cristache Postat Iulie 13, 2016 Autor Share Postat Iulie 13, 2016 (editat) Ce bine le zici...nici mie nu mi-ar fi iesit asa... As vrea sa completez ca in prima zi, pe langa condusul pe partea gresita din India, a mai fost pericolul constant din traficul destul de aglomerat...( a fost mai bine dupa ce am intrat in munti...) ``` Editat Iulie 13, 2016 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 @b374 , debandada care e acolo ar fi fost si in tara romaneasca daca .... nu eram in ue . Multe kestii care sunt acolo impamantenite incepusera si la noi . Cum naiba un popor care e in europa de mii de ani are tendinte sa incline spre india ? Si acum o parte din talambii care participa la trafic au tendinta sa se comporte ca acolo ? Ne poti lumina datorita a ceea ce ai experimentat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 tire puncture kit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Iulie 18, 2016 Autor Share Postat Iulie 18, 2016 tire puncture kit. Se pronunta taiapanciachit intr-un cuvant...incercati sa repetati de cateva ori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 (editat) tire puncture kit. a fost mai bine dupa ce am intrat in munti... atunci hai sa intram... --- Ziua 3 (12.06) - Rampur Bushahr - Reckong Peo Pe plan o zi usoara, scurta... ceva mai mult de 80 de km si urcat lejer de la 1000 la 3000. Mai mult n-aveam cum pentru ca ne trebuiau permise care ar fi trebuit obtinute lunea din Reckong Peo... asa ca am plecat mai tarziu, fara graba. Pe langa Tata, Mahindra, Maruti (Suzuki local) si Toyota (modele locale dar mai premium), Duster-ul (branded Renault) e popular Daca tot e vb de marci de masini, o perioada n-ar fi fost greu de crezut ca exista si o marca Blowhorn ca asa era scris pe spatele la toate camioanele Paranteza, sunt chiar curios cum arata un camion stock, la iesirea din fabrica. Ceva de genul e cam cel mai stock ce se vede pe drum. Majoritatea sunt pictate de zici ca-s biserici de pe la noi si ornate cu lanturi / ciucurasi de metal / dantelarii din fier... Nu numai camioanele. Ciucureii merg pe orice Drumul e bun, mix de asfalt cu macadam lejer Raul curge undeva mult sub drum, valea e faina Ne mai hidratam - in prima poza e (cred) singura Coca Cola bauta pe acolo - s-a concluzionat ca e localizata si are gust de masala... cine-i patriot, e in continuare patriot cu produse romanesti Daca tot am zis de hidratare, e musonul si inca suntem in zona in care mai are efect, deitatiale locale tin sa nu ne lase sa murim de cald si se iteste o ploaie... pentru o perioada nu ne afecteaza, drumul e protejat natural » Post actualizat in 18 Jul 2016 14:14 Printre picaturi » Post actualizat in 18 Jul 2016 14:32 O aversa e prilej de dezbateri pe teme meteorologice la umbra unui adapost (de capre, cred, dupa ce era pe jos) Romica Jurca declina competenta in sezonul musonului, asa ca mergem mai departe prin ploaie pana, dupa calcule mai avem ceva de genul 25km si timp destul de un ceai / cafea + thali la carciuma unui sat. » Post actualizat in 18 Jul 2016 15:11 Dupa masa... drum blocat Redirectionari spre un drum care merge in alta directie si in sus pe alta vale... Incurajari cu batut palma Drumul urca pe niste serpentine luate de microbuze din bucati Semnal dreapta la indieni inseamna un fel de permisiune de depasire... dar nu mereu... daca e si o mana scoasa pe geamul din dreapta in acelasi timp inseamna viraj dreapta... aici e prima varianta Drumul e tot mixt, asfalt bun din cand in cand cu surprize dupa curbe Neplanificat, si pe ploaie, care porneste din nou, se pare ca facem un pas de vreo 2300 pe ocolul asta Drumul coboara pana ajungem vreo 3 km mai departe de unde eram. Dupa vreo 25km extra. Ploaia mai cedeaza, suntem inapoi pe drumul nostru, Valea Sutlej cu coloana sonora originala... https://www.youtube.com/watch?v=2ca6vjoBTvA WTF o fi fost asta? » Post actualizat in 18 Jul 2016 15:18 La o pauza - inspectie la motoreta cu 500km si ceva marunt de km la bord, suruburi picate - nu-i nimic, e mai usoara fara surubul cazut si aparatoarea de lant varzuita... surubul extra se pune in buzunar ca nu se stie... Ceva gen garnitura atarna si ea... nu pare sa fie esentiala... merge si asa » Post actualizat in 18 Jul 2016 15:45 Inca niste serpentine, o ultima privire inapoi spre vale si ajungem in Reckong Peo. » Post actualizat in 18 Jul 2016 16:07 Aici cica avem un hotel recomandat salvat in GPS... cica suntem in fatza lui dar el nu e acolo. Cateva intrebari si de fapt e la vreo 5 km. Mai se vad doua dar cam prafuite... Mai e unul in GPS aproape. Cat timp Bogdan si Valentin se duc sa mai intrebe verifice localnicii ne tin sub supraveghere pe mine si Cristache Se intorc cercetasii. Unul din hoteluri e inchis. Dar cica un politist (ca astia stiu treburile) a zis ca au doua hoteluri excelente chiar acolo, aproape... sunt alea 2 prafuite. Ok, daca sunt cele mai bune or merge si pt noi... Cica au camere, cu apa calda... 900 camera fara tv si 1200 cea cu tv. Doar ca apa nu e calda la una si la cealalta nu mai e dusul. Dar nu-i nimic, ne mai dau una doar pt. dus... merge... avem vedere la bulevard » Post actualizat in 18 Jul 2016 19:24 urcat lejer de la 1000 la 3000 2300ish. Editat Iulie 18, 2016 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideu Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 foarte frumos, mai ceva ca pe discovery.. va felicit si asteptam continuarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 fain! ma chinui sa nu va invidiez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Iulie 26, 2016 Autor Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) Urcarea spre Khardung-La dinspre Nubra Valley. https://vimeo.com/176336871 ``` Editat Iulie 26, 2016 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) embedded, dar nu stiu cum sa-l fac mai mare... https://vimeo.com/176336871 Editat Iulie 26, 2016 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Frumos... Sunt surprins de cum se traieste acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Si , ati ramas acolo ? ca nu mai urmeaza continuarea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Au respectat indicatoarele: » Post actualizat in 29 Aug 2016 08:13http://fake.riderzone.in/royal-enfied-motorcycles-suicide/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Ianuarie 18, 2018 Share Postat Ianuarie 18, 2018 Asteptam cu interes continuarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Ianuarie 18, 2018 Share Postat Ianuarie 18, 2018 Si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Ianuarie 18, 2018 Share Postat Ianuarie 18, 2018 oameni buni postul 38, adica ultimul este Posted 16 August 2016 - 10:16 AM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 19, 2018 Share Postat Ianuarie 19, 2018 Asteptam cu interes continuarea mda, inteleg ce zici. » Post actualizat in 19 Jan 2018 22:02 Si eu see below. » Post actualizat in 19 Jan 2018 22:04 oameni buni postul 38, adica ultimul este Posted 16 August 2016 - 10:16 AM si da, e vechi, neterminat -poate revin cu etapele, trackul si poze... dar in limita posibilitatilor. » Post actualizat in 19 Jan 2018 22:15 iegzplicatia... pentru o perioada... am simtit ca sa detaliez un ride din asta... are sens. gen, pana la urma nu am descoperit eu sau prietenii locurile ci am am ajuns pe acolo dupa niste ride reports de la altii... si ca daca altii ne-au ajutat / deschis ochii / facut viata mai usoara... putem si noi, pe cat ne permite timpul sa facem asta. eu am/aveam mai multicel si in unele cazuri am putut cat era proaspat in minte... in altele... au aparut chestii si n-am mai avut focus pe asta... in cazul asta, ce am reusit sa postez e... cam drumul de la bucuresti la ploiesti daca discuti de o tura la munte. asta e. cine vrea sa mearga in zona are optiunea sa intrebe direct. as vrea, daca timpul permite, sa termin totusi. o sa incerc pana in primavara, vad ca sunt oameni interesati de zona.... dar bottom line - intrebari, privat, fb etc probabil functioneaza mai bine pe termen scurt pt cine planifica ceva. si da... zona e tare. merita. macar o data in viata. sper ca am timp de restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.