grunt628 Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Mi-au cam cazut cu tronc motoretele de la KTM si as vrea sa stiu cum sunt vazute in comunitate; pareri legate de cat de greu gasesti piese, cat de scumpe sunt si cat de greu sunt de intretinut. Din cate am inteles sunt mai pretentioase decat japonezele, e corect? Ati recomanda unuia care nu s-a mai urcat pe un motor si nu are cunostinte mecanice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasare2005 Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Mi-au cam cazut cu tronc motoretele de la KTM si as vrea sa stiu cum sunt vazute in comunitate; pareri legate de cat de greu gasesti piese, cat de scumpe sunt si cat de greu sunt de intretinut. Din cate am inteles sunt mai pretentioase decat japonezele, e corect? Ati recomanda unuia care nu s-a mai urcat pe un motor si nu are cunostinte mecanice? nu recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Iar forumul este unul dintre cele mai proaste locuri unde sa intrebi asta. Sa ma scuze neavizatii care isi vor da cu parerea cu pretentii de premiu Nobel. Parerea mea umila: vrei sa afli despre KTM, fa-o de la unul care mananca asta pe paine. Acum eu ma exclud din lipsa de timp dar incearca sa vb cu STULEWA, este primul care imi trece prin gand acum. Spor si te asteptam in club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grunt628 Postat Iunie 13, 2016 Autor Share Postat Iunie 13, 2016 Iar forumul este unul dintre cele mai proaste locuri unde sa intrebi asta. Sa ma scuze neavizatii care isi vor da cu parerea cu pretentii de premiu Nobel. Parerea mea umila: vrei sa afli despre KTM, fa-o de la unul care mananca asta pe paine. Acum eu ma exclud din lipsa de timp dar incearca sa vb cu STULEWA, este primul care imi trece prin gand acum. Spor si te asteptam in club De ce spui ca e un loc prost sa intreb? Problema e ca nu prea am prieteni motociclisti. nu recomand poti dezvolta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Daca citesti ce ti-am scris vei intelege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Locul vesnicului incepator este pe HONDA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duke nunkem Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Depinde ce vrei sa iei, pentru ce mai ales.Mie imi plac. Trebuie bibiblite preturile la piese comparabile cu japo si le gasesti usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian41 Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Salve, Am un 990 adv si pt ca sa schimb uleiul la el desfac un sfert de mobra si imi ia vreo 2 sau 3 ore...la Yamaha , cealaltă mobra a mea, cam 15 min cu totul. Dacă ma intrebi pe care m as da zilnic ar fi ktm ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Cristian, noi suntem aici pe o sectiune de enduro/motocross, de unde 990-ul nu face parte. Legat acum de motocicletele KTM, depinde foarte mult si ce vrei sa faci cu ea. Piesele le gasesti peste tot, acolo unde nu sunt pe stoc, vin in cateva zile. Trebuie bibilite testul de mult ca sa fie in parametrii lor dar nu este extraordinar de greu, Uleiul se schimba in fix 5 min, nu 2-3h cum zice Cristian ( eu aici vb de mototicletele de enduro EXC sau cross SX), nu de balene ucigase 990. Eu cu alte cuvinte as recomanda un ktm fara nici o ezitare. Am doar ktm de 3 ani si nici nu concep sa merg cu o japoneza. Cum am intrebat si mai sus, ce vrei sa faci cu ea??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grunt628 Postat Iunie 15, 2016 Autor Share Postat Iunie 15, 2016 Cristian, noi suntem aici pe o sectiune de enduro/motocross, de unde 990-ul nu face parte. Legat acum de motocicletele KTM, depinde foarte mult si ce vrei sa faci cu ea. Piesele le gasesti peste tot, acolo unde nu sunt pe stoc, vin in cateva zile. Trebuie bibilite testul de mult ca sa fie in parametrii lor dar nu este extraordinar de greu, Uleiul se schimba in fix 5 min, nu 2-3h cum zice Cristian ( eu aici vb de mototicletele de enduro EXC sau cross SX), nu de balene ucigase 990. Eu cu alte cuvinte as recomanda un ktm fara nici o ezitare. Am doar ktm de 3 ani si nici nu concep sa merg cu o japoneza. Cum am intrebat si mai sus, ce vrei sa faci cu ea??? Pai vreau sa ma plimb cu ea prin paduri si pe teren accidentat, dar vreau sa o si inmatriculez sa ma pot da pe sosea cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Salut,eu am un ktm 525 mai vechi ,din 2004,in enduro se descurca bine daca stii sa te dai(dar poti sa inveti,eu inca sunt in faza asta),si am si roti de supermoto,asta pentru strada.Pot sa spun ca motocicleta asta este o bestie pe roti Desi eram invatat pe motoare puternice (am si un kawasaki zx9r) cand am luat mobra asta era sa dau de 2 ori de pamant datorita cuplului.Ca service il ai pe Jumba care e tata lor,piese gasesti si uleiul cum zicea alex e usor de schimbat .La al meu schimb 2 filtre plus alte doua care doar se spala,dar cu 3 chei rezolvi problema imediat.Daca esti din Bucuresti si ai carnet cand am rotile de supermoto pe el ti-l imprumut o tura sa vezi cum se misca.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grunt628 Postat Iunie 16, 2016 Autor Share Postat Iunie 16, 2016 (editat) Salut,eu am un ktm 525 mai vechi ,din 2004,in enduro se descurca bine daca stii sa te dai(dar poti sa inveti,eu inca sunt in faza asta),si am si roti de supermoto,asta pentru strada.Pot sa spun ca motocicleta asta este o bestie pe roti Desi eram invatat pe motoare puternice (am si un kawasaki zx9r) cand am luat mobra asta era sa dau de 2 ori de pamant datorita cuplului.Ca service il ai pe Jumba care e tata lor,piese gasesti si uleiul cum zicea alex e usor de schimbat .La al meu schimb 2 filtre plus alte doua care doar se spala,dar cu 3 chei rezolvi problema imediat.Daca esti din Bucuresti si ai carnet cand am rotile de supermoto pe el ti-l imprumut o tura sa vezi cum se misca.Bafta Mersi de oferta si informatii. Imi zici si mie de cat timp ai KTMu si daca e cumva inmatriculat? Cat despre carnet, acuma fac scoala pentru A2. Editat Iunie 16, 2016 de grunt628 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Il am din august anul trecut si toate ktm exc ca sunt in 4 sau 2timpi se pot inmatricula.Al meu in acte are doar 17kw parca,acum faza e ca in realitate are vreo 46 parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Asa e. Dar nu kw, ci CP. EXC450 are 12kw in talon, 33kw in realitate. EXC200 are 6kw in talon, 27kw in realitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Probabil te-ai lamurit deja, dar imi dau si eu cu parerea, daca nu pentru tine macar pentru altii care sunt interesati de subiect. Eu am inceput pe japoneze si apoi am trecut pe ktm. Pe scurt, Iti recomand KTM. Se intretin foarte usor, piese gasesti peste tot, magazinele mari au pe stoc tot ce trebuie. Sunt foarte fiabile si au suspensii extraordinare ceea ce te ajuta foarte mult. La mine in gasca am renuntat la japoneze, am trecut toti pe ktm, rar mai gasesti cate o yamaha sau alta marca pe la musafirii care vin in vizita sa se dea cu noi. Facem hard enduro, aruncam, tavalim si forjam ktm-urile de le ia dracu din cauza dificultatii traseului si merg de rup baraca. Chiar daca nu te-ai mai urcat pe motor si nu ai cunostinte de mecanica asta nu inseamna ca nu e o alegere potrivita KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grunt628 Postat Iunie 22, 2016 Autor Share Postat Iunie 22, 2016 Il am din august anul trecut si toate ktm exc ca sunt in 4 sau 2timpi se pot inmatricula.Al meu in acte are doar 17kw parca,acum faza e ca in realitate are vreo 46 parca Asa e. Dar nu kw, ci CP. EXC450 are 12kw in talon, 33kw in realitate. EXC200 are 6kw in talon, 27kw in realitate. pai cum functioneaza asta? cum in talon pot fi trecute cu putere mai mica? Probabil te-ai lamurit deja, dar imi dau si eu cu parerea, daca nu pentru tine macar pentru altii care sunt interesati de subiect. Eu am inceput pe japoneze si apoi am trecut pe ktm. Pe scurt, Iti recomand KTM. Se intretin foarte usor, piese gasesti peste tot, magazinele mari au pe stoc tot ce trebuie. Sunt foarte fiabile si au suspensii extraordinare ceea ce te ajuta foarte mult. La mine in gasca am renuntat la japoneze, am trecut toti pe ktm, rar mai gasesti cate o yamaha sau alta marca pe la musafirii care vin in vizita sa se dea cu noi. Facem hard enduro, aruncam, tavalim si forjam ktm-urile de le ia dracu din cauza dificultatii traseului si merg de rup baraca. Chiar daca nu te-ai mai urcat pe motor si nu ai cunostinte de mecanica asta nu inseamna ca nu e o alegere potrivita KTM. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 pai cum functioneaza asta? cum in talon pot fi trecute cu putere mai mica? La modul practic, ar trebui sa nu ne batem capul si sa o luam ca atare. Functioneaza. Acum, de dragul stiintei, presupun ca, atunci cand au adus prima data la inmatriculat modelul in cauza, l-au adus restrictionat. Din carburator, admisie, toba, calculator, whatever... RAR-ul l-a trecut in catastife cu puterea pe care le-a comunicat-o cei din Austria, ca nu cred ca i-au testat puterea pe banc, in Romania. De altfel, desi se simt puternice, mobrele de enduro nu au trecuta puterea nicaieri in specificatii. Sunt putine site-uri unde poti afla puterea aproximativa a lor. Unul ar fi motomike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cătălin Robert Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Salut! Ceva pareri despre motorul de Ktm exc 450 2007? Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Salut! Ceva pareri despre motorul de Ktm exc 450 2007? Multumesc frumos! Este bun, fiabil, greu ca dracu in comparatie cu modelele 2T, fierbe cam usor pe hardcoreala. Ma refer la modelele mai vechi, 2006-2011, despre alti ani nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cătălin Robert Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Mersi! O sa incerc sa caut niste radiatoare ceva mai mari si poate un ventilator , daca e sa il iau.. :D Este bun, fiabil, greu ca dracu in comparatie cu modelele 2T, fierbe cam usor pe hardcoreala. Ma refer la modelele mai vechi, 2006-2011, despre alti ani nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Radiatoare mai mari ma indoiesc dar neaparat ventilator. Si optional elice mai mare la pompa de apa si antigel smecher. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cătălin Robert Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Mersi de sfat! O recomandare ceva pentru antigel smecher? Si in regim de enduro, (nu chiar hard dar nici soft) , la ce perioada sa schimb uleiul si filtrele. Radiatoare mai mari ma indoiesc dar neaparat ventilator. Si optional elice mai mare la pompa de apa si antigel smecher. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Intai asigura-te ca ai ventilator. Apoi gandeste-te la alte imbunatatiri ale racirii daca vezi ca totusi fierbe des. Dar ma indoiesc. Uleiul si filtrele la 15 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cătălin Robert Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Oare un ventilator de PC, mai puternic ar putea face fata cat de cat? Parca nu am 150-170E sa dau pe un kit de ventilație de la ktm.. :/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Teoretic merge, dar ventilatorul de pc nu e facut sa reziste la praf si apa, asa ca e o aiureala sa montezi asa ceva, se va strica rapid. Daca vrei ceva mai ieftin si bun pune de LINHAI, se potriveste cu ceva adaptare la prinderi. eu n-am pus asa ceva, dar am auzit si stiu ca se poate. In regim de enduro n-o sa-ti fiarba niciodata, doar pe hardcoreala. Banuiesc ca esti la inceput, ai sau ai avut CR125, vrei sa treci la ceva mai power, la cum imi imaginez eu traseele de hard sigur nu ajungi prea curand pe ele incat sa fierbi 450-ul. In momentul cand vei fierbe 450-ul sa stii ca e vremea sa treci la ktm 2T, de acolo incepe distractia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.