angelmic Postat Ianuarie 2, 2007 Share Postat Ianuarie 2, 2007 Piaggio NRG 2, cu radiator de racire. Intrebari: 1. Este un motor in 2 sau 4 timpi? 2. Ce fel de ulei este recomandat (amestec sau de care)? 3. Ce benzina folositi la asa ceva, care ar fi cea mai buna? Va multumesc anticipat si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Ianuarie 2, 2007 Share Postat Ianuarie 2, 2007 nu stiu daca e in 2 sau 4 timpi, dar daca e in 2T iti recomand shell advance vsx 2stroke (numai de asta am folosit si la scuter si la motocicleta (desigur in 2T) si nu am avut nici un fel de problema si are si un pret acceptabil - 238 de mii 1 litru) si benzina 95 fara plumb de la mol. merge si 98, trage mai bine cu ea, dar se incinge mai tare si costa mai mult . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Ianuarie 2, 2007 Share Postat Ianuarie 2, 2007 Cand am fost in Grecia mi-am inchiriat un NRG dar nu mai stiu care serie.benzina eu ii puneam 95 fara plumb(ca asa mi-au spus aia) dar cred k poti sa pui si 98 sau 100. Motorul e in 2T.Ulei acum fiecare isi pune ce vrea. Eu imi pun la motor Motul dar al meu e in 4T.E un scuter super fain. Am prins 80km/h cu el si mai ducea, din pacate erau curbe multe.Era prima data cand mergeam cu un scuter de 50cc si m-am speriat cand am vazut cum merge, eu credeam ca de abia o sa prinda 50km/h. Am mai mers si cu un alt Piaggio(tot 50cc) insa nu se compara. Multa distractie cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Ianuarie 2, 2007 Share Postat Ianuarie 2, 2007 ce se intampla daca pun benzina de 100? ca am pus de cateva ori. motorul meu e in 2 timpi ( daca ajuta la ceva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Ianuarie 3, 2007 Share Postat Ianuarie 3, 2007 acum nu stiu ce se poate intampla ca nu sunt expert.eu am pus pana acum la motor doar 95 ca e mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Ianuarie 3, 2007 Share Postat Ianuarie 3, 2007 ce se intampla daca pun benzina de 100? ca am pus de cateva ori. motorul meu e in 2 timpi ( daca ajuta la ceva) se termina mai repede banutzu' din buzunar si eu am bagat mai demult deaia, dar nu am vazut nici o diferenta... o schimbare (in bine), am observat cand am bagat benzina Top 99+ de la Petrom. deasta bag acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDDevill Postat Ianuarie 7, 2007 Share Postat Ianuarie 7, 2007 Ulei iti recomand Omv X-bike este 170 de mii litru si merge de minune. Nu sunt depuneri,unge bine,nu scoate fum, ca benzina bagi ce vrei nu iti fie teama nu se strica nimic. Cu cat cifra octanica este mai mare cu atat se consuma mai repede dar si merge mai bine. Noi sa fim sanatosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Ianuarie 8, 2007 Share Postat Ianuarie 8, 2007 Piaggio NRG 2, cu radiator de racire. Intrebari: 1. Este un motor in 2 sau 4 timpi? 2. Ce fel de ulei este recomandat (amestec sau de care)? 3. Ce benzina folositi la asa ceva, care ar fi cea mai buna? Va multumesc anticipat si asfalt uscat! nrg are motor in 2t si iti recomand motul 510 pawerlube 2t. 95co e buna nu ii baga de 98 ca are prea multi aditivi care bulesc motoru la 50cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cottoninio Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 (editat) Eu am mers 4700 de km aproape numai cu OMV carrera 100 si cum bagam orice alta benzina parca nu mai avea viata... de curand am trecut pe la Petrom(ca nu mai aveam benzina sa ajung la omv) si am bagat TOP 99+.... Merge mai bine decat OMV parerea mea si parca imi consuma si mai purin.... In legatura cu uleiul cel mai bun mi s-a parut Castrol TT(pt 2T) Editat Februarie 3, 2007 de cottoninio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Eu am mers 4700 de km aproape numai cu OMV carrera 100 si cum bagam orice alta benzina parca nu mai avea viata... de curand am trecut pe la Petrom(ca nu mai aveam benzina sa ajung la omv) si am bagat TOP 99+.... Merge mai bine decat OMV parerea mea si parca imi consuma si mai purin.... In legatura cu uleiul cel mai bun mi s-a parut Castrol TT(pt 2T) omv...petrom.... parca au cumparat austriecii ceva in romanica? si benzina la 2T oare cu Pb... fara Pb, ca tot bag ulei ! scuze daca am fost prea acid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreas_Krastl Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Eu bag 95 fara plumb si ulei Esso 2t si merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 (editat) Salve. Eu mai nou bag benzina doar de la Agip, de 95, pentru ca am observat ca merge mai bine decat TOP99 de la Petrom si consumul este si mai mic. Nu stiu cum se comporta scuterul tau, dar al meu simt ca merge cel mai bine cu Premium 95 de la Agip. Daca-i bag de la Agip de 98 scade si mai mult consumul, de la 3,1 la 2,9%, dar nu este asa de rentabil ca bani si mai mult, arde la o temperatura mai mare decat cea de 95 si se duc segmentii mai repede. Daca ai un motor in 2T care sare de 10K-11.000 de ture atunci da merita sa bagi de 98, sau mai mult. Sub 10.000 RPM nu se simte nici o diferenta majora, doar ca trage mai bine si consuma mai putin. Acum legat de ulei, iti recomand sa nu te zgarcesti si sa bagi doar ulei FULL SYNTHETIC. Eu folosesc ulei de la MOL (benzina de la MOL nu-mi place nici mie nici scuterului, dar uleiul este belea) se numeste MOTO DEMON 2T, mai nou, i-au schimbat denumirea in DYNAMIC MOTO 2T, dar in bidon este exact acelasi lucru. Pretul unui bidon este 38,5RON, dar face toti banii. Consumul este mic, faci cam 1200-1600 KM cu 1l. Orice ai folosi este foarte important sa te axezi pe un tip de ulei si sa-l folosesti doar pe el, asta ca sa ajuti la crearea si pastrarea peliculei protectoare care se creaza in interiorul cilindrului si-l protejeaza de uzura. Aceeasi pelicula protejeaza si segmentii. Multa bafta orice ai alege. PS - Retine: mergi pe ulei FULL SYNTHETIC si foloseste acelasi tip in continuare, nu-l schimba de fiecare data pentru ca nu este bine pentru motor. PPS - Ca sa-ti dai seama cu ce benzina merge cel mai bine trebuie sa le testezi pe toate. Dupa ce ti-ai dat seama, baga ce-i mai bun si ce-i place si scuterului, nu te uita la catziva bani in plus la litru. Nu te arunca la 98 sau mai mult ca in timp uti termina mai repede segmentii. Cauta pe net... Asfalt uscat si salutari cu farul! Editat Februarie 4, 2007 de alias Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 nu stiu daca e in 2 sau 4 timpi, dar daca e in 2T iti recomand shell advance vsx 2stroke (numai de asta am folosit si la scuter si la motocicleta (desigur in 2T) si nu am avut nici un fel de problema si are si un pret acceptabil - 238 de mii 1 litru) si benzina 95 fara plumb de la mol. merge si 98, trage mai bine cu ea, dar se incinge mai tare si costa mai mult . nu se incinge mai tare, tragi tu mai tare de motor! benzina cu co (adica cifra octanica, adica ceea ce citesti tu acolo la pompa, 95, 98, 99, 100, etc) mare detoneaza mai greu, atata tot! de fapt nu chiar atata tot pt. ca protezeaja motorul de detonatii care sa stii tu ca nu apar doar din cauza compresiei mari, ci si a temperaturii mari! deasemenea este o linie destul de mica intre detonatii si autoaprindere! Ulei iti recomand Omv X-bike este 170 de mii litru si merge de minune. Nu sunt depuneri,unge bine,nu scoate fum, ca benzina bagi ce vrei nu iti fie teama nu se strica nimic. Cu cat cifra octanica este mai mare cu atat se consuma mai repede dar si merge mai bine. Noi sa fim sanatosi nu se consuma mai repede, este efact placebo! in capushoarele voastre benzina cu co mai mare inseamna putere mai mare! nu e asa! trageti voi mai tare de gaz! nrg are motor in 2t si iti recomand motul 510 pawerlube 2t. 95co e buna nu ii baga de 98 ca are prea multi aditivi care bulesc motoru la 50cmc nu are nici un aditiv in plus. si oricum, chiar daca ar avea, nu aditivii bulesc motorul! Salve. Eu mai nou bag benzina doar de la Agip, de 95, pentru ca am observat ca merge mai bine decat TOP99 de la Petrom si consumul este si mai mic. Nu stiu cum se comporta scuterul tau, dar al meu simt ca merge cel mai bine cu Premium 95 de la Agip. Daca-i bag de la Agip de 98 scade si mai mult consumul, de la 3,1 la 2,9%, dar nu este asa de rentabil ca bani si mai mult, arde la o temperatura mai mare decat cea de 95 si se duc segmentii mai repede. Daca ai un motor in 2T care sare de 10K-11.000 de ture atunci da merita sa bagi de 98, sau mai mult. Sub 10.000 RPM nu se simte nici o diferenta majora, doar ca trage mai bine si consuma mai putin. Acum legat de ulei, iti recomand sa nu te zgarcesti si sa bagi doar ulei FULL SYNTHETIC. Eu folosesc ulei de la MOL (benzina de la MOL nu-mi place nici mie nici scuterului, dar uleiul este belea) se numeste MOTO DEMON 2T, mai nou, i-au schimbat denumirea in DYNAMIC MOTO 2T, dar in bidon este exact acelasi lucru. Pretul unui bidon este 38,5RON, dar face toti banii. Consumul este mic, faci cam 1200-1600 KM cu 1l. Orice ai folosi este foarte important sa te axezi pe un tip de ulei si sa-l folosesti doar pe el, asta ca sa ajuti la crearea si pastrarea peliculei protectoare care se creaza in interiorul cilindrului si-l protejeaza de uzura. Aceeasi pelicula protejeaza si segmentii. Multa bafta orice ai alege. PS - Retine: mergi pe ulei FULL SYNTHETIC si foloseste acelasi tip in continuare, nu-l schimba de fiecare data pentru ca nu este bine pentru motor. PPS - Ca sa-ti dai seama cu ce benzina merge cel mai bine trebuie sa le testezi pe toate. Dupa ce ti-ai dat seama, baga ce-i mai bun si ce-i place si scuterului, nu te uita la catziva bani in plus la litru. Nu te arunca la 98 sau mai mult ca in timp uti termina mai repede segmentii. Cauta pe net... Asfalt uscat si salutari cu farul! cum am spus si mai sus, nu arde la o temp. mai mare, dimpotriva, nu detoneaza la o temp. mai mare si/sau compresie mai mare! ca o mica observatie: nu stiti dar dati din gura! este plin netul de articole care va explica diferentele dintre benzine! este chiar asa de greu sa dati un mic search pe google? p.s. vedeti ca benzinele noastre nu prea au co-ul afisat la pompa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Eu am mers 4700 de km aproape numai cu OMV carrera 100 si cum bagam orice alta benzina parca nu mai avea viata... de curand am trecut pe la Petrom(ca nu mai aveam benzina sa ajung la omv) si am bagat TOP 99+.... Merge mai bine decat OMV parerea mea si parca imi consuma si mai purin.... asa am facut si eu odata... ca ziceam ca daca este mai scumpa, tre sa fie mai buna. dar nu este... acum bag doar Petrom top 99+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 Eu bag de la OMV de 95 si ulei Yacco sau Castrol .Mie imi consuma 1l/650km ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Eu bag de la OMV de 95 si ulei Yacco sau Castrol .Mie imi consuma 1l/650km ulei. Mai voi chiar umblatzi cu ele, sau le stergetzi de praf. Eu am facut aprox.10.000km intr-un an (x650 km pentru un litru de ulei x cat costa uleiul ala....in 3 ani imi iau alt scuter ......cu uleiu' vostru) Eu pun din cel mai ieftin 2T (Valdy- 6 lei ...sau nu stitzi ca e si din asta) si inca merge... nu va miratzi?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 merge si cu ulei ieftin motorul tau, are tolerante mari. si a fost facut in alte timpuri cand uleiurile erau cum erau. intr-un motor de generatie noua uleiul ieftin face ravagii! p.s. nu e asa de scump uleiul bun daca stai sa te gandesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Mai voi chiar umblatzi cu ele, sau le stergetzi de praf. Eu am facut aprox.10.000km intr-un an (x650 km pentru un litru de ulei x cat costa uleiul ala....in 3 ani imi iau alt scuter ......cu uleiu' vostru) Eu pun din cel mai ieftin 2T (Valdy- 6 lei ...sau nu stitzi ca e si din asta) si inca merge... nu va miratzi?! merge si cu ulei ieftin motorul tau, are tolerante mari. si a fost facut in alte timpuri cand uleiurile erau cum erau. intr-un motor de generatie noua uleiul ieftin face ravagii! p.s. nu e asa de scump uleiul bun daca stai sa te gandesti... este exact ca si cum ai baga benzina cu putina apa intr-un motor cu injectie... fac pariu ca a tau nu are nimic daca bagi benzina aia... din ce an ii motoru ? si cam ce performante are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 (editat) Eu cu sonic-ul am prins cea mai mare viteza cu OMV Carrera 100 + ulei Omv X-bike 2T (95-98km/h) , dar si cu Petrom Top 99+ am scos din el 90km/h. Dar nu e bine sa bagi numai benzina cu co mare, deoarece se uzeaza mai tare motorul... O data la 2 luni mai bagati si de 95 ca n-o sa se simta foarte tare la performante Din ce am experimentat cu scuterul (motor minarelli 49.3cmc, 2t, racire aer) mi-a iesit cam asa: Carrera 100 + Omv X-bike 2t = 95~98km/h , dar se cam incinge dupa 100 km, fum aproape 0 ; Top 99+ + Omv X-bike 2t = 90-92 km/h , se incalzeste cam mult dupa 100 km, foarte putin fum ; Lukoil 98 + Omv X-bike 2t = 85 km/h , cam face figuri la pornire si fumega mult pana se incalzeste ; oricare de co.95 + Omv X-bike = 80-85 km/h , merge foarte bine dar cam fumega . Parerea mea ca cel mai bun amestec este cel de benzina co.95 + Omv X-bike 2t . Apropo, daca bagati amestecurile de mai sus nu e neaparat sa prindeti aceleasi viteze, viteza depinde si de performantele motorului Nu dati cu pietre, doar mi-am exprimat parerea Cine a mai facut asemenea incercari sa ne zica si noua, poate gasim un amestec perfect pentru motoarele in 2t (desi nu cred ca exista) Asfalt uscat! Editat Martie 17, 2007 de VladuL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan4speed Postat Martie 18, 2007 Share Postat Martie 18, 2007 eu am set malossi 70 cc pe al meu ....si am bagat ultima data ulei de la Petrom cu 80 de miii... (ulei pe motoare in 2 timpi de amestec)...si am observat ca scoate cam mult fum...benzina folosesc 95...de la petrom sau de la rompetrol....dar de mers mi se pare ca merge la fel...doar ca scoate fum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Martie 18, 2007 Share Postat Martie 18, 2007 continua tu sa bagi ulei de drujba in ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 Eu am bagat ulei semi-sintetic Omv X-bike 25 sau 30 lei/l. Si am observat k scoate mult mai mult fum fata de uleiul cu care a venit din Italia. Nu stiu ce ulei era... banuiesc ca full sintetic. Knd se termina asta bag ceva full sint... sper sa vad dif. Motorul trage la fel de bine... si consuma tot atat ulei k inainte, dar scoate mai mult fum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzi_11 Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 dak esti incepator si nu dispui d multi bani....cum ar trebui sa procedezi? eu ma gandesc sa-mi iau ori un scuter Vclic de la Peugeot care costa 997 de euro ori un FreeMoto 49 care costa 950 de euro...........le puteti vedea aici http://www.motomania.ro/motociclete-noi/pe...7eur-b_123.html http://www.freemoto.com/scutere/index.php?...&veh_type=2 Exista si alte modele? eu merg pe ideea ca mai bine nou decat second...........nu stiu .............poate nu am dreptate..........spuneti-mi cum s procedez............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 peugeotul ala (vclick) cred ca este ceva chinezesc vandut sub sigla peugeot. pacat ca peugeot se baga la treburi deastea... isi strica renumele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nightmare_cristy Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 Voua cam in cat timp nu va mai scoate fum motoru? Ca la al meu dureaza cam 10 min si mi se pare destul de mult.Ulei folosesc semi-sintetic Motul (d-asta mi-a dat distribuitorul si a zis ca e cel mai bun). Credeti ca dupa ce se termina uleiul pe care il am in rezervor ar fi bine sa-l schimb cu unul full-sintetic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.