fredy_rock86 Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) Pentru ca, desi am facut-o de n ori cu bicicleta sau masina, dar nu reusisem sa urc decat pana la Ranca data trecuta cu motorul, din cauza vremii, am zis sa incerc din nou. Am prins vreme destul de buna. A fost si o tura auto-educativa, s-a lasat cu peripetii deoarece m-am incapatanat sa alimentez si am fost tot timpul putin stresat cu benzina la limita. Am coborat cu motorul oprit, racirea fiind pe aer, pana jos s-a racit, si n-a mai vrut sa porneasca, eu am uitat sa trag socul si de aici panica si luat la rand toti dumnezeiii. Pana la urma m-am prins si totul a fost ok . Din pacate la final, spre casa am avut si un eveniment mai neplacut care se putea lasa cu daune: si anume o capra lasata pe strada de oameni cu ##### in cap mi-a sarit in fata, dar aveam viteza suficient de mica cat sa o ocolesc, si m-am abtinut sa nu dau in frane. Cateva poze: Editat Iulie 29, 2016 de fredy_rock86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 ...bănuiesc că ai idee cât e de periculos să mergi la vale cu motorul oprit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 ...bănuiesc că ai idee cât e de periculos să mergi la vale cu motorul oprit... This! Oricum felicitari pentru reusita!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fredy_rock86 Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 a fost un risc asumat, altfel riscam sa dorm cu ursu' din cauza lipsei de benzina )) de asta zic ca a fost o tura de auto-educare, voi avea mai multa grija la benzina vs km pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 ...bănuiesc că ai idee cât e de periculos să mergi la vale cu motorul oprit... de ce e periculos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fredy_rock86 Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 Pentru ca nu ai frana de motor, evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) Partikip! (doar pentru subscribe) Editat Iulie 29, 2016 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Partikip! (doar pentru subscribe) Nu esti normal bre! Dar daca ne da mobra, partikip! si eu! Ca si o curiozitate, cat consuma kawa-ul ala? Ca eu auzisem ca tin cu casa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fredy_rock86 Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 Ma, eu nu sunt Andra sau cine dracu se presupunea ca postase chestia aia ))) Kawa asta consuma 4% la mers foarte potolit, si maxim 5.5% cu top speed-uri de 170-180 pe distante scurte. Acum unul care-i da "blana maxima" poate scoate mai mult, mie nu mi-a depasit 5.5% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSR Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) ...bănuiesc că ai idee cât e de periculos să mergi la vale cu motorul oprit... Sincer si eu sunt foarte curios de ce este foarte "periculos" sa cobori cu motorul oprit. Frana de motor te ajuta intradevar, dar mai ai 2 frane in plus .. pe care la masina nu le ai daca ai motorul oprit. Chestia cu motoru oprit si bla bla-uri a ramas asa un stereotip prost ca multe altele. PS: cu bicicleta cobori la fel .. si fara echipament .. si nu zi ca e viteza mai mare la motor. Editat Iulie 29, 2016 de SSR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fredy_rock86 Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 Pentru ca pe o coborare mai lunga, folosind doar franele din dotare, fara ajutorul celei de motor, risti sa le supra-incalzesti (depinde si cum te dai, eu nu mi-am asumat alte riscuri). Daca se incing, se incinge si lichidul si risti sa ramai fara frane. Nu stiu la moto, dar pe vremea cand aveam Oltcit, cu ala se putea cobori fara motor, si s-a intamplat exact cum am zis, s-a incins lichidul si am ramas fara frane. Paradoxal tot pe Transalpina (Ranca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Da, și cu blcla cobori fără motor, dar are zece chile, doar. Frânele au și ele o limită a lor, la creșterea temperaturii generată de acționarea continuă a plăcuțelor pe discuri, fading îi zice, dincolo de care eficiența frânării se duce la vale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fredy_rock86 Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 De asta nu se coboara cu orice fel de bicicleta si am investit cam 800 lei in sistemul ei de franare (discuri ice-tech, frane in 4 pistoane pe dot 5.1 etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Partea cu echipamentul e adevărată, când am ajuns în vale, după o coborâre cu MTB-ul și am văzut pe ciclocomputer 63km/h viteza maximă și m-am uitat la echipamentul din dotare (pantalonași, tricouaș, mânușite și supercasca de biclă) am realizat cât de mare e beleaua (AKA cum te spagi) dacă pici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fredy_rock86 Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 Conteaza si la bicla echipamentul, dar e cam incomod sa te cari cu genunchere, cotiere si casca de downhill (ca cea de motocros) ca sa te dai pe asfalt. Eu pe transalpina am atins cu bicla 96, mai mult mi-a fost frica, eram in tricou, pantaloni scurti si casca clasica de ciclism Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Totusi, cum sa n-ai frana de motor cu motorul oprit? Ai incercat sa impingi un motor oprit in treapta 1? ... sau 2... sau 3...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 96???? cu cursieră, bănuiesc... Senzația e foarte tare la viteză mare, pe biclă, e diferită de cea de pe motor. Iar dacă pici la viteza aia, pe asfalt, cu toate cotierele, genuncherele, mânușile din lume nu scapi de road rash. Dar asta e, un risc asumat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fredy_rock86 Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 Neah, mtb. N-am incercat pe cursiera, doar din auzite sare de 120. Uite aici cateva filmulete cu subsemnatul la ghidon. Din pacate portiunea in care am prins 96 nu o am in clip, a fost inainte sa imi cumpar camera si cu un mtb hard tail, cu full suspension n-am mai reusit decat 85 VladF - frana de motor cu motorul oprit?? )))) ce faci, bagi in viteza, blochezi roata si esti pe jos? ca alta varianta nu vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Esti capabil! Bravo tie. Te-am admirat oricum pentru faptul ca dai la pedale, dar dupa ce am vazut si filmele..... Ma gandesc iti mai trebuie si un claxon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fredy_rock86 Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 Merci. Eu sunt destul de lent, avem in clubul nostru de ciclisti din Tg Jiu oameni mult mai capabili pe coborari E nevoie de cojones pentru asta, eu momentan atata pot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Merci. Eu sunt destul de lent, avem in clubul nostru de ciclisti din Tg Jiu oameni mult mai capabili pe coborari E nevoie de cojones pentru asta, eu momentan atata pot Eu ii admir pe cei care sunt capabili sa faca lucruri de care eu nu sunt in stare. Legat de coboratul cu motorul oprit si ce ai patit tu cu Oltcit-ul: in mod normal lichidul de frina are punctul de fierbere destul de ridicat (daca nu este facut cine stie pe unde). Daca cobori doar cu franele acestea se incing si o data cu ele si lichidul de frana si acesta incepe sa fiarba (uzual la peste 300 grade Celsius) si treaba este gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Ejti tare! Eu, odată cu șuruburile pe care mi le-am montat în genunchi (cu setare de vară/iarnă, aka mtb/mobră/schi) am primit bonus și o limitare de tupeu, din păcate. Iar coborârile pe mtb, prin pădure, au devenit past-tense. Au rămas mobra și schiul, și ăla cu orteză... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fredy_rock86 Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 Silver Arrow - Asta incercam sa-i explic celul ce intreba de ce e periculos sa cobori fara motor, dar daca vrea sa incerce pe pielea lui n-are decat eFu' - Sper sa nu ajung la asa ceva. Mi-am rupt o data mana stanga, am mai cazut ulterior tot in ea, cred ca m-am mai inmuiat umpic, dar definitiv nu pot renunta la tampenii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Cred ca exagerezi cu 96km/h cu MTB-ul ... de curiozitate, care e greutatea ta si cu ce cauciucuri te dai ? Din videoclipul postat cu TA nu pare deloc 85, in fine .. si da, ma dau si eu la "vale" de cate ori pot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fredy_rock86 Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 Am scris ca nu este portiunea aceea in filmare ca nu era in aceeasi zi si inca nu aveam camera. M-am dat cu maxxis ignitor. Ulterior am refacut coborarea dar cu un full suspension si cu angrenaj de 44 (96 am atins cu un hard tail cu angrenaj de 48). De data asta am avut inspiratia sa pozez kilometrajul. Asa ca uite cei 85 km/h. Si sunt inregistrati pe un Sigma, asta nu minte in ultima poza e hard tailul cu care am atins 96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.