Sari la conținut

Honda Hornet CB600FA8 nu porneste..


Postări Recomandate

Salutare tuturor care nu sunteti la ora asta pe sosele. Am o problema si ceva sfaturi mi-ar prinde bine. Pe scurt: acum 10 zile am pornit Hornetul, l-am lasat sa mearga 20 minute pana s-a inclazit motorul, am scurs uleiul, am schimbat filtrul si am pus husa pe ea. Dupa 1 saptamana m-am echipat, am pornit motorul...totul OK......... si dupa 500m..s-a oprit si nu a mai pornit neam. Motorul are 5000km, nu a umblat nimeni niciodata in el, l-am cumparat din Bucuresti cand avea 800km. Acolo unde s-a oprit in strada am schimbat bujiile cu un prieten, si dupa asta, la fel, nici o schimbare. Astazi am scos o bujie si i-am dat masa la ea sa vad daca are scanteie: ARE!. Motorul este cu injectie de benzina. Am pus un furtun la iesirea pompei sa vad daca are jet si...ARE. Pun contact..si dupa cum stiti, pana sa dai demaror pompa lucreaza 1..2 secunde..Pompa mea lucreaza, da jet la galeata..Atat am putut eu sa fac cu cunostintele mele de motoare la nivel de Dacia 1300..old times. Ziceti si voi ce sa-i mai fac...pana a o urca pe platforma si a o duce la Bucuresti la un service HONDA. Am mai scos cate o mufa pe ici pe colo, am pulverizat cu spay de curatat contacte..... Electromotorul invarte, baterie am, HISS ul imi spune ca cheia e ok...Pe bord cica totul e ok..mai am un pic si chem popa

Editat de Marinero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai verificat si siguranțele? Sa nu fie vreuna arsa

Sub sea este un grup de 3 cutiutze mici ..fiecare cu cateva sigurante..Le-am verificat pe toate cu ap de masura si vizual( le-am scos pe fiecare). Toate sunt bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FI aprins pe bord ai, atunci cand dai la automat sa porneasca?

Becul de neutru este aprins?

Fi e stins...dar daca nu ma insel, la primele incercari de a porni motorul ...acolo in strada, in mod sigur a fost odata aprins...mia atras atentia si pot afirma cu siguranta ca odata l-am vazut aprins. Dupa indelungi incercari de a porni motorul pana la urma s-a stins. Acum e stins.

» Post actualizat in 11 Jun 2016 15:51

» Post actualizat in 11 Jun 2016 15:55

» Post actualizat in 11 Jun 2016 15:56

Salut. Tu ai verificat doar o bujie, vezi si celelalte daca au scanteie. Filtru de benzina sa fie in ordine,

Da..incerc si asa...dar daca merge numai una nu ar trebuiisa mearga ..balbait macar???..Am schimbat odata toate bujiile. la cele doua bujii din lateral se umbla mai usor, cele doua de pe centru sunt mai greu accesibile...dar voi Incerca. Am verificat si bobinele de inductie daca au tensiune. Din cate am inteles de la un amic, bobina de inductie este dubla..le-am vazut, am doua. Fiecare se alimenteaza cu 12V pe cate un papuc..am verificat are 12 V pe acel papuc( 4 papuci), iar comanda pt bujie sa da prin masa!!!!!

» Post actualizat in 11 Jun 2016 15:57

FI aprins pe bord ai, atunci cand dai la automat sa porneasca?

Becul de neutru este aprins?

Da, becul de neutru este aprins...m-am gandit si la intrerupatorul de la cric.

» Post actualizat in 11 Jun 2016 16:00

Salut. Tu ai verificat doar o bujie, vezi si celelalte daca au scanteie. Filtru de benzina sa fie in ordine,

FIltrul de benzina...buna idee..sa vad pe unde este. Pompa de benzina este montata in rezervor..dar o sa googalesc sa vad ce aflu.

Editat de Marinero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fi e stins...dar daca nu ma insel, la primele incercari de a porni motorul ...acolo in strada, in mod sigur a fost odata aprins...mia atras atentia si pot afirma cu siguranta ca odata l-am vazut aprins. Dupa indelungi incercari de a porni motorul pana la urma s-a stins. Acum e stins.

» Post actualizat in 11 Jun 2016 15:51

» Post actualizat in 11 Jun 2016 15:55

» Post actualizat in 11 Jun 2016 15:56

Da..incerc si asa...dar daca merge numai una nu ar trebuiisa mearga ..balbait macar???..Am schimbat odata toate bujiile. la cele doua bujii din lateral se umbla mai usor, cele doua de pe centru sunt mai greu accesibile...dar voi Incerca. Am verificat si bobinele de inductie daca au tensiune. Din cate am inteles de la un amic, bobina de inductie este dubla..le-am vazut, am doua. Fiecare se alimenteaza cu 12V pe cate un papuc..am verificat are 12 V pe acel papuc( 4 papuci), iar comanda pt bujie sa da prin masa!!!!!

» Post actualizat in 11 Jun 2016 15:57

Da, becul de neutru este aprins...m-am gandit si la intrerupatorul de la cric.

Daca ar fi cel de la cric nici nu ar invarti motorul. Banuiesc ca tie iti invarte motorul dar nu porneste. Un motor cu patru pistoane cu va porni in unul singur deci ramane o posibilitate.

» Post actualizat in 11 Jun 2016 16:06

Daca totusi sustii ca aprinderea este in regula ar putea fi si din alimentarea cu benzina. Daca e veche tare incearca sa o inlocuiesti. Sau sa nu fi avut apa in benzina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi cel de la cric nici nu ar invarti motorul. Banuiesc ca tie iti invarte motorul dar nu porneste. Un motor cu patru pistoane cu va porni in unul singur deci ramane o posibilitate.

Da..motorul este rotit de demaror

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai scanteie la o bujie ai la toate. Cand ai scos bujiile erau ude sau uscate?

Prima data cand le-am schimbat erau ude...si cam afumate. La ultima verificare una din bujii( una am verificat) era umeda. Scanteia mi s-a parut ..cam rosiatica...ma asteptam sa fie mai ...albastra..mai puternica..dar poate nu ma pricep.

Editat de Marinero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci aprinderea sau alimentarea cu benzina... Trebuie ca sistemul de injectie sa aiba o presiune in rampa comuna si poate pompa nu iti creaza suficienta presiune.

Cum sa verific..am citit ca presiunea in rampa e vreo 3 bari..o fi adevarat?. Doar sa pun furtunul pe pompa..si sa tin cu degetul sa vad daca face presiune...ca manometru nu am.

» Post actualizat in 11 Jun 2016 17:29

Impinsa/trasa ai incercat sa o pornesti? Eu am mai patit cu cbr1000. A trebuit sa schimb distributia

Nu am incercat...demarorul invarte motorul, am baterie suficienta. Stiu ca la injectia de benzina nu se recomanda impingerea...sau se recomanda????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"l-am lasat sa mearga 20 minute pana s-a inclazit motorul, am scurs uleiul, am schimbat filtrul si am pus husa pe ea. Dupa 1 saptamana m-am echipat, am pornit motorul...totul OK......... si dupa 500m..s-a oprit si nu a mai pornit neam"...mie mi-a atras atentia acest pasaj.O intrebare mai in gluma mai in serios,ulei ai bagat in ea?sau ai uitat sa precizezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"l-am lasat sa mearga 20 minute pana s-a inclazit motorul, am scurs uleiul, am schimbat filtrul si am pus husa pe ea. Dupa 1 saptamana m-am echipat, am pornit motorul...totul OK......... si dupa 500m..s-a oprit si nu a mai pornit neam"...mie mi-a atras atentia acest pasaj.O intrebare mai in gluma mai in serios,ulei ai bagat in ea?sau ai uitat sa precizezi?

3.5l....chiar vreo 200ml in plus.

» Post actualizat in 11 Jun 2016 18:17

Ai mai putea încerca să îi dai cu puțin spray pe admisie si vezi daca da să pornească,la mine a funcționat.

Spray...o sa cumpar si incerc. O varianta...Multumesc de sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa verific..am citit ca presiunea in rampa e vreo 3 bari..o fi adevarat?. Doar sa pun furtunul pe pompa..si sa tin cu degetul sa vad daca face presiune...ca manometru nu am.

» Post actualizat in 11 Jun 2016 17:29

Nu am incercat...demarorul invarte motorul, am baterie suficienta. Stiu ca la injectia de benzina nu se recomanda impingerea...sau se recomanda????

Acum am vazut ca bujia era umeda si a doua oara cand ai scos. Inseamna ca benzina are dar nu ai scanteia suficient de puternica. Bujiile pe care le-ai pus sunt noi sau macar sa fie bune?? Pentru ca ce explici tu ar parea sa fie de la aprindere...dar nu neaparat bujii asa ca trebuie verificat. Eu zic nici sa nu iti mai bati capul cu alimentarea de combustibil ci sa te preocupe mai mult aprinderea. Bafta sa ne spui ce ai rezolvat!! Poti incerca si cu niste spray dar ai MARE GRIJA sa nu dai prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am vazut ca bujia era umeda si a doua oara cand ai scos. Inseamna ca benzina are dar nu ai scanteia suficient de puternica. Bujiile pe care le-ai pus sunt noi sau macar sa fie bune?? Pentru ca ce explici tu ar parea sa fie de la aprindere...dar nu neaparat bujii asa ca trebuie verificat. Eu zic nici sa nu iti mai bati capul cu alimentarea de combustibil ci sa te preocupe mai mult aprinderea. Bafta sa ne spui ce ai rezolvat!! Poti incerca si cu niste spray dar ai MARE GRIJA sa nu dai prea mult.

Multumesc....va tin la curent.

» Post actualizat in 11 Jun 2016 18:46

Si eu sunt curios ce are viespea...

Draci in poponeata...tinuta doi ani degeaba. Mai bine sa-i dai decat s-o tii degeaba....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba bujiile omule cu altele noi. Asa am patit si eu la un F2, numai nu vroia sa porneasca. Se ineca foarte usor. Scanteia era rosiatica exact cum ai descris.

 

Dupa ce am schimbat bujiile o lua "la sfert". Sunt ieftine si la Hornet ai acces destul de usor. Incearca asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi fac si eu loc printre voi. Am avut o problema asemanatoare la un Kawasaki ZR 7. Facusem o tura scurta cu el dupa care cand am tinut ambreiajul sa opresc s-a oprit cu totul. Nu mai pornea deloc, doar dadea niste rateuri, nimic mai mult.

Rezolvarea, la mine, a fost sa scot toate cele 4 bujii, care, evident, erau ude. L-am lasat asa fara bujii cateva ore bune (a se citi o noapte) dupa care dimineata am pus bujiile, am dat la demaror si a pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba bujiile omule cu altele noi. Asa am patit si eu la un F2, numai nu vroia sa porneasca. Se ineca foarte usor. Scanteia era rosiatica exact cum ai descris.

 

Dupa ce am schimbat bujiile o lua "la sfert". Sunt ieftine si la Hornet ai acces destul de usor. Incearca asa!

Am schimbat odata..noi noutze...si imediat dupa schimbare absolut nici o schimbare. Azi dimineata am desfacut bujia din partea stanga a motorului..pe fisa scrie nr 1. Interesant...era exact ca si cum am montat-o ..uscata, alba , fara urme de benzina pe ea...se pare ca cilindru 1..cel putin nu se alimenteaza...Am legat bujia la masa si se pare ca are scanteie..dar era ..repet ..uscata ca si cum as fi scos-o din cutie.

» Post actualizat in 17 Jun 2016 19:52

Am schimbat odata..noi noutze...si imediat dupa schimbare absolut nici o schimbare. Azi dimineata am desfacut bujia din partea stanga a motorului..pe fisa scrie nr 1. Interesant...era exact ca si cum am montat-o ..uscata, alba , fara urme de benzina pe ea...se pare ca cilindru 1..cel putin nu se alimenteaza...Am legat bujia la masa si se pare ca are scanteie..dar era ..repet ..uscata ca si cum as fi scos-o din cutie.

Am rezolvat problema. Diagnosticul: apa in benzina. Rezervorul avea apa in el si din pacate si rampa injectoarelor a avut apa in ea. Am curatat rezervorul si am pornit motorul injectand benzina pe furtunele de vacumare...doua pe fiecare cilindru.

Mecanicul mi-a spus ca nu se tine iarna motorul cu rezervorul gol...face condens pe interior si apa se aduna si se aduna la sorb. Am mai invatat ceva. Multumesc de ajutor si de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...