Srebb Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Salut si bine v-am gasit De curand sunt posesor de Honda Hornet 2004 si deja am probleme cu ea. Cand am luat-o a mers perfect tot drumul 200km, cu pauze chiar si de doua ore dupa care pornea usor. Luni cand am incercat sa o pornesc, am tras socul si a pornit, am lasat-o putin sa se incalzeasca si apoi fara sa stiu ca nu este indicat am tras putin de aceleratie. A mai dat niste rateuri si s-a oprit. De atunci nu am reusit sa o mai pornesc! Am impins-o, nimic, pana la impins deja ii consumasem si bateria asa ca am trecut pe bateria de la masina, tot nimic. Ieri am schimbat bujiile si filtrul de aer (trebuia schimbat) si am incercat din nou - tot nimic. Nu stiu ce a putut pati asa grav incat nu o mai pot porni deloc. Asa ca acum am decis sa merg la service in badea cartan, doar ca momentan nu are bus sa o transporte, deci poate cineva de aici sa ma ajute sa o transport pana la service din aradului in badea cartan? sau stie cineva pe cineva care ma poate ajuta cu asta (conta cost bineinteles)? Sau alta varianta, daca cineva are sculele necesare si indemanarea sa lucram la ea acasa, in caz ca se banuieste ce ar putea avea, pt ca pe mine deja ma depaseste... A mai avut cineva problema similara? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Pare o problema de alimentare. Nu primește benzina. Zic eu. Nu cred sa aibă legătură cu faptul ca ai accelerat cu socul tras. Editat Iunie 30, 2016 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Exact cum zicea yoyo_man , vezi daca ai benzina in rezervor, in primul rand ) Apoi, daca ai benzina, vezi cu furtunul scos daca si merge benzina catre carbelitoare. Daca totusi primesti benzina, vezi si CDI-ul. Hornet este o motocicleta deosebit de fiabila si la cum ai prezentat pare ca ai luat cea mai defectuasa motocicleta. De multe ori, ca si in cazul auto, unde piesa dintre volan si scaun este cauza majoritatii problemelor, si la moto poate fi din acelasi motiv. Numai bine! » Post actualizat in 30 Jun 2016 07:59Si daca nu iti da benzina, incearca sa pui pe direct, anuland pompa de benzina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Srebb Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Da, m-am gandit si eu ca ar fi posibil sa nu primeasca desi ma gandeam la asta ca fiind ultima varianta. Benzina este in rezervor peste jumate. O sa incerc sa vad daca baga benzina. Pompa de benzina nu stiu exact unde e dar o voi gasi eu cumva. Ca sa verific daca da benzina desfac turul de sub acel switch on/off/rezerva? Turul fiind cel subtire nu? Daca spun prostii corectati-ma, e primul motor si nu prea ma pricep. » Post actualizat in 30 Jun 2016 08:53 Da, m-am gandit si eu ca ar fi posibil sa nu primeasca desi ma gandeam la asta ca fiind ultima varianta. Benzina este in rezervor peste jumate. O sa incerc sa vad daca baga benzina. Pompa de benzina nu stiu exact unde e dar o voi gasi eu cumva. Ca sa verific daca da benzina desfac turul de sub acel switch on/off/rezerva? Turul fiind cel subtire nu? Daca spun prostii corectati-ma, e primul motor si nu prea ma pricep. Si daca este totul in regula cu alimentarea benzina, care ar putea fi urmatoarea cauza? Va tin la curent. Editat Iunie 30, 2016 de Srebb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Eu am patit ceva similar la CBF... au aceleasi bloc motor.Nici pana azi nu am reusit sa-mi dau seama de ce a facut chestia asta. Eram in poiana marului. Am ajuns vineri totu bine si frumos...sambata a stat cu prelata pusa, si duminica cand sa plec dupa ce a pornit ca de obicei cu socul tras a murit brusc si nu mai voia sa porneasca nici cum. Am stat juma de ora pana cand brusc a pornit. Inca suspectez ca din ceva motiv nu ajungea benzina la carburator.Si da la CBF/Hornet (modelele cu carburator) nu se recomanda sa accelerzi pana cand nu s-a incalzit motorul si mai ales ai socul tras, ca-l ineci si stai de-ti vine rau pana o pornesti din nou.La Diversion numai asa pornea... si era tot 4 cilindri in linie cu carburator.... naiba mai intelege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Fiecare motor e altfel, nu trebuie inteles ci simtit cum folosesti socul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 esti posibil sa nu fie furtunul de vacuum pus cum trebuie. am avut si eu problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Dar v-ati gandit ca de la ploaie se poate? Chiar ieri m-au sunat niste prieteni , si de la atatea torentiale le-a intrat apa pe la carbelitoare si aia e. Dupa ce se duce apa, adio probleme si ramai apoi cu gandul toata viata, ca ce o fi avut motoru, cand raspunsul e penibil de simplu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Srebb Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 Da, sunt de acord ca fiecare motor e altfel, sper sa il invat mai repede pe al meu si sa scap de problemele astea de incepator ca numai nervi fac. @dude123 in cazul meu nu se aplica apa la carburator deoarece sta in garaj. sper doar din benzina sa nu fi luat ca ultima data am ramas fara si am bagat la lukoil ca era cel mai aproape. cu benzina lor am avut probleme si la masina dealtfel si nu bag in mod normal de la ei. O sa verific si vacum si tot ce tine de alimentare benzina. Furtunul pare pus cum trebuie, pentru ca l-am pus din nou dupa ce am schimbat bujiile si am montat tot la loc. Acum am pus bateria la redresor si o sa o las pana la noapte sau maine dimineata ca am omorat-o rau de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JSSS Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Si daca este totul in regula cu alimentarea benzina, care ar putea fi urmatoarea cauza? Va tin la curent. scoti bujiile si vezi daca dau scanteie ... (in schimb citeste si ce au scris altii legat de apa! foarte probabil/plauzibil!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Din cate stiu eu, Horneturile sunt pretentioase la folosirea șocului daca nu stii sa o pornesti corect, din cate ai spus cred ca doar ai inecat-o. Am vazut ca ai schimbat bujiile. Editat Iunie 30, 2016 de The One. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Scoate și gunoiul ala de benzina Lukoil și baga ceva ca lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Dar v-ati gandit ca de la ploaie se poate? Chiar ieri m-au sunat niste prieteni , si de la atatea torentiale le-a intrat apa pe la carbelitoare si aia e. Dupa ce se duce apa, adio probleme si ramai apoi cu gandul toata viata, ca ce o fi avut motoru, cand raspunsul e penibil de simplu..... In principiu, apa de ploaie nu are cum sa ajunga in carburatoare. Traseul de la airbox la galeria de admisie trebuie sa fie etans. Gaura din airbox pe unde trage aerul, de obicei e intr-un loc ferit, altfel ar intra apa si cand mergi pe ploaie. Daca cumva a intrat pe toba de esapament multa apa, e alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JSSS Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Scoate și gunoiul ala de benzina Lukoil și baga ceva ca lumea ca de exemplu... ? what? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Ai scanteie la bujii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 ma bag si eu in seama. iei problema de la cap si... aplici regula de aur: scanteieste? benzineste? si urmezi firul. la prima moto aveam cumva sitele infundate la robinetul de benzina. mergea cand era plin ochi si la un moment dat doar daca eram pe rezerva. mi-a luat ceva pana m-am prins. si dupa prima iarna, din cauza unei pungi in evacuare nu stiam de ce nu mai porneste. cum o ajuns punga aia acolo nush. s-ar putea sa nu fia dus ofranda zeilor Motoretismului, deci poate e si o chestiune cu divinitatea. ai pus lumanare pe rezervor dupa ce ai cumparat-o?( sa nu te joci cu focul langa benzina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Nu ajunge benzina în camera de ardere. Robinetul sau carburatoare înfundate. As miza mai degrabă pe robinet sau furtunul de vacum fisurat sau ieșit din robinet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Ai rezolvat-o? Daca stai pe Aradului, pot veni sa-ti dau o mana de ajutor. Apropo; felicitari, ai o HONDA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 In Chisoda pot eu sa arunc o privire ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Srebb Postat Iulie 2, 2016 Autor Share Postat Iulie 2, 2016 Salut baieti! Am reusit sa o rezolv aseara tarziu, dar bateria nu s-a resuscitat, probabil am fortat-o prea tare la inceput si a ramas fara putere desi voltajul este perfect 12.8v la liber si 13 si ceva pornita. Dar nu invarte nici macar o data, doar cu fire de la masina am tot pornit-o. Am urmat toti pasii enumerati mai sus, dat rezervor jos, verificat bujii - bujiile uscate, ca noi, deja ma gandeam in directia indicata a lipsei de benzina. Bun, verific scanteia, totul ok aici. Apoi am verificat furtunul de vacum, tragea ok, nu fisuri nu nimic, am pus pe direct benzina, putin chinuita parca vroia sa porneasca doar ca a scapat prea multa benzina pe langa gaura din sticla si se terminase. Bun, am zis sigur ca benzina nu primea. Am luat robinetul de benzina si l-am desfacut, supapa arata ok dar probabil se blocase. Am suflat si am tras din ea de cateva ori dupa montare si parea ok. Am montat totul, in afara de furtunul de benzina si i-am dat sa vad daca benzina curge - curgea bine in gol. Am bagat furtunul si i-am dat la automat, dupa 5-7 secunde a luat-o cu socul tras, dupa 1 minut l-am coborat si totul a fost ok. Acum nu stiu ce concluzie sa trag, de ce sa se fi blocat supapa din nimic? posibil sa trebuiasca sa schimb robinetul? Oricum acum daca mai am probleme stiu unde sa verific prima data. Dar intai baterie noua ) Merci mult de tot pentru indicatii si ajutor! » Post actualizat in 02 Jul 2016 08:42Apropo, m-am plimbat aseara cateva ture lungi prin oras si e foarte sprintena, se simt bujiile noi si filtrul aer, fata de ultimul drum facut. Nu e nicio problema daca bag benzina de 98,99 sau 100? Banuiesc ca e chiar indicat, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 E recomandat sa bagi benzina specificata de producător. Parca e aia de minim 95. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Honda Shadow 750 Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 Am si eu o Honda Shadow 750_am cumparat-o anul trecut mergea perfect ,pornea la sfert.Numai ca a stat in garaj un an de zile pina m-am intors din strainatate.Am incercat sa o pornesc _NIMIC_am incarcat de 2 ori bateria am schimbat benzina care avea alta culoare decit cea noua.Am reusit sa o pornesc cu socul tras iar cind incercam sa-l imping la loc sau sa o accelerez pur si simplu se opreste!Merge un pic ciudat cu rateuri si usor accelerata gitul lebedei de la evacuare esapament nichelate pe o portiune de 15 cm sau mai mult sau albastrit!Deci nu merge decit cu socul tras pe jumatate_NU merge accelerata sau sa-i pun socul pe normal!Rog pe cei ce au intinlit problema aceasta sa ma ajute cu un sfat _sugestie_sint incepator si nu cunosc nimic despre motociclete in general...Multumesc frumos anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 17, 2018 Share Postat Mai 17, 2018 Doar o presupunere: Din cauza ca a stat mult s-au descompus diverse "chestii" din benzina si s-au infundat jicloarele de relanti. Ar trebui scoase carburatoarele si curatate/spalate, apoi suglate cu aer comprimat prin toate gaurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.