Sari la conținut

Bataie motor


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 105
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Aceeasi persoana care te-a invatat gramatica :) Din ce am inteles, e vorba un tacanit constant in 'top end'.

Bine, fie de la mine : " ...iarta-ma ..." . Multumit ?! Eu am o scuza : sunt bozgor . Tu ce scuza ai sa inveti oamenii sa faca prostii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca e spiritul lui Adam Opel care a intrat in motor si bate cu ciocanelul :D

Eu am mers cu Lada 1200 2 zile cu motorina + ulei juma-juma, am pus ulei dupa aia. La vreo 2 ani cand am umblat in motor (sa-l majorez la 1.3 cu pistoane de 79mm) n-aveau cuzinetii nimic, si nici macar axa sau culbutorii nu erau zgariate! Sa vezi la dieselurile cu dpf cum creste nivelul uleiului de la motorina injectata in exces pt a incinge filtrul la ~600℃ la cat arde cenusa din el!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Sa vezi la dieselurile cu dpf cum creste nivelul uleiului de la motorina injectata in exces pt a incinge filtrul la ~600℃ la cat arde cenusa din el!

Da dar cam toate au senzor care detecteaza nivelul crescut in baie si urla sa schimbi uleiul.

 

Am vazut pe forumul de Mitsubishi ca s-au plans cativa ca au trebuit sa schimbe uleiul de 2-3 ori intr-o luna(aveau modelul ASX).

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi Doblo Panarama 1.3, modelul 119! Dar nu are senzor de nivel ulei, calculeste functie de cate regenerari a incercat si durata lor. Dar am gasit 5l de amestec in motoare in care intra 3.2l ulei, iar la schimb se lasa sistematic sub maxim nivelul.

Hai ca o dam in diverse, eu chiar sunt curios ce produce zgomotul ala despre care e vorba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Personal nu inteleg obsesia de a spala motorul pe interior .Sunt motoare cu peste 3-400 000 si care nu au fost desfacute niciodata si merg fantastic pline de sludge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ce scuza ai sa inveti oamenii sa faca prostii ?

Eu nu indemn pe nimeni sa faca la fel ca mine.

 

 

Eu cred ca e spiritul lui Adam Opel

Ce si-au batut si astia joc de 'patron' ca au i-au dat numele unei jigarenii de masina :D Puteau si ei sa scoata o limuzina ceva si sa o denumeasca asa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata...ca pentru mine este buna.Dupa ce s-au incarcat tachetii motorul nu mai bate...sau mai bine zis nu se mai aude zgomot de sub capota.Recunosc ca poate am gresit cand am pus motorina sa spal motorul,dar in momentul in care am facut acest lucru mi-am asumat si urmarile.Aveam de gand sa iau alt motor...ceea ce am si facut,dar acum acesta va ramane de rezerva.Oricum tachetii trebuia sa-i schimb,o verificare de chiuloasa si refacerea scaunelor face parte sa zicem din rutina intretinerii unui motor,cu aceasta ocazie am verificat si cum a lucrat motorul in ultimii 10000 de la schimbarea segmentilor si cuzinetilor.Voi monitoriza consumul de ulei in urmatoarea perioada.Multumesc tuturor celor care mi-au dat sfaturi si poate o sa am ocazia sa-i cinstesc cu o bere pt ca la final am tras concluzia ca a fost de la admisie.Multumesc si celor care au aruncat un ochi pe acest topic si si-au dat cu parerea fara sa fie de real folos...desi au fost un pic...au tinut topicul sus:).Dupa fix 5 saptamani si cu cardul gol pot sa imi indrept atentia si spre moto care s-a cam lafait in garaj de una singura :)

» Post actualizat in 31 Oct 2016 07:50

Buna dimineata...ca pentru mine este buna.Dupa ce s-au incarcat tachetii motorul nu mai bate...sau mai bine zis nu se mai aude zgomot de sub capota.Recunosc ca poate am gresit cand am pus motorina sa spal motorul,dar in momentul in care am facut acest lucru mi-am asumat si urmarile.Aveam de gand sa iau alt motor...ceea ce am si facut,dar acum acesta va ramane de rezerva.Oricum tachetii trebuia sa-i schimb,o verificare de chiuloasa si refacerea scaunelor face parte sa zicem din rutina intretinerii unui motor,cu aceasta ocazie am verificat si cum a lucrat motorul in ultimii 10000 de la schimbarea segmentilor si cuzinetilor.Voi monitoriza consumul de ulei in urmatoarea perioada.Multumesc tuturor celor care mi-au dat sfaturi si poate o sa am ocazia sa-i cinstesc cu o bere pt ca la final am tras concluzia ca a fost de la admisie.Multumesc si celor care au aruncat un ochi pe acest topic si si-au dat cu parerea fara sa fie de real folos...desi au fost un pic...au tinut topicul sus:).Dupa fix 5 saptamani si cu cardul gol pot sa imi indrept atentia si spre moto care s-a cam lafait in garaj de una singura :)

» Post actualizat in 31 Oct 2016 09:51

Mda...bucurie de scurta durata.Am iesit cu masina si...nu trage,in turatie este acelasi zgomot,mi-a aprins check engine,da eroare 0304...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P0304 este missfire pe cilindrul 4. Vezi injectorul daca are mufa bagata bine, fisa (nu mai stiu cum e la modelul asta) sau de e model cu bobina si fisele pe ea... bobina.

 

PS: P0302 aveam eu, problema a fost injectorul (mufa nu era bagata bine) in cazul meu.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine crezi ca lucreaza degeaba Jagi?Manopera dat jos culbutori si curatat,pus inapoi.Manopera pt pus culbutori noi.Manopera dat chiuloasa jos.Manopera pt verificat chiuloasa si refacut scaunele.Manopera pt dat baia jos si verificat motorul,remontat.Da...tamplari ...altii mai buni de unde?

» Post actualizat in 31 Oct 2016 12:45

Secventiala este...masina este euro 4.E pusa de cateva luni si a mers fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Secventiala este...masina este euro 4.E pusa de cateva luni si a mers fara probleme.

Du-te la un service bun de GPL, ti-o rezolva in 10 minute - se conecteaza cu interfata si iti zic care e problema. E posibil sa iti fi ciupit aia vreun fir ceva. La o masina de la noi, prinsese tamplarul firul cu capacul de la motor si dadea la masa :)

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-ar mira sa aiba probleme si cu noul motor mai ales daca foloseste aceeiasi mecanici ....

Mai stiu eu pe cineva care avea o problema la un cbr si nu-i dadea de cap desi mai avea un cbr donator dupa care tot lua piese sa faca teste ..

Faza tare a fost ca dupa ce a schimbat motorul cu totul si cu noul motor avea fix aceleasi simptome =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram curios citi bani ai bagat in aventura asta. Si citi bani costa motorul de schimb. Ca la atitea interventii, masina e supraevaluata(pierderi). Opel trebuie evitat, am auzit multi posesori care se pling.

Cine crezi ca lucreaza degeaba Jagi?Manopera dat jos culbutori si curatat,pus inapoi.Manopera pt pus culbutori noi.Manopera dat chiuloasa jos.Manopera pt verificat chiuloasa si refacut scaunele.Manopera pt dat baia jos si verificat motorul,remontat.Da...tamplari ...altii mai buni de unde?
» Post actualizat in 31 Oct 2016 12:45
Secventiala este...masina este euro 4.E pusa de cateva luni si a mers fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi, normal ca ai auzit de la multi posesori, pt ca sunt si multe la noi, dar mai ales pt ca majoritatea sunt cazane cu km dati inapoi, neintretinute si chinuite. N-ai cum sa te plangi de o masina ca bate, troncane, scoate fum, cand ea are poate peste 300.000 km. Valabil pt orice marca/model.

 

Uite de-asta fug eu de mecanici... pt ca dai de toti idiotii, de ajungi sa-ti regreti existenta, pe banii tai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu-s multumit de troaca maica-mii, tot opel, vechi 2001, 1.2. Da' nici nu ma astept sa fie mertzan. :)

» Post actualizat in 31 Oct 2016 18:51

Emy, parca erai din Pitesti tu...

 

http://www.romaniatv.net/mobi/situatie-fabuloasa-la-beclean-un-mecanic-auto-a-fost-batut-cu-toba-de-esapament_322923.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am montat bobina si bujii noi masina tot nu tragea.De fapt ea mergea in 3 pistoane pt ca era o mufa iesita de la gpl partial.Cand a iesit complet a intrat instalatia in avarie.Am mers pe benzina si mergea bine.Am realizat ca e o problema pe gaz si am gasit buba.De la ea daduse si eroarea 0304-missfire.Asta am rezolvat-o.Dupa verificare admisiei,curatare si etansare nu mai bate la relanti,dar in ture e aceiasi bataie

Azi am spalat la o alta admisie-aceasta are dungi de etansare de silicon din fabrica sau de la vreun recall.Maine trebuie sa platesc si diferenta de manopera.Nu stiu ce sa fac pt ca ei nu mi-au rezolvat mai nimic:au desfacut si pus la loc fara sa schimbe ceva.Motorul celalalt il voi pune la un service cu feedback .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar in ture e aceiasi bataie

Mai sus era un link cu un tip de l-a batut pe mecanic cu toba de esapament. Cu motorul mai greu sa faci asta, dar cred ca o admisie ii poti da in cap :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...