarie 3, 2007 inca o sugestie - incearca pe cat posibil sa NU MAI FOLOSESTI spray-ul de pornire. Prea sanatos pentru motor nu este, poate doar daca este foarte uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Ianuarie 3, 2007 Share Postat Ianuarie 3, 2007 daca bateria e nasoala si dai la demaror tensiunea la bornele ei scade la 7 - 8 v si unele tipuri de aprindere nu mai pot sa dea scanteie corect in conditiile astea la dereuri circuitul de aprindere e complet separat de generator. daca ar avea pedala sau ai putea sa o impingi, ar trebui sa porneasca si fara baterie.(ca idee ) din pacate dr800 nu are pedala si intr-adevar ii trebuie o baterie buna ca sa invarta repede motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 3, 2007 Share Postat Ianuarie 3, 2007 la dereuri circuitul de aprindere e complet separat de generator. daca ar avea pedala sau ai putea sa o impingi, ar trebui sa porneasca si fara baterie.(ca idee ) din pacate dr800 nu are pedala si intr-adevar ii trebuie o baterie buna ca sa invarta repede motorul. am observat asta la alea de 350. daca e asa e si mai nasol, daca electromotoru nu invarte sufucient de rapid nu porneste in veci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andyn Postat Ianuarie 3, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2007 Cel mai probabil este de la baterie (cred ca are 3 ani) Am sa cumpar una noua . Multumesc pt ajutor. Sper sa porneasca dupa aceea. Are cineva idee de unde pot sa-mi cumpar o cheie de bujii pt DR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 Cel mai probabil este de la baterie (cred ca are 3 ani) Am sa cumpar una noua .Multumesc pt ajutor. Sper sa porneasca dupa aceea. Are cineva idee de unde pot sa-mi cumpar o cheie de bujii pt DR? nu gasesti asa usor... cel mai bine cumperi o tubulara lunga... la dr-urile mici este de 19 cheia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmintoteu Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 si eu am probleme cu dr-ul de 800.numa ca din totul alte cauze.nu-ti face prob ca nu porneste din cauze complicate cum crezi tu...plutitor... sau cv f complicat.e o nimica toata dar pana o gasesti...asa am patit si eu cu dr-ul meu.multe si marunte..de nu iti vine sa crezi.e prea mult de povestit.daca vrei sa vb iti las id-ul cosmintoteu.bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.