iaco Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 (editat) Salutare, Ieri, in timp ce curatam lantul, am observat ca are o za blocata. L-am curatat de mai multe ori si l-am gresat bine, dar nu a ajutat. Saptamana viitoare voi schimba kitul de lant, dar as fi vrut sa intreb daca e safe sa merg cu el asa (in weekend vreau sa ajung la padina) pana il schimb. Deasemenea, poate sa aiba vreo legatura faptul ca l-am spalat cu motorina? Mi se pare ca e mult mai curat lantul daca il curat cu o perie si cu motorina, decat daca il curat cu spray. Editat Iulie 25, 2016 de iaco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Salutare, Ieri, in timp ce curatam lantul, am observat ca are o za blocata. L-am curatat de mai multe ori si l-am gresat bine, dar nu a ajutat. Saptamana viitoare voi schimba kitul de lant, dar as fi vrut sa intreb daca e safe sa merg cu el asa (in weekend vreau sa ajung la padina) pana il schimb. Deasemenea, poate sa aiba vreo legatura faptul ca l-am spalat cu motorina? Mi se pare ca e mult mai curat lantul daca il curat cu o perie si cu motorina, decat daca il curat cu spray. N-are nici pe dreaqu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Daca un lant de transmisie nu este 100 % functional,procentajul de a se rupe e asemanator. Iar in caz ca se rupe, urmarile pot sa fie tragice. Deci iti pui viata in pericol. Si nu e asa grav,dar pui in pericol si viata altora! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Procentajul e asemanator cu... ce? Cu cazul cand ar fi lantul 100% functional? Nu prea are sens formularea ta, tradu-ne Daca un lant de transmisie nu este 100 % functional,procentajul de a se rupe e asemanator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Se poate rupe (sara) !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Iulie 25, 2016 Autor Share Postat Iulie 25, 2016 Ok, va multumesc pentru raspunsuri! O sa schimb lantul asap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 In peste 30 de ani de moto nu am vazut lant rupt. Da semne ca nu-i bun trebuie intins ca are joc prea mare in cel mai rau caz sare insa de rupt nu cred ca se rupe. Nu am zis ca nu trebuie schimbat. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Daca un lant de transmisie nu este 100 % functional,procentajul de a se rupe e asemanator. Iar in caz ca se rupe, urmarile pot sa fie tragice. Deci iti pui viata in pericol. Si nu e asa grav,dar pui in pericol si viata altora! Singura data cand am auzit de lant rupt a fost cand un "mare mecanic japonez" a lungit un lant cu ceva zale pe care le avea el prin curte (probabil de prin copilaria lui) S-a rupt una din ele, desi nu erau plocate, iar restul lantului era nou-nout. Majoritatea lanturilor pe care le stiu de-aproape au cate o za - doua intepenite. Enduro-touring-uri, deh. Niciunu' nu s-a rupt vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 cine stie de cand o fi asa, cu zaua blocata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 (editat) Salutare, Ieri, in timp ce curatam lantul, am observat ca are o za blocata. L-am curatat de mai multe ori si l-am gresat bine, dar nu a ajutat. Saptamana viitoare voi schimba kitul de lant, dar as fi vrut sa intreb daca e safe sa merg cu el asa (in weekend vreau sa ajung la padina) pana il schimb. Deasemenea, poate sa aiba vreo legatura faptul ca l-am spalat cu motorina? Mi se pare ca e mult mai curat lantul daca il curat cu o perie si cu motorina, decat daca il curat cu spray. Daca pentru o za blocata schimbi kit.ul de lant inseamna ca te dau banii afara din casa . Daca lantul nu poate fi scos un sfert de dinte de pe pinionul spate, aplicand tensiune pe parte de lant de sub bascula , de jos in sus,atunci lantul se mai poate folosi. Editat Iulie 25, 2016 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Iulie 26, 2016 Autor Share Postat Iulie 26, 2016 cine stie de cand o fi asa, cu zaua blocata Ultima oara l-am spalat acum vreo 500 de km si nu avea problema Daca pentru o za blocata schimbi kit.ul de lant inseamna ca te dau banii afara din casa . Daca lantul nu poate fi scos un sfert de dinte de pe pinionul spate, aplicand tensiune pe parte de lant de sub bascula , de jos in sus,atunci lantul se mai poate folosi. Nu ma dau banii afara din casa, dar prefer sa il schimb, pentru linistea mea - oricum are aproape 20k km, iar 600 lei nu mi se pare chiar asa mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) Better be safe than sorry ! Editat Iulie 26, 2016 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Iulie 26, 2016 Autor Share Postat Iulie 26, 2016 Better be safe than sorry ! Clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Daca un lant de transmisie nu este 100 % functional,procentajul de a se rupe e asemanator. Iar in caz ca se rupe, urmarile pot sa fie tragice. Deci iti pui viata in pericol. Si nu e asa grav,dar pui in pericol si viata altora! Dupa logica ta, daca un lant e 100% functional are 100% sanse sa se rupa, daca e 80% functional are 80% sanse sa se rupa.. si tot asa.. Salutare, Ieri, in timp ce curatam lantul, am observat ca are o za blocata. L-am curatat de mai multe ori si l-am gresat bine, dar nu a ajutat. Dar de ce nu ai incercat sa o deblochezi? Mecanic adica, apuca cu un patent de o parte si cu altul de cealalta parte si misca pana se deblocheaza. Tu voiai asa,, doar prin puterea.. spiritului sau a motorinei? N-are nimic ca l-ai spalat cu motorina, cred ca inca l-ai spalat prea rar de a ajuns sa se blocheze o za. Ca idee, ce marca e lantul si ce marime? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Cred ca ti s-a dus O-ringul vietii din zaua respectiva. Oricum, daca si-a trait traiul si ti-a mancat malaiul eu zic sa il schimbi nu de alta dar nu cred ca vrei sa iti dea palitura de osanda in timpul mersului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Iulie 26, 2016 Autor Share Postat Iulie 26, 2016 Dupa logica ta, daca un lant e 100% functional are 100% sanse sa se rupa, daca e 80% functional are 80% sanse sa se rupa.. si tot asa.. Dar de ce nu ai incercat sa o deblochezi? Mecanic adica, apuca cu un patent de o parte si cu altul de cealalta parte si misca pana se deblocheaza. Tu voiai asa,, doar prin puterea.. spiritului sau a motorinei? N-are nimic ca l-ai spalat cu motorina, cred ca inca l-ai spalat prea rar de a ajuns sa se blocheze o za. Ca idee, ce marca e lantul si ce marime? Ma gandeam sa nu stric mai rau, dar o sa incerc si varianta asta cat de curand. Nu stiu detalii tehince despre lant, il schimbase fostul proprietar inainte sa iau eu trotineta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Ma gandeam sa nu stric mai rau, dar o sa incerc si varianta asta cat de curand. Nu stiu detalii tehince despre lant, il schimbase fostul proprietar inainte sa iau eu trotineta. Adica cam cati km are lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Iulie 26, 2016 Autor Share Postat Iulie 26, 2016 Aproape 20k » Post actualizat in 26 Jul 2016 17:42 Aproape 20k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) Aproape 20k » Post actualizat in 26 Jul 2016 17:42 Aproape 20k Si in ce stare e? Are burta, intinderi inegale, o-ringuri ciufulite, intinzatorul e la capat? Pinionul si foaia in ce stare sunt? Editat Iulie 26, 2016 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Aproape 20k » Post actualizat in 26 Jul 2016 17:42 Aproape 20k schimba-l acum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 schimba-l acum ! De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Iulie 27, 2016 Autor Share Postat Iulie 27, 2016 Si in ce stare e? Are burta, intinderi inegale, o-ringuri ciufulite, intinzatorul e la capat? Pinionul si foaia in ce stare sunt? Trebuie putin intins, daca la asta te referi prin burta. De intinderi inegale trebuie sa ma interesez cum imi dau seama, intinzatorul mai are mult pana la capat, pinionul si foaia par in stare buna. In schimb par sa fie cateva oringuri ciufulite Atasez cateva poze pe care le-am facut dimineata, cat incalzeam motorul http://imgur.com/a/3KdVu Multumesc pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 schimba-l acum ! sfat din partea unui utilizator de cardan.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 sfat din partea unui utilizator de cardan.... Da, florinelu ! Am si am avut cu lant destule in 30 de ani de moto... ! Asta ca sa nu stai cu grija... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Trebuie putin intins, daca la asta te referi prin burta. De intinderi inegale trebuie sa ma interesez cum imi dau seama, intinzatorul mai are mult pana la capat, pinionul si foaia par in stare buna. In schimb par sa fie cateva oringuri ciufulite Atasez cateva poze pe care le-am facut dimineata, cat incalzeam motorul http://imgur.com/a/3KdVu Multumesc pentru ajutor! Ce-aaaaai, maaa! Arata foarte bine lantaul. Verifica daca are intinderi inegale: tragi de el din 20 in 20 de cm si vezi daca are aceeasi intindere. Daca intr-un loc e mai intins si in altul mai larg e nasol, trebuie schimbat. Daca jocul e acelasi pe toata lungimea lantului lasa-l in pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.