Sari la conținut

Exemplu De Ce Lipsa De Aderenta Pe Frig Te Poate Ajuta


Postări Recomandate

Astazi am patit ceea ce multora nu li se intampla nici dupa sute de mii de kilometri.Am facut azi o raita pana la Cataloi undeva la vreo 15 km de Tulcea cu Victor(Vulcan800) si Luci(gsx-f 750)toate bune si frumoase la dus,dupa o pauza de o tigara ne-am apucat sa mergem inapoi,trecem de intersectie si vine o zona unde drumul e drept si vine putin la deal,in fata Luci apoi eu si in spatele meu la vreo 10 metri Victor....aveam vreo 140 motoru era pe undeva pe la 9000 de ture cand m-i s-a blocat roata spate :crack: prima oara am crezut k am ramas fara gaz asa k am dat robinetul pe rezerva dar cand am simtit k e blocata de-a binelea si imi juca spatele pe sosea asemeni cozii de peste m-am cacao pe mine,am apasat ambreiajul (putin cam tarziu ce e drept) si am tras pe dreapta Luci nu a apucat sa vada ca era in fata asa ca si-a vazut de drum iar Victor m-a vazut foarte bine fiind in spate si s-a speriat cred mai mult decat mine.bine ca a apucat sa ma evite si nu a intrat in mine.Nu doresc nimanui asa ceva,eu si acuma sunt shocat.Am incercat sa pornesc motorul da nu are compresie,semn clar de calaj.dar totusi de ce s-a intamplat deodata din senin ca nu eram in forja si daca s-a calat motorul de ce dupaia invartea bine mersi(cand incercam sa-l pornesc impins in a2a) numai ca nu tinea compresia.Maine desfac motorul si o sa aflu cauza :crack: (ca fapt divers va spun ca aveam ulei si motorul are 3000 de km)

Vreau sa ii multumesc din suflet lui Victor care m-a ajutat enorm si lui Luci.Fara ei ramaneam pe camp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

si mie mi s a calat tot la aprox 3000(2900) la fel numai ca aveam 160...e normal sa invarta electromotoru ....pentru ca sunt segmentii lipiti( s au strans pe piston) cel m ai bine vezi in ce stare e cilindru, trebuie schimbat :piston+segmenti......ideal ar fi pana iti vin piesele sa cumperi macar o pereche de segmenti noi ...in cel m ai rau caz ii desfaci pe astia si te m ai dai un pic cu ei....dar ai sanse sa se caleze iar.....motoreta nu a avut un rodaj bine facut ....si da aia 9000 de ture tinut constant cam e forja....

in ce hal tin rsurile astea:| :crack: :crack: :crack: sunt varza la fiablilitate...acum depinde si de noroc

 

later edit...scoate bujia pune degetu si vezi daca til da la o parte ....daca poti sa il ti nexam compresie....da 100 % sunt segmenti "topiti" pe piston

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

140 e mult pentru un 125 fie el si 2T "de curse". Mergi cu el o vreme asa, si-l refaci complet dupa nu multi km. Parerea mea.

 

PS: Daca n-ai busit nimic, cred ca la motoretijdi in fiecare zi era locul mai potrivit sa pui topicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu consider ca a fost un accident.Daca nu sunteti de acord rog adminul sa mute topicul.Acuma ma duc sa vad ce are si va spun mai tarziu ce am descoperit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi sa blocat roata pe spate de 2 ori o data pe la 110 dar am apasat ambreiaju si nu am cazut si o data pe la 100 si am cazut dar mie nu mi sa calat motoru dar mi sa spart rumenti la ambielaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow....dupa 3000 de km sa trebuiasca refacut motoru'?

WOW !!!

 

la un calcul scurt...in timpul sezonului sa zicem 200km saptamanal prin Bucuresti + ceva sute km iesiri ... in 2-3 luni e gata motoru'...

cred ca nici first bike-ul nu are recordu' asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca aia care vor sa-si ia rs-uri ar trebui sa se gandeasca de-acum de doua ori, pentru ca vad ca omul asta n-a fost singurul cu aceeasi problema. Pe de alta parte nici voi nu le menajati. De asta sunt sigur, pentru ca ii vad pe pustii din cartier cum trag de ele. FrAtilor, motoarele astea sunt mici. Acuma vad ca au si probleme grave de fiabilitate si pe deasupra mai costa si o caruta de bani. Sa ti se blocheze roata spate la 140 mi se pare foarte foarte grav.

Ai avut bulan si iti doresc sa-l ai in continuare. Vorba ta, ai avut mare noroc ca nu ti s-a intamplat prin vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fii avut un rodaj facut calumea nu se intampla asta,insa eu am luat-o cu 2000 de km de la un tip care nu a menajat-o deloc.In aia 2000 de km a cazut de vreo 2 ori dintre care odata a avut vreo 140 si a franat si la 100 a picat :crack: orice motor cu un rodaj prost facut e normal sa te lase.El in rodaj mergea cu 160-170 cu pasager ce cacao sa mai mancam,a fost compromis motoru ala din primii 1000 de km...asta este...bine k nam patit ceva si gata...mare bulan,eu trebuia sa o duc la un verificat cand am vazut ca scotea flacari albastre si scantei pe toba uneori cand era rece da am crezut ca are amestecul prea bogat si nam bagat de seama ca ar fii ceva nasol,ba chiar imi placea cum se vedea,insa din cauza experientei mele pe motor si in mecanica aproape lipsa....am gresit.Sa o desfac sa vad ce are si daca o fii cilindu,piston si segmenti le schimb :crack: si ii fac un rodaj ca la carte ca tin la ea enorm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca aia care vor sa-si ia rs-uri ar trebui sa se gandeasca de-acum de doua ori, pentru ca vad ca omul asta n-a fost singurul cu aceeasi problema. Pe de alta parte nici voi nu le menajati. De asta sunt sigur, pentru ca ii vad pe pustii din cartier cum trag de ele. FrAtilor, motoarele astea sunt mici. Acuma vad ca au si probleme grave de fiabilitate si pe deasupra mai costa si o caruta de bani. Sa ti se blocheze roata spate la 140 mi se pare foarte foarte grav.

Ai avut bulan si iti doresc sa-l ai in continuare. Vorba ta, ai avut mare noroc ca nu ti s-a intamplat prin vara.

Nu mai scoateti ba nene vorbe de astea fara sa stiti despre ce e vorba.

Atata timp cat AI GRIJA DE EL si ii dai forja CU CAP te tine 20-25 de mii un motor de asta.

Si DA, dupa ce are incalzirea bine facuta si atata timp cat are ulei bun poti sa tragi de el prin cartier si rezista !

 

LE: scuze pt ton dar chiar ma deranjeaza parerile astea nedocumentate..

Editat de sebby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai scoateti ba nene vorbe de astea fara sa stiti despre ce e vorba.

Atata timp cat AI GRIJA DE EL si ii dai forja CU CAP te tine 20-25 de mii un motor de asta.

Si DA, dupa ce are incalzirea bine facuta si atata timp cat are ulei bun poti sa tragi de el prin cartier si rezista !

 

LE: scuze pt ton dar chiar ma deranjeaza parerile astea nedocumentate..

Tu poti sa spui mai bine ca ai un model ceva mai vechiut si iti cunosti motorul.Am zis mai sus care a fost treaba cu motorul si poate un 4 timpi nu te lasa asa repede dar nici prea mult in conditiile in care rodajul a fost facut numai in forja si si-a atins viteza maxima inca din rodaj...numai motor nu mai e ala care a suferit ce a suferit asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine m`a deranjat postul celui care a spus ca rs`u`i vai mama lui ca cine`si mai ia rs acu e..

din punctul meu de vedere rs`ul ESTE cea mai tare moto la 125, dar nu are rost sa pornim polemici pe aici.

eu nu ma luam nici pe departe de tine pt ca ti s`a calat motorul. probabil inainte a fost a unui baiat care a luat`o mai mult pt fite si figuri si n`a avut grija de ea. e pacat, dar asta e.

 

le sunt modificari minime in ceea ce priveste tehnica intre modele motoarelor noastre (93 respectiv 05 daca nu ma insel). modificarile esentiale sunt de design.

Editat de sebby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveam vreo 140 motoru era pe undeva pe la 9000 de ture cand m-i s-a blocat roata spate :crack: prima oara am crezut k am ramas fara gaz asa k am dat robinetul pe rezerva dar cand am simtit k e blocata de-a binelea si imi juca spatele pe sosea asemeni cozii de peste m-am cacao pe mine,am apasat ambreiajul (putin cam tarziu ce e drept) si am tras pe dreapta Luci nu a apucat sa vada ca era in fata asa ca si-a vazut de drum iar Victor m-a vazut foarte bine fiind in spate si s-a speriat cred mai mult decat mine.bine ca a apucat sa ma evite si nu a intrat in mine.Nu doresc nimanui asa ceva,eu si acuma sunt shocat.Am incercat sa pornesc motorul da nu are compresie,semn clar de calaj.

eu am calat 3 motoare si cu toate astea niciodata nu mi s-a blocat roata spate. in caz de calare a motorului ar trebui sa patineze ambreiajul, nu sa se blocheze roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele mai tari motociclete sunt honda crb 125, yamaha xt 125, si rieju 125 avand in vedere ca yamaha si honda au motor cu injectie si 15 cai putere si rieju are motor de yamaha de 12 13 cp... :crack: :crack: :cheers: :P :blink: :hug: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai scoateti ba nene vorbe de astea fara sa stiti despre ce e vorba.

 

"Ba nene" esti tu cu prietenii tai rs-isti.Vezi ca-ti zice baiatul asta de a scris deasupra mea care sunt motociclete de 125. In al doilea rand era opinia mea. In al treilea rand o italiana nu se va compara niciodata cu o japoneza. In al patrulea rand, chiar stiu despre ce e vorba. Despre un rs. Iar in al cincilea rand si cel din urma, topicul e despre altceva si in plus omul care l-a pornit v-a semnalat o problema. Cred ca ar trebui sa cercetezi mai mult si sa te iriti mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca a fost vorba de un accident.Daca moderatorul nu este de acord...sa stearga sau sa mute topicul si gata.Ahonen are dreptate cand spune ca o italieneasca nu se va compara cu o japoneza insa nu pe deplin....nu stiu cate japoneze de 125 sunt capabile sa dezvolte puterea unui RS sau sa arate la fel de bine,insa superlativele la adresa RS-ului se opresc aici.Insa este foarte ciudat ca dupa 3100 de km si 2 ani de zile(dintre care 1 an a stat nemiscata) sa ai parte de o astfel de problema,daca as fii avut avut re-un semn sa imi indice ca ceva nu e in regula mai ziceam dar asa.....e un punct in minus pt RS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca a fost vorba de un accident.Daca moderatorul nu este de acord...sa stearga sau sa mute topicul si gata.Ahonen are dreptate cand spune ca o italieneasca nu se va compara cu o japoneza insa nu pe deplin....nu stiu cate japoneze de 125 sunt capabile sa dezvolte puterea unui RS sau sa arate la fel de bine,insa superlativele la adresa RS-ului se opresc aici.Insa este foarte ciudat ca dupa 3100 de km si 2 ani de zile(dintre care 1 an a stat nemiscata) sa ai parte de o astfel de problema,daca as fii avut avut re-un semn sa imi indice ca ceva nu e in regula mai ziceam dar asa.....e un punct in minus pt RS

Problema e ca in aia 3100 cred ca a primit forja cat una de 10.000km inca de prin rodaj parca asta am inteles din ce ai zis tu..Oricum se caleaza din cauza rodajului.

A mea are ~8500km si merge ca in prima zi :crack: a avut si ulei bun si s-a mers si tare cu ea dar rodajul sa facut ca la carte.....

 

 

Bafta.....

Editat de FlorinLEO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea mai tare experient cu rs-ul a fost atunci cand am iesit intr-o noapte de vara pe a2 acu 3 ani sa dau o forja :crack: .

singur pe sosea mergeam cat arata vitezometru 150-160, urmand sa intorc la primul pod in 30 de km, ora 2 noaptea singur intuneric bezna. la un moment dat din spate lateral vedeam niste lumini intermitente la circa 3 secunde galbene, cu coada ochiului, dar stupoare in oglinda nimic.impresia generala era evident ca cineva vrea sa ma depaseasca. o lasam din gaz si ma intorceam sa vad..canci nimeni am repetat manevra de vreo 3 ori pana cand cu mana in gaz am intors capul in spate. ghici ce? aprilica mea arunca niste bulgari de foc de marimea unui banut care se faceau artificii cand cadeau pe sosea :crack: . si atunci am zis ok...nu e bine vreau sa ajung inapoi cu ea acasa :crack: . Mobra mea din 94 a facut fara probleme 10000 km :cheers:..si nu am tinut-o deloc in puf.un link pentru amatorii incepatori cu inconstientele mele idioate din prima luna de permis..

http://www.bikepics.com/members/dogg/94rs125/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi mergea dupa ce am luat-o cu 140 cu pasager...eu am ~ 85 kg si pasagerul vreo 80 poate ma fura kilometrajul....cel de dinainte e mai slab ca mine in fine....nu vreau sa starnesc o polemica,poate exagera omul si gata,in orice caz nu cred ca a avut un rodaj facut bine....luni o duc la mecanic sa o desfacem si sa vedem daca nu cumva o fii cazut pompa de la ulei ceva...ciudat e ca avea nivelul la apa cam scazut....era plin acu o luna si acuma era aproape de minim,cred ca imi scapa pe undeva apa...

 

cred ca ar fii mai bine sa rog moderatorul sa mute topicul ori la service ori la 125,cum credeti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

si mie mi s a calat tot la aprox 3000(2900) la fel numai ca aveam 160...e normal sa invarta electromotoru ....pentru ca sunt segmentii lipiti( s au strans pe piston) cel m ai bine vezi in ce stare e cilindru, trebuie schimbat :piston+segmenti......ideal ar fi pana iti vin piesele sa cumperi macar o pereche de segmenti noi ...in cel m ai rau caz ii desfaci pe astia si te m ai dai un pic cu ei....dar ai sanse sa se caleze iar.....motoreta nu a avut un rodaj bine facut ....si da aia 9000 de ture tinut constant cam e forja....

in ce hal tin rsurile astea:| :crack: :crack: :crack: sunt varza la fiablilitate...acum depinde si de noroc

 

later edit...scoate bujia pune degetu si vezi daca til da la o parte ....daca poti sa il ti nexam compresie....da 100 % sunt segmenti "topiti" pe piston

 

segmentii lipiti in canalele lor nu inseamna calare, inseamna cu totul altceva! :cheers: calarea este cand pistonul si/sau segmentii se lipesc de cilindru, se sudeaza! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...